Ik zou er ook wel een bron van willen zienquote:
Zoiets staat mij ook bij ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:06 schreef zjroentje het volgende:
Die schorsing van Mexes had volgens mij te maken met het feit dat hij al bij ManU had getekend (?).
Snel verkopen voordat Juve naar de Serie B wordt verbannenquote:16/6/2006 - "Juventus toont weer interesse voor Grygera'
(Gepost door RvN)
Volgens het boulevardblad Corriere dello Sport zou Juventus weer interesse hebben getoond voor de Tsjech Grygera. De verdediger wordt al sinds zijn periode bij Sparta Praag elk jaar met Juventus in verband gebracht. Destijds mislukte een transfer naar Juventus en koos hij vervolgens voor Ajax. Volgens de krant zou Nedved de contacten hebben gelegd. Gemeld wordt in Italie dat Grygera een contractuele afkoopsom van 6 miljoen euro zou hebben. Diens contract loopt in 2007 af.
Idd, strik eromheen en...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:45 schreef twi het volgende:
Juve schijnt toch weer interesse te hebben in Gryga:
[..]
Snel verkopen voordat Juve naar de Serie B wordt verbannen6 miljoen is nog een mooi bedrag voor een speler met een jaar over op z'n contract.
Mexes had al getekend in Rome zonder dat er overeenstemming was met zijn oude club Auxerre.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:06 schreef zjroentje het volgende:
Die schorsing van Mexes had volgens mij te maken met het feit dat hij al bij ManU had getekend (?).
Ah zo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mexes had al getekend in Rome zonder dat er overeenstemming was met zijn oude club Auxerre.
Eén wedstrijd tegen Juventus was hij echt super, voor de rest gewoon degelijk, vooral samen met Escudé.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:34 schreef zjroentje het volgende:
6 miljoen zou idd een mooie prijs zijn voor Zdenenk.
Al vind ik het wel jammer dat we in al die jaren nooit de echte Grygera in het Ajax shirt hebben mogen bewonderen.
En nu George or Johnnyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Eén wedstrijd tegen Juventus was hij echt super, voor de rest gewoon degelijk, vooral samen met Escudé.
Toch meer rechtsback dan centrumverdediger, maar ja daar liep Hatem.
Hola!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik heb vijf paginas gemist..Maarja, nog even Garcia verwelkomen:
HOI!
Feyenoord heeft ook haar hoogtepunten verzameld en uitgebracht, alleen niet op DVD:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:17 schreef Trancelocator het volgende:
En daar is dan de DVD:![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |