Nee, ik had niet verwacht dat je dat zou mailen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 06:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Waarom niet naar Wotte?
Liever naar Spelvaut Woerts?
Doe maar niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Waarom vragen jullie die steef niet of hij lid word van het fok forum. Dit is een veel leuker forum dan die netwerken.
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:14 schreef MaxPower het volgende:
Met mm hebben wij onze eigen Steef al.
mm is dan ook basisschool leraar en geen scout.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij is niet zo'n insider als Steef dat is. Ofwel?
Die tymoschuk is toch gescout of?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vond Mendez goed spelen op het WK, voor de rest ken ik hem niet.
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
Geloof ik niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Leuke quote van Steef: Feyenoord scout niet. Feyenoord haalt wat aangeboden wordt door bevriende zaakwaarnemers of andere tussenpersonen.
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandigerquote:
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinkenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In de tijd van Haan en Gullit wel denk ik. Erwin Koeman en Van Marwijk lijken me iets verstandiger
Kap eens met dat achterlijke gelul.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Koeman haalt alleen spelers waar hij een pilsje mee kan drinken
Ik noem een Lucius, Huysegems, Kolkka, Schreuder of Timmer
Zegt Steef dat? Klopt wel maar is toeval denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Of het nu wel of niet klopt doet er helemaal niet toe. Is ook totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt toch wel of niet?
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Niets van gezien en ik vermoed dat dat ook zo was geweest als ik wel had gekeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hey cultje,
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
![]()
Over Krohn Delhi en De Mul zijn we het eens. Voor de rest zullen we het wel zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb Gabri vaak genoeg zien spelen om te zien dat het niks speciaals is. Idem voor die andere Spanjool. De Mul(al was hij een paar jaar geleden erg goed bij het Otten toernooi) en Krohn Deli zijn grappen, Gentenaar is een goede reserve. Perez is minimaal 2 jaar te laat gekocht, Stam haalt de 20 wedstrijden niet en Ogararu lijkt me een goede aankoop maar die ken ik niet
El-Akchaoui is zelfs eigen jeugd van Feyenoord. Die heeft gewoon op bepaald moment een koelkastcontractje gekregen, heeft niets met een zaakwaarnemer te maken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:01 schreef Erasmusch het volgende:
El Akchaoui en Kolk zijn niet voor Feyenoord 1 gecontracteerd. En Holman zit al weer bij NEC.
Baan, Leo, Bert, Gullit, Erwin, Wotte, Janssen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:05 schreef Erasmusch het volgende:
En wie zou dat zijn binnen Feyenoord dan?
Als ik naar dat lijstje kijk zou het over een langere periode gaan. De enige die er al die tijd heeft gezeten, met tekenbevoegdheid, is Jorien idd. Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Baan, Leo, Bert, Gullit, Erwin, Wotte, Janssen?
Volgens Steef is het een afspraak tussen Linse en de GKL
Je bedoelt huidige selectiespelers? Waarom zouden die koest blijven als er een speler uit zijn stal komt?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ieder jaar transfervrij een speler halen om je spelers die in de stal van Linse zitten koest te houden.
5 nog maar dus. Waarvan er 2/3 mogen vertrekken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
PSV en Ajax hebben 2 spelers met een verleden met Linse. Feyenoord 17. Lijkt me iets scheef te zitten
En als Linse nu zegt of je neemt speler A af en geeft mij 50k voor ´advieswerkzaamheden´ en DeGuzman tekent bij of je doet het niet en DeGuzman tekent niet bij?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef Erasmusch het volgende:
5 nog maar dus. Waarvan er 2/3 mogen vertrekken.
En misschien werkt dat koest houden zo bij Kalou, maar ik neem aan dat een De Guzman ook nog een eigen willetje heeft.
Nee, maar die zijn er van genezenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
Dat is bij Ajax en PSV ook lang niet altijd het geval geweest.
Dan moet je bij Steef zijn. Ik vind het wel vrij waarschijnlijk klinken wat hij zegtquote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Enige uitleg mag wel hoor.
Maak eens een mooie presentatie DAM, met plaatjes, en uitleg bij elke naam.
Hij heeft al bijgetekend. En sinds dec 04, toen Ali B bekend werd gemaakt, zijn er dus geen spelers van Linse meer naar de Kuip gekomen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En als Linse nu zegt of je neemt speler A af en geeft mij 50k voor ´advieswerkzaamheden´ en DeGuzman tekent bij of je doet het niet en DeGuzman tekent niet bij?
Dat niet nee. Aros bedoel je.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Baan koopt bij Feyenoord Acuna, Pardo en nog een Chilieen en wil er bij ADO weer 2 hebben. Alle 5 zitten bij de zelfde zaakwaarnemer.
Toeval?
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dat niet nee. Aros bedoel je.
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:35 schreef Erasmusch het volgende:
Hij heeft al bijgetekend. En sinds dec 04, toen Ali B bekend werd gemaakt, zijn er dus geen spelers van Linse meer naar de Kuip gekomen?
Vond het al wel opvallend ja. En Steef komt er in elk topic weer mee op de proppen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
Als Steef dat niet gezegd zou hebben zou er dan een lampje gaan branden bij je?
Ik heb het 2 of 3 keer gelezenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Vond het al wel opvallend ja. En Steef komt er in elk topic weer mee op de proppen.
Dat laatste ligt volgens mij meer aan Erwin Koeman. Die is gecharmeerd van Schreuder.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregen
Wat is sws?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aerts sws en Schreuder heeft een volledig terechte contractverlenging gekregen
sowiesoquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wat is sws?
En Schreuder zit bij Jansen zeg je net.
Het lijkt me dat als GKL het niet wil hij in elk geval geen nieuw contract kreeg. Maar met zijn dochter wel te begrijpen natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 11:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat laatste ligt volgens mij meer aan Erwin Koeman. Die is gecharmeerd van Schreuder.
Trouwens, in dit lijstje.... Als je de jeugdspelers schrapt, houd je toch niet van die hele rare aankopen over?quote:Op zondag 30 juli 2006 03:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord spelers onder contract bij Linse:
Ali B.
Castelen
Aerts
Gyan
Holman
DeGuzman
Oud Feyenoorders onder contract bij Linse:
Bona Kalou
Salomon Kalou
Bosvelt
Loovens
Lazovic
Lurling
Rzasa
El Akchaoui
Kolk
En toen, naar wat ik ergens las, is hij door Feyenoord afgeserveerd en is het dus een rancuneuze "ex"werknemer?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Steef zegt dat het handje klap is(was) tussen GKL en Linse en hij kan het weten want hij heeft een aantal maanden bij Feyenoord rondgelopen en daarvoor was hij al insider.
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Een speler als Lurling blonk uit bij een subtopper, dan is het niet vreemd dat Feyenoord dat probeert. Voor Boussaboun zou je eventueel hetzelfde kunnen zeggen. Die jongen schoot er bij NAC redelijk wat in, dan kan je de gok best nemen.
Daar doel ik niet eens op.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zei dat van GKL en Linse al daarvoor
Dat valt wel mee. Ali Boussaboun is een nuttige reserve, zeker als je die gratis kunt halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lurling viel wel een beetje op bij Heerenveen ja maar iedereen kon zien dat hij geen versterking voor Feyenoord zou zijn. Hetzelfde geld voor Boussaban, iedereen die een beetje voetbal verstand heeft ziet dat dit geen spelers van het niveau Feyenoord zijn.
Maar ik denk eerder aan een verkeerd scoutingsbeleid dan aan het handje klappen met Linse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |