abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:02:52 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38902919
waar vind je mensen die samen met je aan een goed onderwerp verder borduren om het doel te bereiken ? ik wil op intresse zoeken enzo maar ik weet niet hoe ...
Save Us From Fashion !
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:11:21 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_38903303
In je dromen?

Dit kan niet serieus zijn
censuur :O
pi_38903333
vertel eens wat meer over wat je precies wil gaan doen..

btw: Misschien kun je wat bejaardenhuizen afgaan, die oude oma's doen vaak wel graag Borduren
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:13:51 #4
3767 Herald
Come get some
pi_38903415
misschien is een forum bouwen een goed startpunt?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:24:07 #5
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_38903847
Hangt helemaal van je onderwerp af.

Vertel het hier en misschien heb je je eerste bondgenoten al gevonden.
Het leven is geen krentenbol.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:49:49 #6
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38904797
ik heb net een topic gelezen over mijn forum en dat was niet mooi .. ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt ... verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins , ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ... ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren. ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind . verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie. dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn .. ik ben een spemmert genoemt dus de pagina geef ik niet meer dat zou erg koppig zijn mss....

nou ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben nu ga ik even naar de stad en vergeten wat er allemaal in de vorige topic over me gezegd is !!!!

houd het alsjeblieft conructief en gezellig

bedankt

groetjes Tinoz
Save Us From Fashion !
pi_38905544
alsjeblieft Tinoz, tip 1: gebruik interpunctie! punten, komma's etc. maken een verhaal leesbaar.

Voor de rest, als je (idealistische) ideeën hebt, praat dan veel met mensen die je kent. En dram vooral niet door tegen mensen die er niks van moeten hebben, dat kan relaties kapot maken. Van het één komt het ander. Ook helpt het om je stof voor jezelf uit te werken, zodat het netjes eruit ziet, en als dan iemand interesse heeft naar je ideeën, kun je een gedeelte laten lezen.
quote:
dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
je bedoeld wikipedia

In wat voor stad woon je? Je hebt nl nogal wat stedelijke/gemeente punten. Het lijkt wel iets voor de gemeenteraad

sterren geven aan cafés en disco's is natuurlijk niet te doen, omdat je het wilt houden tot 5 sterren, en dat is natuurlijk niet te beoordelen omdat er zoveel cafes zijn, en er een heel groot verschil bestaat tussen cafés. Overigens is het ook niet zo belangrijk puntje lijkt me.
Eerlijk gezegd zijn de meeste dingen die je noemt naar mijn mening niet zo belangrijk. En de punten die gaan over je stad, met het digitaliseren inbegrepen, moet je gewoon bij je gemeente zijn, of een sponsor vinden. Ik betwijfel het sterk of er mensen zijn die er wat voor voelen.

kom ik terug op je eerste punt, wat natuurlijk wel belangrijk is, dat fair trade producten gestimuleerd worden door de overheid. Ook hier kun je niets aan doen, het is iets puur politieks. Ga de politiek in, of praat met een politicus, of ga heel veel mensen opsporen om een petitie te tekenen.

groetjes Thijs
Could be possibility?
pi_38906335

om toch maar wat serieus te zeggen. Red jezelf, hou dit als een hobby ofzo en doe wat je anders doet. Dit soort ambities zijn te hoog gegrepen voor 1 persoon. Voor wat jij wil moet je een hele organisatie opzetten
pi_38906464
Ik begrijp er niks van?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:59:10 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_38906480
kun je je niet beter bij 1 topic tegelijk houden?
[KNE]-Mod
  vrijdag 16 juni 2006 @ 01:15:20 #11
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_38906715
hoe oud ben je Tinoz?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 04:17:07 #12
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38908086
ik ben 25
Save Us From Fashion !
  vrijdag 16 juni 2006 @ 07:56:14 #13
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_38908877
Tinoz,

Begin eens met een eenvoudig te bereiken doel uit jouwlijst van wereldverbeteringen. Maak een plan over hoe je dat doel denkt te gaan bereiken. Leid uit dat plan af wie en wat je nodig hebt. Benader deze mensen en laat ze het plan bekijken. Overleg, nodig uit, start acties en zie of je dichter bij je doel komt. Zo niet, herzie je plan of herzie je leven, omdat het je misschien niet gegeven is om dit hoge ambitie niveau te hebben.

Pas als je eenvoudige dingen hebt kunnen bereiken, heb je ervaring en kennis opgedaan voor de ingewikkeldere zaken. Doel voor ogen houden en er voor gaan. Zet ´m op maar wees realistisch !
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:50:49 #14
148801 Pangaea
close encounters
pi_38932720
Hoi Tinoz,
Je krijgt hier toch wat serieuze adviezen voor je kiezen.
Maar eigenlijk wil ik je eerst een compliment geven voor je toewijding en je enthousiasme wat je in je websites hebt gestopt. Het is duidelijk dat je genoeg energie hebt om 'iets' voor elkaar te krijgen.

Maar om bekendheid te krijgen voor je websites en forum moet je toh proberen om de aandacht te trekken. Let op, met zaken wat mensen interesseren of bezig houden. Daarnaast kan je óók wat meer theoretisch of filosofisch te werk gaan en plannen en ideeen beschrijven. Let wel op dat het leesbaar moet zijn en vergeet niet dat de ander niet dezelfde achtergrond bezit, waar je dus je theorie vanaf het begin moet proberen uit te leggen....

Maar laat ik hier dan mijn frustratie vertellen, wat ik vaak tegen kom.
Zo zie je tegenwoordig met die 'supermarkten prijzen oorlog' dat managers
de meest rare stunts uithalen om toch te verkopen. Zo ben ik al vaak tegen
gekomen dat er in aanbiedings schappen ook producten tussen liggen die
niet voor die aanbiedingsprijs te koop staan. Kom je bij de kassa en er wordt
de normale prijs voor berekend. En maar heel weinig mensen die dan terug gaan.
Vandaag ben ik ook nog tegen gekomen dat in een zak groenten niet de juiste
hoeveelheid in zat. Op de zak stond 400gram, maar in werkelijkheid zat er bij
zes zakken maar een gewicht tussen de 350 en de 390 gram in. (Kleine steekproefje...)

Maar goed, misschien is het wel grappig dat mensen dit in verschillende winkels
dit gaan uit proberen en misschien foto's van maken, zodat er een overzicht komt
welke winkels hier aan mee doen. Zelf denk ik dat er heel veel winkels zo te werk gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Pangaea
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 16:08:08 #15
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38945896
thanks pangaea !!
Save Us From Fashion !
pi_38946380
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:49 schreef tinoz het volgende:
Lang irritant onleesbaar verhaal
Een gratis tip die van jou zo te zien voor levensbelang is; gebruik interpuntie en hoofdletters! Zo krijg je niks van wat je maar wilt OOIT voor elkaar. Als je wilt dat mensen je verhaal lezen doe er dan wat aan, dat meen ik serieus, voor je eigen bestwil.
pi_38948483
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef Pangaea het volgende:
zes zakken maar een gewicht tussen de 350 en de 390 gram in. (Kleine steekproefje...)

Maar goed, misschien is het wel grappig dat mensen dit in verschillende winkels
dit gaan uit proberen en misschien foto's van maken, zodat er een overzicht komt
welke winkels hier aan mee doen. Zelf denk ik dat er heel veel winkels zo te werk gaan.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Pangaea
wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)

edit: (ook gericht aan tinoz) over welke websites/fora heb je het? ik heb geen links zien staan
Could be possibility?
  zondag 18 juni 2006 @ 07:01:43 #18
151199 tinoz
Alter Reality
pi_38963781
sorry thijs...

iemand noemde mij een spemmert ... maar je kan mijn site zien op www.tinoz.com, www.tinoz.nl en het forum op www.brasil.nl.nu , nu hoop ik dat ze wel blijven staan highlander had ze de vorige keer eraf gehaald... weet niet of het nou eignelijk mag ... ik denk het wel ... nou succes ermee
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 14:13:13 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39001582
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:

[..]

wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
En in de VS kan je dan een miljoentje claimen wegens oplichting, want meer is het niet! Vooral AH heeft hier een handje van, daar is het *altijd* in het nadeel van de consument. C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:41:42 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39004435
WFL >>> GC
  maandag 19 juni 2006 @ 16:07:41 #21
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_39005290
Ik wil graag wereldvrede en dat honger verdwijnt uit de wereld.
Hoe doe ik dat?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:56:20 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39006634
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe doe ik dat?
  maandag 19 juni 2006 @ 18:33:04 #23
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39008933
Je kan dat denk ik op verscillende manieren proberen aan te pakken .... je kan bijvoorbeeld in je eentje naar een ver land gaan en daar helpen de armoede te bestrijden door ontwikkelings werk tegaan doen Mark... ik dacht zelf aan een project dat in de drogere gedeeltes van de wereld het land van water voorziet zodat de mensen daar ook landbouw kunnen bedrijven ik heb er iets over geschreven , het is een ideetje , heb er nog geen commentaar opgehad maar volgens mij zou het wel een succes kunnen worden....

je kan natuurlijk ook in ee norganisatie gaan zitten die mensen helpt , habitat of iets ... anders kan je de politiek nog in gaan en vanuit daar iets proberen te doen...
Save Us From Fashion !
pi_39009336
Tinoz, zoals ik dus zei, probeer echt je schrijfstijl aan te passen, dat scheelt al een hoop!
pi_39009806
ik heb nog wel lego te koop, heb je ook weer een hobby op niveau
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 19 juni 2006 @ 19:17:29 #26
148801 Pangaea
close encounters
pi_39010300
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:57 schreef H.Thijs het volgende:wat een meesterlijk idee ik erger me ook altijd aan dat soort grappen, maar dan vooral het in gewone prijs afrekenen (ipv de aanbieding)
Je wordt creatief bij het zien van duidelijke misleiding, maar bedankt voor het compliment.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Bij AH, Bas van der Heijden en Super de Boer ben ik al dergelijke praktijken tegen gekomen. Misschien is het wel eens goed dat we dit vast leggen en zodoende de grootte van deze 'kleine foutjes' in kaart brengen.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  maandag 19 juni 2006 @ 19:33:26 #27
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39010818
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:33 schreef tinoz het volgende:
Je kan dat denk ik op verscillende manieren proberen aan te pakken .... je kan bijvoorbeeld in je eentje naar een ver land gaan en daar helpen de armoede te bestrijden door ontwikkelings werk tegaan doen Mark... ik dacht zelf aan een project dat in de drogere gedeeltes van de wereld het land van water voorziet zodat de mensen daar ook landbouw kunnen bedrijven ik heb er iets over geschreven , het is een ideetje , heb er nog geen commentaar opgehad maar volgens mij zou het wel een succes kunnen worden....

je kan natuurlijk ook in ee norganisatie gaan zitten die mensen helpt , habitat of iets ... anders kan je de politiek nog in gaan en vanuit daar iets proberen te doen...
En hoe kom je er bij dat dat HELPT? Geef een imborling water, en hij maakt meer kinderen!
Geef hem landbouw, en hij maakt meer kinderen!
Geef hem een hengel, en hij maakt meer kinderen!!!

Er is maar 1 ding wat werkt: Microkrediet! Google daar eens op.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:08:55 #28
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39017365
dat micro beleid klinkt indd wel goed maar je moet niet over mensen praten of het konijnen zijn , dat vind ik ronduit respectloos
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 22:32:58 #29
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39018469
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:08 schreef tinoz het volgende:
dat micro beleid klinkt indd wel goed maar je moet niet over mensen praten of het konijnen zijn , dat vind ik ronduit respectloos
Het ZIJN konijnen! Face the facts! Het enige wat 30 jaar ontwikkelingshulp met honderden miljarden heeft bereikt, is dat er MEER mensen (en kinderen) honger hebben en afhankelijk zijn!

En als jij nu niet als de donder naar school gaat om een cursus leestekens en hoofdletters te volgen, gaan zelfs die konijnen je uitlachen!

(wow ben ik in een aardige bui vandaag!)
  maandag 19 juni 2006 @ 23:06:07 #30
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39020222
,.?-():""; ' happy onthoud ze maar en plak ze gerust overal tussen mijn woorden want da leest namelijk makkelijker geloof ik hahahaha nou later he aardigheid
Save Us From Fashion !
  maandag 19 juni 2006 @ 23:08:31 #31
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39020324
touwens ik kijk niet naar hoe het gekomen is , ja ik houd het wel in mijn achterhoofd maar kijk toch meer naar wat er aan gedaan kan wornde, lijkt me ee nbeter uitgangspunt
Save Us From Fashion !
pi_39021773
Tinoz, die opmerkingen over je interpunctie en je taal over het algemeen, zijn als tip bedoeld door verschillende posters hier. Waarom doe je het af als een lachtertje? Het is wel degelijk vitaal als je een idee over wil brengen. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
  maandag 19 juni 2006 @ 23:52:28 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_39021798
Het is inderdaad soms niet te lezen, een slechte start als je iets over wilt brengen.
[KNE]-Mod
pi_39023600
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
precies, houdt het gezellig en wees constructief
  dinsdag 20 juni 2006 @ 01:01:49 #35
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39023733
ja je hebt helemaal gelijk ;-)

maar er is meer in mijn hoofd dan spelfouten alleen he ...
Save Us From Fashion !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 06:54:57 #36
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39025385
flikker op met die lay-out verneukers

[ Bericht 92% gewijzigd door buzzer op 20-06-2006 07:09:49 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 07:14:30 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39025429
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:52 schreef ThE_ED het volgende:
Het is inderdaad soms niet te lezen, een slechte start als je iets over wilt brengen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39031612
ik vind de website lelijk. Sorry!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:51:09 #39
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39038554
layout verneukers ?
Save Us From Fashion !
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:01:13 #40
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39052598
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tinoz het volgende:
waar vind je mensen die samen met je aan een goed onderwerp verder borduren om het doel te bereiken ? ik wil op intresse zoeken enzo maar ik weet niet hoe ...
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39052606
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:17 schreef Pangaea het volgende:
[..]

Er staat afvulgewicht op. Die E stond vroeger inderdaad voor gemiddelde, maar al enkele jaren mogen de bedrijven dit naar beneden afronden. Wordt een enigzins ingewikkeld verhaal met een parabool vergelijking e.d. Vraag me maar om wanneer je ik het echt moet uitleggen. Uit mijn kleine steekproef komt toch naar voren dat ze de marge van 5 procent (naar beneden afgerond) niet halen.
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.
Ik weet iig dat ze dat wel bij vullen van flessen doen.
Could be possibility?
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:19:26 #42
148801 Pangaea
close encounters
pi_39123518
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe doe ik dat?
Kunnen we niet ook al beginnen met het kopen van duurzame producten of producten met een fair-trade merk?
Zoals Max Havelaar enzo?
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:01 schreef H.Thijs het volgende:
Ik dacht juist dat het gemiddelde (mu) van zo'n gausische verdeling zo verlegd werd (op 500 gram naar 505 gram) dat de meesten NIET nadelig wegen voor de consument, misschien een percentage van 5%.
Ik weet iig dat ze dat wel bij vullen van flessen doen.
Oja?
Ik dacht juist andersom.
Hoe komen we er achter wie nu gelijk heeft?
Ik heb wel al lopen zoeken via google, maar kwam niet echt dichtbij een antwoord. Wel las ik meerdere berichtjes met soortgelijke 'frustraties'. We zijn niet de enige met dit probleem.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 17:06:40 #43
148801 Pangaea
close encounters
pi_39154295
Of kom op zaterdag 24 juni een biertje pakken in de tweede 'Nacht van de Fooi'.
Verschillende horecagelegenheden in Rotterdam, Den Haag, Groningen en Nijmegen geven al hun fooi aan 1 van de 6 geselecteerde kleinschalige ontwikkelingsprojecten.
Voor meer info en locaties ga naar www.nachtvandefooi.nl.
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
pi_39154596
Een soort van pricewatch (zoals op tweakers.net) , maar dan voor allerhande producten is geen slecht idee.

Maargoed met ideeën alleen kom je er niet, dus een soort van platform om vanuit te kunnen te werken is dan nodig.
En dat van dat gezuiverde water door singels...
Ffies man ik vind dat gezuiverde water door m'n toilet al zonde. Een aparte spoelwaterleiding zou een stuk beter idee zijn. Minder water hoeft gezuivert te zijn > goedkoper water voor consument. Tenminste mischien gaat de prijs van gezuivert water dan wel omhoog, maar zou nooit de som mogen overtreffen anders is het vrij doelloos.
pi_39156127
[missverkiezing]
... and ofcourse.. worldpeace
[/missverkiezing]

kansloos topic..
Doei.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 18:23:00 #46
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39156222
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:17 schreef Faithy het volgende:
[missverkiezing]
... and ofcourse.. worldpeace
[/missverkiezing]

kansloos topic..
ga jij toch lekker kansloos een bagel met creamcheese in een BOEKWINKEL opvreten?
pi_39156276
moe-haha. Wat een topic.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_39157028
voel de liefde

oh, en de paagman? lang niet geweest!
Doei.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:05:11 #49
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39157131
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:00 schreef Faithy het volgende:
voel de liefde

oh, en de paagman? lang niet geweest!
bek dicht
pi_39157153
Ik weet niet waar het door komt. Maar als ik de stukken van tinoz lees dan lijken het ideeen van een kind van 12. 'De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt'.
quote:
ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt ...
1. Onbetaalbaar
2. Kapitalisme is nou eenmaal 'oneerlijk'
3. Wat wil je ermee bereiken?
4. ISO's e.d. echt waar.. HOE kinderlijk ondoordacht kan je het schrijven..
5. Er is helemaal geen vraag naar. Mensen willen goedkoop eten en kan het geen reet schelen waar het vandaan komt.
Kortom.. ondoordacht idee
quote:
verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt
Echt uit het niets een heeel nieuw onderwerp
Wist je dat als je oppervlaktewater massaal gaat zuiveren dat er geen leven meer mogelijk is in dat water? Blauw-alg voorkomen afijn.. Maar het water zuiveren?! Wat wil je ermee doen dan? Drinken? Erin zwemmen? En dan moet je eerst alles uitbaggeren.. Alle microorganismen dood.. Kortom.. ondoordacht idee..
quote:
en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins
Dat is er dus al in de vorm van Wikipedia.. Even googlen en je had het gevonden..
quote:
, ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ...
Heb je enig benul wat het woord 'bureaucratie' betekend? Jou idee zorgt alleen voor nog meer bureaucratie doordat je alles moet gaan bijhouden. Geldverspilling..
quote:
ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren.
1. 'idee in de media' Op de TV bedoel je? Media is het meervoud van medium, waar de TV er 1 van is..
2. Internetpoll? SMS-poll? Nooit van gehoord? Werkt hetzelfde.. En met je afstandbediening iets kiezen kan niet met het huidige kabelsysteem. Misschien later als er een directe internet-TV connectie is..
quote:
ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind .
http://www.discoreviews.nl/
quote:
verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie.
Bijna iedere zelfsrespecterende gemeentesite of plaatselijke VVV heeft een fotoalbum met tekst..
quote:
dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn .. ik ben een spemmert genoemt dus de pagina geef ik niet meer dat zou erg koppig zijn mss....
Je schijnt jezelf flink interessant te vinden.. En ik wil je echt niet onderuit halen, maar je hebt volgens mij niet een erg hoog opleidingsniveau. Je kan geen fatsoenlijke zinnen maken namelijk en je 'ideeen' zijn OF niet haalbaar OF algemeen bekend OF missen een beredenering.
Het zijn ook allemaal onderwerpen die totaal niks met elkaar te maken hebben en je hebt ook geen flauw idee WAAROM je het wil waarmaken en HOE je het wil waarmaken. Wil je een politieke partij oprichten of bijvoorbeeld een adviesbureau?

"Domme mensen denken dat ze slim zijn, maar zijn het niet. Genieën verheugen zich in het feit dat ze nog zoveel leuks te leren hebben."
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_39157581
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

bek dicht
Doei.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:33:53 #52
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39161440
voor je iets zei , je mag je topic nog veranderen , raad ik je eerst aan even op www.tinoz.com te kijken en daarna je oordeel te maken.

Nee ik heb geen opleiding gedaan (problemen mee?)

Opbouwende kritiek is welkom (hint)

de ideeen die je vergelijkt komen misschien wel overeen maar zijn niet het zelvde. je kan als slimme mense vast de topics op mijn toch al lege forum wen vinden.

leuk dat je in mijn hoofd kan kijken en je weet dat ik geen flauw idee heb waarom ik het allemaal wil doen , denk dat je ingebeemed was op het hoofd van mijn buurman

ik vind mezelf zeker interresant want ik snap niets van mezelf en dat doen andere ook niet , eerst van je zelf lere nhouden voor je van andere mensen kan houden zeggen ze wel eens dat doe ik door de dingen die ik interressant vind neer te kalken en zo goed mogelijk wil uitwerken en dat vind ik wel interresant van mezelf en ben blij dat ik neit dag en nacht met mijn eigen dingetjes bezig ben maar die gewoon leef en dat vind ik geen eigendunk

via een iso is het weldegelijk mogelijk arbeids voorwaarde ndoor te voeren . vertel me eens dat ik ongelijk heb en kom maar met concrete bewijzen aub ... dat is dna maar kinderachtig al snap ik voor geen meter wat je er mee bedoelt , zal mijn opleidings niveau wel zijn .

over die fair trade kan je meer vinden op genti maar die site is nog in de maak ...
ik moet alles alleen doen en ook alle achtergrond info zelf opzoeken en doordat alles breed is (zo ben ik altijd al geweest ) kan ik me eignlijk nergens goed in verdiepen , schoonheids foutje ;-)

ow en nog een ding

Brazilie gaat weer winnen .
Save Us From Fashion !
pi_39161503
quote:
Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
Tinoz, die opmerkingen over je interpunctie en je taal over het algemeen, zijn als tip bedoeld door verschillende posters hier. Waarom doe je het af als een lachtertje? Het is wel degelijk vitaal als je een idee over wil brengen. En lees nu niet over deze post heen maar doe er iets mee!
Je leert ook niks he?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:49:54 #54
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39161977
owja .... ff vergeten !
sorry , was iets te enthousiast ...

[ Bericht 1% gewijzigd door tinoz op 23-06-2006 22:54:22 ]
Save Us From Fashion !
pi_39162367
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 21:33 schreef tinoz het volgende:
doordat alles breed is (zo ben ik altijd al geweest ) kan ik me eignlijk nergens goed in verdiepen , schoonheids foutje ;-)
Ik denk dat dat jou probleem is. En dat bedoelde ik ook met mijn eerste opmerking 'Je hebt de klok horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt'.. No offence, maar ik denk dat je gewoon te weinig weet over de onderwerpen om er een vernieuwende mening over te hebben.
Dat forum waar je het steeds over hebt is trouwens zeeeeeer onoverzichtelijk.. Alle onderwerpen staan door elkaar en er wordt over alles gepraat.. Soms Engels, soms Nederlands.
En alsjeblieft! Doe wat aan je schrijfwijze
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:02:18 #56
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39164803
No offence taken.

eey kluup, als je het idee hebt om iets te te ontwikkelen hoed je toch niet ook alles zelf te doen ...
Mijn idee was om de kennis dan ook te delen met veel mensen ,die er wel verstand van hebben ( zoals je had kunnen lezen) en daarna het idee een beetje te managen of helemaal uit handen te geven.

Een persoon kan veel , kijk maar naar OneMan maar ik zie mezelf echt niet al mijn ideetjes uit werken hoor !!

het zijn dan ook nog maar ideetjes in de begin fase ,de bedoeling was dat je ze zou oppakken en er wanneer mogelijk, iets mee zou doen .

BTW : mijn forum is neit zoals andere fora. het is speciaal voor de onderwerpen van de site gemaakt en dus niet voor een alledaags gesprek over koetjes en kalfjes
Save Us From Fashion !
pi_39165205
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:02 schreef tinoz het volgende:
eey kluup, als je het idee hebt om iets te te ontwikkelen hoed je toch niet ook alles zelf te doen ...
Mijn idee was om de kennis dan ook te delen met veel mensen ,die er wel verstand van hebben ( zoals je had kunnen lezen) en daarna het idee een beetje te managen of helemaal uit handen te geven.

Een persoon kan veel , kijk maar naar OneMan maar ik zie mezelf echt niet al mijn ideetjes uit werken hoor !!

het zijn dan ook nog maar ideetjes in de begin fase ,de bedoeling was dat je ze zou oppakken en er wanneer mogelijk, iets mee zou doen .
Maar het is zo.. hoe moet ik het noemen? Het is los zand.. Die ideetjes die jij hebt zijn bij elkaar geraapt en hebben niet 1 gemeenschappelijk doel.
Iedereen heeft wel van die zaken die ze niet aanstaat, maar opent er dan hoogstens even een topicje over op fok.
En je ideeen zijn niet eens ideeen, je zit nog in de fase ervoor. De probleemanalyse.. Wat is je probleem?
Het belang van een goede probleemanalyse wordt nogal eens onderschat. Wat is het probleem achter het probleem?
Er is sprake van een probleem als de actuele en de gewenste situatie niet overeen komen. Het analyseren van het probleem en herformuleren zal veelal verrassende resultaten opleveren. Het is zonde van je tijd om je energie in te zetten voor het oplossen van een probleem als deze niet goed is geformuleerd. Begin daar dus eens mee.
Neem nou dat zuiveren van het water in de Singel.. Hoe KOM je erop? Vind je het er vies uitzien? Zie je dode vissen drijven? Stink het? Heb je laboratoirumonderzoek gedaan?
Wat wil je bereiken? Hoe schoon moet het water zijn? Wat zijn je normen? Wat voor een gevolgen kan het zuiveren hebben..

etc.. etc..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:18:54 #58
33062 DarkBlue
mompelkipje
pi_39165475
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:05 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

bek dicht
Ze schijnt het inderdaad niet te snappen nee...
...oh wacht het is Faithy... die snapte geloof ik wel meer niet... hehe.

Ohja, Tinoz... als je a) wat beter met je Nederlandse taal om leert gaan, b) je serieus wil verdiepen in nieuwe plannen voor de wereld en c) HBO niveau hebt (wat ik sterk betwijfel, maargoed) kijk dan eens naar de studie Concept Design (Saxion Enschede). Mag je elke dag, elk cluster, 4 jaar lang met de wildste plannen komen en ze uiteindelijk gerealiseerd zien.
Spijker je research en Nederlands wat bij, en je kunt met je enthousiasme bergen verzetten.

[ Bericht 18% gewijzigd door DarkBlue op 23-06-2006 23:21:43 (zieltjes winnen) ]
I wonder why they call'em fingers... 'cause they never fing - oh, there you go.
pi_39167801
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:49 schreef tinoz het volgende:
ik heb net een topic gelezen over mijn forum en dat was niet mooi .. ik heb verschillende ideeen en ik zal er een paar geven
quote:
ik wil graag dat de fair trade op alle producten in de winkels gestimuleerd word door de politiek en dat die de handel op hun beurt weer door middel van iso's en dergelijke de goede kant uit helpt
Ik denk dat de Neely het niet eens met je zal zijn. Politiek die handel in iets stimuleert ligt nogal gevoelig.
quote:
... verder wil ik graag dat het water in mijn stad gezuiverd wordt dat in de singels stroomt
Welke singels? Welke stad? Welke norm, wat moet gezuiverd worden?
quote:
en dat er een forum op internet ontstaat dat alles wat er gezegd wordt en bekritiseerd wordt etc onder een grote brei van informatie huist waardoor er een soort van ensyclopedie over iets ontstaat waarvan je kan uitgaan dat het voledig is en dat ieder onderwerp geheel wordt uit gebreid door middel van een vertakkings systeem dat ik een beetje heb uit gedacht dat dan in alle talen wordt gepubliceerd en ook door kenners wordt gerunnd die nu comments geven ipv admins ,

Aangezien dit niet met vrijhwilligers bewerkstelligd kan worden zullen ambtenaren dit moeten doen, een soort staatsinternet ofzo?
quote:
ik wil iets aan de bureaucratie doen door mensen die in de bureaucratische gelegenheden werken een profiel te geven op internet en daar mensen en dus vooral clienten op hun laten stemmen en ze hun feedback late ngeven zodat mensen weten hoe er door ze met mensen wordt omgegaan en wat voor problemen er zijn op getreden en of opgelost ...
Een soort Idols voor gemeente ambtenaren? En wie verwerkt die gegevens? Ambtenaren zeker, weer extra papieren?
Ik heb helemaal geen zin in stemmen, die buereaucratie moet doorbroken worden door wetgeving, niet door breazersletjes die gaan stemmen op lekeker gemeenteambtenaren.
quote:
ik wil een idee in de media doorvoeren waardoor er een stem optie ontstaat in de afstands bediening waarmee men kan stemmen op ideeen en stellingen die door het nieuws worden opgegeven waarop later weer mensen kunnen refereren.
Het kabelbedrijf zend een signaal uit. De aanpassing die jij wilt doen kost nogal wat? Waar ga je op bezuinigen? En hoe ga je iedereen voorzien van deze mogelijkheid?
quote:
ook zou ik graag een sterren systeem voor cafees en discotheken zien waaraan je kan zien wat voor zaak het is die je ingaat en je op een onafhankelijk forum kan lezen wat er daar plaatsvind .
Staatskroegen dus?
quote:
verder wou ik graag de binnen stad van de stad waar ik woon laten verdigitailseren om er mensen een virtueele tour in aan te kunnen bieden met de nodige relevante informatie. dat zijn een paar puntjes van wat ik graag zou willen doen en waar mijn forum nu overgaat en waar mijn website en ik aan toegewijd zijn ..
Als je van mening bent dat daar behoefte aan is kun je zelf zo`n site beginnen. Zoek sponsors en ga je gang!
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  zaterdag 24 juni 2006 @ 01:33:44 #60
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39169138
[/quote] Ik denk dat de Neely het niet eens met je zal zijn. Politiek die handel in iets stimuleert ligt nogal gevoelig.
quote:
Dat is dan erg jammer voor Neely ... het gebeurdt toch al wie denk jij dan dat de iso norm 9000 hebben bedacht ? die wordt ook over (correct me if I am wrong) wereldwijd ingevoerd.
Welke singels? Welke stad? Welke norm, wat moet gezuiverd worden?
quote:
tebeginnne Breda, wat ik ben zuiveren bedoel is zorgen dat het troebele water kan bezinken de fietsen eruitgehaald worden en dat allemaal ZONDER de natuur te schaden , ik heb wat ideetjes daarover op http://water.tinoz.com staan. we hebben singels en in breda zijn ze nu bezig met een project waarop het mooi zou kunnen aansluiten, namelijk het terug brengen van de haven , niet dat die op vacantie was maar die was gedempt
Aangezien dit niet met vrijhwilligers bewerkstelligd kan worden zullen ambtenaren dit moeten doen, een soort staatsinternet ofzo?
quote:
nee nee het wordt een publiek gebeuren dat enkel draait op een server en verder alle statestieken vrijlijk naar buiten brengt zonder tussenkomst van ambetnaren enzo , dat zou ook erg vreemd zijn indd als het meer bureaucratie met zich mee zou brengen
Een soort Idols voor gemeente ambtenaren? En wie verwerkt die gegevens? Ambtenaren zeker, weer extra papieren?
Ik heb helemaal geen zin in stemmen, die buereaucratie moet doorbroken worden door wetgeving, niet door breazersletjes die gaan stemmen op lekeker gemeenteambtenaren.
quote:
Het is ook niet direct voor jou het is voor mensen die in aanmerking zijn gekomen met de bureaucraite , mensen hebben eerder de neiging te stemmen over iets of op iemand als ze daar zelf mee te maken hebben gehad
Het kabelbedrijf zend een signaal uit. De aanpassing die jij wilt doen kost nogal wat? Waar ga je op bezuinigen? En hoe ga je iedereen voorzien van deze mogelijkheid?
quote:
Ja dat is iets dat misschien met een enorme lening moet worden opgestart of indd door sponsoren betaald moet worden , mss is er nog iemand warm vor te krijgen die thet met de ideetjes eens is .
Mensen zouden dan eingelijk standaard allemaal zo een apparaat moeten ontvangen waarmee ze hun feedback kunnen geven dat lijkt me ook erg tof , zo worden mensen meer betrokken bij actuele zaken. Waarvan dit betaald moet worden is ook weer hier de vraag maar het is niet onmogelijk we leven altijd nog in ee n1ste wereldland .
Staatskroegen dus?[quote]

Nou restaurants hebben ook sterren en die zijn toch ook neit van de staat ? net als campings trouwens je denkt wel veel in het staats hokje vind ik ...

nou dat was het weer

ik heb de quote omgedraaid ? whahah dat ga ik niet meer veranderen geen zin in ik ga nu eten ik hoor wel wat je er verder van denkt !
Save Us From Fashion !
pi_39179418
Van je site:
quote:
Het kraakhelder maken van het water in breda en haar singels zuiveren van fietsen en dergelijke vol te gooien met japanse kooi karpers en zo schoon maken dat er in gezwommen kan worden.
Hahah.. Japanse Koi-karpers 's Nachts schepnetje erin en weg zijn je visjes.. En ik vind het 'zuiveren van water' wel even iets anders dan 'fietsen uit het water halen'. Dat laatste wordt ook echt nu al wel gedaan.. Echt.. bespaar jezelf de moeite, want je hebt gewoon geen idee waarover je praat. Het ontbreekt je aan kennis, zelfkritiek, zelfkennis en enige vorm van organisatie in je vraagstukken/website..
pi_39179462
Oja.. En de ISO 9000 is een kwaliteitsnorm.. GEEN vorm van 'eerlijk handelen'. Eerlijk handelen bestaat ook eigenlijk helemaal niet. Want handel is geen vorm of iets eerlijk is of niet. Handel gaat over vraag en aanbod. En als er geen vraag is naar kwalitatief mindere 3e wereldproducten dan houdt het handelen al snel op
  zaterdag 24 juni 2006 @ 17:25:17 #63
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39181458
ik dacht dat ik redelijk duidelijk was in mijn website maar als jij het beter kunt dan mag jij het ook doen
Save Us From Fashion !
  zaterdag 24 juni 2006 @ 20:54:48 #64
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_39187992
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef tinoz het volgende:
ik dacht dat ik redelijk duidelijk was in mijn website maar als jij het beter kunt dan mag jij het ook doen
dat is kritiek op een ander afschuiven, wat de opmerkingen over zelfkritiek betreft hebben diegene dus volkomen gelijk.

en ja dit is een tvptje want dit topic is echt een lachertje
OJAAJOH?
  zondag 25 juni 2006 @ 19:42:39 #65
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39217272
hee DarkBlue dat klinkt erg interressant maar ik kan daar dus inderdaad niet zomaar mee beginnen , ik ben ongeveer op 14jarige leeftijd ontspoort en heb nog wel op verschillende scholen gezetten to mijn 19de maar heb niets af gemaakt .

daardoor heb ik nu enkel mijn creativiteit en mijn 3 havo / 4 mavo kennis om mee te werken , geloof niet dat dit erg veel respect afdwingt hier ;-) maar daar ben ik me al van bewust ...

mijn DarkBlue mijn antwoord is dus wel deels beantwoord , op die school in enschede dus .

Dankje voor je hulp

groeten Tinoz
Save Us From Fashion !
  zondag 25 juni 2006 @ 19:50:47 #66
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39217582
WAUW je hebt hoofdletters D en T ontdekt! Nu de rest van de toetsen nog combineren met de Shift-toets, dan ben je er!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:17:35 #67
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39304287
dus ik ben er bijna ....
Save Us From Fashion !
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:37:28 #68
148801 Pangaea
close encounters
pi_39374746
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Oja.. En de ISO 9000 is een kwaliteitsnorm.. GEEN vorm van 'eerlijk handelen'.
Er zijn echter ook andere certificeringen aanwezig zoals een 'Groenkeur'.
http://www.groenkeur.nl/over-het-keurmerk.htm

Waarom zou er dan niet een dergelijke certificering kunnen komen voor zoiets als 'fair-trade'?
quote:
[b]Eerlijk handelen bestaat ook eigenlijk helemaal niet. Want handel is geen vorm of iets eerlijk is of niet. Handel gaat over vraag en aanbod. En als er geen vraag is naar kwalitatief mindere 3e wereldproducten dan houdt het handelen al snel op
Ik ben met je eens dat handel nooit volledig eerlijk kan zijn, want dan mag er geen winst worden gemaakt en dan is concurrentie uit den boze.
Maar er kan natuurlijk wel strengere regels komen ALS een bedrijf voor een dergelijke 'eerlijke handel certificering' in aanmerking wilt komen....
Ik geloof in alles,
behalve in de waarheid.
  zaterdag 1 juli 2006 @ 03:47:32 #69
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39415647
er mag wel winst gemaakt worden zolang de winst maar eerlijk verdeeld wordt
Save Us From Fashion !
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:39:28 #70
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_39417911
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
"Domme mensen denken dat ze slim zijn, maar zijn het niet. Genieën verheugen zich in het feit dat ze nog zoveel leuks te leren hebben."
Die komt in mijn spreukenboekje.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 1 juli 2006 @ 21:19:57 #71
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39432632
groot heids waan ik leid er aan als de medicatie ertegen niet verplicht was liet ik het staan.
Save Us From Fashion !
pi_39437577
Volgens mij kan je beter even in de gouden gids zoeken onder de P van 'psycholoog'
pi_39438043
misschien zijn je ideeen leuk maar ze komen erg onhaalbaar over en je komt zelf over als een kind van 12 vooral in je schrijfwijze....

Zo neemt niemand je serieus dus ik zou daar eerst eens wat aan gaan doen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  donderdag 6 juli 2006 @ 05:52:18 #74
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39563046
achja ... je moest eens weten
Save Us From Fashion !
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:57:50 #75
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39566440
[off-topic]

Dames, dames.....even terug naar de basics. Tinoz komt met een topic en lijkt daar in zijn postings erg serieus over te zijn. Dat verdient dus 'geen antwoord' of een 'serieus antwoord', maar niemand is gebaat bij afzeik-oneliners over schrijfstijl of al dan niet nodig hebben van psychologische ondersteuning.

Ik vind het getuigen van inzicht en volwassenheid als 'men' dus in staat zou zijn om door de spellings-'uitdagingen' heen te kijken en uit te leggen WAAROM het topic gelul zou zijn. Dat vraagt argumenten en daar zou Tinoz dan weer iets mee kunnen. Je weet nooit wie er achter een naam of avatar zit, maar het wel eens kunnen dat Tinoz inderdaad een beperkte opleiding heeft en dus minder goed kan spellen of schrijven. Juist in dat geval vind ik het bewonderenswaardig dat hij het lef heeft zijn mening te ventileren, al dan niet met de nodige hindernissen. Kijk naar zijn mening en niet naar zijn schrijfstijl.

Voor Tinoz: neem nu gvd eindelijk eens de spellingsadviezen ter harte van de overige posters. Misschien dat je basis opleiding niet voldoende is, maar dat zou je er niet van moeten weerhouden gaandeweg dingen erbij te leren.
[/off-topic]
  woensdag 12 juli 2006 @ 22:33:31 #76
151199 tinoz
Alter Reality
pi_39769878
snap niet waarom dit oftopic zou zijn .. vind inderdaad dat ze door mijn schrijfding heen moeten kijken.
Maar ik vind de Saxion een erg goed voorstel ik denk dat ik er iets mee ga doen ondanks dat ik door wat problemen met mijn adoptie ouders en nog wat andere problemen van school ben gegaan toen ik
HAVO -VWO niveau had .... ik ga als het lukt proberen binnen een jaar de Havo af te maken en dan zal ik jullie allemaal verbazen met wat deze topic starter allemaal gaat bereiken... (die zin klopt niet maar soit). Ik geloof dat intiligentie en opleiding niet altijd met elkaar gepaard gaan dus ik geloof dat ik nog veel kan bereiken en met de hulp van een gerchte opleiding mijn doelen kan verwezelijken, want gelukkig heb ik doelen en draag ik ee nwarm hart toe aan vele die dat goed kunnen gebruiken ook al merken ze er nu niets van. Op deze topic heb ik veel gezeur gehad en veel onaardige berichten maar dat is gewoon de FOK stijl heb ik al door .... ik zoek mensen die toegewijd << zijn in wat ze doen en willen bereiken en als ik er eentje vind in deze wirwar van gepraat en gedoe dan ben ik daar toch verder mee gekomen en dat zou ik heel mooi vinden.

Ook geloof ik dat ze het allemaal neit zo slecht met me voor hebben maar het gewoon mensen zijn die een topic maar half lezen en dan blijven hangen op mijn spelfouten .... voorbeeld als ik zeg
"brand in je haar staat", dan moet je misschien even denken maar dan begrijp je ook wel dat je neit moet gaan zeuren over dat ik het fout formuleer maar je beter een emmer water over je kop kan gooien... het zijn dan ook de mensen die dat doen die ik wil bereiken en het gaat om de emmer (in dit geval de ideetjes) en niet om hoe ik het breng .. het is dus wat ik breng en zeg daar over wat je wilt zeggen maar alle begin is moeilijk en nooit geschoten is altijd mis zeggen ze wel eens dus wat houd mij en jou dan nog tegen om ook eens een poging te wagen op het gebied van problematiek en andere richtingen die nog voor ons open liggen of al deels door bepaalde mensen ingeslagen zijn...

Om te zeggen dat dingen zoals ik ze voor ogen heb al bestaan en het de moeite niet meer is om er daardoor mee door te gaan , vind ik ook erg achterhaald omdat je je dan neit verdiept hebt in de ideetjes die ik heb ..

Enige aandacht is vereist en anders dan kan je beter niet reageren op de topic naar mijn mening ....

Als de moderators het hier niet zo druk hadden had ik ze wel gevraagd om dat soort typetjes te weren uit mijn topic ... en om die reden heb ik ook zelf een klein forumpje begonnen waar ik zelf zonder pardon dat soort mensen een ban geef en hun berichten weghaal. Het is misschien niet druk bezocht maar het is wel kwaliteit en dat ontbreekt nogal eens op dit soort fora dat weet ik en bijdeze heb ik dat dan ook eindleijk gezegd ..

Ik ga nu stukken minder komen om te checken of er gereageerd is dus als je me echt wilt bereiken met de juiste reden kan je dat doen via mijn profiel ... de weg wijst zichzelf uit .

Voor de mensen die nog wille ndiscussieren ga je gan en nog een prettige tijd ...

Groetjes

Tinoz

ps: ik kom er toch wel
Save Us From Fashion !
  donderdag 13 juli 2006 @ 00:35:00 #77
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_39774388
Begint Maikuuul nu ook al met klonen
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_39775055
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:13 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En in de VS kan je dan een miljoentje claimen wegens oplichting, want meer is het niet! Vooral AH heeft hier een handje van, daar is het *altijd* in het nadeel van de consument. C1000 doet het 2 kanten op, dat geeft niet, simpelweg besparing op onnodige controles door het personeel.
Wat die sla betreft: er staat waarschijnlijk 400 ge op! Die "e" staat voor een gemiddelde: neem 1000 zakken sla, dan zou je op 400 kg uit moeten komen.
Die E staat toch voor minimale inhoud? Teminste dat zei m'n pa, hij moest laats in de Fortuin frabriek (Wilhelmina pepermunt enzo) zijn, die pepermuntjes worden per stuk gewogen zodat er precies 251gr in een verpakking zit en niet 249 of 250. Dat doen ze om die rechtzaken zoals in Amerika te voor komen. (Wel geinig die 1gr kost ze per jaar 30.000 euro )
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:43:35 #79
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39801354
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef Pangaea het volgende:
Heb je er wel eens overna gedacht dat het misschien niet van de supermarkt afkomstig is? Ik heb zelf in een supermarkt gewerkt, en vaak leggen klanten waren verkeerd terug, gewoon omdat ze geen zin hebben even terug te lopen. Zo kan het zijn dat je producten opeens duurder vindt, of goedkoper, dan je van tevoren dacht. Nog nooit is mij gezegd dingen expres tegen een hogere prijs ergens in een bak te mikken, om klanten te flashen.

Over die zakken, dat moet je per merk bekijken, je kan bijvoorbeeld AH niet de schuld geven als, zeg, Venco komt met minder drop dan op het pak staat. Dat is wel heel makkelijk. Hetzelfde geld voor eigen merken. Dacht je dat die achter in de winkel gefabriceerd/geproduceerd worden? Niet dus, dat lijkt mij ook wel.

Je hoort vaak klachten over supermarkten, maar ga er zelf maar eens werken, en je zal zien dat het fors tegenvalt. Ik kan hier nog veel meer misverstanden uit de weg helpen, maar daar zie ik hier het nut niet van in
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:45:23 #80
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39801405
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 00:57 schreef mister_dog het volgende:

[..]

Die E staat toch voor minimale inhoud? Teminste dat zei m'n pa, hij moest laats in de Fortuin frabriek (Wilhelmina pepermunt enzo) zijn, die pepermuntjes worden per stuk gewogen zodat er precies 251gr in een verpakking zit en niet 249 of 250. Dat doen ze om die rechtzaken zoals in Amerika te voor komen. (Wel geinig die 1gr kost ze per jaar 30.000 euro )
Nee, die E staat voor de mu, het gemiddelde, geloof ik. Zo kan het zijn dat je soms 249 of 251 hebt, als er 250 op staat. Weet hier echter het fijne niet van, maar geloof me, de supermarkten zelf kunnen daar weinig aan doen. Dan moet je bij de producten zijn, die weten er vast meer van
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:09:59 #81
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_39802225
TVP
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 08:53:46 #82
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39812366
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Q-Tip het volgende:
Nee, die E staat voor de mu, het gemiddelde, geloof ik. Zo kan het zijn dat je soms 249 of 251 hebt, als er 250 op staat. Weet hier echter het fijne niet van, maar geloof me, de supermarkten zelf kunnen daar weinig aan doen. Dan moet je bij de producten zijn, die weten er vast meer van
Niet waar, Q-Tip. Op zich ben ik het met je eens dat de supermarkten niet zelf de zakken Venco drop of wat dan ook vullen en daar een gewicht op de verpakking zetten. Ze verkopen dat spul echter wel en dat maakt ze verantwoordelijk voor het product. Als je als klant al kan vaststellen dat er te weinig vulling in verpakkingen zit, is het vrij eenvoudig voor een supermarkt om dat te verifieren (men neme een weegschaal, notebook en een willekeurige zaterdaghulpscholier en gaat aan de slag). Als blijkt dat het niet klopt, moet de supermarkt dus terug naar de leverancier, want de klant kan in dit geval de supermarkt aansprakelijk stellen. De super heeft er dus zelfs belang bij dat hun leveranciers zich aan de regels houden.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:39:39 #83
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39817959
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:53 schreef Circle het volgende:

[..]

Niet waar, Q-Tip. Op zich ben ik het met je eens dat de supermarkten niet zelf de zakken Venco drop of wat dan ook vullen en daar een gewicht op de verpakking zetten. Ze verkopen dat spul echter wel en dat maakt ze verantwoordelijk voor het product. Als je als klant al kan vaststellen dat er te weinig vulling in verpakkingen zit, is het vrij eenvoudig voor een supermarkt om dat te verifieren (men neme een weegschaal, notebook en een willekeurige zaterdaghulpscholier en gaat aan de slag). Als blijkt dat het niet klopt, moet de supermarkt dus terug naar de leverancier, want de klant kan in dit geval de supermarkt aansprakelijk stellen. De super heeft er dus zelfs belang bij dat hun leveranciers zich aan de regels houden.
Zo werkt dat (jammergenoeg) niet. Supermarkten zijn alleen uit op winst. Wordt je 18? Dan is je 'carriere' bij de supermarkt over, te oud = te duur. De kans is klein dat een supermarkt vrijwillig extra mensen in dienst neemt, alleen om dat te proberen, hoe simpel en goedkoop het ook mag wezen. (Niet dat ik het er niet mee eens ben).

Ik weet te weinig over het aansprakelijk stellen van supermarkten wanneer een leverancier zijn zaakjes niet op orde heeft. Het is niet te doen om alle waren die aanwezig zijn te wegen en misschien terug te sturen, wat weer kan leiden tot lege schappen en boze klanten. Nee, ik vind het te makkelijk om het probleem bij de supermarkt neer te leggen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:46:35 #84
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_39818191
Sinds wanneer zitten leden van de jostie-band op internet..?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_39827982
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef Kiteless het volgende:
sinds er spraak herkenning bestaad die woorden herkend aan de hand van het aantal speeksel druppels dat bij het uitspreken van een woord op het scherm worden gelanceerd
pi_39832728
@TS je bent een idealist dat is mooi. heb je al overwogen om je eigen intezetten voor een politieke beweging? Hoef je niet gelijk landelijk te denken maar de lokale politiek kan altijd genoeg vrijwilligers gebruiken. Uit eigen ervaring weet ik dat je daar mensen vindt waarmee je kan praten en kan proberen dingen te veranderen.
  maandag 17 juli 2006 @ 08:56:30 #87
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39897504
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:46 schreef Kiteless het volgende:
Sinds 25-4-2006 (zie je activeringsdatum in je eigen fotoboek)
  maandag 17 juli 2006 @ 09:04:27 #88
149257 Circle
Cogito ergo sum!
pi_39897600
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:39 schreef Q-Tip het volgende:
Zo werkt dat (jammergenoeg) niet. Supermarkten zijn alleen uit op winst. Wordt je 18? Dan is je 'carriere' bij de supermarkt over, te oud = te duur. De kans is klein dat een supermarkt vrijwillig extra mensen in dienst neemt, alleen om dat te proberen, hoe simpel en goedkoop het ook mag wezen. (Niet dat ik het er niet mee eens ben).

Ik weet te weinig over het aansprakelijk stellen van supermarkten wanneer een leverancier zijn zaakjes niet op orde heeft. Het is niet te doen om alle waren die aanwezig zijn te wegen en misschien terug te sturen, wat weer kan leiden tot lege schappen en boze klanten. Nee, ik vind het te makkelijk om het probleem bij de supermarkt neer te leggen.
Er is een verschil tussen 'aansprakelijk zijn' en 'aansprakelijk worden gesteld'. Supermarkten zijn aansprakelijk voor de producten die ze verkopen en dus ook voor de mate waarin deze producten aan de regels voldoen. Er is echter niemand die het in zijn hoofd haalt om naar alle AH's van Nederland te gaan om daar product X te gaan wegen om uit te rekenen wat de kansdichtheids-verdeling van het gewicht is. Als daar dan een afwijking in blijkt te zitten met wat er op het pak staat, moet je ook nog de volgende stap maken: naar Albert H gaan en roepen dat ze de klanten belazeren met product X omdat er gemiddeld te weinig in zit.

In de kwaliteitszorg ondervang je dit door als AH van je leverancier te eisen dat hij aantoont dat het gewicht ook volgens de verpakking is. Je doet dit door middel van eisen zoals 'ISO 9000' of alternatief kwalitieitsborgingssysteem. Het moet je vertrouwen geven als afnemer (dus als AH van de toeleverancier) dat datgene wat jij krijgt van hem ook geproduceerd is volgens de regels, waardoor de kans op afwijkingen wordt geminimaliseerd. Als je ooit als klant AH aansprakelijk stelt, schuift AH die verantwoordelijkheid direct door naar de leverancier in het kader van 'Hey, we hadden een contract en je hebt mij dus niet goed geleverd'. Het valt dus wel mee voor de supermarkten, als ze hun huiswerk zelf ook goed doen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 01:15:50 #89
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42271820
en hoe zit het met winkels ? winkels die gewone zaken verkopen zoals de etos of electronica zaken etc. ?

[ Bericht 1% gewijzigd door tinoz op 01-10-2006 01:16:38 (:+) ]
Save Us From Fashion !
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:19:10 #90
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_42273855
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:15 schreef tinoz het volgende:
en hoe zit het met winkels ? winkels die gewone zaken verkopen zoals de etos of electronica zaken etc. ?
Ik ben niet zeker wat je precies wilt weten, maar talloze ondernemingen zoals supermarkten en drogisterijen gooien gewoon hun schappen vol en denken er verder niet echt bij na. Als sommigen van jullie teleurgesteld zijn in de deviatie in het gewicht van een gekocht product, moet je niet bij de winkel gaan zeuren waar je het gehaald hebt. Een steekproef met 10 tests overtuigt me ook niet echt, op mij komt het meer over alsof mensen paranoide zijn naar de kwantiteit van spullen.
Maar die E (staat voor estimated) staat natuurlijk niet voor niks op al die zakjes. Geloof mij nou maar, wat eerder werd gezegd is juist: op duizenden verpakkingen van iets klopt dat gemiddelde echt wel. Er zijn tegenwoordig enorm veel superirritante warenwetten die ervoor zorgen dat jullie vaders zich met een weegschaaltje kapot zitten te werken in de Wilhelmina Pepermuntfabriek. Met dingen als groenten zijn die afwijkingen groter, want grote stukken groenten zijn nou eenmaal minder exact af te wegen.
Maar serieus, wat is het probleem nou eigenlijk. Je gaat je toch niet druk maken omdat er toevallig wat minder in je zakje zit? Slagers die vragen: "mag het ietsje meer zijn?" en vervolgens nog 2 ons tournedos erbij gooien, dat waren pas problemen! Tegenwoordig wordt dat allemaal en masse verpakt, en nauwkeuriger dan ooit, maar nee de heren zijn ontevreden.

@tinoz: aan het begin van het topic was ik verrast door je ogenschijnlijke idealisme, creativiteit, doorzettingsvermogen en vastberadenheid. Maar na de rest ook gelezen te hebben sluit ik me aan bij de meute die je adviseert 'eerst uit te zoeken waar de klepel hangt'. Dacht je soms niet dat al die mensen wiens baan het is alles te weten over die zaken waar jij het over hebt, dat die niet het eerst met wereldvernieuwende ideeen zouden komen? M.a.w. zorg dat je eerst ALLES te weten komt wat er bekend is over een onderwerp, en kijk dan eens na of er niks vitaals ontbreekt - dat is ook wat ik met mijn interessegebied gedaan heb.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:50:42 #91
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42277751
dude
Save Us From Fashion !
  zondag 1 oktober 2006 @ 12:51:32 #92
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42277764
ik typ net ene enorm verhaal en druk op de reageer knop ipv de invoeren knop
Save Us From Fashion !
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:00:25 #93
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42277945
i kga ff douchen en aanklede dan ben ik weer
Save Us From Fashion !
  zondag 1 oktober 2006 @ 13:03:43 #94
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42277996
ik kan ook niet alles weten he en er is zo veel waar ik iets van wil weten het zou gewoon neit meer te doen zijn .
Save Us From Fashion !
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:10:55 #95
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42282473
Mag ik meedoen ik heb ook een paar ideeen (misschien dat je ze op je lijstje wilt zetten) :
ik wil dat de bus en tram en trein gratis worden voor iedereen dan kan iedereen tenminste bij zijn opa en oma op bezoek want dat gebeurt veel te weinig.
ik vind dat waterzuiveren een goed plan maar dan wil ik ook duikplanken langs de singels en grachten hebben en badmeesters natuurlijk want anders kunnen er zomaar kinderen verdrinken.
er moet een medicijn worden gevonden dat helpt tegen aids kanker en alle andere ziektes.
auto's moeten zelf rijden want mensen maken te veel fouten en het liefst moeten ze ook kunnen vliegen want dan hoef je niet in de file te staan en stoplichten kunnen dan ook weg.
ik vind dat fabrieken geen schadelijke dingen meer in de lucht mogen stoppen dus ik wil over alle schoorstenen een grote plastic zak die het vuil opvangt en dat die dan eens in de maand de ruimte in wordt geschoten.
ik wil dat alle wapens worden verzameld en dan in een groot vuur worden omgesmolten zodat we er speelgoed van kunnen maken.
En ik wil dat er hamburgers en kroketten worden uitgevonden die gezond zijn en waar je niet dik van wordt en die moeten dan overal gratis te krijgen zijn.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:02:39 #96
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_42285554
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:10 schreef Kiteless het volgende:
..
ik vind dat waterzuiveren een goed plan maar dan wil ik ook duikplanken langs de singels en grachten hebben en badmeesters natuurlijk want anders kunnen er zomaar kinderen verdrinken.
..
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:05:19 #97
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42285626
join the club ... is allemaal heel mooi jij trekt je teminste niets van anderen aan en zegt gewoon wat je wilt ongeachte mensen het raar of anders zullen vinden , ik moet zeggen dat het a bit cloon-ish klinkt maar u r welcom voeg me maar toe op msn ik heb een nieuwe msn trouwens .... die geef ik je zo privee ok ?
Save Us From Fashion !
  maandag 2 oktober 2006 @ 09:52:29 #98
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42304164
o en als de stoplichten dus wegkunnen kunnen we die weer gebruiken voor feestjes !
feestjes en kroegen moeten ook gratis worden want mensen werken al hard genoeg tegenwoordig en dan mag je ook wel eens gratis feesten denk ik.
en ik wil een grote spiegel de ruimte in schieten zodat we extra zon op het strand kunnen mikken zodat we in de winter ook lekker naar het strand kunnen en bruin kunnen worden dan hoeven mensen ook niet meer onder die ongezonde zonnebank !
En er moet een website komen waar mensen hun mening over films kunnen geven zodat als je een film wilt kijken je eerst kunt kijken wat andere mensen er van vonden !
en een website waar je met z'n allen over bepaalde onderwerpen kunt praten zoals bv. sex of werkzaken of muziek of gewoon onzin want ik denk dat daar veel behoefte aan is, en dan dat daar ook nieuws op geplaatst kan worden enzo.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:49:36 #99
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42308326
quote:
En er moet een website komen waar mensen hun mening over films kunnen geven zodat als je een film wilt kijken je eerst kunt kijken wat andere mensen er van vonden !
Tussen alle onzin door wil ik je graag verwijzen naar www.imdb.com of www.filmtotaal.nl
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:36:19 #100
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42321494
Waarom zit iedereen zo te zeuren? Oke de jongen is niet de intelligenste en heeft er niet echt verstand van, maar hij durft in ieder geval nog te dromen van een betere wereld, en wil er zn best voor doen, ik denk dat de wereld er veel mooier uit zou zien als we allemaal die instelling zouden hebben
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:09:51 #101
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42329187
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zit iedereen zo te zeuren? Oke de jongen is niet de intelligenste en heeft er niet echt verstand van, maar hij durft in ieder geval nog te dromen van een betere wereld, en wil er zn best voor doen, ik denk dat de wereld er veel mooier uit zou zien als we allemaal die instelling zouden hebben
Als we allemaal de hele dag zouden zitten te fantaseren en niet de moeite namen om genoeg over iets te leren om er ook maar een beetje zinnige uitspraken over te doen ?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:18:58 #102
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_42329367
Als je dan toch bezig bent, kun je ook de prijs van het bier verlagen?
pi_42330500
quote:
Op zondag 18 juni 2006 07:01 schreef tinoz het volgende:
sorry thijs...

iemand noemde mij een spemmert ... maar je kan mijn site zien op www.tinoz.com, www.tinoz.nl en het forum op www.brasil.nl.nu , nu hoop ik dat ze wel blijven staan highlander had ze de vorige keer eraf gehaald... weet niet of het nou eignelijk mag ... ik denk het wel ... nou succes ermee
Tinoz, even een tip hé, dat zwart en groen op je website en forum komt wel erg van het scherm af spatten.. Misschien dat je een beetje rustigere kleuren kunt kiezen, dan klikken mensen niet zo snel weg en wordt het misschien wat drukker op je sites. Verder moet je nog wel erg opletten op spelling hier en daar, laat het gewoon door een ander even doorlezen anders.
En ik zou je als tip willen meegeven, misschien is het hele space/mechanics imago iets te uitgesproken als je echt serieuze aandacht wilt, je zou dat thema een beetje kunnen aanpassen.
dit alles is geen kritiek uiteraard, maar ik ben van mening dat een kritische blik beter helpt dan valse complimenten!

succes hé
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:12:03 #104
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42333082
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:09 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Als we allemaal de hele dag zouden zitten te fantaseren en niet de moeite namen om genoeg over iets te leren om er ook maar een beetje zinnige uitspraken over te doen ?
De jongen is nou eenmaal de slimste niet, maar daar kan hij ook niets aan doen
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:16:35 #105
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42333162
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:12 schreef ArendBarend het volgende:

[..]

De jongen is nou eenmaal de slimste niet, maar daar kan hij ook niets aan doen
Ja met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakzinnig
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:54:30 #106
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42333909
Tinoz bezorgt ons Veel Plezier
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:31:43 #107
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42339541
sakre bleu...

dus ik ben dom, zwakzinnig en ik neem niet de moeite iets te leren .

maar je kan zeggen wat je wilt maar ik probeer het wel .

en ik heb een gedicht geschreven voor je met je valse complimenten .
Ik neem alles wat zwaarop maar ik heb tenminste nog hart voor de zaak en zo te merken sta ik daar aardig alleen mee...
ik hoop dat jullie je ooit zo kunnen voelen als ik want al heb ik nu nog minder dopemine in mijn hoofd blijf ik me goed voelen en zie ik overal mogelijkheden en ga ik door met mijn inspiratie als een josti zoals ik eerder genoemd ben ....

en nu komt het : ooit , ja ooit zullen jullie zeggen als je oud bent ... die Tinoz he , die heeft het mooi gemaakt ... dat had ik nou nooit verwacht ....

blijf allemaal maar lekker kritiek geven voor mij gaat het om de inhoud en het gebaar en de juiste mensen komen heus wel eens op mijn pad en dan werk ik de meeste ideetjes toch wel uit en dan praten we nog verder .

en vertel me nu maar eens iets over jullie en over jullie dromen en waar jullie voorstaan wat je wilt bereiken en waar je nu staat

want het is niet allemaal eenrichting verkeer
Save Us From Fashion !
pi_42340134
Wat een onzinnig verhaal.
Je hebt het nogal hoog op van jezelf, maar tot heden heb je nog niks gepresteerd.
Werk daar eerst maar eens aan.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:08:08 #109
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42340220
Zorg voor een baan, en ga 's avonds een MBO opleiding doen, misschien komt er nog iets van je terecht.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:15:06 #110
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42340361
ik las laatst iets over het citeren van TV reclames enzo
Save Us From Fashion !
pi_42344445
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:31 schreef tinoz het volgende:
sakre bleu...

dus ik ben dom, zwakzinnig en ik neem niet de moeite iets te leren .

maar je kan zeggen wat je wilt maar ik probeer het wel .

en ik heb een gedicht geschreven voor je met je valse complimenten .
Ik neem alles wat zwaarop maar ik heb tenminste nog hart voor de zaak en zo te merken sta ik daar aardig alleen mee...
ik hoop dat jullie je ooit zo kunnen voelen als ik want al heb ik nu nog minder dopemine in mijn hoofd blijf ik me goed voelen en zie ik overal mogelijkheden en ga ik door met mijn inspiratie als een josti zoals ik eerder genoemd ben ....

en nu komt het : ooit , ja ooit zullen jullie zeggen als je oud bent ... die Tinoz he , die heeft het mooi gemaakt ... dat had ik nou nooit verwacht ....

blijf allemaal maar lekker kritiek geven voor mij gaat het om de inhoud en het gebaar en de juiste mensen komen heus wel eens op mijn pad en dan werk ik de meeste ideetjes toch wel uit en dan praten we nog verder .

en vertel me nu maar eens iets over jullie en over jullie dromen en waar jullie voorstaan wat je wilt bereiken en waar je nu staat

want het is niet allemaal eenrichting verkeer
luister,
ik bekritiseer niet ik geef alleen enkele opbouwende aanwijzingen, doe er mee wat je wilt. Maar ga aan de andere kant ook niet flauw lopen doen als mensen je drijfveer en bedoeling niet snappen, het is allemaal ook nogal hoog gegrepen, en je zult er echt hard aan moeten werken om er iets van te verwezenlijken. dus minder klagen meer doen, zegmaar

de wereld is nou eenmaal heel hardleers, maar dat zul je ongetwijfeld nog vaker merken.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:35:34 #112
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42346107
thanks .... ik somde alleen de reactie van de andere op en daar wor ik soms nogal sick van snapje ... ik trek me die dingen gewoon een beetje te veel aan , ik ben ook gewoon een mens..... en we hebben het wel over mijn dromen en mijn ideaalbeeld en mijn toekomst .... ik was geloof ik 16 toen ik voor het eerst uitviel voor een een publiek van een paar honder man op een bespreking van een jongeren organisatie .... ik weet hoe mensen kunnen zijn maar ik wil ze ook gewoon vertellen dat ze mensen ook pijn kunnen doen met wat ze zeggen er zijn ook mensen die dit veel meer aantrekken en er dient gewoon rekening gehouden worden et andermans gevoelens zo nu en dan of praat ik nu te soft ?

ik ben een gedreven persoon ja en zo ook in mijn emoties en dat wil ik gewoon laten merken en geloof me maar als ik zeg dat ik me vreselijk heb ingehouden want dan zou ik een keiharde ban krijgen denk ik.

ik zeg gewoon de dingen waarvan ik denk dat ze nodig zijn mede te delen en het is niet mijn bedoeling om flauw over te komen maar ik kan ook neit meer doen dan mijn best .

kiki jij bent een van de weinige die het serieus goed met me voorhebben met mij en dat waardeer ik ook ondanks dat je neit super enthousiast bent over me ....

ik ga even iets drinken en alles van me afgooien en er niet meer aan denken dan heb ik morgen weer frisse moed om de draad op te pakken en kan ik gewoon weer doorgaan....

ik denk dat mensen gewoon niet realiseren dat ze in het hier en nu leven af en toe ... en ik ben van mening dat ik dat grotendeels wel doe en ik probeer dat over te brengen of het nou lukt of niet ik voel me altijd gewoon beter als ik er wat moeite voor gedaan heb dat is het meer ...

nou ik ben me weer veelste veel bloot aan het geven merk ik maar dat is een zwakte van me en een van mijn sterkere punten ook in een bepaalde manier.....

wat houd jou zoal bezig dan kiki ? mag ik dat weten je lijkt me wel interresant om mee te praten....

groetjes

tinoz
Save Us From Fashion !
pi_42346377
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef tinoz het volgende:
thanks .... ik somde alleen de reactie van de andere op en daar wor ik soms nogal sick van snapje ... ik trek me die dingen gewoon een beetje te veel aan , ik ben ook gewoon een mens..... en we hebben het wel over mijn dromen en mijn ideaalbeeld en mijn toekomst .... ik was geloof ik 16 toen ik voor het eerst uitviel voor een een publiek van een paar honder man op een bespreking van een jongeren organisatie .... ik weet hoe mensen kunnen zijn maar ik wil ze ook gewoon vertellen dat ze mensen ook pijn kunnen doen met wat ze zeggen er zijn ook mensen die dit veel meer aantrekken en er dient gewoon rekening gehouden worden et andermans gevoelens zo nu en dan of praat ik nu te soft ?

ik ben een gedreven persoon ja en zo ook in mijn emoties en dat wil ik gewoon laten merken en geloof me maar als ik zeg dat ik me vreselijk heb ingehouden want dan zou ik een keiharde ban krijgen denk ik.

ik zeg gewoon de dingen waarvan ik denk dat ze nodig zijn mede te delen en het is niet mijn bedoeling om flauw over te komen maar ik kan ook neit meer doen dan mijn best .

kiki jij bent een van de weinige die het serieus goed met me voorhebben met mij en dat waardeer ik ook ondanks dat je neit super enthousiast bent over me ....

ik ga even iets drinken en alles van me afgooien en er niet meer aan denken dan heb ik morgen weer frisse moed om de draad op te pakken en kan ik gewoon weer doorgaan....

ik denk dat mensen gewoon niet realiseren dat ze in het hier en nu leven af en toe ... en ik ben van mening dat ik dat grotendeels wel doe en ik probeer dat over te brengen of het nou lukt of niet ik voel me altijd gewoon beter als ik er wat moeite voor gedaan heb dat is het meer ...

nou ik ben me weer veelste veel bloot aan het geven merk ik maar dat is een zwakte van me en een van mijn sterkere punten ook in een bepaalde manier.....

wat houd jou zoal bezig dan kiki ? mag ik dat weten je lijkt me wel interresant om mee te praten....

groetjes

tinoz
vanalles houdt mij bezig
maar tegelijk bedenk ik me bij veel daarvan dat weinig dingen blijvende waarde hebben. deze zwart-wit houding bezorgt me vaak meer vloek dan zegen,..
Ik ben geintrigeerd door deze wereld, de mensen, de patronen en verbanden die overal te ontdekken zijn. De macht van het woord is prachtig, en tegelijk de macht van vele andere dingen die ik niet begrijp.
Wat heeft invloed waarop, waarom, hoe is dat zo gekomen, en hoe zal dat hierna dan verder gaan?

tja dat 'niet enthousiast' moet je me niet kwalijk nemen, ik ben kritisch en zie ergens altijd een betere manier. je zou haast denken dat ik een zeikerd ben, wat ook ten dele wel waar is maar dat komt voort uit idealisme.
Zie daar mijn 'conflict with life'
pi_42350757
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 19:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik weet niet waar het door komt. Maar als ik de stukken van tinoz lees dan lijken het ideeen van een kind van 12. 'De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt'.
[..]

1. Onbetaalbaar
2. Kapitalisme is nou eenmaal 'oneerlijk'
3. Wat wil je ermee bereiken?
4. ISO's e.d. echt waar.. HOE kinderlijk ondoordacht kan je het schrijven..
5. Er is helemaal geen vraag naar. Mensen willen goedkoop eten en kan het geen reet schelen waar het vandaan komt.
Kortom.. ondoordacht idee
[..]

Echt uit het niets een heeel nieuw onderwerp
Wist je dat als je oppervlaktewater massaal gaat zuiveren dat er geen leven meer mogelijk is in dat water? Blauw-alg voorkomen afijn.. Maar het water zuiveren?! Wat wil je ermee doen dan? Drinken? Erin zwemmen? En dan moet je eerst alles uitbaggeren.. Alle microorganismen dood.. Kortom.. ondoordacht idee..
[..]

Dat is er dus al in de vorm van Wikipedia.. Even googlen en je had het gevonden..
[..]

Heb je enig benul wat het woord 'bureaucratie' betekend? Jou idee zorgt alleen voor nog meer bureaucratie doordat je alles moet gaan bijhouden. Geldverspilling..
[..]

1. 'idee in de media' Op de TV bedoel je? Media is het meervoud van medium, waar de TV er 1 van is..
2. Internetpoll? SMS-poll? Nooit van gehoord? Werkt hetzelfde.. En met je afstandbediening iets kiezen kan niet met het huidige kabelsysteem. Misschien later als er een directe internet-TV connectie is..
[..]

http://www.discoreviews.nl/
[..]

Bijna iedere zelfsrespecterende gemeentesite of plaatselijke VVV heeft een fotoalbum met tekst..
[..]

Je schijnt jezelf flink interessant te vinden.. En ik wil je echt niet onderuit halen, maar je hebt volgens mij niet een erg hoog opleidingsniveau. Je kan geen fatsoenlijke zinnen maken namelijk en je 'ideeen' zijn OF niet haalbaar OF algemeen bekend OF missen een beredenering.
Het zijn ook allemaal onderwerpen die totaal niks met elkaar te maken hebben en je hebt ook geen flauw idee WAAROM je het wil waarmaken en HOE je het wil waarmaken. Wil je een politieke partij oprichten of bijvoorbeeld een adviesbureau?

En zo is het maar net. Well spoken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 04:53:17 #115
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42532293
kom zelf maar eens met iets dan
Save Us From Fashion !
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 07:17:05 #116
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42532508
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 04:53 schreef tinoz het volgende:
kom zelf maar eens met iets dan
Net als 99% van de rest van de wereld zijn we hier ook wel behoudend hoor. Iemand met zulke onuitvoerbare ideeën als jij krijgt nergens een voet aan de grond, hoe oprecht en serieus je het ook bedoeld. Als je dit aan een politicus zou voorleggen zou hij glimlachen en zeggen: "ga nog even een jaartje of 10 studeren, dan zien we je wel weer".

Wat ik je dus ook zou aanraden. Kerel, ga een studie volgen, probeer je ideeën realistischer te maken in plaats van (voor jou alleen) utopischer. Daar bereik je misschien ooit een stuk meer mee, want dit leidt nergerns toe .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:34:48 #117
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42535272
thanks anyway
Save Us From Fashion !
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:02:45 #118
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42535968
Ik vind dus dat eten gratis moet zijn en internet ook en eigenlijk alles want als alles gratis zou zijn zou niemand meer hoeven vechten !

Ik ben briljant, dat niemand anders daar ooit eerder aan gedacht heeft..!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:28:32 #119
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42555190
sehr toll frauwlijn
Save Us From Fashion !
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:30:19 #120
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42571248
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef tinoz het volgende:
sehr toll frauwlijn
Je gelooft toch niet echt dat ze serieus is he ?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:32:39 #121
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42572814
ik vind haar heel "grappig" zeg maar
Save Us From Fashion !
pi_42591397
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Ja met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakzinnig
Ik mis de link niet. Of wilde je zomaar H. Teeuwen quoten.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:49:02 #123
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42603965
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:39 schreef MacKniver het volgende:

[..]

Ik mis de link niet. Of wilde je zomaar H. Teeuwen quoten.
1) Als je de link niet mist snap je dus wat ik bedoel
2) "daar kan ie niks aan doen" -> "met zo'n instelling...". Tuurlijk kan ie daar wat aan doen, gewoon eens een beetje verdiepen in wat zaken ipv. roepen "Ik weet nergens iets vanaf dus ik denk maar heel breed !".
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:25:39 #124
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42606626
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:49 schreef Kiteless het volgende:
1) Als je de link niet mist snap je dus wat ik bedoel
2) "daar kan ie niks aan doen" -> "met zo'n instelling...". Tuurlijk kan ie daar wat aan doen, gewoon eens een beetje verdiepen in wat zaken ipv. roepen "Ik weet nergens iets vanaf dus ik denk maar heel breed !".
En gelijk heb je. Als tinoz zich even in zijn eigen onderwerpen had ingelezen wist hij al lang dat veel van zijn ideeën al bestaan, voor nog meer problemen en/of bureaucratie zorgen of gewoon onhaalbaar zijn

Ben wel benieuwd wat tinoz te zeggen heeft NA hij een en ander heeft gelezen of gestudeerd. Ik ben alleen bang dat dat niet zoveel meer zal zijn
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:31:48 #125
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42677526
jij hebt ze zeker goed bekeken dan ?
Save Us From Fashion !
pi_42677629
ik denk dat als je deze ideeën allemaal wilt realiseren je moet beginnen met een aantal natuurkundigen om je heen te verzamelen en dan daarmee een "giant laser" gaan bouwen
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:04:12 #127
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42678408
verry helpfull , thanks
Save Us From Fashion !
  maandag 16 oktober 2006 @ 10:39:37 #128
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42716692
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:31 schreef tinoz het volgende:
jij hebt ze zeker goed bekeken dan ?
Om eerlijk te zijn: de meeste van je ideeën wel. En hoewel idealistisch en wereldverbeterend ziet vrijwel alles er onhaalbaar, onbetaalbaar en onlogisch uit. En waarom: omdat je te drastisch te werk wilt gaan.

Neem bijvoorbeeld je waterproject in Breda: volslagen onbetaalbaar. Verder: heb je nagedacht over of de kosten (miljarden) opwegen tegen de baten (paar toeristjes die wat heldere slootjes en vijvertjes zien)?

Vraag me a.u.b. niet om elk idee van je te gaan beoordelen, ik heb nl. ook nog een baan en avondstudie te volgen, waarmee ik op mijn manier mijn kleine bijdrage aan de maatschappij (en eigen inkomen) probeer te leveren.
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:16:31 #129
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42721002
dan kan je me wss toch niet helpen....
Save Us From Fashion !
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:28:44 #130
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42721494
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:16 schreef tinoz het volgende:
dan kan je me wss toch niet helpen....
Waarmee zou je dan geholpen moeten worden? Haal nou in vredesnaam eens die plaat voor je harses weg en kijk eens nuchter naar de haalbaarheid van je eigen ideeën kerel. Als je dat hebt gedaan en je zou met iets concreets aankomen wat uitvoerbaar is zou ik best kunnen helpen.

Maar ik (en hopelijk iedereen met mij) heb geen zin om iemand te helpen die elke vorm van goedbedoeld advies negeert en vrolijk met onhaalbare ideeën blijft rondzweven.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 04:50:07 #131
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42795097
ik wil een chatbox maken dat haalbaar is ,
en een profielen data base dat haal baar is
een virtueele stad nabouwen met interactieve opties wat theoretisch mogelijk is
ik wil een conversatie manager ontwikkelen wat practisch haalbaar is
en ik wil een archieferings systeem ontwikkelen wat ook praktisch haalbaar is ,

ik kan er ook niets aan doen dat ik die iedeen heb het hoort schijnbaar bij mijn ziekte beeld ik heb gewoon de drang om die ideetjes uit te leven en ik weet dat die ideetjes die ik net gezet heb practisch haalbaar zijn

verder wil ik videos maken over zaken zoals fair trade wat ook practisch haalbaar is en ik mss binnen kort met een paar vrienden ga doen

de rest van mijn ideetjes is misschien vergezocht maar ik heb in iedergeval mijn website al zo goed als klaar om mee te starten dus ik vind dat ik al het een en ander klaar heb .

verder is er hier niet een iemand diede tijd heeft genomen zich iets te verdiepen in mijn ideetjes want heel veel ideetjes houden onderling verband
zoals die profielen data die kan geintergreerd worden met een interactie virtuele wereld
ik weet dat juist dat erg hoo gegrepen is maar als ik gewoon makkelijk begin met het ontwikkelen van een profielen data base en ik al data begin in te zamelen dat ik al een eind opweg ben zeg maar . dan kan de rest er altijd wel bij komen

ik moet eerlijk zeggen dat ik veel nog moet uit denken en ik gewoon geen rust in mijn kop kan vinden en dat mijn creatie vermogen erg afgenomen is sinds ik aan de medicatie zit , ik wil er aan dneken maar er komt gewoon minder uit lijkt net , het enige dat aan me knaagt op dat gebied is dat ik placebo medicatie zou krijgen waardoor ik alles maar in mijn hoofd haal omdat ik gewoon niets kan creeren van mezelf maar ik vond tcht dat ik al redelijk op weg was maar ja
ik heb gewoon alleen contact nodig met mensen waar mee ik kan brainstormen zeg maar en vanaf daar kunnen we verder komen en wordt het niets dan wordt het niets , niets aan te doen

maar dat is dan jammer

beter geprobeerd dan neit toch ?

anyway ik vind de conversatie manager nodig
evenals een instant messenger met co browsing zoals odigo ooit had
en dat archiverings systeem vind ik ook nodig maar dat is al wat ingewikkeld geef ik toe
die chatbox is ook complex maar niet onmogelijk dat bewijst TMF met een soort gelijke chatbox maar dan vanuit een erg commercieel oogpunt. en die zou erg nodig zijn omdat ik vind dat er gewoon gebrek is aan veilig chatten en daten .via een chatbox eni k het idee gewoon erg intrigrerend vind

en ik heb geen plaat voor mijn harses , ik ben gewoon anders en dat leek me nou gewoon wel duidelijk zo onderhand , en het spijt me dat ik zo ben zoals ik ben maar zo ben ik op het moment nou eenmaal en denk niet dat ik niet weet hoe mensen over me denken mar zegt het je al neit genoeg dat ik door blijf zetten ? bewijst dat al neit dat ik denk dat er echt iets in het verschiet ligt ? ik geloof er gewoon nog in en al voel ik me soms onzeker wat een heel kut gevoel geeft zet ik telkens door en gooi ik mijn
imago
reputaite
en privee leven enzo in de strijd om mijn idealen na te streven op het internet om vanaf daar een netwerk te creeren dat uiteindelijk meer word dan een groepje goed willende mensen die samen op internet aan het chatten zijn over het ontwikkelen van kleinschalige projectjes en dat soort zaken maarh et ook in de praktijk uit kunnen brengen ,
het kan ook heel goed dat het idee gejat word zoals alles tegenwoordig gejat wordt.

Het lijk mij gewoon nogsteeds een goede zaak en al de moeite waard en ik wil het echt wel concreter maken en als het moet doe ik het alleen maar ik vraag hier dus alleen maar hulp van mensen die me daar in willen / kunnne steunen omdat ik weet dat ik in mijn eentje een erg harde en lange weg voor de boeg heb zeg maar .

kijk even voor alle mensen die alleen maar kritiek geven een leuke link als ie neit weg gehaald word waar he eventjes moet wachten op het geluid , vond hem wel passen bij het merendeel van de box.

en nog even zo een metafoor ding

stel :

er is een man die sinasappelen verkoopt : die is nieuw ... iedereen geeft hem commentaar dat ie zijn sinas appelen verkeert stapeld maar hij blijft ze op een hoop gooien en verkoopt niets en jij wilt gewoon een sinas appel ....

wat is er dan zo moeilijk om die stapel te laten voor wat het is en die sinas appel gewoon te kopen ?

want deze mang gelooft dat hij na het verkopen van maar ene paar sinaspallen mensen kan vinden die hem kunnen helpen met stapelen en vanuit daar verder kan maar zelf nu nog niet wil kan stapelen

en geloof me ook maar dat wanneer dat alles gestapeld is dat de prijzen vet omhoog gaan en het bij deze man echt niet aan gaat komen op winst maar op iets heel anders

wat bij sommige hier waarschijnlijk een wereld vreemd idee is : het gaat om een verbond , een alliancie , een netwerk en ga zo maar verder ..

Ik zie het ,

zie jij het niet

dan zal ik vast beter ijn best moeten doen met stapelen
maar als je gewoon geen sinas appel wilt , wie ben wie is die man dan om dat ding in je mond gaan stouwen ;-)

snap je nou wat ik doe in mijn visie maakt het niet uit HOE je het brengt maar maakt het uit WAT je brengt

Take it or leave it

Dit kan niet alleen maar dit GAAT iets moois zijn , en als ik op een of andere manier de moed ooit verlies en stop met alles herninner mij dan maar aan dat ik echt een nepper was want dat motiveert mij het best om door te gaan omdat ik het gewoon wil waarmaken diep diep van binnen .

zoals marco zegt

je hoeft niet meteen een vlinder te zijn ......

en ik weet dat ik dat verwachte maar ik weet nu beter en ik ben blij met iedereen die toch wel keurend naar de sinasappeln kijkt

en het gevoel dat ik me iemand voel die gremlins verkoop waar dat vandaan komt weet ik ook niet maar dat heb ik ook soms ....

ik voel gewoon de leegte in het dagelijks leven en de mense om me heen en ik vind me zelf misschien veel inovatiever dan ik ben maar dat onderbouw ik met de dingen die ik zie ... zo was ik vroeger een beetje e ndat is er in gegroeid ....

nou ik ben mijn ei kwijt ......

thanks voor het lezen ......

en ik weet dat ik waarschijnlijk nog beter kan maar dit is even hoe het is en dat vind ik een mooi begin en alle begin is moeilijk of niet dan ?

greetz

Tinoz
Save Us From Fashion !
pi_42795128
Ben blij dat je zelf zegt dat dit onsamenhangend zooitje aan gedachtes en onzin kan liggen aan je ziektebeeld want ik ben nu dit hele topic aan het lezen maar wat een kutideeën (mijn mening) heb je wat nooit haalbaar zullen zijn.
Daarbij schrijf je als een verschrikkelijke analfabete debiel hoewel hoe verder in het topic je komt en meer kritiek krijgt hoe meer je er wat mee doet.
Verder doe je heel erg uit de hoogte en te lezen aan je antwoorden en reacties vraag ik mij af of jij iets doet als wonen op een begeleid-wonen project ofzo of misschien ergens iets van een stoornis heb (niets mis mee natuurlijk, heeft Bush ook en kijk hoever hij het schopt)

Verder vind ik je site kut en al deze vooroordelen tezamen kom ik tot conclusie dat ik jou ook kut vind en dat bier niet goed voor me is

Ik ga slapen en blijf voortaan van de bier af

En net als bij jou ben ik nu ook even me ei kwijt
Alhoewel ik net wel lekker chocolade-eitjes heb gegeten en verder vandaag roerbak-ei heb gegeten dus kan ik niet echt zeggen dat ik me ei kwijt ben aangezien het nog in me zit en ik dus eigenlijk wel weet waar het is.

Als ik teveel onzin praat moet je me maar even een PM sturen hoor, nu ga ik echt pleite anders ga ik weer een biertje nemen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:21:08 #133
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42795133
snelle lezers zijn er veel
Save Us From Fashion !
pi_42795137
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 05:21 schreef tinoz het volgende:
snelle lezers zijn er veel
Heb je je ei weer gevonden? BTW ik snap echt de ballen er niet van, van jouw reactie
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:23:20 #135
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42795139
Tinoz gooit een ei in het forum
Save Us From Fashion !
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:24:49 #136
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42795144
Save Us From Fashion !
pi_42795149
quote:
Hhm echt jouw gedrag maakt me bang jij bent echt een eng manneke hoor, zo vreemd als je doet en antwoord en die kronkel in je gedachte enzo brrrr
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:09:34 #138
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42797441
quote:

Dus gewoon domme dingen roepen is beter dan nadenken en dat niet doen ?

Okee, dan zal ik (wederom) even wat inbrengen :
ik wil dat dieren meemogen in het vliegtuig (gratis) want ze krijgen bijna nooit vakantie en dieren moeten ook op vakantie kunnen.
Er moet een politieke partij komen die alles goed doet ipv stomme beslissingen neemt !
hondepoep moet van de straat en er moet een manier uitgevonden worden om er brandstof voor auto's van te maken !

Kijk, dingen roepen is makkelijk, Tinoz....
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:36:32 #139
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42797983
Tinoz, heb je toevallig adhd of iets aanverwants? Ga dat eerst eens cultiveren, als je dat in goede banen leidt kun je er veel meer mee

Maar je hebt een enorme dadendrang maar nog lang niet het niveau om succesvol bezig te zijn op het niveau waar je je nu mee bezig houdt.. kun je niet veel beter je 380 volt gebruiken voor het lokale dierenasiel ofzo?

1) Dan lukt het je wel en ben je tevreden
2) De hondjes zijn eveneens blij

Iedereen tevreden
Vampire Romance O+
  donderdag 19 oktober 2006 @ 10:39:31 #140
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42798054
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 04:50 schreef tinoz het volgende:
ik wil een chatbox maken dat haalbaar is ,
en een profielen data base dat haal baar is
Beide bestaan al op enorm veel sites. Hoe wil je het jouwe populair maken? Daarnaast las ik iets van registratie met het opsturen van ID gegevens. Zal je niet in dank worden afgenomen, jaagt gebruikers weg.
quote:
een virtueele stad nabouwen met interactieve opties wat theoretisch mogelijk is
DDS.nl? Was ooit een digitale stad, kwam echter niet goed van de grond. Ook hier zul je weer met een goed onderbouwd plan moeten komen voor je eraan begint.
quote:
ik wil een conversatie manager ontwikkelen wat practisch haalbaar is
en ik wil een archieferings systeem ontwikkelen wat ook praktisch haalbaar is
Zoiets als MSN? Kan je ook je gesprekken in opslaan, en is mateloos populair. Wat voor conversatieprogramma heb je in gedachten die MSN naar de kroon zou kunnen steken?
quote:
verder wil ik videos maken over zaken zoals fair trade wat ook practisch haalbaar is en ik mss binnen kort met een paar vrienden ga doen
Mooi streven. Reclame voor fair trade is er vrij weinig, anderzijds zijn die producten al zo duur. Hoe wil je je video's aan de man brengen?
quote:
verder is er hier niet een iemand diede tijd heeft genomen zich iets te verdiepen in mijn ideetjes want heel veel ideetjes houden onderling verband
zoals die profielen data die kan geintergreerd worden met een interactie virtuele wereld
ik weet dat juist dat erg hoo gegrepen is maar als ik gewoon makkelijk begin met het ontwikkelen van een profielen data base en ik al data begin in te zamelen dat ik al een eind opweg ben zeg maar . dan kan de rest er altijd wel bij komen
Ik heb je ideeën gelezen, en er commentaar op gegeven. I rest my case .
quote:
beter geprobeerd dan neit toch?
Je hebt doorzettingsvermogen, dat moet ik toegeven
quote:
ik vind dat er gewoon gebrek is aan veilig chatten en daten .via een chatbox eni k het idee gewoon erg intrigrerend vind
Jep, maar hoe je de gevestigde chatsites / IRC van hun plaats wilt verdringen is mij een raadsel...
quote:
mar zegt het je al neit genoeg dat ik door blijf zetten ? bewijst dat al neit dat ik denk dat er echt iets in het verschiet ligt ?
Je gelooft ergens in, en dat is mooi. Maar geloof alleen is niet genoeg. Er zijn hier ook genoeg mensen die je zouden kunnen helpen, als je goede argumenten hebt om anderen te overtuigen van je gelijk. En daar schort het bij je aan. Je hebt een hoop leuke ideeën, maar het ontbreekt je aan goede argumenten (elk argument waar je mee kwam is, al dan niet op een vriendelijke manier, van tafel geveegd).
quote:
Het lijk mij gewoon nogsteeds een goede zaak en al de moeite waard en ik wil het echt wel concreter maken en als het moet doe ik het alleen maar ik vraag hier dus alleen maar hulp van mensen die me daar in willen / kunnne steunen omdat ik weet dat ik in mijn eentje een erg harde en lange weg voor de boeg heb zeg maar.
Als ik de tijd ervoor had zou ik misschien nog mee willen helpen ook, ik heb het alleen onwijs druk met werk en studie. Maar wie weet als je in de toekomst een aantal plannen hebt waarvan ik 't idee heb dat het resultaat de moeite kan lonen...
quote:
er is een man die sinasappelen verkoopt : die is nieuw ... iedereen geeft hem commentaar dat ie zijn sinas appelen verkeert stapeld maar hij blijft ze op een hoop gooien en verkoopt niets en jij wilt gewoon een sinas appel ....

wat is er dan zo moeilijk om die stapel te laten voor wat het is en die sinas appel gewoon te kopen ?

want deze mang gelooft dat hij na het verkopen van maar ene paar sinaspallen mensen kan vinden die hem kunnen helpen met stapelen en vanuit daar verder kan maar zelf nu nog niet wil kan stapelen
Als ik een sinaasappel zie die rijp genoeg is en niet vol beestjes zit koop ik hem. Het probleem is niet alleen dat jij je sinaasappels allemaal op 1 hoop gooit, maar er ook nogal wat onrijpe tussen zitten .
quote:
Dit kan niet alleen maar dit GAAT iets moois zijn , en als ik op een of andere manier de moed ooit verlies en stop met alles herninner mij dan maar aan dat ik echt een nepper was want dat motiveert mij het best om door te gaan omdat ik het gewoon wil waarmaken diep diep van binnen .
Wel, we zullen zien. Ik ben benieuwd of je binnenkort echt met iets bruikbaars aan komt. Het zou me eerlijk gezegd verbazen, maar je weet maar nooit
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:58:51 #141
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42809648
ok over die chatbox , het moet een speciale worden , ik heb een kladje geschreven van het concept ... het is mss geen rijp idee maar wat niet is kan nog komen je kan het lezen op mijn forum onder chatveiligheid > new chatbox, wel leuk dat je de tijd neemt , en als je het even doorleest zul je leren dat ik het al overdacht dat er een optie moetzijn om te registreren en een optie om gewoon zonder poespas in te loggen , dat leek me ook wel voor de hand liggen....

Fairtrade reclame wil ik iets anders aanpakken , ik wil met iemand naar de winkel gaan en daar filmen en dan wil ik een soort van gedachten golf op video zetten van die persoon , de persoon die iets ziet staan ziet bijvoorbeeld ineens hoe dat iets op de markt komt, dan moet ik wel even onderzoek maken naar een paar producten maar ik kan het ook klein houden met ene filmpje over kinderarbeid en dan een kleding winkel filmen waar je de kleding ziet liggen of en dit is wat anders , een vieze fabriek op een filmpje die afval loost en een product maakt die dan in de schappen staat , lijkt me erg leuk

vind het wel leuk dat je de tijd voor me hebt genomen om het even door te lezen , als je meer tijd hebt kan je ook even op mijn forum kijken dat ik speciaal online gezet hebt voor mijn plannen en idealen uit te werken , het is een gewoon gratis forum dus verwacht geen moderne poespas en zo want dat heb ik niet , mijn tante is moderator en admin en zei corrigeerd om de zoveel tijd al mijn spelfouten . ik maak die nog wel eens omdat ik dus een school verlater ben ..... mijn excuses als er nog een aantal spelfouten instan maar soit , er staat wel wat er staat .

Wat de messenger betrefd , ik wil eerst gewoon alleen weten wat mensen vinden dat een messenger moet hebben , ik heb mijn idee opgeschreven in het kort ook op mijn forum onder het kopje multinationals , omdat ik AOL echt zo fout vind als het maar zijn kan .

DDS ? was die interactief ? er zijn al steden waar je door kan lopen op 3D nogiets punt enl maar ik wil het wat beter aanpakken ... is enkel nog maar een onrijp idee hoor de uit leg staat ook voor een deel op mijn forum ..... de bedoeling is dat het een erg interactieve gelegenheid wordt.

nou dat was het

thanks vor het lezen
groetjes

tinoz
Save Us From Fashion !
pi_42809676
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef tinoz het volgende:
Vind eerst maar eens mensen die uberhaupt willen borduren
  donderdag 19 oktober 2006 @ 17:09:10 #143
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42809986
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:58 schreef tinoz het volgende:
er zijn al steden waar je door kan lopen op 3D nogiets punt enl maar ik wil het wat beter aanpakken ..
Gelukkig maar... al die mensen die die andere 3d steden hebben gemaakt dachten allemaal "laten we het wat slechter aanpakken !"...

Dus vertel eens, hoeveel ervaring heb je al met het ontwikkelen van massive multiplayer online omgevingen ?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:17:14 #144
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42852796
niets daarom zoek ik hier mensen en voor jou geld die pagina ook die ik aan admiraal anaal heb gegeven
En ja mijn shat is nog altijd beter dan jouw shat ook al heb je shat
Save Us From Fashion !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:53:30 #145
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42858178
quote:
Welcome to my site ...

My name is Tinoz and pleased to meat you
As in..
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:00:02 #146
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42858274
en toch is mijn shat nog altijd ook beter as de jouw tot nu toe as in how R U
Save Us From Fashion !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:23:48 #147
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42858617
Wat is een shat, knulletje?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:35:18 #148
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42858808
its sjeede
Save Us From Fashion !
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:11:10 #149
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_42893172
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:53 schreef KhaZ het volgende:

[..]

As in..
Dat is wel een hele groffe ja hehe
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:36:38 #150
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42893794
ik heb ook nog niets aan jullie gehad dus ik zal het wel veranderen naar iets van hoop dat ik blij ben dat ik je op mijn website heb ofzo
Save Us From Fashion !
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:49:59 #151
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42910650
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef tinoz het volgende:
niets daarom zoek ik hier mensen en voor jou geld die pagina ook die ik aan admiraal anaal heb gegeven
En ja mijn shat is nog altijd beter dan jouw shat ook al heb je shat
Als je nou zo terug loopt naar je kamer he,
zeg dan even tegen de verpleegster dat ze het internet weer aan hebben laten staan in de recreatiezaal...
  maandag 23 oktober 2006 @ 21:04:29 #152
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42912691
lach maar
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:05:20 #153
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42946840
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:04 schreef tinoz het volgende:
lach maar
Ok
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:04:17 #154
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42952118
grote meid
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:05:55 #155
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42952169
tinoz geile bats, heb je je puike ideën nou al uitgewerkt?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:09:17 #156
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42952275
daar ga ik in mijn eentje niet aan beginnen
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:15:05 #157
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42952477
Tuurlijk niet...

Jij hebt tenslotte al die moeite gedaan om ze te bedenken,
laat de rest van de wereld nou ook maar eens van z'n luie gat komen en jouw ideeen uitvoeren !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:19:10 #158
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42952608
je bent heus niet leuk hoor kitlle , ik verziek jou posts toch ook niet of wel dan ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:25:14 #159
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42952799
Best leuk om er achter te komen wat er van Che Guevara was geworden als 'ie met het downsyndroom was geboren.
Ik ga naar huis.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 14:31:21 #160
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_42953016
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef tinoz het volgende:
je bent heus niet leuk hoor kitlle , ik verziek jou posts toch ook niet of wel dan ?
Nogal wiedes, ik maak ook niet van die malle opmerkingen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:58:02 #161
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42971591
tinoz gooit een rot ei tegen nietzman aan
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:58:31 #162
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42971610
en tinoz gooit een rotte meloen tegen kittelaar aan
Save Us From Fashion !
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:59:09 #163
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42971632
en nu mogen anderen mensen die wel aardig zijn weer in deze topic posten
Save Us From Fashion !
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:41:03 #164
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_42976266
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:59 schreef tinoz het volgende:
en nu mogen anderen mensen die wel aardig zijn weer in deze topic posten
Jaaah, da's de oplossing voor alle wereldproblemen! Iedereen verbieden onaardig tegen elkaar te zijn. En wie wel onaardig is verplicht in diciplinaire 'aardigheidskampen' opsluiten.

vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:56:34 #165
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42980040
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef tinoz het volgende:
en tinoz gooit een rotte meloen tegen kittelaar aan
OH NOES?!!11gestapo!$#!@!

vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:07:43 #166
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42990967
met gestappo spotje niet en als je neits nuttigs te melden hebt ga je beter iemand anders lastig vallen
Save Us From Fashion !
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:04 #167
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_42991363
Stappen met de Gestappo?
pi_42991575
Je bedoelt een sekte?
Ik heb lekker geen plaatje.
pi_42992343
Bijzonder topic dat wel ... bizar topic zelfs.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:54:01 #170
151199 tinoz
Alter Reality
pi_42996408
thanks , i guesse ....
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')