abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38903015
Gaat het alweer over die knakker.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38903059
Inderdaad
Houd van een lijntje.
pi_38903086
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik begrijp dan echt niet wat ie op fucking Ajaxtalk moet.
Hij is nogal een perfectionist en ergert zich aan alle gebeurtenissen in dat wereldje die hem niet zinnen. Daarnaast is hij voor meer transparantie in de voetballerij (naar de supporters toe).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38903157
Wow, wat nobel van hem
Houd van een lijntje.
pi_38903257
Jongens, open aub "het grote steef topic #1: blablabla" en ga daar praten of hou erover op.
Ik word er eerlijk gezegd scheitziek van dat het hier regelmatig meer over bepaalde personen gaat dan over ajax.
AFC Ajax
pi_38903263
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

http://www.fcdata.com is één van de vele voorbeelden. o.a. Feyenoord betaalt hier grof geld voor .
Ik was wel benieuwd naar dat fcdata. Whois:
quote:
Registrant:
In off the Post
10 Davies Road
West Bridgford
Nottingham
Notts
NG2 5JD
UK

Domain Name: fcdata.com

Administrative Contact:
Peter Wilson (PW00001-TR)
SoccerAssociation.com Limited
10 Davies Road
West Bridgford
Nottingham
Notts.
NG2 5JD
UK
phone: 0115 941 4538
fax: 0115 941 1634
*******@soccerassociation.com

Technical Contact:
Peter Wilson (PW00001-TR)
SoccerAssociation.com Limited
10 Davies Road
West Bridgford
Nottingham
Notts.
NG2 5JD
UK
phone: 0115 941 4538
fax: 0115 941 1634
*******@soccerassociation.com

Record updated on 14-Aug-2002
Record expires on 25-Mar-2012
Record created on 25-Mar-2000
Nu wil ik er nog in kunnen komen .
pi_38903286
Steef
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:17:44 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38903575
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij is nogal een perfectionist en ergert zich aan alle gebeurtenissen in dat wereldje die hem niet zinnen. Daarnaast is hij voor meer transparantie in de voetballerij (naar de supporters toe).
Blablabla, een scout/adviseur (hoe jij hem noemen wilt, jij verafgoodt hem) die voor meer transparantie in de voetballerij (naar de supporters toe) is? Nog even en Steef denkt ook overal zijn mening over te moeten uiten. Maar goed, nu weer ontopic. We hebben het hier over Ajax en onze luchtfietser op AT heeft niets, maar dan ook helemaal niets met Ajax te maken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38903639
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Blablabla, een scout/adviseur (hoe jij hem noemen wilt, jij verafgoodt hem) die voor meer transparantie in de voetballerij (naar de supporters toe) is? Nog even en Steef denkt ook overal zijn mening over te moeten uiten. Maar goed, nu weer ontopic. We hebben het hier over Ajax en onze luchtfietser op AT heeft niets, maar dan ook helemaal niets met Ajax te maken.
Daar vergis je je in, maar wat jij wilt
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38903676
29 spelers is toch echt een beetje teveel...
pi_38903699
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar vergis je je in, maar wat jij wilt
Reageer toch ook niet meteen overal op als het even over Steef gaat. Wij verzinnen liever onze eigen geruchten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_38903716
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef -Wolf- het volgende:
29 spelers is toch echt een beetje teveel...
Er zijn evenveel spelers gekomen als dat er zijn vertrokken
Houd van een lijntje.
pi_38903745
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn evenveel spelers gekomen als dat er zijn vertrokken
Maar 29 is gewoon ietwat aan de hoge kant. Anderzijds... met onze medische staf...
pi_38903781
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Reageer toch ook niet meteen overal op als het even over Steef gaat. Wij verzinnen liever onze eigen geruchten.
Misschien leuk om een topic rondom insiders te openen. Ik vind 't wel interessant .
pi_38903807
Bij die 29 zitten wel nog spelers als Timisela, Boakye, Sarpong en Anita. Die gaan niet veel speeltijd krijgen dit seizoen.

En er zullen vast nog wel spelers vertrekken of verhuurd worden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_38903864
Ik denk dat Charisteas of Babel nog vertrekt
Houd van een lijntje.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:33:55 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38904223
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Misschien leuk om een topic rondom insiders te openen. Ik vind 't wel interessant .
Heb er zojuist één speciaal voor Steef geopend: [CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plain? No it's Steef (AT)#1
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38904340
Hulde!
Houd van een lijntje.
pi_38904397
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb er zojuist één speciaal voor Steef geopend: [CENTRAAL] Is it a bird? Is it a plain? No it's Steef (AT)#1
Goedzo, nu wil ik de naam Steef hier niet meer horen
AFC Ajax
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:10:50 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_38905462
Ik denk dat Charisteas ook nog wel gaat vertrekken, en misschien Grygera of Sneijder ook nog wel.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_38905901
Leuke op!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38906073
Urby is vandaag jarig .
pi_38906114
gefeliciteerd Banus! [Banus is alleen voor vrienden]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:37:19 #74
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_38906121
steef is een mythe
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:53:30 #75
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_38906399
quote:
Officiële bevestiging van vertrek Defour
Gepubliceerd door: Tom Spierings
Gepubliceerd op: 16 juni 06 om 00:48 uur.

Genk heeft zojuist door middel van een officieel persbericht het vertrek van Steven Defour bevestigd. De talentvolle middenvelder besloot vandaag zijn contract te ontbinden. TFB publiceert het persbericht hieronder.

Officiële verklaring Genk
KRC Genk meldt dat speler Steven Defour vandaag zijn arbeidsovereenkomst, die hem nog tot de club bond tot einde juni 2009, op eenzijdige wijze heeft verbroken.

KRC Genk betreurt daarbij de démarches die door de heer Defour en zijn raadsman in de media zijn ondernomen en waarbij KRC Genk wordt beschuldigd van illegale praktijken in het kader van de onderhandelingen mbt een eventuele overgang van de heer Defour naar Ajax Amsterdam.

Dit zou er volgens de heer Defour toe geleid hebben dat de onderhandelingen met Ajax zijn afgesprongen, hetgeen hij thans aanhaalt als rechtvaardiging van de verbreking van zijnentwege.

KRC Genk ontkent met klem zich op welke wijze dan ook schuldig te hebben gemaakt aan eender welke illegale praktijk en formuleert alle voorbehoud voor deze lasterlijke aantijging.

KRC Genk heeft trouwens van in den beginne volgehouden dat zij op constructieve wijze wenste mee te werken aan een eventuele overgang van speler Defour naar Ajax Amsterdam, voor zover het aanbod vanuit Amsterdam uiteraard realistisch bleek te zijn.

Het aanbod, zoals het thans voorlag en hetwelk trouwens geen definitief aanbod was, voldeed echter niet aan de verwachtingen zodat verdere onderhandelingen aan de orde waren. Een van de elementen van het aanbod was dat speler Defour nog op huurbasis in Genk zou blijven hetgeen gelet op de gespannen situatie niet uitvoerbaar was. Er werd en wordt overigens over gans andere bedragen onderhandeld als deze die in de persmededeling van de raadsman van Defour staan vermeld.

KRC Genk betreurt dan ook de eerder impulsieve beslissing van speler Defour, maar blijft bereid om, in een serene sfeer, in dialoog te treden met alle betrokken partijen om een oplossing naar ieders tevredenheid uit te werken.

KRC Genk
http://www.thefootballbox.nl
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')