(Stiekem niet maar dat zeg ik niet)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:40 schreef Furious het volgende:
Meteen ook de enige neger.
Oja, hoezo?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:43 schreef Vector_SLD het volgende:
Koewam heeft ooit wel zijn magnetron in de verkoop gedaan. Ook best stoer. Hoewel ik denk dat DWC toch een grotere acrobatenpenis heeft.
Ik snap je nog steeds niet! Vervuil mijn topic niet!quote:
Hoeveel kloons heb jij nu?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet! Vervuil mijn topic niet!![]()
misschien staat dat in het politiebestandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:27 schreef teknomist het volgende:
Kan ie snel rennen?
of bedoelde je dat nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:28 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
misschien staat dat in het politiebestand
> WK.quote:
22, jij dan?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:14 schreef Zyggie het volgende:
Dude je hebt je post geedit en nu is ie wel relaxt man.
dWc swa, dWc!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:23 schreef teknomist het volgende:
Ik heb even je foto's bekeken, DWC. Maar je bent echt een neger!
Tanga! Wo Box.quote:
Wie ben jij eigenlijk precies manquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof dat zo origineel is![]()
Kansloze appie![]()
Ben je mij aan het flashen, brada?quote:
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ben je mij aan het flashen, brada?
Er is een med geweest hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk precies man. Helft van de mods op de index is d'r uit het niets
.
Ok, sorry.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is een med geweest hoor![]()
Dat jij die nooit gezien hebt is je eigen schuld, moet je maar beter opletten![]()
En nu ga ik slapen, SLAM send alleen nog maar brakke R&B uit, en dat hoef ik niet aan te horen![]()
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kill, m'n shit is zuiver zebie, ik nak je niet ouwes.
dWc_RuffRyderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De PI says it all![]()
Heb ik je wat misdaan ofzo? Kan me het niet herinneren namelijk![]()
Boemlauwe pata's zeg ik je!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Boega! Capish! Ik heb je fonna, no spang, bel je nog!
Kisengmooi!quote:
Kankah, en nu in het ABH?quote:
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Ik neem juist niks op FOK! serieus, als iedereen dat hier zou doen was 't allemaal een stuk vredelievenderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen enzo![]()
Als ik dat meende had ik hier niet eens gepost enzo![]()
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunstquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet zo'n boeler zijn hoor. Ik zou lekker terug dissen!
Mi abi spier. Wil je die fassen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nooo mang, heb ik al die mods op me dak, mijn guuunst.
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik up 'm ff bij rapidshare, dan mail ik je de link naar het adres in je profiel.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef [b]broer het volgende:[/b]
brada
Pff, dat ding duurde minstens een uur man, ik ging maar slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, uhm... Boemlauw, pata, kisengmooi en brada... Maar ondertussen heb ik nog niks ontvangen.
Volgens mij neem je me in het ootje.
Toen nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:41 schreef Pindax0r het volgende:
rapidshare is snel swa! !
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als jij een snelle uploadsite weet?
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:04 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh... Inmiddels ben ik weer nuchter en ben ik zelf weer in staat te zoeken.
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Weet je 't zeker, want hij is nu binnen 18 minuten klaar.
Ok brada, over een kwartiertje mail ik 'm broerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:07 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... Ik ben inderdaad nog niet zo nuchter dat ik het ding binnen 18 minuten kan vinden...
Kom maar op.
Swa! ()
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.quote:
Dat maakt mij superieur aan betreffende persoon, ja.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ook iets dat in jouw voordeel pleit, is natuurlijk je UI.
Ondanks je ondertitel / ava ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:25 schreef Nega het volgende:
Kutneger.
swa, no spang eh kan je em mij ook pasenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ok brada, over een kwartiertje mail ik 'm broer.
Dodelijke combinatiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Typhoon ft. Jawat, Kubus, Opgezwolle & Duvel Duvel - Buitenwesten Lowlands 2005.Mp3
59:36 dope shit.
Wat kan mij het schelenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Charizma het volgende:
Hij moet zijn tofheid eerst bewijzen voor dat ik kan zeggen dat ik het met je eens ben. Ik ben nog niet overtuigd.
Niet weer he.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:19 schreef Charizma het volgende:
Overigens is voor mijn gevoel maikuul de tofste neger op fok...
Moet je wel je emailadres in je profiel doenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:11 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
swa, no spang eh kan je em mij ook pasen![]()
Wtf, verrekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef TC03 het volgende:
dWc doet het vet goed in de WK Poule.
negert, ten eerstequote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
negert, ten eerste
en hij is niet tof maar een zielig (ongelovelijk rijm noob zijnd) kindeke.
hij is verdomme nog jonger dan mn broertje
de fik in dwc.
nee, hij moet zijn tofheid tegenover mij bewijzen (zie mijn naam)quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef Charizma het volgende:
Hij moet zijn tofheid eerst bewijzen voor dat ik kan zeggen dat ik het met je eens ben. Ik ben nog niet overtuigd.
geflambeerdee josti!11quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |