Dat is al gebeurd zo te zien!quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:01 schreef tonja het volgende:
Wil een modje de spatie tussen 'nederlands' en 'talige' in de topictitel even weghalen?
Chinees/Nederlandstalige gezocht.
tnx
Geen idee!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Godt,
waarom mag ik de pianist eigenlijk niet neerschieten
Aangepast.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:57 schreef manhattan het volgende:
Wie heeft Natasha van Dijk gezien ?
Kan hier even wat onzin worden weggehaald ?
Ik zal het ff overleggen met de modjes daar.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef _The_General_ het volgende:
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
Deze kan goed naar HOC ?
We houden hem even hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef _The_General_ het volgende:
Vuurwapens in beeld deeltje 5: Lock 'n load !!
Deze kan goed naar HOC ?
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:04 schreef outcast_within het volgende:
Marktplaats sukkels Deel 14
vind het nog steeds jammer dat dit topic onderaan staat. Tis zo'n tof topic dat ook leuk is voor passanten
Gaat dus om dit topic:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit topic heeft zeker wel potentie, wellicht kun je vragen of het een centrale reeks wordt?
Eerst maar eens zien hoe het gaat lopen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:37 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Gaat dus om dit topic:
Het grote P2000 Topic
Dan doen we dat toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:03 schreef _The_General_ het volgende:
Moest eigenlijk NWS zijn....
Sex voor een kamer
Het is ze gelukt dus het lijkt me wel.:)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:45 schreef Loedertje het volgende:
Kan dit tegenwoordig zomaar
[GEZ] Iemand die bewoner kan verifieren op een bepaald adres
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is ze gelukt dus het lijkt me wel.:)
Er staat niks wat niet openlijk te vinden is op internet. Ik heb er nog even over zitten denken maar er worden geen prive gegevens gepost niet reeds openbaar waren voor de TS.
Sorry hoor maar ik zie overduidelijk gegevens van deze man/jongen waarvan wij dus ECHT NIET weten of ze waar zijn.quote:Robert Jevric en hij woont in Hannover- gaan jullie mee dan om heb te bashen??
Hij heeft +/- 15 man opgelicht nu.. waarde enkele 100-en eurotjes daarom verder gaan we alleen even zijn mamma aan de tand voelen denk ik_
Dat laatste had ik nog niet gelezen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor maar ik zie overduidelijk gegevens van deze man/jongen waarvan wij dus ECHT NIET weten of ze waar zijn.
Dit is op deze manier zelfs onder te brengen onder de rubriek laster/smaad en daarnaast zijn de beschuldigingen aan het *adres* van deze mnr wel degelijk privé (en zijn naam/woonplaats ook...)
Als de TS-er een algemene vraag had , hoe kom ik achter een adres van iemand in Duitsland, ik weet alleen zijn voor en achternaam, dán is het een héél ander verhaal.
Yeah sure, maar haast had het niet, ik moet ook wel eens werken op mijn werk hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef Rio het volgende:
Mag deze RIO FOR PRESIDENT! weer open? Ik zie het, ondanks dat het een zaadtopic is, toch als een enorrrrme carrièrekans. Misschien moet hij naar ONZ, dat lijkt me een meer geschikte plaats.
Ik voelde me namelijk aangenaam vereerd, zeker omdat ik die user helemaal niet ken.
edit: duurt lang!
Ja, want? Redeloos? En snel is relatief. Ik heb ze binnen een dag vol zien gaan en dan blijft hij centraal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Wegens snel gaan van het topic met dit vage weer issie ff niet centraal..
Omdat het nu anders isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ja, want? Redeloos? En snel is relatief. Ik heb ze binnen een dag vol zien gaan en dan blijft hij centraal.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:26 schreef Serendips het volgende:
Heel mooi/ hele mooie schopje richtingTTK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |