Nachtbrakerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:05 schreef GLO het volgende:
Bekend hoofd
O, Danger Mouse natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
NachtbrakerHet is een vervolgvraag, dat zal wel helpen denk ik
Helemaalquote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:33 schreef bigshadow het volgende:
U2
Ben alcoholvrij vandaag, beetje last van migraine deze week. Dikke medicijnen en een concertje in de melkweg (Razorlight), was wel aardig maar viel ook wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:37 schreef GLO het volgende:
[..]
Helemaal
Na een paar biertjes en/of slaperige ogen leek-ie me nog best lastig, maar u is helder
bigshadow +1 en een slaapmutsje terug
En die foto is harstikke recent GLOquote:Op zaterdag 17 juni 2006 07:03 schreef EricusMaximus het volgende:
Andrew Bird?
Was een beetje vergeten te zeggen dat ik weg gingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
John Fogerty?
Dat zat er al een hele tijd aan te komen jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:22 schreef Gambolputty het volgende:
In de categorie Fcuk:
Walravens.info Hitoverzicht is offline
"Op deze website hebben wij onrechtmatig gebruik gemaakt van het merk Top 40 en de bij dit merk behorende hitlijst. Dit merk en deze hitlijst zijn eigendom van Stichting Nederlandse Top 40. Het gebruik van dit merk en deze hitlijst is exclusief voorbehouden aan de Stichting Nederlandse Top 40."
It was fun while it lasted!
info@walravens.info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |