Als het maar de plaats Denemarken isquote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Prima, enig idee wanneer? Want ik vertrek al gauw richting Denemarken
Mwah neequote:
We hadden dit weekend een verjaardag in Haarlem (mijn zus). De vorige keer toen ik hem in Zürich plaatste hadden we daar ook een verjaardag.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan als je helemaal daar bent.
Oh, jij staat dus dagelijks bij Leek enzo in de filequote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef Duckman het volgende:
[..]
We hadden dit weekend een verjaardag in Haarlem (mijn zus). De vorige keer toen ik hem in Zürich plaatste hadden we daar ook een verjaardag.
Mijn werk doe ik gewoon in Groningen en soms in Leeuwarden.
Ik sta altijd vooraan in de file...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, jij staat dus dagelijks bij Leek enzo in de file
de Foto's!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:15 schreef SCaRaB het volgende:
Hij is verplaatst
Foto's komen online en meteen ook waar te vinden
Ik heb op het moment niet zoveel tijd. Ik doe het zo snel mogelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kaartje doet XBox Master altijd. Ik doe de wiki's (die zijn nu dan ook up to date)
* iets mompelt over ouwe koeienquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Volgens mij heeft de actie van Hoevelaken-Kaper geen goed gedaan aan de fokstok!.
Beetje uitgestorven hier, jammer.
En dan nog te bedenken dat sommigen het een leuke actie van Hoevelaken-kaper vonden.![]()
Het heeft het hele spel verpest, het loopt gewoon niet meer.
Dus hierbij!
Bedankt Hoevelaken-kaper.![]()
Als ik tijd had zou ik de eerst volgende trein nog inspringen maar dan moet die tijd er wel zijnquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mjah, ik denk dat het aan andere dingenligt, zoals omgeving (weinig animo blijkbaar in N-H) en andere bezigheden (zoals WK, tentamens, etc.)
Maar er waren een paar die hem op wilden halen. Hoe zit het daarmee?
Stop eens met dat gezeik. Dat is nu voorbij hoor. Ga liever die stok halenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
![]()
* Vjenne_kloet mompelt iets over verneuking van een spel.![]()
Dan ligt ie daar nog langer te verotten zeker. Ik vraag me af of dat nu wel zo verstandig isquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:27 schreef YggY het volgende:
als ik hem 3 juli tussen Eindhoven of Heerlen of 4 juli op het traject Heerlen - Harlingen kan ophalen, beloof ik dat ik m meeneem naar Terschelling!
Als er een beetje schot in de zaak had gezeten was het leuk geweest. Maar nu niemand geintereseerd lijkt te zijn in de FOK!stok lijkt het me erg onverstandig inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan ligt ie daar nog langer te verotten zeker. Ik vraag me af of dat nu wel zo verstandig is
Voor mij zou 't ook iets van 100 km zijn... en dan nog terugquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef Repeat het volgende:
ja ik ga er geen 100 km voor rijden
in ZH of omstreken was ik hem wel weer gaan halen...
Tussen Nijkerk en Hoevelaken hoort nog Zeewolde, door mij en X-nautquote:Op maandag 26 juni 2006 23:08 schreef SCaRaB het volgende:
Hierbij trouwens het nieuwe document geupdate tot en met ons
http://www.mystery-land.net/images/fok/fokstok.doc
Misschien handig anders op wiki oid?
Dat is nog een endjequote:Van <mijn huis>
Naar 't Zand
Afstand 83,2 km.
Reisduur 01:28
ga zoeken danquote:
Ik woon in de randstad, dus daar is het wel beheurlijk bewoond jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk krijgt de stok dan weer een schopje de meer bewoonde fokwereld in
is het ov nu al niet meer geldig?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb deze week geen tijd om 4 uur in trein en bus te zitten om dat ding op te halen.
Daarna is mijn OV niet meer geldig voor een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |