BHquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:21 schreef Copycat het volgende:
Haakje.
TIETENquote:
quote:
Nietquote:
U snapt mequote:
Een LUL voor Tc dan!quote:
In de kroeg in slaap vallen? Dan moet je wel verdomd moe zijn!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
Ja, ik wil ook naar de kroeg, maar ik wil ook niet in slaap vallen halverwege. Dilemma.
Je valt echt niet in slaap als iedereen staat te hossen na die mooie goals van Nederland.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
Ja, ik wil ook naar de kroeg, maar ik wil ook niet in slaap vallen halverwege. Dilemma.
Lekker thuis kijken en 1 iemand uitnodigenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je valt echt niet in slaap als iedereen staat te hossen na die mooie goals van Nederland.![]()
quote:
Ze wil voetbal kijken, niet neuken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Lekker thuis kijken en 1 iemand uitnodigen![]()
O, dat ben ik niet van haar gewendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze wil voetbal kijken, niet neuken.![]()
Je wil niet weten hoe moe...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de kroeg in slaap vallen? Dan moet je wel verdomd moe zijn!
Vrouwenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze doet leuk voorkomen hier alsof ze anders is tegenwoordig.![]()
![]()
Nou, dat weet ik wel... waarom ik moe benquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:31 schreef nixxx het volgende:
kweetniet waarom ik moe ben..
ik ken Chris als een heel lief net meisje....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze doet leuk voorkomen hier alsof ze anders is tegenwoordig.![]()
![]()
Weinig slaap en een halve dag door Utrecht banjeren... en een hyperactieve kittenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
Waarom is iedereen zo moe dan. Ik heb afgelopen nacht maar 4,5uur geslapen met veel pils op maar mij hoor je niet
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef jackson het volgende:
Waarom is iedereen zo moe dan. Mij hoor je niet
In kinky schooluniform dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ken Chris als een heel lief net meisje....
Ik heb heul geen foto's, ik ga op de woorden van nixxx af.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Ojee, circuleert die foto hier ook al?.
Ik ga om half 7, volgens mij is er dan niemandquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
het is nu superdruk in de supermarkt... wacht liever tot zes uur.
ik moet meer appelsapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
het is nu superdruk in de supermarkt... wacht liever tot zes uur.
behalve balend winkelpersoneel en een radio die te hard staatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga om half 7, volgens mij is er dan niemand
appelsap met moutextract, een plens honing en portgistquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:43 schreef liefie_ het volgende:
apelsap met amaretto
En als klant dan vragen of het wat zachter kanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Christine het volgende:
[..]
behalve balend winkelpersoneel en een radio die te hard staat.
wat een hendig sjieke kraanquote:
hey BB, jij hier?quote:
kan het ook slippen?quote:
boh gek zou dat zijn als zoeen sjiek slippen konquote:
volgens mij gaat dat maikuuul lukkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
boh gek zou dat zijn als zoeen sjiek slippen kon
Gaat lukken, files vermijden is my specialtyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:52 schreef Christine het volgende:
Succes, pheno!
neuk ze!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:01 schreef liefie_ het volgende:
ich gehen nach den der weet ik t wat kroeg
Neequote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
* Bar_en_Mar gaat denk ik maar eens een borrel drinken of een glas wijn
Voel me al een hele dag somber en vind dat ik een borrel wel verdiend heb.
Morgen vertrekken we in de auto en dan zien we wel waar we uitkomen en dan zijn we zondagavond weer terug.
geniet ervan..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:26 schreef Christine het volgende:
Toch maar eens moed verzamelen (en een oranje shirt aantrekken) en naar de kroeg gaan.
Toedels.
80 tot 90 % van nederland maarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
Gaat echt iedereen naar het voetbal kijken?
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]niet teveel drinken he, echt helpen doet het namelijk niet
jullie gaan er een weekend tussenuit? Ik hoop dat het jullie wat goed doet.
daar kan helaas niemand of niets voor zorgenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.
Wij gaan idd er een weekendje tussenuit, gewoon even op een andere plaats en even een poging tot ontspannen.
Een borrel heb je inderdaad wel verdiend. En eenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Nee ben zoiezo al geen grote drinker, en Thijs zal ik er helaas niet door terug krijgen.
Wij gaan idd er een weekendje tussenuit, gewoon even op een andere plaats en even een poging tot ontspannen.
Nope, ik ga naar de IKEA.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
Gaat echt iedereen naar het voetbal kijken?
Het was rust, schatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij kijkt ook geen voetbal?
Je leest natuurlijk liever mijn posts, groot gelijk.
De afwas moet ook gebeuren voor ik iets kan eten, begin wel honger te krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Je kunt ook gewoon doelloos internetten Q dan heb je er ook geen last van
Je had de tv even aan kunnen zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan weten als ik niet kijk, honey.
Hmm, en hoe heb je die keuze overwogen dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat was juist een bewuste keuze.
"A friend is one who knows who you are, understands where you have been, accepts what you become, and still gently invites you to grow."quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik had nog niks gezegd merkte ik net tot mijn schaamtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier heb ik zowaar 2 broodjes naar binnen gekregen en een paar poffertjes.
Maar restjes klinkt ook wel lekker, maar frituur jummie misschien ook straks maar eens aangooien![]()
Dat klinkt alsof je een aanslag gaat plegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef nixxx het volgende:
ik ga op weg naar Leiden..
plato, niet praten tegen mensen met heel grote groene rugzak op hun rug bij het station in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |