(Stiekem niet maar dat zeg ik niet)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:40 schreef Furious het volgende:
Meteen ook de enige neger.
Oja, hoezo?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Koewam heeft ooit wel zijn magnetron in de verkoop gedaan. Ook best stoer. Hoewel ik denk dat DWC toch een grotere acrobatenpenis heeft.
Ik snap je nog steeds niet! Vervuil mijn topic niet!quote:
Hoeveel kloons heb jij nu?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet! Vervuil mijn topic niet!![]()
misschien staat dat in het politiebestandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:27 schreef teknomist het volgende:
Kan ie snel rennen?
of bedoelde je dat nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
misschien staat dat in het politiebestand
> WK.quote:
22, jij dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef Zyggie het volgende:
Dude je hebt je post geedit en nu is ie wel relaxt man.
dWc swa, dWc!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Ik heb even je foto's bekeken, DWC. Maar je bent echt een neger!
Tanga! Wo Box.quote:
Wie ben jij eigenlijk precies manquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof dat zo origineel is![]()
Kansloze appie![]()
Ben je mij aan het flashen, brada?quote:
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ben je mij aan het flashen, brada?
Er is een med geweest hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk precies man. Helft van de mods op de index is d'r uit het niets
.
Ok, sorry.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is een med geweest hoor![]()
Dat jij die nooit gezien hebt is je eigen schuld, moet je maar beter opletten![]()
En nu ga ik slapen, SLAM send alleen nog maar brakke R&B uit, en dat hoef ik niet aan te horen![]()
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.
dWc_RuffRyderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De PI says it all![]()
Heb ik je wat misdaan ofzo? Kan me het niet herinneren namelijk![]()
Boemlauwe pata's zeg ik je!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!
Kisengmooi!quote:
Kankah, en nu in het ABH?quote:
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Ik neem juist niks op FOK! serieus, als iedereen dat hier zou doen was 't allemaal een stuk vredelievenderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!
Mi abi spier. Wil je die fassen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunst.
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik up 'm ff bij rapidshare, dan mail ik je de link naar het adres in je profiel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef [b]broer het volgende:[/b]
brada
Pff, dat ding duurde minstens een uur man, ik ging maar slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.
Volgens mij neem je me in het ootje.
Toen nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:41 schreef Pindax0r het volgende:
rapidshare is snel swa! !
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij een snelle uploadsite weet?
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:04 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaar.
Ok brada, over een kwartiertje mail ik 'm broerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...
Kom maar op.
Swa! ()
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.quote:
Dat maakt mij superieur aan betreffende persoon, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.
Ondanks je ondertitel / ava ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef Nega het volgende:
Kutneger.
swa, no spang eh kan je em mij ook pasenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok brada, over een kwartiertje mail ik 'm broer.
Dodelijke combinatiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Typhoon ft. Jawat, Kubus, Opgezwolle & Duvel Duvel - Buitenwesten Lowlands 2005.Mp3
59:36 dope shit.
Wat kan mij het schelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Charizma het volgende:
Hij moet zijn tofheid eerst bewijzen voor dat ik kan zeggen dat ik het met je eens ben. Ik ben nog niet overtuigd.
Niet weer he.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:19 schreef Charizma het volgende:
Overigens is voor mijn gevoel maikuul de tofste neger op fok...
Moet je wel je emailadres in je profiel doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:11 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
swa, no spang eh kan je em mij ook pasen![]()
Wtf, verrekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef TC03 het volgende:
dWc doet het vet goed in de WK Poule.
negert, ten eerstequote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
negert, ten eerste
en hij is niet tof maar een zielig (ongelovelijk rijm noob zijnd) kindeke.
hij is verdomme nog jonger dan mn broertje
de fik in dwc.
nee, hij moet zijn tofheid tegenover mij bewijzen (zie mijn naam)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Charizma het volgende:
Hij moet zijn tofheid eerst bewijzen voor dat ik kan zeggen dat ik het met je eens ben. Ik ben nog niet overtuigd.
geflambeerdee josti!11quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waag m'n grap niet met een banaan uit te halen.
Ga eens uit mijn topic. Je bent zo dik dat je 2 pagina's inneemtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[afbeelding]
omdat je het zo lief vraagt mijn gangster knuffelnegert
o lol vergetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet je wel je emailadres in je profiel doen.
Ik dacht dat jij gebanned was enzo.quote:
Voor wat als ik vragen mag?quote:
Weet ik veel, voor het bashen van imberrrr ofzo.quote:
Lang geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:50 schreef felic. het volgende:
[..]
Weet ik veel, voor het bashen van imberrrr ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:50 schreef Furious het volgende:
[..]
Typemachine hoer.
Als ik me vergis, laat het me dan even weten. [afbeelding]
Dat zeiden ze van Chriz2k ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:54 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niees dik wman, maar wc is wel n negerT1111
Die is geen negerquote:
Done.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:42 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
o lol vergetenstuur maar naar arphetical@gmail.com da's toch een spamaccount
![]()
Heb ik ooit gezegd dat ik dat niet ben dan?quote:
Precies, ik heb het ritmegevoel van een neger, de muzieksmaak van een neger en net zoveel chickies gehad als een neger, dus ik bén een neger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
hij vindt big l goed, dus hij is neger![]()
Zie sig, jij bent maagd, lul niet, log jezelf uit en gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ook
Je bent zeker jaloers hč.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:26 schreef TC03 het volgende:
Dit is echt een heel slecht naamtopic.
neu ik ben er eenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:40 schreef Furious het volgende:
Meteen ook de enige neger.
Ga iemand anders vervelenquote:Op zondag 18 juni 2006 06:43 schreef BaajGuardian het volgende:
dwc is zon kind dat tegen de grond gaat met zn zwartekop en dan voet erop
I love it as wellquote:Op zondag 18 juni 2006 15:38 schreef MrSASO het volgende:
En nog meer haat, heerlijk.
Jullie maken jullie echt druk om niks, en nog wel op internet.![]()
Ik heb altijd en overal me legitimatie bij me hoor :/quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar bij jou is die haat legitiem.
Hij is echt een josti, dat weet 'ie, dat melkt hij uit, en als mensen zich aan 'm ergeren en dat dan duidelijk maken is z'n stopzin: "Haha je maakt je druk op internet haha" of iets dergelijks.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:42 schreef MrSASO het volgende:
Omdat???
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb altijd en overal me legitimatie bij me hoor :/
Maar jij maakt je daar ook druk omquote:Op zondag 18 juni 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij is echt een josti, dat weet 'ie, dat melkt hij uit, en als mensen zich aan 'm ergeren en dat dan duidelijk maken is z'n stopzin: "Haha je maakt je druk op internet haha" of iets dergelijks.
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet isquote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij maakt je daar ook druk om![]()
Dat vind ik zo heerlijk, volgens mij begin je ook op de grond te bonken als ik iets over je zeg.
YESquote:Op zondag 18 juni 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, maar dat is omdat ik er niet bij kan met 'n brein dat er zulke mensen rondlopen, ook op internet. Daar erger ik me aan, maar ik troost mezelf maar dat het gelukkig internet is.
Sterker nog, hij opent wekelijks topics over dat mensen 'm gespot hebben.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef MrSASO het volgende:
Vraagje aan Maikuuul:
Komen mensen jou nooit op straat lastig vallen, of is heel Maastricht zo??
Soms herkennen mensen mequote:Op zondag 18 juni 2006 15:50 schreef MrSASO het volgende:
Ahh zo dus, Maikuuul doet zich dommer voor dan hij eigenlijk is. duhh
Maar dat hij het dan zo lang volhoud.
Vraagje aan Maikuuul:
Komen mensen jou nooit op straat lastig vallen, of is heel Maastricht zo??
Juistquote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef MrSASO het volgende:
Dat meen je niet, dus hij is eigenlijk gewoon een aandachtshoer??
Ik weet niet, ben 1 keer in Maastricht geweest om een auto op te halen.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Soms herkennen mensen me
Vooral de vraag: "of is heel Maastricht zo" doet mij huilen, hoe kan een ganse stad nou 1 bepaald iq hebben ;') lollerpwnage
hij is meer een kindnegert, zon negert met grote bek die totaal niet rijmen kan, en mensen die best atletisch slank zijn dik noemtquote:
bollert!quote:Op zondag 18 juni 2006 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij is meer een kindnegert, zon negert met grote bek die totaal niet rijmen kan, en mensen die best atletisch slank zijn dik noemt
maar het is mijn signaturequote:Op zondag 18 juni 2006 18:03 schreef MrSASO het volgende:
Mensen hou eens op met die T achter die woorden.
Echt irritant is dat.
negert als in nee-gertquote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar het is mijn signature![]()
(nieuwe spelling is nu eenmaal negert,)
Op de grond bonken?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij maakt je daar ook druk om![]()
Dat vind ik zo heerlijk, volgens mij begin je ook op de grond te bonken als ik iets over je zeg.
ja en schreeuwen, net als die duitser achter zn pctje, zo zit Dwc ook vaak maar dat mocht ik niet vertellen, oeps.quote:
Wat een ADHD kind.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:14 schreef zarGon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=egXwP_622gg&search=german%20kid%20pc
deze?
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:
hah BUD SPENCER ATTACK!1
ja zo zit dwc ook achter zn pc terwijl hij pong speelt op zn emulatortje
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:55 schreef classpc het volgende:
Dat kontkussen heeft geen zin, TS.
Dat hij neger is betekent niet dat hij van melkchocola is.
Bierquote:Op zondag 18 juni 2006 20:07 schreef OG-Loco het volgende:
Zo. Even koekeloeren hier.
Wat was de aanleiding van dit - briljante, dat terzijde - topic?
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
dwc is ook niet van melkchocola, hij is van peop
Zelfs die beesten neuken, kan je nagaan hoe dik en lelijk je bentquote:Op zondag 18 juni 2006 19:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Dwc zit zich te rukken op fotos uit de artis.
Die kalende bollende papzak moet maar 's inzien dat hij dieptriest is met z'n gestalkquote:Op zondag 18 juni 2006 21:40 schreef Pindax0r het volgende:
lollerdiss
geef maar toe, hijs gewoon je mattiequote:Op zondag 18 juni 2006 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kalende bollende papzak moet maar 's inzien dat hij dieptriest is met z'n gestalk.
Eh, nee.quote:
rihanna zou dat is moeten proberenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, nee.
Misschien is Man biedt voorhoofd aan als advertentieruimte iets voor hem, ruimte genoeg.
Nee Rihanna is lekker.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:47 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
rihanna zou dat is moeten proberen [afbeelding]
Extra veel ruimte voor mijn pik.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef Pindax0r het volgende:
maar ze heeft wel een teringgroot hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |