Hier verder...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".
of als je broertje lekker isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef Chriz2k het volgende:
Incest is alleen oké als je zusje lekker is.
thank you for making my pointquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:45 schreef tonks het volgende:
als chriz2k mijn broertje was zou ik hem zekerrr neuken!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:45 schreef tonks het volgende:
als chriz2k mijn broertje was zou ik hem zekerrr neuken!
jij geilt op handboeien hea, ik wist het welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
slotje
Negeren gaat vanzelf de lol erafquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
slotje
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:32 schreef K33T het volgende:
SCH, heeft je homoseksualiteit iets te maken met je achtergrond van incest en Links?
Nietszeggende post van een nietszeggende user.quote:
Juist, vind ik begrijpelijk verder. Alleen jammer dat het zo een drammer is en hij niet echt goed kan ontopic discussieren....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk eerder dat hij zo vaak verkeerd beoordeeld is - zeg maar gerust veroordeeld - om zijn seksuele geaardheid dat hij het opneemt voor andere die ook in dat schuitje zitten.
moet jij nodig zeggen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Juist, vind ik begrijpelijk verder. Alleen jammer dat het zo een drammer is en hij niet echt goed kan ontopic discussieren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |