kan het ook slippen?quote:
boh gek zou dat zijn als zoeen sjiek slippen konquote:
volgens mij gaat dat maikuuul lukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
boh gek zou dat zijn als zoeen sjiek slippen kon
Gaat lukken, files vermijden is my specialtyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:52 schreef Christine het volgende:
Succes, pheno!
neuk ze!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:01 schreef liefie_ het volgende:
ich gehen nach den der weet ik t wat kroeg
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar gaat denk ik maar eens een borrel drinken of een glas wijn
Voel me al een hele dag somber en vind dat ik een borrel wel verdiend heb.
Morgen vertrekken we in de auto en dan zien we wel waar we uitkomen en dan zijn we zondagavond weer terug.
geniet ervan..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:26 schreef Christine het volgende:
Toch maar eens moed verzamelen (en een oranje shirt aantrekken) en naar de kroeg gaan.
Toedels.
80 tot 90 % van nederland maarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
Gaat echt iedereen naar het voetbal kijken?
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]niet teveel drinken he, echt helpen doet het namelijk niet
jullie gaan er een weekend tussenuit? Ik hoop dat het jullie wat goed doet.
daar kan helaas niemand of niets voor zorgenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.
Wij gaan idd er een weekendje tussenuit, gewoon even op een andere plaats en even een poging tot ontspannen.
Een borrel heb je inderdaad wel verdiend. En eenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.
Wij gaan idd er een weekendje tussenuit, gewoon even op een andere plaats en even een poging tot ontspannen.
Nope, ik ga naar de IKEA.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
Gaat echt iedereen naar het voetbal kijken?
Het was rust, schatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij kijkt ook geen voetbal?
Je leest natuurlijk liever mijn posts, groot gelijk.
De afwas moet ook gebeuren voor ik iets kan eten, begin wel honger te krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Je kunt ook gewoon doelloos internetten Q dan heb je er ook geen last van
Je had de tv even aan kunnen zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan weten als ik niet kijk, honey.
Hmm, en hoe heb je die keuze overwogen dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat was juist een bewuste keuze.
"A friend is one who knows who you are, understands where you have been, accepts what you become, and still gently invites you to grow."quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik had nog niks gezegd merkte ik net tot mijn schaamtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier heb ik zowaar 2 broodjes naar binnen gekregen en een paar poffertjes.
Maar restjes klinkt ook wel lekker, maar frituur jummie misschien ook straks maar eens aangooien![]()
Dat klinkt alsof je een aanslag gaat plegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef nixxx het volgende:
ik ga op weg naar Leiden..
plato, niet praten tegen mensen met heel grote groene rugzak op hun rug bij het station in de buurt
Dat ligt er aan wat je wil. Als je puur voor de rust en stilte gaat zijn Schiermonnikoog en Vlieland het mooiste, maar als je meer mensen om je heen wilt hebben dan zijn Texel en Terschelling aan te bevelen. Als ik me niet vergis is op Terschelling Oerol begonnen, dus daar is nu het nodige te doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Iemand van jullie misschien nog een tip We rijden morgen richting de waddeneilanden begreep ik zojuist van Mar.
Iemand nog een tip welk eiland het meest aanslaat ofzo of een heel andere provincie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |