abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38935956
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:13 schreef Tissik het volgende:

[..]

Journalisten hebben toch alle vrijheid om over welk onderwerp dan ook te willen vertellen? Lijkt me geen enkel probleem dan, als je slechts onderzoekjes wilt verrichten en artikeltjes daarover wilt schrijven.

In de (ortho)pedagogiek, gaat het daar echter niet om. Daar gaat het om het begeleiden van kinderen naar de volwassenheid. En niet om het aan de kaak stellen van maatschappelijke discussies of om het schrijjven van welk artikel dan ook.
Als journalist kun je er over schrijven, maar diepgaande onderzoeken in de richting van de orthopedagogiek schrijf je niet zomaar. Overigens is orthopedagogiek meer dan kinderen begeleiden naar volwassenheid, veel orthopedagogen publiceren ook onderzoeken.
pi_38935998
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:15 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Als journalist kun je er over schrijven, maar diepgaande onderzoeken in de richting van de orthopedagogiek schrijf je niet zomaar. Overigens is orthopedagogiek meer dan kinderen begeleiden naar volwassenheid, veel orthopedagogen publiceren ook onderzoeken.
Je kan helemaal geen artikel schrijven puur omdat je de opleiding hebt voltooid, al die pedogogen die wat hebben gepubliceerd is het dankzij hun beroepuitoefening en ervaring (=lees met kinderen)?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2006 01:22:40 ]
pi_38936022
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:13 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Zou je mij een quote kunnen geven waarin hij zegt dat hij graag met kinderen neukt en dit al vaker heeft gedaan en het van plan is weer te doen? Want dat is er namelijk niet, of nouja dat heb ik nergens kunnen lezen.. alleen maar aanname's en vreemde standpunten van die partij.
Kan jij mij garantie geven dat hij zich nooit aan kinderen zal vergrijpen?
pi_38936083
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je kan helemaal geen artikel schrijven puur omdat je de opleiding hebt voltooid, al die pedogogen die wat hebben gepubliceerd is het dankzij hun beroepuitoefening en ervaring (=lees met kinderen)?
Onder andere en in combinatie met onderzoeken e.d.
pi_38936104
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

kan jij een garantie geven dat hij het wel doet ?

die man geeft potverdorie zelf aan dat die pedo is .. hij wil dat stukkie stage met begeleiding doorlopen .. dus wat zeur je nou ?
pleased to meet you
pi_38936113
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kun jij mij de garantie geven dat je nichtje, je buurman of je oom of je vader dat nooit zal doen? Nee natuurlijk kan dat niet, van niemand niet. Maar als je weet dat zo iemand gevoelens heeft voor kinderen, kun je dat wel in de gaten blijven houden.. het zo goed als mogelijk proberen te voorkomen. Iets helemaal zeker weten doe je nooit.
pi_38936174
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:27 schreef moussie het volgende:
kan jij een garantie geven dat hij het wel doet ?

die man geeft potverdorie zelf aan dat die pedo is .. hij wil dat stukkie stage met begeleiding doorlopen .. dus wat zeur je nou ?
Garantie omdat hij een pedofiel is is de kans zeer aanwezig ja.

Zeur ik? Stage met begeleiding en daarna? Get real zei iemand al voor mij dus ik zeg hetzelfde...
pi_38936183
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:28 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Kun jij mij de garantie geven dat je nichtje, je buurman of je oom of je vader dat nooit zal doen? Nee natuurlijk kan dat niet, van niemand niet. Maar als je weet dat zo iemand gevoelens heeft voor kinderen, kun je dat wel in de gaten blijven houden.. het zo goed als mogelijk proberen te voorkomen. Iets helemaal zeker weten doe je nooit.
In de gaten houden.... hmmmm... nee dat gaat niet werken...
pi_38936214
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
In de gaten houden.... hmmmm... nee dat gaat niet werken...
En dat weet jij.. door?
Wel opvallend dat de meeste mensen hier perfect schijnen te weten hoe deze jongen denkt en wat zijn redenen zijn om die opleiding te volgen en hoe de toekomst er vervolgens voor die jongen uit komt te zien (en voor al zijn toekomstige slachttoffers die hij zowieso schijnt te gaan maken).
pi_38936244
Die man geeft toe te geilen op kinderen, universiteit ontzegt hem daarop een opleiding waar hij intensief en zonder toezicht (geef nou toe dat dat niet te doen is) met kinderen zal werken. Reele mensen begrijpen het. De pedofielen en de mensen die achter pedofielen staan begrijpen het uiteraard niet en vinden het schandalig en zeggen: Bewijs eens dat ie dat ooit zal doen? Kan je dat niet? Laat hem zijn studie dan afmaken!!!

Hoe vinden jullie de korte beknopte versie klinken?

pi_38936271
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:39 schreef SolidasRock het volgende:
Die man geeft toe te geilen op kinderen, universiteit ontzegt hem daarop een opleiding waar hij intensief en zonder toezicht (geef nou toe dat dat niet te doen is) met kinderen zal werken. Reele mensen begrijpen het. De pedofielen en de mensen die achter pedofielen staan begrijpen het uiteraard niet en vinden het schandalig en zeggen: Bewijs eens dat ie dat ooit zal doen? Kan je dat niet? Laat hem zijn studie dan afmaken!!!

Hoe vinden jullie de korte beknopte versie klinken?

Je vergeet een paar puntjes..

Student is open naar de school toe, verteld over zijn pedofilie.. maakt een regeling met bestuur en leraren en plotseling wordt hij er toch vanaf getrapt om dezelfde reden waarvoor het bestuur eerder een regeling met hem gemaakt heeft.

EN

Niemand staat hier achter pedofielen, niemand keurt het goed.
pi_38936303
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:37 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En dat weet jij.. door?
Wel opvallend dat de meeste mensen hier perfect schijnen te weten hoe deze jongen denkt en wat zijn redenen zijn om die opleiding te volgen en hoe de toekomst er vervolgens voor die jongen uit komt te zien (en voor al zijn toekomstige slachttoffers die hij zowieso schijnt te gaan maken).
Joh? Wat een conclusie? Kan ik dat ook niet van jou zeggen? Dat jij perfect denkt te weten dat deze pedo nooit slachtoffer zal maken? Ik sta ervoor open dat pedos een mogelijk gevaar zijn omdat zij niet op andere manieren aan hun gerief kunnen komen. Het is gwoon erg naief om te denken dat ze geen sexuele handelingen zullen doen met kinderen. Sterker nog, een godswonder als ze niks doen ooit met kinderen.
pi_38936347
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
Sterker nog, een godswonder als ze niks doen ooit met kinderen.
....
Ik geloof dat jij een aantal dingen doorelkaar haalt. Lees anders het vorige topic eens door of de vorige berichten.
pi_38936348
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:42 schreef MM-Luna het volgende:

Niemand staat hier achter pedofielen, niemand keurt het goed.
O?? Daar lijkt het anders wel op als jullie zo fel opkomen voor pedos want ze schijnen niks te doen met hun geaardheid? Wel opkomen voor pedos maar niet achter hun staan? Vaag dan...

Ff een vraagje, Laten we ff theoritisch zeggen dat er 400.000 pedofielen zijn, hoeveel ervan denk jij zullen nooit sexueel verkeer met een kind willen? Ik wil weten of je geloofd dat ze bijna allemaal dat niet willen of slechts de helft of een overgroot deel ervan?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:50:10 #115
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936355
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:13 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Zou je mij een quote kunnen geven waarin hij zegt dat hij graag met kinderen neukt en dit al vaker heeft gedaan en het van plan is weer te doen? Want dat is er namelijk niet, of nouja dat heb ik nergens kunnen lezen.. alleen maar aanname's en vreemde standpunten van die partij.
Enkele quotes dan maar:

"Maar, ik mag dan geen slechte bedoelingen hebben, toch heb ik die ongewone gevoelens. Zou ik geestelijk niet in orde zijn of ben ik slechts anders dan de meeste mensen?"

"Voor het beantwoorden van die vraag is van belang te weten waarom ik me vooral tot jonge meisjes aangetrokken voel en vooral waarom ik jonge meisjes wil aanraken."

"Tijdens de laatste jaren van de basisschool werd ik seksueel opgewonden van alles en iedereen, inclusief mijn docenten en familieleden."

Niemand wordt seksueel opgewonden van alles en iedereen. Zelfs een volwassene niet.

"Het zou dan een volwassene zijn die het seksuele contact initieerde en we zouden er samen enthousiast van genieten."

Kinderen genieten niet van seksualiteit, ze kennen het begrip ervan nog niet. Met deze zin probeert hij zijn eigen wensen goed te praten als ware het de wensen van het kind! Omdraaien is een kunst...

"...en wilde de eerste de beste persoon van straat plukken voor seksueel contact"

"In de kleuterklas al was ik de school compleet beu. Vriendjes en vriendinnetjes had ik er genoeg, maar ik voelde me gevangen in een star systeem, waarbinnen geen ruimte was voor discussies"

Ooit een kleuter meegemaakt die in is voor een stevige discussie op niveau?

"Vanaf mijn twaalfde jaar voel ik me voornamelijk aangetrokken tot jonge meisjes. Ze maken er altijd het beste van..."

Wáárvan?!

"Met hun in verhouding grote witte ogen en oer-vrouwelijke lichaamstaal hebben jonge meisjes er weinig moeite mee mijn hoofd op hol te brengen"

Het ligt niet aan hem hoor, het komt door die jonge meisjes die over alle kwaliteiten beschikken om hem het hoof op hol te brengen!

"Kinderen zijn van nature ook seksuele wezens."

Nee, kinderen zijn nog niet geslachtsrijp en dus per definitie geen seksuele wezens.

"Naar mijn idee is seks iets moois, een bron van vreugde, kracht en inspiratie, een uitdrukking van liefde en een plezierige bevrijding van spanning en past het dus wel degelijk bij kinderen."

Seksualiteit past enkel en alleen bij kinderen, als kinderen dat op gelijkwaardig niveau met elkaar ondervinden en kunnen delen. Uit eigen wil, zonder dwang. En wanneer ze daar aantoe zijn.

"Als kind was ik op zoek naar een volwassene om mijn seksualiteit mee te kunnen delen."

"Ik denk dat ik zelf zo'n volwassene ben geworden."

"De fundamentele gelijkwaardigheid van kind en volwassene komt ermee ook sprekend tot uitdrukking."

Fundamenteel, is er geen gelijkwaardigheid (in macht) tussen een kind en een volwassene.

"Ik, aanvankelijk een vreemde, kan meisjes een gevoel van welbehagen en geborgenheid geven"

Neen, hij geeft meisjes een gevoel van angst, van onveiligheid.

Dan volgt nog een hele redevoering over religie, depressie, agressie en drugsmisbruik, faalangst en noem maar op... wat allemaal voorkomen kan worden als pedofilie maar toegestaan is. Pedofilie is het antwoord op alles! Met pedofilie is ieder kind geholpen aan een gelukkiger leven.

"Kinderen moeten juist beschermd worden tegen seksangst."

Heej, WIJ zijn de boemannen en boevrouwen!

"Ik wil jonge meisjes ook aanraken omdat ik denk en voel dat het goed voor ze kan zijn."

Wat aardig en attent!

'Ik voel me vooral aangetrokken tot jonge meisjes"

Aldus, Norbert de Jonge http://www.martijn.org/info/OK87_2.html
pi_38936382
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:49 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O?? Daar lijkt het anders wel op als jullie zo fel opkomen voor pedos want ze schijnen niks te doen met hun geaardheid? Wel opkomen voor pedos maar niet achter hun staan? Vaag dan...

Ff een vraagje, Laten we ff theoritisch zeggen dat er 400.000 pedofielen zijn, hoeveel ervan denk jij zullen nooit sexueel verkeer met een kind willen? Ik wil weten of je geloofd dat ze bijna allemaal dat niet willen of slechts de helft of een overgroot deel ervan?
Ga jij ook maar even de topics beter doorlezen. Niemand die zegt dat pedofilie iets goeds is, niemand die seks met kinderen hier goedkeurt. En zo wel, post de betreffende quote hier dan maar eens.

Dat weet ik niet, ik heb daar geen cijfers van.. maar ik geloof in ieder geval dat een heleboel pedofielen geen seks met kinderen hebben of willen hebben. Pedoseksuelen vind ik dan weer een ander verhaal.
pi_38936389
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:45 schreef SolidasRock het volgende:
Ik sta ervoor open dat pedos een mogelijk gevaar zijn omdat zij niet op andere manieren aan hun gerief kunnen komen. Het is gwoon erg naief om te denken dat ze geen sexuele handelingen zullen doen met kinderen. Sterker nog, een godswonder als ze niks doen ooit met kinderen.
dat is het nou juist .. je staat nergens voor open .. hoe weet jij hoe een pedo denkt of manieren heeft gevonden om aan zijn gerief te komen (als je het relaas van die man had gelezen tot het eibd had je het geweten !)

jij blijft gewoon hardnekkig vasthouden aan het idee dat elke pedofiel zich zal vergrijpen aan kinderen zonder hun toestemming .. je gaat voorbij aan het feit dat sommige van deze relaties misschien zelfs gewenst zijn door het kind in kwestie (yup, ze bestaan, zelf gezien, dus lul niet) ..
je wil gewoon niet snappen dat ook binnen die groep diegenen die echt houden van kinderen en het best ermee voor hebben die viespeuken eruit willen wieden
pleased to meet you
pi_38936393
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:49 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

....
Ik geloof dat jij een aantal dingen doorelkaar haalt. Lees anders het vorige topic eens door of de vorige berichten.
ik geloof niet dat ik iets door mekaar haal? Het is een godswonder als een man die geilt op kinderen en een baan uitoefent waar hij veelvuldig met kinderen werkt en zelfs de kans heeft alleen te zijn met hun en hij is niet bang of zo, dan is het gwoon een wonder dat er niets gebeurd.

Mocht je toch blijven denken dat ik iets door mekaar haal, zeg het me dan maar ipv vaag te doen
pi_38936399
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:50 schreef Tissik het volgende:

[..]

Enkele quotes dan maar:

"Maar, ik mag dan geen slechte bedoelingen hebben, toch heb ik die ongewone gevoelens. Zou ik geestelijk niet in orde zijn of ben ik slechts anders dan de meeste mensen?"

"Voor het beantwoorden van die vraag is van belang te weten waarom ik me vooral tot jonge meisjes aangetrokken voel en vooral waarom ik jonge meisjes wil aanraken."

"Tijdens de laatste jaren van de basisschool werd ik seksueel opgewonden van alles en iedereen, inclusief mijn docenten en familieleden."

Niemand wordt seksueel opgewonden van alles en iedereen. Zelfs een volwassene niet.

"Het zou dan een volwassene zijn die het seksuele contact initieerde en we zouden er samen enthousiast van genieten."

Kinderen genieten niet van seksualiteit, ze kennen het begrip ervan nog niet. Met deze zin probeert hij zijn eigen wensen goed te praten als ware het de wensen van het kind! Omdraaien is een kunst...

"...en wilde de eerste de beste persoon van straat plukken voor seksueel contact"

"In de kleuterklas al was ik de school compleet beu. Vriendjes en vriendinnetjes had ik er genoeg, maar ik voelde me gevangen in een star systeem, waarbinnen geen ruimte was voor discussies"

Ooit een kleuter meegemaakt die in is voor een stevige discussie op niveau?

"Vanaf mijn twaalfde jaar voel ik me voornamelijk aangetrokken tot jonge meisjes. Ze maken er altijd het beste van..."

Wáárvan?!

"Met hun in verhouding grote witte ogen en oer-vrouwelijke lichaamstaal hebben jonge meisjes er weinig moeite mee mijn hoofd op hol te brengen"

Het ligt niet aan hem hoor, het komt door die jonge meisjes die over alle kwaliteiten beschikken om hem het hoof op hol te brengen!

"Kinderen zijn van nature ook seksuele wezens."

Nee, kinderen zijn nog niet geslachtsrijp en dus per definitie geen seksuele wezens.

"Naar mijn idee is seks iets moois, een bron van vreugde, kracht en inspiratie, een uitdrukking van liefde en een plezierige bevrijding van spanning en past het dus wel degelijk bij kinderen."

Seksualiteit past enkel en alleen bij kinderen, als kinderen dat op gelijkwaardig niveau met elkaar ondervinden en kunnen delen. Uit eigen wil, zonder dwang. En wanneer ze daar aantoe zijn.

"Als kind was ik op zoek naar een volwassene om mijn seksualiteit mee te kunnen delen."

"Ik denk dat ik zelf zo'n volwassene ben geworden."

"De fundamentele gelijkwaardigheid van kind en volwassene komt ermee ook sprekend tot uitdrukking."

Fundamenteel, is er geen gelijkwaardigheid (in macht) tussen een kind en een volwassene.

"Ik, aanvankelijk een vreemde, kan meisjes een gevoel van welbehagen en geborgenheid geven"

Neen, hij geeft meisjes een gevoel van angst, van onveiligheid.

Dan volgt nog een hele redevoering over religie, depressie, agressie en drugsmisbruik, faalangst en noem maar op... wat allemaal voorkomen kan worden als pedofilie maar toegestaan is. Pedofilie is het antwoord op alles! Met pedofilie is ieder kind geholpen aan een gelukkiger leven.

"Kinderen moeten juist beschermd worden tegen seksangst."

Heej, WIJ zijn de boemannen en boevrouwen!

"Ik wil jonge meisjes ook aanraken omdat ik denk en voel dat het goed voor ze kan zijn."

Wat aardig en attent!

'Ik voel me vooral aangetrokken tot jonge meisjes"

Aldus, Norbert de Jonge http://www.martijn.org/info/OK87_2.html
Ja leuk verhaal maar waar staat dan dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, alleen de gevoelens maar dat is dus hetzelfde als christelijke homofielen die niet uitvoerende zijn. Je haalt overigens ook een aantal dingen uit het context, bijvoorbeeld zijn gedachten als kind zijnde gericht op volwassenen welke jij hier neerzet als zijn gedachten naar kinderen toe..
pi_38936443
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ik geloof niet dat ik iets door mekaar haal? Het is een godswonder als een man die geilt op kinderen en een baan uitoefent waar hij veelvuldig met kinderen werkt en zelfs de kans heeft alleen te zijn met hun en hij is niet bang of zo, dan is het gwoon een wonder dat er niets gebeurd.

Mocht je toch blijven denken dat ik iets door mekaar haal, zeg het me dan maar ipv vaag te doen
Je hebt pedofilie en je hebt pedoseksuelen.. de 2e groep is veel erger, ik geloof dat daar ongeveer 80% uitvoerend is. Bovendien ging het om een studie, niet om zijn werk.. want werken zal hij er toch niet kunnen omdat zijn verhaal al bekend was bij de school. De vraag was of het terecht is dat zo'n iemand die er open over is vanaf het begin, eerst geaccepteerd wordt en dan plotseling eraf wordt geschopt.. in mijn ogen is dat niet terecht. Zoals ik ook al eerder zei had de school er direct wat mee moeten doen, maar om nu iemand van de opleiding te halen NADAT er afspraken waren gemaakt over zijn seksualtiteit in combinatie met de studie..

Maar goed, lezen is voor velen heel erg lastig.. een discussie voeren ook. Jammer dat degenen die het er niet zo mee eens zijn meteen worden neergezet als pedofilie liefhebbers. Ik ben van mening dat men het hier toch nooit over eens kan worden. Pedofilie is hier maatschappelijk afgekeurd, terwijl het in sommige landen aardig normaal wordt gezien om als volwassen vent seks te hebben met bijvoorbeeld een 7 jarige en trouwen met een 11 of 12 jarige. Ik zelf vind het moeilijk om me in te leven in de gedachtengang van zo'n iemand, maar dat het niet zo zwart wit is als de meesten hier stellen.. is me wel duidelijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door MM-Luna op 17-06-2006 02:02:57 ]
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:02:27 #121
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936494
Ja "leuk" verhaal? Ben jij niet goed snik ofzo? Je werkt bij het Riagg zeker?

Er is weinig leuks in dit verhaal te ontdekken voor een weldenkend mens.

Ik haal niets uit de context, ik heb enkel geknipt en geplakt. Het zijn niet mijn woorden, maar de woorden van een idioot die jij zo nodig wil verdedigen. Lekkere pedagoge ben jij...
pi_38936500
ik kan het niet helpen, moet even aan hirsi ali/magan denken .. het komt op de een of andere manier in de publiciteit en ineens .. tada .. boem .. old news explodes in your face
pleased to meet you
pi_38936513
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:53 schreef moussie het volgende:
dat is het nou juist .. je staat nergens voor open .. hoe weet jij hoe een pedo denkt of manieren heeft gevonden om aan zijn gerief te komen (als je het relaas van die man had gelezen tot het eibd had je het geweten !)
Ik geloof hem niet op zijn woord, dat zou echt dom zijn zeg...
quote:
jij blijft gewoon hardnekkig vasthouden aan het idee dat elke pedofiel zich zal vergrijpen aan kinderen zonder hun toestemming ..
Jij bent niet hardnekkig aan het volhouden dat pedos geen potentieel gevaar zijn, neeeeeeuh hoor! Het is al goed hoor Jij gelooft ergens in, ik geloof ergens anders in, jij vind mij kortzichtig en dom, ik vind jou kortzichtig en naief. Easy?
quote:
je gaat voorbij aan het feit dat sommige van deze relaties misschien zelfs gewenst zijn door het kind in kwestie (yup, ze bestaan, zelf gezien, dus lul niet) ..
je wil gewoon niet snappen dat ook binnen die groep diegenen die echt houden van kinderen en het best ermee voor hebben die viespeuken eruit willen wieden
Als het kind instemt is dat vaak om hele andere redenen dan de pedo heeft.
pi_38936517
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:02 schreef Tissik het volgende:
Ja "leuk" verhaal? Ben jij niet goed snik ofzo? Je werkt bij het Riagg zeker?

Er is weinig leuks in dit verhaal te ontdekken voor een weldenkend mens.

Ik haal niets uit de context, ik heb enkel geknipt en geplakt. Het zijn niet mijn woorden, maar de woorden van een idioot die jij zo nodig wil verdedigen. Lekkere pedagoge ben jij...
Jawel.. je hebt bepaalde delen uit het verhaal weggelaten zodat het uit het context raakt (wellicht niet met opzet) en ja ik heb dat artikel ook gelezen, meerdere malen zelfs. En toe maar, probeer het maar persoonlijk te spelen.. beetje jammer dat het weer zo moet, een discussie voeren.
pi_38936536
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:03 schreef moussie het volgende:
ik kan het niet helpen, moet even aan hirsi ali/magan denken .. het komt op de een of andere manier in de publiciteit en ineens .. tada .. boem .. old news explodes in your face
En iedereen weet ineens wat het beste is en hoe het in elkaar zit..
Ik moet zeggen dat ik mij meer zorgen maak over pedoseksuelen en incest plegers dan studenten die zeggen pedofiel te zijn en een studie volgen. Maarja daar hoor je natuurlijk weinig over..
pi_38936543
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:54 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ja leuk verhaal maar waar staat dan dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan, alleen de gevoelens maar dat is dus hetzelfde als christelijke homofielen die niet uitvoerende zijn. Je haalt overigens ook een aantal dingen uit het context, bijvoorbeeld zijn gedachten als kind zijnde gericht op volwassenen welke jij hier neerzet als zijn gedachten naar kinderen toe..
En jij zit tegen mij te brullen dat ik hardnekkig ben? Jij lult alle kanten op om niet toe te geven hoe naief het is om te geloven dat pedofielen nooit iets zullen doen...
pi_38936553
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En jij zit tegen mij te brullen dat ik hardnekkig ben? Jij lult alle kanten op om niet toe te geven hoe naief het is om te geloven dat pedofielen nooit iets zullen doen...
Nee dat was ik niet. Beter lezen.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:08:19 #128
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936556
Troelala, dan ga jij maar lekker het hele verhaal nog eens overlezen. Volg de link.

Ik heb alleen even de quotes neergezet op je eigen verzoek. Je leest maar wat je wil lezen, je breid maar recht wat krom is, maar als jij je achter dergelijjke teksten kunt stellen, dan geeft dat slechts weer aan hoe abominabel het gesteld is in Nederland met onze Jeugdzorg.
pi_38936605
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:08 schreef Tissik het volgende:
Troelala, dan ga jij maar lekker het hele verhaal nog eens overlezen. Volg de link.

Ik heb alleen even de quotes neergezet op je eigen verzoek. Je leest maar wat je wil lezen, je breid maar recht wat krom is, maar als jij je achter dergelijjke teksten kunt stellen, dan geeft dat slechts weer aan hoe abominabel het gesteld is in Nederland met onze Jeugdzorg.
Wederom.. nergens staat dat hij daadwerkelijk die dingen heeft gedaan, wellicht de gedachte er aan.. een gedachte is niet gelijk aan uitvoering daarvan. Verder staat ook helemaal nergens, maar dan ook nergens dat ik mij achter zijn tekst kan stellen. Bovendien een forum gelijk stellen aan de kwaliteit (voor zover die er is) van jeugdzorg..
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:15:54 #130
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936640
Dat boeit ook niet., hij schrijft in wollige en meer dan nodige woorden dat hij het WIL doen!!! En mensen met dergelijke behoeften die ze ook nog eens in praktijk willen brengen (onder het mom van: das goed voor die jonge meisjes!). Die moet je de kans daartoe niet geven! Niet omdat je een mens zijn verzetje niet gunt, maar wel om te voorkomen dat onschuldie kinderlevens verwoest gaan worden.

En daar heb jij voor gestudeerd, toch?

Moet je dan toch kunnen begrijpen...
pi_38936666
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:03 schreef moussie het volgende:
Mij deed het meer denken aan die terrorisme hype, man man wat een paniek toch weer.. daarna inderdaad Hirsi Ali en dan nu die pedofielen partij en pedofiele studenten. Ik vind het trouwens ook maar raar dat men hiervoor op de achterste poten gaat staan, terwijl bijvoorbeeld het percentage incestplegers veel groter is maar daar hoor je niemand over. Totdat het weer eens in de media wordt uitgelezen.
pi_38936673
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:15 schreef Tissik het volgende:
Dat boeit ook niet., hij schrijft in wollige en meer dan nodige woorden dat hij het WIL doen!!! En mensen met dergelijke behoeften die ze ook nog eens in praktijk willen brengen (onder het mom van: das goed voor die jonge meisjes!). Die moet je de kans daartoe niet geven! Niet omdat je een mens zijn verzetje niet gunt, maar wel om te voorkomen dat onschuldie kinderlevens verwoest gaan worden.

er staat nergens .. maar dan ook helemaal nergens .. dat die het een kind wil opdwingen .. eerder het tegendeel .. en dat is even andere taal dan die van leeftijdsgenootjes die het over misschien wel hetzelfde meisje hebben .. think about it .. plz ..
pleased to meet you
pi_38936691
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:15 schreef Tissik het volgende:

De gedachte aan iets en de wil om iets te doen en het ook daadwerkelijk te doen is toch een heel groot verschil. Indien je dit soort mensen afstoot is er helemaal geen controle meer op en kunnen ze doen wat ze willen, tot ze betrapt worden en dan is het te laat. Dit soort mensen bestaan nu eenmaal in onze maatschappij, daar valt bar weinig aan te doen. Vroeger bestond dit ook al, dit is echt niks nieuws hoor. En zoals ik al typte, in bepaalde landen is het zelfs heel normaal.. niet dat het hier dan als normaal gezien dient te worden.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:20:47 #134
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936700
Moussie,

Hij draait het consequent om. In zijn hele relaas. Hij doet het voorkomen alsof het allemaal vanuit de behoefte van het kind is.

Maar dat wil niet zeggen, dat dat de realiteit is. Dat is namelijjk niet zo.
pi_38936704
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:06 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En iedereen weet ineens wat het beste is en hoe het in elkaar zit..
Nee jij dan? Voor het geval dat je het niet weet: Dit is een discussieforum waar iedereen zijn of haar standpunten kan aandragen of verdedigen of zelfs van mening kan veranderen, dus kom nou aub niet aangelopen met "goh, iedereen weet beter wat het beste is en hoe het in mekaar zit". Dit is mijn mening, mijn idee, ik ben echter niet alwetend en jij ook niet. Jij gelooft zus, ik geloof zo.
quote:
Ik moet zeggen dat ik mij meer zorgen maak over pedoseksuelen en incest plegers dan studenten die zeggen pedofiel te zijn en een studie volgen. Maarja daar hoor je natuurlijk weinig over..
Wat heeft jouw zorgen te maken met wat deze universiteit besloten heeft?
pi_38936720
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:21 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee jij dan? Voor het geval dat je het niet weet: Dit is een discussieforum waar iedereen zijn of haar standpunten kan aandragen of verdedigen of zelfs van mening kan veranderen, dus kom nou aub niet aangelopen met "goh, iedereen weet beter wat het beste is en hoe het in mekaar zit". Dit is mijn mening, mijn idee, ik ben echter niet alwetend en jij ook niet. Jij gelooft zus, ik geloof zo.
[..]
Goh jij voelt je nu ineens wel heel persoonlijk aangesproken.. wellicht had ik het niet eens over jou maar over zowel voor als tegenstanders? Maar goed, een discussie is prima maar een ander gaan beschuldigen van liefhebben van pedofilie en weet ik wat zoals in dit topic en in het vorige topic werd gedaan, vind ik niet kunnen. En dat allemaal omdat men van mening verschilt.
pi_38936771
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

De gedachte aan iets en de wil om iets te doen en het ook daadwerkelijk te doen is toch een heel groot verschil. Indien je dit soort mensen afstoot is er helemaal geen controle meer op en kunnen ze doen wat ze willen, tot ze betrapt worden en dan is het te laat. Dit soort mensen bestaan nu eenmaal in onze maatschappij, daar valt bar weinig aan te doen. Vroeger bestond dit ook al, dit is echt niks nieuws hoor. En zoals ik al typte, in bepaalde landen is het zelfs heel normaal.. niet dat het hier dan als normaal gezien dient te worden.
Oke, geen pedos meer weren van onze kinderen en blijven opletten, dat is wat jij denkt dat het de beste oplossing is?
pi_38936774
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:20 schreef Tissik het volgende:
Moussie,

Hij draait het consequent om. In zijn hele relaas. Hij doet het voorkomen alsof het allemaal vanuit de behoefte van het kind is.

Maar dat wil niet zeggen, dat dat de realiteit is. Dat is namelijjk niet zo.
nope lieverd .. hij draait het niet om, hij zegt dat er kinderen zijn die daar wel behoefte aan hebben . en die zijn er, dat is de realiteit .. er zijn jonge meiden die op oudere mannen vallen en jonge jongens die op rijpe dames vallen .. vreemd genoeg vindt men dat van die rijpe dames en die jonge jongens nergens terug .. misschien omdat daar geen maagdelijkheid moet worden bewaakt ?
of misschien omdat dat juist de ultieme droom is van de geile 14jarige mannelijke puber .. my boyfriends hot mam ?
pleased to meet you
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:28:10 #139
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936776
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:20 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

De gedachte aan iets en de wil om iets te doen en het ook daadwerkelijk te doen is toch een heel groot verschil. Indien je dit soort mensen afstoot is er helemaal geen controle meer op en kunnen ze doen wat ze willen, tot ze betrapt worden en dan is het te laat.
Luna, Er bestaan pedofielen (zoals ik al eerder schreef), die zich heel bewust zijn dat hun eigen verlangens en behoeften schade kunnen toebrengen in het leven van een kind. Deze mensen, doen er alles aan om dat te voorkomen. Die durven zich amper in gezelschap van een kind te begeven (dat is óók triest!). Aan de andere kant, heb je pedofielen als waarover we het nu hebben. Die vinden, dat het helemaal niet erg is, en zelfs goed voor de kinderen die ze tot doelwit hebben gemaakt. En die groep, vormt een heus gevaar. Die zien helemaal niet in wat ze aanrichten, integendeel! Die denken, dat wat zij als mooi en prachtig ervaren, dat dat voor die kinderen een soortgelijke ervaring is. En dat kan het eventjes ook best zijn (verwarring alom!), maar op den duur, blijkt het toch een behoorlijke bom die ooit los gaat barsten.

Ik zal niet roepen dat een pedofiel per definitie een slecht mens is of een kindermisbruiker. Maar in dit geval, is het gevaar levensgroot en het kondigt zichzelf aan!!! Als mensen nou eens gewoon gingen luisteren naar elkaar, naar wat ze werkelijk te vertellen hebben, en dan actie ondernemen.

En ik denk, dat de universiteit heeft geluisterd (en gelezen). En dat ze daarom actie hebben ondernomen.
pi_38936783
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, geen pedos meer weren van onze kinderen en blijven opletten, dat is wat jij denkt dat het de beste oplossing is?
Je denkt wederom voor mij maar nee, dat denk ik niet nee.
pi_38936793
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:22 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Goh jij voelt je nu ineens wel heel persoonlijk aangesproken.. wellicht had ik het niet eens over jou maar over zowel voor als tegenstanders? Maar goed, een discussie is prima maar een ander gaan beschuldigen van liefhebben van pedofilie en weet ik wat zoals in dit topic en in het vorige topic werd gedaan, vind ik niet kunnen. En dat allemaal omdat men van mening verschilt.
Jij komt op voor pedofielen of niet soms, hoezo is het dan beschuldigen? Tis toch zo?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 02:31:00 #142
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_38936800
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef moussie het volgende:

[..]

nope lieverd .. hij draait het niet om, hij zegt dat er kinderen zijn die daar wel behoefte aan hebben . en die zijn er, dat is de realiteit .. er zijn jonge meiden die op oudere mannen vallen en jonge jongens die op rijpe dames vallen .. vreemd genoeg vindt men dat van die rijpe dames en die jonge jongens nergens terug .. misschien omdat daar geen maagdelijkheid moet worden bewaakt ?
of misschien omdat dat juist de ultieme droom is van de geile 14jarige puber .. my boyfriends hot mam ?
Nee! Kinderen richten hun eerste seksuele gevoelens altijjd op de ouders (of verzorgers). Dat hoort bij de seksuele ontwikkeling van het kind. Maar het is niet de bedoeling dat die ouder of verzorger daarop ingaat! Want dat richt juist schade aan. Je mag daar als volwassene geen misbruik van maken. Die ontwikkeling is ook niet op die manier bedoeld.
pi_38936812
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:30 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jij komt op voor pedofielen of niet soms, hoezo is het dan beschuldigen? Tis toch zo?
Nee ik kom niet op voor pedofielen.
Ik keur hun gedachten, gedragingen, uitingen niet goed. Nergens niet.
pi_38936815
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Je denkt wederom voor mij maar nee, dat denk ik niet nee.
kom op dan? Zeg wat je denkt dat de beste oplossing is? Je hebt toch wel een idee?
pi_38936822
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef Tissik het volgende:

[..]

Nee! Kinderen richten hun eerste seksuele gevoelens altijjd op de ouders (of verzorgers). Dat hoort bij de seksuele ontwikkeling van het kind.
Soms is die dusdanig door omstandigheden beschadigd dat het niet meer opgaat, helaas. Maar dan zit je inderdaad al richting jeugdzorg.
pi_38936823
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Nee ik kom niet op voor pedofielen.
Ik keur hun gedachten, gedragingen, uitingen niet goed. Nergens niet.
Je komt wel voor hun rechten op? Waarom dan als je toch al alles afkeurt wat een pedofiel kenmerkt?
pi_38936837
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je komt wel voor hun rechten op? Waarom dan als je toch al alles afkeurt wat een pedofiel kenmerkt?
Een pedofiel is ook maar een mens met gedachten en heeft dus ook rechten, een pedofiel staat niet per definitie voor slechtheid. Ik zie het meer als een soort afwijking, zoals je bijvoorbeeld probleemgedrag kunt zien.
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:32 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
kom op dan? Zeg wat je denkt dat de beste oplossing is? Je hebt toch wel een idee?
Als er zo makkelijk een oplossing te vinden zou zijn voor dit maatschappelijke probleem, dan zou dit allang opgelost zijn. En een idee vraag je alleen omdat je wilt rellen ipv normaal een discussie voeren.

Oh en trouwens, wat wil je nu precies dan? Net zoals veel mensen toendertijd begon te roepen over moslims, zo van maak maar meteen af.. allemaal? Dit is een niet te winnen of te verliezen discussie, blijft altijd een punt... dus wat is het wat je nu wil bereiken?

[ Bericht 18% gewijzigd door MM-Luna op 17-06-2006 02:45:30 ]
pi_38936878
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:28 schreef Tissik het volgende:

[..]

Luna, Er bestaan pedofielen (zoals ik al eerder schreef), die zich heel bewust zijn dat hun eigen verlangens en behoeften schade kunnen toebrengen in het leven van een kind. Deze mensen, doen er alles aan om dat te voorkomen. Die durven zich amper in gezelschap van een kind te begeven (dat is óók triest!). Aan de andere kant, heb je pedofielen als waarover we het nu hebben. Die vinden, dat het helemaal niet erg is, en zelfs goed voor de kinderen die ze tot doelwit hebben gemaakt. En die groep, vormt een heus gevaar. Die zien helemaal niet in wat ze aanrichten, integendeel! Die denken, dat wat zij als mooi en prachtig ervaren, dat dat voor die kinderen een soortgelijke ervaring is. En dat kan het eventjes ook best zijn (verwarring alom!), maar op den duur, blijkt het toch een behoorlijke bom die ooit los gaat barsten.

Ik zal niet roepen dat een pedofiel per definitie een slecht mens is of een kindermisbruiker. Maar in dit geval, is het gevaar levensgroot en het kondigt zichzelf aan!!! Als mensen nou eens gewoon gingen luisteren naar elkaar, naar wat ze werkelijk te vertellen hebben, en dan actie ondernemen.
Tot zover ben ik het redelijk met je eens, maarrrr ik vind nog steeds niet dat je als opleiding iemand eraf kunt gooien nadat er allerlei afspraken gemaakt zijn. De opleiding wist van zijn geaardheid af, heeft hier aanpassingen op gedaan en ineens moet hij weg.. dat vind ik niet correct. Verder is er niet te zeggen wat zijn bedoelingen met zijn studie waren, daar kan men alleen scenario's voor bedenken waarbij een doom scenario het makkelijkst te bedenken is. Ik wil daar gewoon simpelweg niet over oordelen, maar wat ik heb gelezen gaf aan dat hij om zijn studie te halen wel met kinderen werken moest en dit onder begeleiding moest doen en na het behalen van die studie zich wilde richten op theoretische onderzoeken en schrijven van allerlei stukken. Dat is toch anders vind ik dan, helemaal als hij in zijn dossier een aantekening krijgt, dan krijg je het verhaal over bewijs van goed gedrag weer.
pi_38936920
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:31 schreef Tissik het volgende:
Nee! Kinderen richten hun eerste seksuele gevoelens altijjd op de ouders (of verzorgers). Dat hoort bij de seksuele ontwikkeling van het kind. Maar het is niet de bedoeling dat die ouder of verzorger daarop ingaat! Want dat richt juist schade aan. Je mag daar als volwassene geen misbruik van maken. Die ontwikkeling is ook niet op die manier bedoeld.
dan heb je het dus over incest .. en idd, dat is op geen enkele manier goed te keuren .. dat is machtsmisbruik in z'n ergste vorm
maar wat er nu gebeurd is dus dat de schade die door dat soort gedrag ontstaat wordt bijgeschreven op het konto van alle pedofielen .. dat is ongeveer net zoiets als kwaad worden op alle mannen als je verkracht wordt imho .. je moet wel onderscheid blijven maken .. en dat is er nu dus helemaal niet, alles wordt op een grote hoop geveegd
pleased to meet you
pi_38936995
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 02:34 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Een pedofiel is ook maar een mens met gedachten en heeft dus ook rechten, een pedofiel staat niet voor slechtheid. Ik zie het meer als een soort afwijking, zoals je bijvoorbeeld probleemgedrag kunt zien.
Ik zie het ook als een soort afwijking, beetje dom om dan zo iemand bij kinderen los te laten.
quote:
Als er zo makkelijk een oplossing te vinden zou zijn voor dit maatschappelijke probleem, dan zou dit allang opgelost zijn. En een idee vraag je alleen omdat je wilt rellen ipv normaal een discussie voeren.
Shit, niet weer he? Ik rel helemaal niet en wil dat ook helemaal niet. Jij hebt kritiek op mijn ideeen en de oplossing van deze universiteit, ik wilde heel graag weten of je behalve kritiek ook een mogelijke oplossing waar ik wel wat mee kon, had.
quote:
Oh en trouwens, wat wil je nu precies dan? Net zoals veel mensen toendertijd begon te roepen over moslims, zo van maak maar meteen af.. allemaal? Dit is een niet te winnen of te verliezen discussie, blijft altijd een punt... dus wat is het wat je nu wil bereiken?
Wat ik wilde bereiken was dat we eens konden worden of dat ik jou of jij mijn standpunt kon begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')