Wat heeft dat te maken met het onderwerp? Homosexueel is in ieder geval een geaardheid.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is homosexueel zijn niet ook een geaardheid? of is dat een ras
Als er 1 bepaalde ouder is die ervoor uitkomt voor incest te zijn dan raakt die OOK zijn kindertjes kwijt. Maar nogmaals, incest is een andere discussie, we hebben het hier over een student die weg is gestuurd van een opleiding omdat ie pedofiel is.quote:en incest is dat niet ook vaak pedosexueel? (niet altijd nee maar toch)
Niks heksenwaarde, tis gwoon nieuws. Niets meer en niets minder....quote:dat dit in het nieuws komt zegt genoeg over de heksenwaarde.
nee ze zitten met hun gevoelens die ze nergens kunnen uiten, dan hebben ze een praatgroep, ok tot zover..maar dan komen ze met het domste idee sinds heugenis een politieke partij te maken, tja wie stemt daar nou op.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kletskoek wat die partij beoogt is zacht uitgedrukt onbehoorlijk en ze zitten volgens mij te geilen op de * slachtoffer * rol wrs om de aandacht af te leiden van de slachtoffers die ze zo graag willen maken.
pedosexueel ook, pedofilie niet persequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het onderwerp? Homosexueel is in ieder geval een geaardheid.
[..]
nieuwswaarde enkel in context van de hetze die duidelijk aanwezig is, een soort vraag om paniek om een partij tegen te houden die toch geen stemmen zou krijgen.quote:Als er 1 bepaalde ouder is die ervoor uitkomt voor incest te zijn dan raakt die OOK zijn kindertjes kwijt. Maar nogmaals, incest is een andere discussie, we hebben het hier over een student die weg is gestuurd van een opleiding omdat ie pedofiel is.
[..]
nee hoor, context is ontopic.quote:Niks heksenwaarde, tis gwoon nieuws. Niets meer en niets minder....
Je complete post is offtopic, herlees de startpost nog eens om weer ontopic te geraken.![]()
Persoonlijk zou ik ertoe in staat zijn, en ik denk vele mensen met mij. En dan helemaal de slachtoffers van die mensen. Maar dat gaat wel ver, ik denk dat een hetze JUIST goed is om dit soort dingen bespreekbaar te maken, een heksenjacht op dit soort zieke geesten zou alleen maar goed nieuws betekenen voor de maatschappij an sich. Laten we eerlijk wezen, wat is de waarde van deze mensen in de maatschappij?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en nu overal berichten over pedofielen dit pedofielen dat, ga er heen met een machinepistool en moord alle pedofielen uit dan, maar kom niet aanzetten met zo'n hetze.
er zijn wel belangrijkere dingen te belichten in de wereld.
Ik weet niet of je wel een hetze kunt noemen. Ik heb zelf de indruk dat ze het zelf uitlokken,gewoon proberen hoe ver ze kunnen gaan en als dat zomaar getolereerd word konden ze wel eens -gedeeltelijk - hun zin krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ze zitten met hun gevoelens die ze nergens kunnen uiten, dan hebben ze een praatgroep, ok tot zover..maar dan komen ze met het domste idee sinds heugenis een politieke partij te maken, tja wie stemt daar nou op.
en nu overal berichten over pedofielen dit pedofielen dat, ga er heen met een machinepistool en moord alle pedofielen uit dan, maar kom niet aanzetten met zo'n hetze.
er zijn wel belangrijkere dingen te belichten in de wereld.
Wie zijn al die incestplegers dan? Het zal me niet verbazen als dat juist om veel van die zero-tolerance mensen gaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Op incest staan gelukkig terecht hoge straffen maar waarom er nu grote media-aandacht is voor/tegen pedo's is dat die viezerikken proberen de taboe te doorbreken. Of denk jij soms dat wij (de zero-tolerance people) niet op onze achterste benen staan als een stel perverselingen een incestpartij beginnen en allemaal zogenaamd literaire stukjes gaan schrijven over kinderliefde.
Ik betwijfel trouwens of incest echt een groter probleem is dan pedosexualiteit, weer een geval waarin cijfers ontbreken en alleen maar vragen overblijven. Ik ben dan ook voor harde aanpak tegen alle vormen van kindermisbruik en daar hoort preventief ruimen (goed woord!) van pedo op dit soort opleidingen zeker bij (maar dat is nu wel duidelijk)
Jammer genoeg is dat helemaal niet zo....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:07 schreef clowncloon het volgende:
Op incest staan gelukkig terecht hoge straffen
Hoe weet je dat? Zijn hierover uberhaupt cijfers bekend?quote:
Dat is juist het probleem. Incest gebeurt in huiseljk kring waardoor vaak pas na jaren de waarheid naar boven komt. Misbruik komt dan ook veel vaker voor dan de enkele keer dat een pedo zich vergrijpt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie zijn al die incestplegers dan? Het zal me niet verbazen als dat juist om veel van die zero-tolerance mensen gaat.
Incest is tig keer groter dan pedofilie.
dat is ook zo'n beetje mijn idee hierover.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
. Ik heb zelf de indruk dat ze het zelf uitlokken,gewoon proberen hoe ver ze kunnen gaan en als dat zomaar getolereerd word konden ze wel eens -gedeeltelijk - hun zin krijgen.
Er zijn een heleboel dingen belangrijk in de wereld en dit is er één van.![]()
Dan open je toch lekker een topic over incestplegers? Deze topic gaat daar helemaal niet over, deze topic gaat over iemand die van een opleiding is weggestuurd vanwege zijn geaardheid, PUNT!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
Raar dat mensen zo weglopen voor de vergelijking met incest. In hoeverre gaat het je dan echt om de kinderen eigenlijk?
of het gaat toch vooral om de hetze tegen deze pedofielen. Incestplegers zijn immers veel dichterbij, zitten zomaar in je famiile immers.
Die pedo 's willen 't op een * leuke * manier brengen, incest binnen de familie word meestal heel anders gebracht. Daar is 't zelfs 't kind duidelijk dat het om mishandeling gaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef SCH het volgende:
Raar dat mensen zo weglopen voor de vergelijking met incest. In hoeverre gaat het je dan echt om de kinderen eigenlijk?
Back on topic dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic over incestplegers? Deze topic gaat daar helemaal niet over, deze topic gaat over iemand die van een opleiding is weggestuurd vanwege zijn geaardheid, PUNT!
Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die pedo 's willen 't op een * leuke * manier brengen, incest binnen de familie word meestal heel anders gebracht. Daar is 't zelfs 't kind duidelijk dat het om mishandeling gaat.
Is dat op een leuke manier brengen? SCH, jij doet je uiterste best in allerlei bochten te wringen om je zin te krijgen om over alle onderwerpen die je maar blieft (homos, incestplegers (moslims ook??)) te praten. Is er nog iets wat je wilt bespreken wat niets met het topic te maken heeft? Je favoriete kleur sokken misschien?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Incest wordt ook altijd goedgepraat hoor en tegenover de kinderen ook op een hele 'leuke' manier gebracht. "Als je er iets over zegt mag je niet bji papa en mama blijven wonen".
attent van jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
Speciaal voor SCH een topic waar hij zich kan uitleven over het onderwerp "incest"
SCH wil heel graag praten over het onderwerp
Jammer genoeg is de titel te lang geweest en viel het woordje incest buiten de toegestane lengte. Moderator past het nog wel aan
Jammer dat je dus niet echt over kindermisbruik wil praten - je negeert de kwestie waar het echt over gaat. Het misbruik van kinderen. Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic over incestplegers? Deze topic gaat daar helemaal niet over, deze topic gaat over iemand die van een opleiding is weggestuurd vanwege zijn geaardheid, PUNT!
Nogmaals; waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je dus niet echt over kindermisbruik wil praten - je negeert de kwestie waar het echt over gaat. Het misbruik van kinderen. Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
Nee dat doen 'wij' niet maar dat is offtopic vrrrrriend.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
Jammer dat je het uit de weg gaat. Als je je echt zo'n zorgen zou maken over kindermisbruik zou je er op ingaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Onzin, maar goed graag weer ontopic.![]()
ik wil best in een daarvoor meer geëigend topic verder over incest maar hier ff niet
Ik negeer niets, ik negeer zelfs je geemmer over incest nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat je dus niet echt over kindermisbruik wil praten - je negeert de kwestie waar het echt over gaat. Het misbruik van kinderen. Jullie doen alsof pedofilie op dat vlak een enorm probleem is terwijl het nog geen schim is van het incestprobleem.
Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:52 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Nee dat doen 'wij' niet maar dat is offtopic vrrrrriend.![]()
Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
Speciaal voor SCH een topic waar hij zich kan uitleven over het onderwerp "incest"
SCH wil heel graag praten over het onderwerp
Jammer genoeg is de titel te lang geweest en viel het woordje incest buiten de toegestane lengte. Moderator past het nog wel aan
Ik denk dat je bepaalde associaties hebt met het 'verstoten' van mensen vanwege hun geaardheidquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellen![]()
Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben en dan maar hun ogen ervoor sluiten totdat een schandaal opduikt en dan murmelen met "ja maar? wat hadden we moeten doen? Hem wegsturen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.![]()
En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben
geen heksenjacht?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?
Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?
Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
geen heksenjacht?De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil makenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:
[..]
geen heksenjacht?De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken![]()
Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
Ik weet 't niet. Kan een opleidingsinstituut dan niet gewoon iemand die ze niet geschikt vinden voor een bepaalde studie weigeren verder op te leiden ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
Die hun straf uitgezeten hadden, en na de publicatie bedreigd, in elkaar geslagen, en uit hun huis verjaagd werden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.
O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.
Jij gaat er dus van uit dat de universiteit verliest? Goh...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
Dus het ging wel degelijk om criminelen, dat ze hun straf hebben uitgezeten wil niet zeggen dat ze het nooit meer zullen doen immers.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.
De geëigende manier op 'in opstand te komen tegen een partij' is niet op ze stemmen in een stemhokje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken![]()
Ga toch weg. Jij voert een heksenjacht en gaat flamen. Je gaat niet op argumenten in maar ontkent botweg dingen en bagatellisseert het echte misbruik van kinderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...![]()
Ik kom inderdaad voor kinderen op, in tegenstelling tot jou. Wie is nou een tokkie hier? Jou kan het weinig schelen dat pedofielen een potentieel gevaar zijn voor kinderen.
Dat ben ik met je eens maar er zal toch een betere oplossing bedacht moeten worden, sommige mensen rellen gewoon omdat ze graag rellen en hebben verder aan de rechten van kinderen lak.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |