abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38919882
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

is homosexueel zijn niet ook een geaardheid? of is dat een ras
Wat heeft dat te maken met het onderwerp? Homosexueel is in ieder geval een geaardheid.
quote:
en incest is dat niet ook vaak pedosexueel? (niet altijd nee maar toch)
Als er 1 bepaalde ouder is die ervoor uitkomt voor incest te zijn dan raakt die OOK zijn kindertjes kwijt. Maar nogmaals, incest is een andere discussie, we hebben het hier over een student die weg is gestuurd van een opleiding omdat ie pedofiel is.
quote:
dat dit in het nieuws komt zegt genoeg over de heksenwaarde.
Niks heksenwaarde, tis gwoon nieuws. Niets meer en niets minder....

Je complete post is offtopic, herlees de startpost nog eens om weer ontopic te geraken.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:09:36 #252
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38919919
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kletskoek wat die partij beoogt is zacht uitgedrukt onbehoorlijk en ze zitten volgens mij te geilen op de * slachtoffer * rol wrs om de aandacht af te leiden van de slachtoffers die ze zo graag willen maken.
nee ze zitten met hun gevoelens die ze nergens kunnen uiten, dan hebben ze een praatgroep, ok tot zover..maar dan komen ze met het domste idee sinds heugenis een politieke partij te maken, tja wie stemt daar nou op.

en nu overal berichten over pedofielen dit pedofielen dat, ga er heen met een machinepistool en moord alle pedofielen uit dan , maar kom niet aanzetten met zo'n hetze.
er zijn wel belangrijkere dingen te belichten in de wereld.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:11:43 #253
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38919989
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met het onderwerp? Homosexueel is in ieder geval een geaardheid.
[..]
pedosexueel ook, pedofilie niet perse
quote:
Als er 1 bepaalde ouder is die ervoor uitkomt voor incest te zijn dan raakt die OOK zijn kindertjes kwijt. Maar nogmaals, incest is een andere discussie, we hebben het hier over een student die weg is gestuurd van een opleiding omdat ie pedofiel is.
[..]
nieuwswaarde enkel in context van de hetze die duidelijk aanwezig is, een soort vraag om paniek om een partij tegen te houden die toch geen stemmen zou krijgen.
quote:
Niks heksenwaarde, tis gwoon nieuws. Niets meer en niets minder....

Je complete post is offtopic, herlees de startpost nog eens om weer ontopic te geraken.
nee hoor, context is ontopic.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:13:12 #254
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38920060
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]
en nu overal berichten over pedofielen dit pedofielen dat, ga er heen met een machinepistool en moord alle pedofielen uit dan , maar kom niet aanzetten met zo'n hetze.
Persoonlijk zou ik ertoe in staat zijn, en ik denk vele mensen met mij. En dan helemaal de slachtoffers van die mensen. Maar dat gaat wel ver, ik denk dat een hetze JUIST goed is om dit soort dingen bespreekbaar te maken, een heksenjacht op dit soort zieke geesten zou alleen maar goed nieuws betekenen voor de maatschappij an sich. Laten we eerlijk wezen, wat is de waarde van deze mensen in de maatschappij?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:14:28 #255
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38920096
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee ze zitten met hun gevoelens die ze nergens kunnen uiten, dan hebben ze een praatgroep, ok tot zover..maar dan komen ze met het domste idee sinds heugenis een politieke partij te maken, tja wie stemt daar nou op.

Ik weet niet of je wel een hetze kunt noemen. Ik heb zelf de indruk dat ze het zelf uitlokken,gewoon proberen hoe ver ze kunnen gaan en als dat zomaar getolereerd word konden ze wel eens -gedeeltelijk - hun zin krijgen.

Er zijn een heleboel dingen belangrijk in de wereld en dit is er één van.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38920113
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef clowncloon het volgende:

[..]

Op incest staan gelukkig terecht hoge straffen maar waarom er nu grote media-aandacht is voor/tegen pedo's is dat die viezerikken proberen de taboe te doorbreken. Of denk jij soms dat wij (de zero-tolerance people) niet op onze achterste benen staan als een stel perverselingen een incestpartij beginnen en allemaal zogenaamd literaire stukjes gaan schrijven over kinderliefde.
Ik betwijfel trouwens of incest echt een groter probleem is dan pedosexualiteit, weer een geval waarin cijfers ontbreken en alleen maar vragen overblijven. Ik ben dan ook voor harde aanpak tegen alle vormen van kindermisbruik en daar hoort preventief ruimen (goed woord!) van pedo op dit soort opleidingen zeker bij (maar dat is nu wel duidelijk )
Wie zijn al die incestplegers dan? Het zal me niet verbazen als dat juist om veel van die zero-tolerance mensen gaat.

Incest is tig keer groter dan pedofilie.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:15:36 #257
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38920139
ze krijgen uberhaupt niet hun zin, lijkt me tering logisch.
pi_38920233
Raar dat mensen zo weglopen voor de vergelijking met incest. In hoeverre gaat het je dan echt om de kinderen eigenlijk?

of het gaat toch vooral om de hetze tegen deze pedofielen. Incestplegers zijn immers veel dichterbij, zitten zomaar in je famiile immers.
pi_38920263
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef clowncloon het volgende:
Op incest staan gelukkig terecht hoge straffen
Jammer genoeg is dat helemaal niet zo....

Met de rest van je postje ben ik het roerend eens
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:18:57 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38920267
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef SCH het volgende:

[..]
Hoe weet je dat? Zijn hierover uberhaupt cijfers bekend?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:19:31 #261
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38920284
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zijn al die incestplegers dan? Het zal me niet verbazen als dat juist om veel van die zero-tolerance mensen gaat.

Dat is juist het probleem. Incest gebeurt in huiseljk kring waardoor vaak pas na jaren de waarheid naar boven komt. Misbruik komt dan ook veel vaker voor dan de enkele keer dat een pedo zich vergrijpt.

Waar haal je nou weer vandaag dat het om veel van die zero-tolerance mensen zou gaan? Ik kan dat niet plaatsen

Hoezo is incest erger dan pedofilie? omdat het gebeurt door een vader of moeder of oom? Dat klinkt logisch en daarom krijgen incest-daders vaak hele hoge straffen. Maar pedo krijgen vaak therapie en staan na 3 jaar weer op straat.

@SolidasRock: hoge straffen in de zin van 'nederlandse straffen' (wat natuurlijk een aanfluiting is maar goed).
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:19:54 #262
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38920304
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

. Ik heb zelf de indruk dat ze het zelf uitlokken,gewoon proberen hoe ver ze kunnen gaan en als dat zomaar getolereerd word konden ze wel eens -gedeeltelijk - hun zin krijgen.

Er zijn een heleboel dingen belangrijk in de wereld en dit is er één van.
dat is ook zo'n beetje mijn idee hierover.
pi_38920386
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
Raar dat mensen zo weglopen voor de vergelijking met incest. In hoeverre gaat het je dan echt om de kinderen eigenlijk?

of het gaat toch vooral om de hetze tegen deze pedofielen. Incestplegers zijn immers veel dichterbij, zitten zomaar in je famiile immers.
Dan open je toch lekker een topic over incestplegers? Deze topic gaat daar helemaal niet over, deze topic gaat over iemand die van een opleiding is weggestuurd vanwege zijn geaardheid, PUNT!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:22:52 #264
78780 deedeetee
pi_38920400
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
Die pedo 's willen 't op een * leuke * manier brengen, incest binnen de familie word meestal heel anders gebracht. Daar is 't zelfs 't kind duidelijk dat het om mishandeling gaat.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:23:53 #265
78780 deedeetee
pi_38920426
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dan open je toch lekker een topic over incestplegers? Deze topic gaat daar helemaal niet over, deze topic gaat over iemand die van een opleiding is weggestuurd vanwege zijn geaardheid, PUNT!
Back on topic dus
pi_38920439
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die pedo 's willen 't op een * leuke * manier brengen, incest binnen de familie word meestal heel anders gebracht. Daar is 't zelfs 't kind duidelijk dat het om mishandeling gaat.
Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".
pi_38920524
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".
Is dat op een leuke manier brengen? SCH, jij doet je uiterste best in allerlei bochten te wringen om je zin te krijgen om over alle onderwerpen die je maar blieft (homos, incestplegers (moslims ook??)) te praten. Is er nog iets wat je wilt bespreken wat niets met het topic te maken heeft? Je favoriete kleur sokken misschien?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2006 15:27:23 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:27:52 #268
78780 deedeetee
pi_38920562
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, maar goed graag weer ontopic.
ik wil best in een daarvoor meer geëigend topic verder over incest maar hier ff niet
pi_38920911
Speciaal voor SCH een topic waar hij zich kan uitleven over het onderwerp "incest"

SCH wil heel graag praten over het onderwerp

Jammer genoeg is de titel te lang geweest en viel het woordje incest buiten de toegestane lengte. Moderator past het nog wel aan
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:39:32 #270
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38921012
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
Speciaal voor SCH een topic waar hij zich kan uitleven over het onderwerp "incest"

Jammer genoeg is de titel te lang geweest en viel het woordje incest buiten de toegestane lengte. Moderator past het nog wel aan
attent van je
pi_38921421
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Jammer dat je dus niet echt over kindermisbruik wil praten - je negeert de kwestie waar het echt over gaat. Het misbruik van kinderen. Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:52:18 #272
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38921533
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat je dus niet echt over kindermisbruik wil praten - je negeert de kwestie waar het echt over gaat. Het misbruik van kinderen. Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
Nogmaals; waar baseer je dat op?

Imo zijn beide net zo vreselijk overigens.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:52:20 #273
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38921535
quote:

[..]

Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
Nee dat doen 'wij' niet maar dat is offtopic vrrrrriend.
pi_38921598
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Onzin, maar goed graag weer ontopic.
ik wil best in een daarvoor meer geëigend topic verder over incest maar hier ff niet
Jammer dat je het uit de weg gaat. Als je je echt zo'n zorgen zou maken over kindermisbruik zou je er op ingaan.
pi_38921607
quote:

[..]

Ik negeer niets, ik negeer zelfs je geemmer over incest niet

Er is een aparte topic ervoor geopend, leef je uit?!!?! FuifDuif komt je zo vergezellen.

Deze topic gaat over een bepaald onderwerp, jij wijkt van het werkenlijke onderwerp af. Incestplegers zijn helemaal niet hetzelfde als pedofielen ook al zijn het in beide gevallen jonge kinderen en sex. Maar dat kan je daar uitvogelen, negeer de funny praat van de 3 baggeraars, die worden vanzelf weggemod. Good luck!
pi_38921652
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:52 schreef clowncloon het volgende:

[..]

Nee dat doen 'wij' niet maar dat is offtopic vrrrrriend.
Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
pi_38921718
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef SolidasRock het volgende:

Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:58:14 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38921762
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
Ik denk dat je bepaalde associaties hebt met het 'verstoten' van mensen vanwege hun geaardheid en het daarom zo 'opneemt' voor deze student.

Maar met homosexualiteit is niks mis, itt pedofilie.
pi_38921779
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?
pi_38921844
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellen
Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:01:26 #281
78780 deedeetee
pi_38921903
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.
pi_38922084
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.
Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben en dan maar hun ogen ervoor sluiten totdat een schandaal opduikt en dan murmelen met "ja maar? wat hadden we moeten doen? Hem wegsturen? " En de boze menigte antwoord:"Ja natuurlijk!!" En de groepje pedoknuffelaars die maar wat dom voor zich uitkijkt en niets zegt...

Kweet, heb een rijke fantasie of inlevingsvermogen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:12:17 #283
78780 deedeetee
pi_38922343
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben
En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?
pi_38922404
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?
geen heksenjacht? De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
pi_38922436
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?
Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:15:16 #286
78780 deedeetee
pi_38922478
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

geen heksenjacht? De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:15:24 #287
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38922486
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken
pi_38922487
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.
pi_38922509
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken
De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.
pi_38922547
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:17:33 #291
78780 deedeetee
pi_38922575
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
Ik weet 't niet. Kan een opleidingsinstituut dan niet gewoon iemand die ze niet geschikt vinden voor een bepaalde studie weigeren verder op te leiden ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:18:48 #292
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_38922615
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die hun straf uitgezeten hadden, en na de publicatie bedreigd, in elkaar geslagen, en uit hun huis verjaagd werden.

Wenselijke situatie? dacht het niet!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:19:13 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38922631
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.
ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.
pi_38922668
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.
O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...

Ik kom inderdaad voor kinderen op, in tegenstelling tot jou. Wie is nou een tokkie hier? Jou kan het weinig schelen dat pedofielen een potentieel gevaar zijn voor kinderen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:22:39 #295
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_38922752
@ SCH, ik ben het met je eens dat monitoren van dit soort individuen beter is dan ze weg te sturen met de mededeling dat men het niet gepast vind ze een opleiding te laten volgen die gezien hun geaardheid niet overeen stemt met de beoogde doelstellingen van betreffende opleiding.

Wat de meeste tegenstanders van jou/mijn visie niet zien is het gevaar wat ontstaat als dit soort mensen in de anonimiteit gaat opereren.
DAT is veel gevaarlijker ivm het preventief wegsturen van mensen die iets (opleiding oid) willen gaan doen.

Je moet dat type mensen niet in de anonimiteit laten bezinken maar juist in de gaten houden middels....whatever.
Nu is het met deze meneer zo dat hijzelf (gelukkig) de aandacht heeft gezocht blijkens z'n monoloog
(http://www.martijn.org/info/OK87_2.html)

Dat hij terstonds reclame maakt voor die pedopartij is voor hem alleen maar fijn.
De achterliggende gedachte van dit mensdier is er waarschijnlijk dan ook een van blaat het niet, schaadt het niet.
Nogmaals, het is echt niet zo dat SCH of ik of wie dan ook, die het uitsluiten van opl. aan de universiteit niet goedkeuren, gelijk maar op voorhand van pedosexuelen zijn.
Er word door sommigen meteen gesteld dat als je dit niet goedkeurd (het uitsluiten) je een knuffelkont zou zijn die het aanhoudt met pedo's?
Dit wilde ik ff rechtgetrokken hebben.

Natuurlijk werd terecht de vergelijking met incest getrokken.
Dat is nl een veel groter maatschappelijk probleem waar zo mogelijk nog meer over gepost mag/moet worden.
Het nadeel is dan dus gelijk weer de anonimiteit die in deze "tak van sport" heerst.
Duidelijk is dan ook dat het afzonderen cq opsluiten cq preventief uitsluiten niet het beoogde resultaat zal behalen.

Kortgezegt, komt men met een afwijkende mening en men wil de aandacht, geef die aandacht dan ook in de vorm van monitoring van het leven van zo'n persoon.
Een uitstekende taak voor de AIVD die het met de hoffstadgroep goed heeft kunnen oefenen.
Relax man , me not so bad!
pi_38922791
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gaat er dus van uit dat de universiteit verliest? Goh...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:23:56 #297
78780 deedeetee
pi_38922834
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.
Dus het ging wel degelijk om criminelen, dat ze hun straf hebben uitgezeten wil niet zeggen dat ze het nooit meer zullen doen immers.
Tsja zo iemand zou ik hier ook niet graag in de straat willen zien wonen. Ik heb een aantal kleine buurkindjes.........
Om maar 'ns een voorbeeld te nemen : hoe zou jij 't vinden als er een beruchtte kattenmepper naast je zou komen wonen? Je zou Djamu niet meer naar buiten durven laten toch ?
Het is een probleem wat we met dergelijke mensen aan moeten, doodmeppen lijkt mij ook niet de aangewezen weg.
Een omgeving waar geen kinderen zijn is haast niet te vinden.
pi_38922901
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

De geëigende manier op 'in opstand te komen tegen een partij' is niet op ze stemmen in een stemhokje.
pi_38922912
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...

Ik kom inderdaad voor kinderen op, in tegenstelling tot jou. Wie is nou een tokkie hier? Jou kan het weinig schelen dat pedofielen een potentieel gevaar zijn voor kinderen.
Ga toch weg. Jij voert een heksenjacht en gaat flamen. Je gaat niet op argumenten in maar ontkent botweg dingen en bagatellisseert het echte misbruik van kinderen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:26:40 #300
78780 deedeetee
pi_38922939
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.
Dat ben ik met je eens maar er zal toch een betere oplossing bedacht moeten worden, sommige mensen rellen gewoon omdat ze graag rellen en hebben verder aan de rechten van kinderen lak.
Dat is niet het soort verdediging waar kinderen wat aan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')