Lichtelijk offtopic, maarreh... De remake wordt door de Weinsteins geproduceerd, en naar het schijnt wil Harvey de lieftallige Ziyi Zhang als één van de samuraiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:52 schreef Timo20 het volgende:
Het zal toch niet waar zijn
Vind Battle Royale een geweldige film (het eerste deel althans, heb t tweede niet gezien). Weer een remake, het wordt eens te meer duidelijk dat de inspiratie heel erg ver te zoeken is in Tinsletown want er schijnt ook een US remake te komen van Seven Samurai
ZZ speelt Shino, geen samurai.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:21 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic, maarreh... De remake wordt door de Weinsteins geproduceerd, en naar het schijnt wil Harvey de lieftallige Ziyi Zhang als één van de samuraiGerucht dan he, hoeft niets van te kloppen
Avril Lavigne schijnt zingen zat te zijn en te willen acteren, misschien kunnen ze haar van iets afduwen of lekschietenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vraag mij vooral of het ook een klas tieners is dat in de hollywood versie op een eiland gedropt wordt.
Paris Hilton mag ook op gruwelijke wijze stervenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Avril Lavigne schijnt zingen zat te zijn en te willen acteren, misschien kunnen ze haar van iets afduwen of lekschieten
Zoveel gore zat er toch niet in?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze alle gore eruit halen (het moet immers toegankelijk zijn voor Hollywood cq. een groot publiek) en er een happy end aan weten te plakken.
In Japan is dat niet zo'n probleem, daar ziet de doorsnee 20-jarige er toch 12 uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef victorinox het volgende:
Ik denk trouwens dat ze in de remake de leeftijd van de kinderen naar 18+ zullen zetten, aangezien ze in Amerika niet zo happig zijn op het doden van kinderen.
Wat een kickquote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:05 schreef 2Mini het volgende:
Ik kan alleen BR2 vinden in de winkels...
Ik heb alleen gehoord van BR(1)...
Iemand?
Krakow! Leuk hoor. Kleine bofferd.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik vrees het ergste.
Heb het origineel staan op dvd, deel 2 nooit gezien omdat ik er alleen maar slechte recensies van las, en ik betwijfel ook of ik de remake ooit ga zien.
Waarom gebruik je die suffe smiley? De remake van Seven Samurai is al 47 jaar oud The Magnificent Seven (1960). What's next, janken dat Clint Eastwood in de remake van Yojimbo zat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:52 schreef Timo20 het volgende:
Het zal toch niet waar zijn
Vind Battle Royale een geweldige film (het eerste deel althans, heb t tweede niet gezien). Weer een remake, het wordt eens te meer duidelijk dat de inspiratie heel erg ver te zoeken is in Tinsletown want er schijnt ook een US remake te komen van Seven Samurai
quote:Op zondag 1 april 2007 00:55 schreef Herald het volgende:
[..]
Waarom gebruik je die suffe smiley? De remake van Seven Samurai is al 47 jaar oud The Magnificent Seven (1960). What's next, janken dat Clint Eastwood in de remake van Yojimbo zat?
Houden zo.quote:Op zondag 1 april 2007 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dus lijkt mij dat de remake plannen voorlopig van tafel zijn.
Dat stukje over de remake is ook van 2006. Als er echt grote serieuze plannen waren om de film in 2008 uit te brengen zou de geruchten machine nu wel op meer toeren draaien.quote:Op zondag 1 april 2007 14:37 schreef Miasan het volgende:
Niet te vroeg juichen! Ik kan nog wel het een en ander aan informatie vinden hoor.
Bijvoorbeeld op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Royale_(film)
oh je bedoelde het al sarcastischquote:
Inderdaad, wat vreselijk dat een film nagemaakt wordt en dat er mensen naar kijkenquote:
zeg maar gerust pure crapquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:49 schreef -Dries- het volgende:
Gisteravond was BR2 op TV, laaaaaaaaang niet zo goed als Deel 1
Lol..echt een domme reden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef bob1234 het volgende:
En zojuist gelezen dat de remake niet meer zal doorgaanzelfde geldt voor oldboy remake.
Vanwege de virgina tech hebben ze besloten om de remakes stop te zetten.
koreaan... uit het zuiden om precies te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Lol..echt een domme reden..
Kut chinees heeft hele film verpest
Moreel dilemma. Is het Virginia Tech-drama te rechtvaardigen als dit betekent dat er geen kutremakes meer komen? Moeilijk, moeilijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef bob1234 het volgende:
En zojuist gelezen dat de remake niet meer zal doorgaanzelfde geldt voor oldboy remake.
Vanwege de virgina tech hebben ze besloten om de remakes stop te zetten.
Alyson Hanniganquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ze meteen heel de cast van American Pie, van Wilder, Not Another Teen Movie, Scary Movie erin stoppen en elkaar ook maar uitmoorden zou geweldig zijn
ik vind stiekem van welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moreel dilemma. Is het Virginia Tech-drama te rechtvaardigen als dit betekent dat er geen kutremakes meer komen? Moeilijk, moeilijk.
Koreaan..chinees...1 pot natquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef 2Mini het volgende:
[..]
koreaan... uit het zuiden om precies te zijn
Is beter ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |