quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ga eens liever een kitten adopterenin plaats van zeuren over een opruimslotje.
Jullie rellen alleen maar om 't rellen.
Misschien moet je dit eens lezen: Dag Uhmmie en Mr. Wes.....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
Nee hoor geef je mening maar is, over toekomstige topic mogelijkheden in F&F.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
en dan nog een grote fout maken door een fout topic niet gewoon de moven naar ONZ. maar gewoon open te laten. blijkt natuurlijk wel een respect te hebben voor dieren... Goede keus voor deze mod functiequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef Havoc het volgende:
Flikker toch op ijsmeis, je was al een kutmod op pub en in F&F heb je zeggen en schrijven in 9 topics gepost voordat je hier mod werd.
Waarom laat je je zo voor t karretje spannen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, ik was aan het typen, maar nu ik dit lees... er staan normale vragen hierboven, lijkt me.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef ijsmeis het volgende:
Had ze zich moeten bedenken voordat ze ja zei. Maar ja, jong en dom is makkelijker te kneden natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef CartWOman het volgende:
Kutsituatie, ook voor ijsmeis, want als modje is ze best okay. Houd daar ajb rekening mee.
Ze had ook vriendelijk kunnen bedanken voor de mod functie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef CartWOman het volgende:
Kutsituatie, ook voor ijsmeis, want als modje is ze best okay. Houd daar ajb rekening mee.
Ben erg benieuwd nu. Maar ik ga eerst slapen, wilde er goddomme om 12 uur al inliggen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:45 schreef Havoc het volgende:
[..]
Had ze zich moeten bedenken voordat ze ja zei. Maar ja, jong en dom is makkelijker te kneden natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze had ook vriendelijk kunnen bedanken voor de mod functie.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen weer verder. Trusten!
Ik lees het morgen terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, ik was aan het typen, maar nu ik dit lees... er staan normale vragen hierboven, lijkt me.
Volgens mij wil ze naar bed en wil ze niet morgen nog 299 posts hoeven verwijderen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Misbruik van macht ijsmeis
Dit kan je echt niet maken, dat slotje
[..]
Dan maar misbruik van macht. Ik heb geen zin om morgen weer een topic van 200 reacties te verwijderen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Misbruik van macht ijsmeis
Dit kan je echt niet maken, dat slotje
[..]
Hey da's ongeveer wat ik zei toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan maar misbruik van macht. Ik heb geen zin om morgen weer een topic van 200 reacties te verwijderen.
Ik laat het even aan een (F)A over, als je het niet erg vind.
Die zijn ook al weggerend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan maar misbruik van macht. Ik heb geen zin om morgen weer een topic van 200 reacties te verwijderen.
Ik laat het even aan een (F)A over, als je het niet erg vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |