Dat zat er al een hele tijd aan te komen jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:22 schreef Gambolputty het volgende:
In de categorie Fcuk:
Walravens.info Hitoverzicht is offline
"Op deze website hebben wij onrechtmatig gebruik gemaakt van het merk Top 40 en de bij dit merk behorende hitlijst. Dit merk en deze hitlijst zijn eigendom van Stichting Nederlandse Top 40. Het gebruik van dit merk en deze hitlijst is exclusief voorbehouden aan de Stichting Nederlandse Top 40."
It was fun while it lasted!
info@walravens.info
Tja, op zich wel, ik dacht dat ze misschien iets geregeld hadden ofzo, want echt onbekend was de site toch niet dat de stichting er nu pas achter gekomen is?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Dat zat er al een hele tijd aan te komen ja![]()
Ja, net de leuke functies waar de officiele site niets mee doet. Als ik het aantal hit van een bepaalde artiest wil weten kan ik eerst 40 x 52 weken gaan doorlezen..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:34 schreef ranja het volgende:
Hm shit ja, al die records en jaarlijsten enzo zijn wel weg
Sack +1quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jan Rot
Veel te mooi weer voor moeilijke vragen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:00 schreef Neleos het volgende:
Britney Spears
In der goede periode....toen britneys nog slank waren en hits scoorden ..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:00 schreef Neleos het volgende:
Britney Spears
Ja. Scrutinizer + 1quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Stevie Ray Vaughn?
Titel en oorspronkelijke uitvoerende graagquote:They say ev'rything can be replaced,
Yet ev'ry distance is not near.
So I remember ev'ry face
Of ev'ry man who put me here.
I see my light come shining
From the west unto the east.
Any day now, any day now,
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef belsen het volgende:
Ik hoor hier Bob Dylan, met I shall be released.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |