abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38921652
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:52 schreef clowncloon het volgende:

[..]

Nee dat doen 'wij' niet maar dat is offtopic vrrrrriend.
Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
pi_38921718
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
Speciaal voor SCH een topic waar hij zich kan uitleven over het onderwerp "incest"

SCH wil heel graag praten over het onderwerp

Jammer genoeg is de titel te lang geweest en viel het woordje incest buiten de toegestane lengte. Moderator past het nog wel aan
Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:58:14 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38921762
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Struisvogelgedrag. Het gaat blijkbaar helemaal niet om kinderen maar puur om die paar pedofielen waar je een heksenjacht op wil. Dat is het punt. Dat wilde ik duideiljk maken en dat wordt hier bevestigd.
Ik denk dat je bepaalde associaties hebt met het 'verstoten' van mensen vanwege hun geaardheid en het daarom zo 'opneemt' voor deze student.

Maar met homosexualiteit is niks mis, itt pedofilie.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_38921779
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?
pi_38921844
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een walgelijk sujet ben je toch. Je doet het puur om te rellen
Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:01:26 #281
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38921903
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat heb je mis hoor, ik heb uit serieuze overwegingen die topic geopend, jammer genoeg voelden enkele baggeraars zich zeer snel thuis in dat topic. Maar daar moet jij tegen kunnen
Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38922084
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ga jij ook ff ontopic praatjesmaker.
Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben en dan maar hun ogen ervoor sluiten totdat een schandaal opduikt en dan murmelen met "ja maar? wat hadden we moeten doen? Hem wegsturen? " En de boze menigte antwoord:"Ja natuurlijk!!" En de groepje pedoknuffelaars die maar wat dom voor zich uitkijkt en niets zegt...

Kweet, heb een rijke fantasie of inlevingsvermogen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:12:17 #283
78780 deedeetee
pi_38922343
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:06 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Mja ontopic? Ik vind het gerechtvaardigt dat een pedofiel van een kinderintensievebaan-opleiding is weggestuurd puur vanwege zijn geaardheid. Ergens heb ik zelfs bewondering voor ze omdat de meesten niet zoveel lef zouden hebben
En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?
pi_38922404
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Man, er is al heel erg vaak gezegd dat er geen sprake is van heksenjacht, dat maak jij ervan. Waarom ga je maar door en door met dat oeverloos slap gelul?
geen heksenjacht? De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
pi_38922436
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En ik ben benieuwd hoe het voor de rechtbank gaat uitpakken want meneer de student ging er immer * mee verder * ?
Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:15:16 #286
78780 deedeetee
pi_38922478
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

geen heksenjacht? De internationale hysterie over de pedopartij is je ontgaan. Het verspreiden van pedofoto's in Engeland ook?
Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:15:24 #287
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38922486
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken
pi_38922487
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:00 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.
pi_38922509
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

gek he, dat mensen in opstand komen tegen een partij die seks met 12-jarigen legaal wil maken
De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.
pi_38922547
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar is dat dan een heksenjacht ? Het ging daar toch om veroordeelde misdadigers of niet soms ?
Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:17:33 #291
78780 deedeetee
pi_38922575
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Over rechtbank gesproken: als de student heir een zaak van maakt dan verliest de universiteit zondermeer met boter en suiker want het kan juridisch natuurlijk helemaal niet.
Ik weet 't niet. Kan een opleidingsinstituut dan niet gewoon iemand die ze niet geschikt vinden voor een bepaalde studie weigeren verder op te leiden ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:18:48 #292
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_38922615
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die hun straf uitgezeten hadden, en na de publicatie bedreigd, in elkaar geslagen, en uit hun huis verjaagd werden.

Wenselijke situatie? dacht het niet!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:19:13 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38922631
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

De hysterische en kwaadaardige en fanatieke manier waarop dat gebeurt, is eng inderdaad.
ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.
pi_38922668
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Je loopt alleen te schelden en te flamen in plaats van dat je uitstraalt dat je echt voor kinderen opkomt. Dat stoort me nou zo aan al die tokkietypes die hun bek vol hebben over pedo's - dat is zo fanatiek en hysterisch dat je er bijna wat achter zou gaan zoeken.
O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...

Ik kom inderdaad voor kinderen op, in tegenstelling tot jou. Wie is nou een tokkie hier? Jou kan het weinig schelen dat pedofielen een potentieel gevaar zijn voor kinderen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:22:39 #295
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_38922752
@ SCH, ik ben het met je eens dat monitoren van dit soort individuen beter is dan ze weg te sturen met de mededeling dat men het niet gepast vind ze een opleiding te laten volgen die gezien hun geaardheid niet overeen stemt met de beoogde doelstellingen van betreffende opleiding.

Wat de meeste tegenstanders van jou/mijn visie niet zien is het gevaar wat ontstaat als dit soort mensen in de anonimiteit gaat opereren.
DAT is veel gevaarlijker ivm het preventief wegsturen van mensen die iets (opleiding oid) willen gaan doen.

Je moet dat type mensen niet in de anonimiteit laten bezinken maar juist in de gaten houden middels....whatever.
Nu is het met deze meneer zo dat hijzelf (gelukkig) de aandacht heeft gezocht blijkens z'n monoloog
(http://www.martijn.org/info/OK87_2.html)

Dat hij terstonds reclame maakt voor die pedopartij is voor hem alleen maar fijn.
De achterliggende gedachte van dit mensdier is er waarschijnlijk dan ook een van blaat het niet, schaadt het niet.
Nogmaals, het is echt niet zo dat SCH of ik of wie dan ook, die het uitsluiten van opl. aan de universiteit niet goedkeuren, gelijk maar op voorhand van pedosexuelen zijn.
Er word door sommigen meteen gesteld dat als je dit niet goedkeurd (het uitsluiten) je een knuffelkont zou zijn die het aanhoudt met pedo's?
Dit wilde ik ff rechtgetrokken hebben.

Natuurlijk werd terecht de vergelijking met incest getrokken.
Dat is nl een veel groter maatschappelijk probleem waar zo mogelijk nog meer over gepost mag/moet worden.
Het nadeel is dan dus gelijk weer de anonimiteit die in deze "tak van sport" heerst.
Duidelijk is dan ook dat het afzonderen cq opsluiten cq preventief uitsluiten niet het beoogde resultaat zal behalen.

Kortgezegt, komt men met een afwijkende mening en men wil de aandacht, geef die aandacht dan ook in de vorm van monitoring van het leven van zo'n persoon.
Een uitstekende taak voor de AIVD die het met de hoffstadgroep goed heeft kunnen oefenen.
Relax man , me not so bad!
pi_38922791
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij gaat er dus van uit dat de universiteit verliest? Goh...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:23:56 #297
78780 deedeetee
pi_38922834
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Het ging niet om mensen die gezocht werden hoor. Het ging om mensen die hun straf hadden uitgezeten of werden aangevallen opd em anier waarop dat nu met Hans Visseer gebeurt.
Dus het ging wel degelijk om criminelen, dat ze hun straf hebben uitgezeten wil niet zeggen dat ze het nooit meer zullen doen immers.
Tsja zo iemand zou ik hier ook niet graag in de straat willen zien wonen. Ik heb een aantal kleine buurkindjes.........
Om maar 'ns een voorbeeld te nemen : hoe zou jij 't vinden als er een beruchtte kattenmepper naast je zou komen wonen? Je zou Djamu niet meer naar buiten durven laten toch ?
Het is een probleem wat we met dergelijke mensen aan moeten, doodmeppen lijkt mij ook niet de aangewezen weg.
Een omgeving waar geen kinderen zijn is haast niet te vinden.
pi_38922901
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

De geëigende manier op 'in opstand te komen tegen een partij' is niet op ze stemmen in een stemhokje.
pi_38922912
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:20 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O???????? Nu loop ik ook nog eens te schelden? De enige die dat doet ben jij hoor...

Ik kom inderdaad voor kinderen op, in tegenstelling tot jou. Wie is nou een tokkie hier? Jou kan het weinig schelen dat pedofielen een potentieel gevaar zijn voor kinderen.
Ga toch weg. Jij voert een heksenjacht en gaat flamen. Je gaat niet op argumenten in maar ontkent botweg dingen en bagatellisseert het echte misbruik van kinderen.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:26:40 #300
78780 deedeetee
pi_38922939
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik vind de ideeen van die partij persoonlijk nog veel enger.
Dat ben ik met je eens maar er zal toch een betere oplossing bedacht moeten worden, sommige mensen rellen gewoon omdat ze graag rellen en hebben verder aan de rechten van kinderen lak.
Dat is niet het soort verdediging waar kinderen wat aan hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')