abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 juni 2006 @ 07:46:25 #161
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_38937888
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:38 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Tot zover ben ik het redelijk met je eens, maarrrr ik vind nog steeds niet dat je als opleiding iemand eraf kunt gooien nadat er allerlei afspraken gemaakt zijn. De opleiding wist van zijn geaardheid af, heeft hier aanpassingen op gedaan en ineens moet hij weg.. dat vind ik niet correct. Verder is er niet te zeggen wat zijn bedoelingen met zijn studie waren, daar kan men alleen scenario's voor bedenken waarbij een doom scenario het makkelijkst te bedenken is. Ik wil daar gewoon simpelweg niet over oordelen, maar wat ik heb gelezen gaf aan dat hij om zijn studie te halen wel met kinderen werken moest en dit onder begeleiding moest doen en na het behalen van die studie zich wilde richten op theoretische onderzoeken en schrijven van allerlei stukken. Dat is toch anders vind ik dan, helemaal als hij in zijn dossier een aantekening krijgt, dan krijg je het verhaal over bewijs van goed gedrag weer.
Geaardheid?? Ziekelijke afwijking zul je bedoelen!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:42:32 #162
3542 Gia
User under construction
pi_38938042
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 03:56 schreef moussie het volgende:

[..]

omg .. hij heeft juist van begin af aan verteld dat hij die neiging heeft, lang voordat de pedofielen een hot issue werden dankzij de oprichting van de partij ..
er zijn afspraken gemaakt op zijn verzoek voor die 1 on 1 situaties die je krijgt tijdens de stage .. dus de universiteit was wel bereid om hieraan medewerking te verlenen .. en nu dus ineens niet meer

Hij wil het theoretische onderzoek in, daarbij heb je helemaal geen contact met kinderen maar krijg je droge cijfers die je gaat verwerken en belichten met je visie .. het enige moment waarop hij tijdens dat hele proces met kinderen in aanraking komt op professioneel vlak is tijdens de stage en dat heeft die geregeld .. voor de rest is die heel open en eerlijk over zijn instelling, met naam en toenaam, om duidelijk te maken dat niets en niemand ook maar iets van hem te vrezen heeft .. nou vraag ik je ..
hoe kan je die man ook maar iets verwijten behalve dat die zo denkt ?
In eerste instantie leek deze man goede intenties te hebben. Alleen maar theoretisch onderzoek. De universiteit zou rekening houden met zijn geaardheid, allemaal prima.
Maar dan sluit hij zich aan bij een partij die sex met kinderen wil toestaan en legaliseren. Tja, dan kijk ik er niet gek van op dat hij wordt verwijderd.
pi_38938051
die uni toont tenminste lef.

volledig goede actie
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
  zaterdag 17 juni 2006 @ 09:57:35 #164
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38938548
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef moussie het volgende:

[..]

nope lieverd .. hij draait het niet om, hij zegt dat er kinderen zijn die daar wel behoefte aan hebben . en die zijn er, dat is de realiteit .. er zijn jonge meiden die op oudere mannen vallen en jonge jongens die op rijpe dames vallen .. vreemd genoeg vindt men dat van die rijpe dames en die jonge jongens nergens terug .. misschien omdat daar geen maagdelijkheid moet worden bewaakt ?
of misschien omdat dat juist de ultieme droom is van de geile 14jarige mannelijke puber .. my boyfriends hot mam ?
Een meisje van 14 is hem al veel te oud hij geilt op 10 jarigen........geilen is niet liefhebben
Die vallen niet zo gauw op * oudere * mannen en als ze dat wel doen is het eerder omdat ze een soort vaderfiguur zoeken. Daar misbruik van maken om je seksuele lusten en je behoefte aan adoratie te bevredigen is een zeer kwalijke zaak.
Wat doet hij als het kind geen kind meer is ? Haar aan de kant schuiven voor een andere frisse, onbevangen jonge bloem.
Denk je dat het meisje dat dan een mooie ervaring gaat vinden ? Een echt fijne manier om met sex kennis te maken ? Eeen verrijking in haar leven

Ik heb een dergelijk triest verhaal gelezen van een meisje die zoiets dergelijks is overkomen en die was niet blij met wat haar overkomen was. Die voelde zich letterlijk * vies * bedonderd toen ze er achter kwam, dat vriendlief verlieft was geweest op haar kindzijn en niet op haar persoon.
Ze heeft een poging tot zelfdoding ondernomen..........
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38939003
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:57 schreef deedeetee het volgende:
Denk je dat het meisje dat dan een mooie ervaring gaat vinden ? Een echt fijne manier om met sex kennis te maken ? Eeen verrijking in haar leven
Nee, dat is afschuwelijk en iemand zich daaraan schuldig maakt moet gestraft worden. Maar of hij nou moet worden verwijderd van de universiteit?
pi_38939582
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 03:38 schreef Tissik het volgende:

[..]
Jij weet best, dat je in een universitaire opleiding met stageplek ook te maken krijjgt met 1 op 1 kontakten, dat daar niet altijd toezicht op gehouden kan worden. Ben jij bereid om dat risico te nemen? Durf jij je garant te stellen? Ik vermoed zomaar, dat de universiteit daartoe niet bereid is (ik zou het ook niet zijn!). Het is niet alleen maar met je neus in de boeken en zo nu en dan met je billen op een collegebank. Het is ook the real thing. Steek jij je hand ervoor in het vuur? Droog jij de tranen van de eventuele slachtoffers? Weet(!) je uberhaupt, waarover we hier spreken?
Anders lees je even wat zijn verhaal precies is met die universiteit, zijn stage en zijn opleiding. Jullie lezen simpelweg niet.
pi_38939591
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 03:51 schreef CrazyTaxi het volgende:
Tevens wordt er 3 x hetzelfde verteld, maar niet inhoudelijk op ingegaan.
nb: ben tegen pedofilie, student dient onder toezicht komen te staan (lees: medicatie/hulpverlening - universiteit moet hem wel laten (af)studeren.
Precies!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:04:45 #168
78780 deedeetee
pi_38939598
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is afschuwelijk en iemand zich daaraan schuldig maakt moet gestraft worden. Maar of hij nou moet worden verwijderd van de universiteit?
Ik vind de gang van zaken ook merkwaardig, eerst worden er afspraken gemaakt - mbt de contacten met kinderen die nu eenmaal nodig zijn voor de studie- en nu mag hij opeens de studie niet afmaken.
Vandaar dat ik me dus afvraag wat de directe aanleiding is geweest voor de om nu dit besluit te nemen.
Ik denk niet dat we alles weten over wat eraan dit besluit is vooraf gegaan en vraag me óók af of het wellicht is uitgelokt door de betrokkene om zo een proces te kunnen aanspannen.
Hiermee kan duidelijkheid komen over wat er wel niet mag/kan met dit soort opleidingen en het trekt aandacht én maakt het onderwerp bespreekbaarder en daarmee kan vaak ook een grotere tolerantie voor een * heet hangijzer * bereikt worden.
pi_38939780
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind de gang van zaken ook merkwaardig, eerst worden er afspraken gemaakt - mbt de contacten met kinderen die nu eenmaal nodig zijn voor de studie- en nu mag hij opeens de studie niet afmaken.
Vandaar dat ik me dus afvraag wat de directe aanleiding is geweest voor de om nu dit besluit te nemen.
Ik denk niet dat we alles weten over wat eraan dit besluit is vooraf gegaan en vraag me óók af of het wellicht is uitgelokt door de betrokkene om zo een proces te kunnen aanspannen. Hiermee kan duidelijkheid komen over wat er wel niet mag/kan met dit soort opleidingen en het trekt aandacht én maakt het onderwerp bespreekbaarder en daarmee kan vaak ook een grotere tolerantie voor een * heet hangijzer * bereikt worden.
Dat vraag ik me dus ook af, zoals het er nu naar uitziet lijkt dit hele gebeuren weer een beetje uit de media te worden gehouden.
pi_38939885
quote:

[..]

Ik denk niet dat we alles weten over wat eraan dit besluit is vooraf gegaan en vraag me óók af of het wellicht is uitgelokt door de betrokkene om zo een proces te kunnen aanspannen.
Hiermee kan duidelijkheid komen over wat er wel niet mag/kan met dit soort opleidingen en het trekt aandacht én maakt het onderwerp bespreekbaarder en daarmee kan vaak ook een grotere tolerantie voor een * heet hangijzer * bereikt worden.
ze komen terug van hun vergissing.

good for them

pi_38939900
quote:

[..]

En wat ook niet geheel onmogelijk is, is dat hij gewoon het slachtoffer is van een ordinaire poging van de universiteit om het eigen straatje even schoon te vegen, voordat de panorama of geenstijl ze aan de schandpaal nagelt 'omdat die pedo daar studeert'. Dat hij het werk waarvoor hij wordt opgeleid nooit zal kunnen doen lijkt mij ook wel duidelijk overigens.

Ik kan ook niet volgen waarom hij deze studie is gaan doen. Maar goed, ik snap de rare fixaties van pedo's sowieso niet.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:19:41 #172
78780 deedeetee
pi_38939921
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:18 schreef Aarde het volgende:

[..]

good for them
Wie bedoel je met *ze *
pi_38939940
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wie bedoel je met *ze *
de univsersiteit. en de vergissing was dat ze hem die studie hebben laten doen onder bepaalde voorwaarden.

pi_38939965
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:18 schreef Aarde het volgende:

[..]

good for them
Nou ja, vergissing. Ze hadden hem dringend moeten adviseren om zijn tijd te besteden aan een vak waar hij nog wel een baan in zou kunnen krijgen. Maar nu riekt het wel een beetje naar een publiciteitsoffensiefje. Hit the pedo before the media hit us.
pi_38940007
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nou ja, vergissing. Ze hadden hem dringend moeten adviseren om zijn tijd te besteden aan een vak waar hij nog wel een baan in zou kunnen krijgen. Maar nu riekt het wel een beetje naar een publiciteitsoffensiefje. Hit the pedo before the media hit us.
Exact. Voor een Wetenschappelijk Instituut is het nogal bedenkelijk om daar zo gemakkelijk in mee te gaan.
pi_38940018
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

als je iets toelaat dat je niet op de voorkant van de krant wilt zien, ben je verkeerd bezig.

een pedo met een studie gericht op kinderen, da's verkeerd

pi_38940049
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:57 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb een dergelijk triest verhaal gelezen van een meisje die zoiets dergelijks is overkomen en die was niet blij met wat haar overkomen was. Die voelde zich letterlijk * vies * bedonderd toen ze er achter kwam, dat vriendlief verlieft was geweest op haar kindzijn en niet op haar persoon.
Ze heeft een poging tot zelfdoding ondernomen..........
Hoewel het bij mij nooit zo extreem heeft uitgepakt herken ik dit wel; je voelt je achteraf gewoon een gebruiksvoorwerp en dat tekent je in alle verdere relaties. Je kunt nooit ophouden de vraag te stellen of iemand wel echt om je geeft en je wil steeds 'bewijs'.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:25:01 #178
78780 deedeetee
pi_38940051
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:20 schreef Aarde het volgende:

[..]

de univsersiteit. en de vergissing was dat ze hem die studie hebben laten doen onder bepaalde voorwaarden.
Zolang als we niet precies weten waarom het toen wel * mocht * en nu niet meer kunnen we daar geen oordeel over vellen.
pi_38940085
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zolang als we niet precies weten waarom het toen wel * mocht * en nu niet meer kunnen we daar geen oordeel over vellen.
ik vind de combinatie van zijn seksuele voorkeuren niet bij die studie passen - ethiek heet zoiets geloof ik. jammer dat het eerst een media-item moet worden voordat het daar blijkbaar doordringt dat dit echt niet kan.

pi_38940094
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is lastig. Ik vermoed dat het met die pedopartij te maken heeft. Dat is internationaal ook nogal opgevallen en de universiteit heeft natuurlijk enorm veel internationale contacten en is afhankelijk van veel geld. Voor je het weet ben je een pedo-universiteit in de media. Want over deze kwestie is het verboden genuanceerd te berichten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')