abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38946635
quote:
Katje gruwelijk mishandeld

ZWIJNDRECHT -Een gebroken staart met een diepe snee en een gevilde achterpoot. Jessica Moerkerken uit Zwijndrecht ...
hoopte dat haar kat Stippie ’gewoon’ aangereden bleek te zijn, maar de waarheid was harder: de net een jaar oude Stippie bleek gruwelijk te zijn mishandeld.

Afgelopen maandag kwam hij aanstrompelen in de achtertuin van Jessica en haar man, die op bedrijventerrein Develpoort in Zwijndrecht wonen. Zelfs de kussentjes onder zijn pootje waren weggehaald. ,,Hij kwam aanlopen met onze andere kat, die had niets,’’ vertelt Jessica.

Ze brachten hem meteen naar de dierenarts. ,,Die zei dat hij zoiets nog nooit gezien had,’’ vertelt de schokte eigenaresse.

,,Volgens hem kan Stippie niet zijn aangereden, omdat er helemaal geen plukjes vacht meer op de huid zaten en de pezen nog in tact waren.’’

Stippie kon wel geopereerd worden, maar dan zou hij zijn staart en poot missen en waarschijnlijk incontinent worden. ,,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica. ,,Dus hebben we hem laten inslapen.’’

Wie er achter de mishandeling zit weet ze niet, maar Stippie ging meestal niet ver weg. ,,Misschien is hij wel door iemand meegenomen. Er is in de buurt nog een andere poes kwijt. Ik heb foldertjes bij mensen in de omgeving de bus gedaan met een waarschuwing dat ze hun dieren in de gaten moeten houden.’’

De politie wil graag met mensen in contact komen die iets verdachts hebben gezien. Zij kunnen bellen naar 0900-8844.

Jessica hoopt dat de dader gepakt wordt. ,,We krijgen er Stippie niet mee terug, maar dan gebeurt het in elk geval niet nog een keer.’’
Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ece

Ik vind dit te ziek voor woorden, ik heb echt zo'n schijthekel aan dierenmishandeling, en dit gebeurt ook nog eens in de stad waar ik in woon... En de Develpoort is hier helemaal niet ver vandaan.... Ik vraag me af wat ik zou doen als het mijn kat geweest was en ik wist wie het gedaan had....
† The 3 Kings †
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:43:33 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_38946676
Ik word echt ziek van zulke verhalen. Wat voor een mongool ben je als je dieren zo gaat zitten mishandelen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_38946689
Jeetje.. Het wordt steeds erger daar. De kat van onze oude buren was ook zo mishandeld.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:02:02 #4
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_38947220
Dit soort berichten vind ik echt maagomkerend..

Je verdiend van mij de kogel als je dit flikt, je bent dan minder dan een beest.
pi_38947306
Heel jammer dat deze zieke sadisten bijna nooit gepakt worden. En als ze gepakt worden, komen ze weg met een geldboete.
Wat bezielt iemand om zo iets te doen? Ik zal het echt nooit begrijpen...
pi_38947375
God waarom ben ik op deze achterlijke planeet beland. Ik haat mensen.

Laten ze maar zero tolerance invoeren hier nederland. Stelletje softies hier.

[ Bericht 65% gewijzigd door unstoppablemark op 17-06-2006 17:14:13 ]
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:10:51 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947431
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Bron: http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article408112.ece

Ik vind dit te ziek voor woorden, ik heb echt zo'n schijthekel aan dierenmishandeling, en dit gebeurt ook nog eens in de stad waar ik in woon... En de Develpoort is hier helemaal niet ver vandaan.... Ik vraag me af wat ik zou doen als het mijn kat geweest was en ik wist wie het gedaan had....
mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:12:44 #8
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_38947468
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mischien heeft de dierenarts het gedaan, het kost tegenwoordig 70 euro een kat te laten inslapen.

Ook wel een gave, om echt overal een complot te zien
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:14:39 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947512
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ook wel een gave, om echt overal een complot te zien
het is een mogelijkheid, je verdient er goud mee met katjes inslapen.
we hebben zelf nog niet al te lang geleden een bezoekje aan de dierenarts moeten brengen met een van onze katten aangereden, gebroken ruggetje, in laten slapen, PENG 70 euro kwijt.
volgende keer maar zelf afmaken dus.
pi_38947558
Wat zijn we toch met z'n alle een zieke levensvorm.
Pure vernietiging van deze gehandicapte misluke levensvorm is de enigste oplossing.
pi_38947561
Inderdaad. Dan maar op die manier.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:27:33 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38947808
dat die dierenartsen uberhaupt zoveel geld moeten krijgen voor het doden van een zwaar lijdend diertje
pi_38947839
Ik snap niet dat mensen zoiets met dieren kunnen doen....

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_38949320
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
dat die dierenartsen uberhaupt zoveel geld moeten krijgen voor het doden van een zwaar lijdend diertje
Dikzakken willen ook wat hé, hebben al zo weinig.
pi_38950338
Arm beestje.

Hoe kún je het toch over je hart verkrijgen zoiets gruwelijks te doen.
pi_38950572
Ik vraag me af wat iemand beweegt om zoiets te doen. Mislukte opvoeding? Altijd onderdrukt en zich nu machtig willen voelen? Aandacht tekort?

Hoewel mijn initiële reactie iets met een kogel te maken had. .
  zaterdag 17 juni 2006 @ 21:29:25 #17
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_38954485
Dit is echt te erg voor woorden en ziek gewoon. Dit soort mensen moeten gestraft worden: hetzelfde als wat ze zelf met de dieren hebben gedaan.
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_38957307
Ik vind dit soort mensen echt gevaarlijk. Als iemand tot zoiets zieks in staat is moet ie echt TBS of iets dergelijks, en weg uit de maatschappij. ik vind dat met deze mate van mishandeling het verschil dier - mens niet benadrukt mag worden.

Als je een diertje zo kan toetakelen en je ziet de pijn of de angst van 't dier.. Dan ben je ook ziek genoeg om mensen te mishandelen, of erger.
pi_38957449
Als je de dader vind mag je het melden. Hebben zelf 3 katten moet niet besnuffelen dat iemand ooit 1 van onze katten wat aandoet.
JOHNNY HEITINGA
pi_38957491
Eng idee eigenlijk dat men dat gewoon doet..rare mensen heb je toch op de wereld..
Salsa Española
pi_38957668
is te belachelijk voor woorden paarden, katten of welke andere dieren dan ook verminken is gewoon het laagste wat men kan doen. ik hoop dat ze die klootzak te pakken krijgen en zijn eigen poten eronderuit snijden.
pi_38957999
Als iemand dat met 1 van mijn katten zou doen, vil ik hem levend. Zo laf om zulke mooie intilligente dieren aan te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_38959221
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:05 schreef raptorix het volgende:
Als iemand dat met 1 van mijn katten zou doen, vil ik hem levend. Zo laf om zulke mooie intilligente dieren aan te doen.
Ik zou naar de dierenarts gaan.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 23:50:31 #24
46960 StefanP
polemicist
pi_38959579
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef TheSorrow het volgende:

,Hij was een echt buitendier en zou na de operatie niet meer naar buiten kunnen,’’ zegt Jessica.
Houd je smerige kutkat dan ook binnen. Sommige mensen zijn niet van je pissende, schijtende vlooienbaal gediend.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38959647
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')