Misschien dat de R&P gothics iets te enthousiast gesneden hebben?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat een dooie teringzooi hier zeg.
Dan zal dit topic spoedig doodbloedenquote:Op zondag 18 juni 2006 01:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat de R&P gothics iets te enthousiast gesneden hebben?
Vissla ? Wat is dat nu weerquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassen![]()
haar natte poes. Oh nee, zo'n kuttelikker hondjequote:
Sorry, ik en mijn klonen waren afwezigquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Q. het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat een dooie teringzooi hier zeg.
Ik doe niet aan kleine kut-hondjesquote:[b]Op zondag 18 juni 2006 09:52 Oh nee, zo'n kuttelikker hondje
Platohond is momenteel aan de spuitpoep, en helaas in de meest letterlijke zin van het woord.quote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassenZe vond het ook te vroeg
![]()
Noem het je hond of noem hem bij z'n naamquote:Op zondag 18 juni 2006 09:42 schreef Thisbe het volgende:
Ja hallo. Sta ik om half 8 op om de vizsla uit te laten, hoeft dat beest niet eens te plassenZe vond het ook te vroeg
![]()
Je bent niet verplicht om dergelijke zaken hier te posten hoor. Liever niet zelfs, houd een beetje rekening met je visueel ingestelde medemens. Dank.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Platohond is momenteel aan de spuitpoep, en helaas in de meest letterlijke zin van het woord.![]()
Dat weet ik.quote:
Ik ben een weekje aan het oppassen en mijn moeder had me nog gewaarschuwd. Ik dacht echter dat het wel mee zou vallen, maar toen ik hem gisteren uitliet spoot het er echt uit.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om dergelijke zaken hier te posten hoor. Liever niet zelfs, houd een beetje rekening met je visueel ingestelde medemens. Dank.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |