ik ook onder andere een vaderdag kado bedenken...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ook, moet nog veel te veel doen.
Ik vraag mijn vader altijd maanden van tevoren of hij wat weet. 9 van de 10 keer weet hij niks, dus koop ik maar gewoon een fles drank, dat doet het altijd goed!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook onder andere een vaderdag kado bedenken...
dat zou heerlijk zijn!quote:
En volgend jaar met moederdag geef je dan zeker een bos bloemen om in die vaas te zetten?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou heerlijk zijn!
ik weet echt niks! het word vast weer een vaas zoals elk jaar
dat zou niet zo nuttig zijn aangezien mn ouders ongeveer 150 km uit elkaar wonenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En volgend jaar met moederdag geef je dan zeker een bos bloemen om in die vaas te zetten?
Dan kun je misschien afwisselen: het ene jaar een vaas, het andere jaar een bos bloemen voor je vader?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou niet zo nuttig zijn aangezien mn ouders ongeveer 150 km uit elkaar wonen
pappie koopt zelf altijd heel veel bloemen al... dus ws staat t huis al volquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je misschien afwisselen: het ene jaar een vaas, het andere jaar een bos bloemen voor je vader?
Koop bij Xenos een goedkoop rieten mandje en plasticfolie.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou heerlijk zijn!
ik weet echt niks! het word vast weer een vaas zoals elk jaar
dat is wel een heel goed idee!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Koop bij Xenos een goedkoop rieten mandje en plasticfolie.
Leg in het mandje een fles wijn, afbakbroodjes, kruidenboter, olijven, tapenade, pindarotsjes, whatever, iets wat je pa lekker vindt. En dan het geheel inpakken in plasticfolie... voila, een instant-vaderdag-cadeau.
Niemand die je dat kwalijk zal nemen . . .quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik geloof niet dat ik nu met vaderdags kadootjes aan moet komen zetten...
serieus?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:30 schreef Christine het volgende:
Op naar Amsterdam!
Wat is daar nou weer te doen? Alles is in Utrecht!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:30 schreef Christine het volgende:
Op naar Amsterdam!
Utrecht is tof!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer te doen? Alles is in Utrecht!
Je hebt een punt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:49 schreef Dickies het volgende:
Tieten zijn tof.
Punttieten zijn minder.quote:
Dat zekerquote:
Of iedereen kijkt naar voetbal!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:02 schreef Christine het volgende:
12 posts in mijn afwezigheid..
Kennelijk had iedereen een leven.
En nu ben ik dood, dus ik plof op de bank met een biertje en een leuke film..
Misschien dat de R&P gothics iets te enthousiast gesneden hebben?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat een dooie teringzooi hier zeg.
Dan zal dit topic spoedig doodbloedenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat de R&P gothics iets te enthousiast gesneden hebben?
Vissla ? Wat is dat nu weerquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassen![]()
haar natte poes. Oh nee, zo'n kuttelikker hondjequote:
Sorry, ik en mijn klonen waren afwezigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat een dooie teringzooi hier zeg.
Ik doe niet aan kleine kut-hondjesquote:[b]Op zondag 18 juni 2006 09:52 Oh nee, zo'n kuttelikker hondje
Platohond is momenteel aan de spuitpoep, en helaas in de meest letterlijke zin van het woord.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassenZe vond het ook te vroeg
![]()
Noem het je hond of noem hem bij z'n naamquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassenZe vond het ook te vroeg
![]()
Je bent niet verplicht om dergelijke zaken hier te posten hoor. Liever niet zelfs, houd een beetje rekening met je visueel ingestelde medemens. Dank.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Platohond is momenteel aan de spuitpoep, en helaas in de meest letterlijke zin van het woord.![]()
Dat weet ik.quote:
Ik ben een weekje aan het oppassen en mijn moeder had me nog gewaarschuwd. Ik dacht echter dat het wel mee zou vallen, maar toen ik hem gisteren uitliet spoot het er echt uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om dergelijke zaken hier te posten hoor. Liever niet zelfs, houd een beetje rekening met je visueel ingestelde medemens. Dank.
quote:
Mannen van boven de 40 komen op een gegeven moment in de klusfase terecht.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:00 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n pa is gewoon Eigen huis & tuin aan het kijken. Het is dat het vaderdag is, anders had ik hem geslagen.![]()
Dat ben ik. Penguin in disguise!quote:
Of je koopt een huis.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mannen van boven de 40 komen op een gegeven moment in de klusfase terecht.![]()
M'n vader is anders al heel lang timmerman.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mannen van boven de 40 komen op een gegeven moment in de klusfase terecht.![]()
Dan hoef je niet zo verbaasd over zijn voorkeur voor Eigen Huis & Tuin te zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n vader is anders al heel lang timmerman.
Mensen met geldquote:
Jawel, het is en blijft een kutprogramma voor prutsers en mijn paps kan het toch allemaal veel beter.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo verbaasd over zijn voorkeur voor Eigen Huis & Tuin te zijn.
Dan ben jij de ideale oppasser voor Platohond op dit moment.quote:
Dus begin maar vast met Eigen Huis en Tuin kijkenquote:
Gewoon alles laten doen, dat is veel beter. ik ga een beetje zelf prutsenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jawel, het is en blijft een kutprogramma voor prutsers en mijn paps kan het toch allemaal veel beter.
Dan kijkt hij er naar zodat hij zich na afloop beter voelt. Het is dus als het ware een soort van compensatie voor de waardering en liefde die hij niet van zijn dochter krijgt.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jawel, het is en blijft een kutprogramma voor prutsers en mijn paps kan het toch allemaal veel beter.
Oh, Eigen huis & tuin! Goed dat je het zegt.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:00 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n pa is gewoon Eigen huis & tuin aan het kijken. Het is dat het vaderdag is, anders had ik hem geslagen.![]()
Zoals elk weldenkend mens doe ik er niet aanquote:
Ik ook niet, maar dat is vrij eenvoudig.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals elk weldenkend mens doe ik er niet aan
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals elk weldenkend mens doe ik er niet aan
Hij heeft me anders vandaag nog verteld dat ik de beste ben, omdat ik juist de enige was die aan hem had gedacht.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan kijkt hij er naar zodat hij zich na afloop beter voelt. Het is dus als het ware een soort van compensatie voor de waardering en liefde die hij niet van zijn dochter krijgt.
Dan weet ik het ook niet meer en slaat het inderdaad nergens op dat hij daar naar kijkt.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij heeft me anders vandaag nog verteld dat ik de beste ben, omdat ik juist de enige was die aan hem had gedacht.
Volgende keer moet je me gelijk geloven he. Jeweettocchhh.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer en slaat het inderdaad nergens op dat hij daar naar kijkt.![]()
Sorry Twist, ik zal nooit meer een opmerking van jou in twijfel trekken.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgende keer moet je me gelijk geloven he. Jeweettocchhh.
Aan verjaardagen doe ik wel, moederdag vind ik flauwekul.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:13 schreef Pheno het volgende:
Zo doe ik ook niet aan moederdag en verjaardag.
Het is zo pijnlijk als niemand komt, vandaarquote:Op zondag 18 juni 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aan verjaardagen doe ik wel, moederdag vind ik flauwekul.
Brave jongen.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry Twist, ik zal nooit meer een opmerking van jou in twijfel trekken.![]()
Na de dood?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:19 schreef liefie_ het volgende:
sow is er weer leven?
haast wel! er was hier zo weinig gister...quote:
Sorryquote:Op zondag 18 juni 2006 11:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haast wel! er was hier zo weinig gister...
Maar het belangrijkste is: had je die mug nou te pakken?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:20 schreef Dickies het volgende:
Gisteren bijna m'n telefoon in de maasboulevard gepleurdIk was aan het smsen, wou ik een mug van m'n arm slaan en in diezelfde beweging slinger ik m'n telefoon keihard weg
dankje, dat maakt veel goed!quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is: had je die mug nou te pakken?
In de weg? Toch een flinke prestatie als je hem door het asfalt heen krijgt.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:20 schreef Dickies het volgende:
Gisteren bijna m'n telefoon in de maasboulevard gepleurdIk was aan het smsen, wou ik een mug van m'n arm slaan en in diezelfde beweging slinger ik m'n telefoon keihard weg
Gisteren waren we allemaal cadeautjes voor onze vaders aan het kopen, daarom waren we er niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:23 schreef liefie_ het volgende:
en op vaderdag is iedereen wel hiertypisch
Om vanaf die bank in het park stelletjes uit te schelden?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:23 schreef Q. het volgende:Plato
Volgens mij is het vandaag mooi weer om met een boek eenzaam in het park te gaan zitten.
En nu zouden we die cadeautjes moeten overhandigen. Waarom zijn we er nu wel dan?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gisteren waren we allemaal cadeautjes voor onze vaders aan het kopen, daarom waren we er niet.![]()
Flauwquote:Op zondag 18 juni 2006 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
In de weg? Toch een flinke prestatie als je hem door het asfalt heen krijgt.![]()
Gisteren van alles en nog wat gedaan. Sporten zoals altijd, sauna gepakt, boodschappen gedaan, tuin zonnen. Een fokloze dagquote:Op zondag 18 juni 2006 11:23 schreef liefie_ het volgende:
en op vaderdag is iedereen wel hiertypisch
oeh maar dat heb ik ook gedaan hoor! ben wel een lief kindquote:Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gisteren waren we allemaal cadeautjes voor onze vaders aan het kopen, daarom waren we er niet.![]()
Ik heb geen cadeausquote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
En nu zouden we die cadeautjes moeten overhandigen. Waarom zijn we er nu wel dan?
ik heb besloten dat papa mn kadotje pas krijgt als mn zusje er ook is....quote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef korenwolfje het volgende:
[..]
En nu zouden we die cadeautjes moeten overhandigen. Waarom zijn we er nu wel dan?
Uiteraard, maar daar hoeft het geen weekend voor te zijnquote:Op zondag 18 juni 2006 11:26 schreef Dickies het volgende:
En neuken ofzo.
In zichzelf natuurlijk. Hardop stelletjes uitschelden durft ie toch niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om vanaf die bank in het park stelletjes uit te schelden?
Eensch.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Copycat het volgende:
Geen vaderdagvader hebben is ook prettig.
Of hij gooit die scheldwoorden middels zijn macbook hier op het forum. Lekker anoniemquote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In zichzelf natuurlijk. Hardop stelletjes uitschelden durft ie toch niet.
Ik ben niet gezellig. Ik wil wel ruilen, mits ik mag duiken vanaf de bootquote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
godsamme hoeven jullie allemaal niet de hele dag gezellig te doen?
ik moet zo verdomme varen
ik haat varen
Een vader die op vakantie is op vaderdag is ideaal.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Copycat het volgende:
Geen vaderdagvader hebben is ook prettig.
van mij mag je duiken in de grachtquote:Op zondag 18 juni 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet gezellig. Ik wil wel ruilen, mits ik mag duiken vanaf de boot
quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
ik haat varen
Nee, ik kom alleen nog op begrafenissen opdraven, voor de rest sla ik de gezellige familie-uitjes over.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb al een fiets, dus nee, bedanktquote:
Duh!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
In zichzelf natuurlijk. Hardop stelletjes uitschelden durft ie toch niet.
gelukkig niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
ik haat varen
Ik zal even in mijn immense msn lijst kijkenquote:Op zondag 18 juni 2006 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een mailadres van Christine. in het kamertopic vroeg ze of ik haar wilde mailen maar ze heeft geen adres in dr profiel
Mijn vader zit voor zijn werk in Italië, dus ik hoef inderdaad niet gezellig te gaan doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:27 schreef liefie_ het volgende:
ik haat varen
in je mailquote:Op zondag 18 juni 2006 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een mailadres van Christine. in het kamertopic vroeg ze of ik haar wilde mailen maar ze heeft geen adres in dr profiel
Mijn vader vindt het flauwekul. Gelijk heeft hij.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vader zit voor zijn werk in Italië, dus ik hoef inderdaad niet gezellig te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |