Och. Been there, done that.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:43 schreef pekel het volgende:
Weer eens wat anders.
Spazio is aan de andere kant. Vlak bij de Konmar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Foto's?? Waar is Spazio trouwens? Is dat bij het brouwhuis?of zit ik dan verkeerd?
En dat kapotte servies, vast niet te verzekeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Beetje dom om tussen een vol terras te springen. Dat geeft allemaal koffie en thee vlekken op je kleding.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Of hij zag een leeg tafeltje en wilde er als eerst bij zijn![]()
Waar is de spazio nou precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:58 schreef Kanjer het volgende:
Nou, ik woon er 50 meter vandaan en merk of zie er niets van.
Ben net een kwartiertje terug van de Spazio.
Publiek winkelt nog, bandje speelt nog....
vlakbij centrum west. Onder die ufo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar is de spazio nou precies?
je hebt toch geen kakkerlakken he?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Kanjer het volgende:
Yep Burgerking het enige terras, zou mogelijk zijn als je vanaf die nieuwe flat zou springen, maar nogmaals, zie niks, hoor niks geen sirenes, geen gillend publiek etc. terwijl ik 50 meter verderop lekker op mijn balkonnetje zit, voor de Zoetermeer kenners, boven Brasserie de verleiding.
als je daar zit en je hoort of ziet niks is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:04 schreef Kanjer het volgende:
Yep Burgerking het enige terras, zou mogelijk zijn als je vanaf die nieuwe flat zou springen, maar nogmaals, zie niks, hoor niks geen sirenes, geen gillend publiek etc. terwijl ik 50 meter verderop lekker op mijn balkonnetje zit, voor de Zoetermeer kenners, boven Brasserie de verleiding.
Nope.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt toch geen kakkerlakken he?
Lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je daar zit en je hoort of ziet niks is er ook niks aan de hand.
En waar is hier precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:13 schreef pekel het volgende:
Ik zie vanaf hier ook niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |