http://www.fcdata.com is één van de vele voorbeelden. o.a. Feyenoord betaalt hier grof geld voorquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even open deur intrappen hoor, link?
En hier halen clubs hun ideeën vandaan over leuke spelertjes.. En mensen zoals Steef posten daar wat informatie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.fcdata.com is één van de vele voorbeelden. o.a. Feyenoord betaalt hier grof geld voor.
Geboortejaar: 1989. Dat verklaart een hoop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En hier halen clubs hun ideeën vandaan over leuke spelertjes.. En mensen zoals Steef posten daar wat informatie?
Waarom geloof ik dit niet
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geboortejaar: 1989. Dat verklaart een hoop.
Okay, thanks.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.fcdata.com is één van de vele voorbeelden. o.a. Feyenoord betaalt hier grof geld voor.
www.ajaxtalk.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef Messenga het volgende:
En wat is de link van dat AT, Cultheld?
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef cultheld het volgende:
Welke discussie ?
http://www.ajaxtalk.nl/portal/viewtopic.php?p=428196&highlight=davids#428196quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
Die discussie.
We weten nu onderhand wel hoe je erover denkt hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Heero87 het volgende:
Ik denk trouwens dat Defour niet snel meer naar België moet komen. Zowat half België heeft hem uitgespuwd.
Dat is nou voetballerij, Juventus maakt Zlatan Ibrahimovic gek en neemt hem uiteindelijk over van Ajax en Ajax brengt Steven Defour het hoofd op hol, waarna hij zijn contract ontbindt (en naar Ajax vertrekt).quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Heero87 het volgende:
Ik denk trouwens dat Defour niet snel meer naar België moet komen. Zowat half België heeft hem uitgespuwd.
Sorry, wilde jou helemaal niet quoten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik had het meer over de kant van Genk, die hem geen transfer voor een redelijk bedrag gunnen
Christian Wilhelmsson en Andy v/d Meyde zijn al eens genoemd, de eerste lijkt echter onhaalbaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Buiten Jenner heb ik eigenlijk nooit wat over een rechtsbuiten gehoord.
Maar wat houdt dat insider nou precies in?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Pritt het volgende:
Volgens de insiders van AT heeft Davids idd al 6 contracten met Ajax getekend zo ongeveer.
Van mij mag Ajax nog opzoek naar een echt goede rechtsbuiten. Rosales/deMul zijn toch net niks.
Pure aanname. Feit is dat ie in de P.C. Hooftstraat een kantoor heeft, bij de KVK staat ingeschreven met z'n bedrijf en dat hij informatie had over jongens die ik persoonlijk ken (jeugdspelertjes bij BVO's) die een leek niet kan weten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar wat houdt dat insider nou precies in?
Jongens als Steef hebben teveel uren FM (voorheen CM) gespeeld, zijn helemaal doorgedraaid en denken nu scout te zijn in (voornamelijk) Zuid-Amerika. Get a life, zou ik ze willen meegeven.
We moeten er misschien ooit nog eens een speler vandaan halen hoor, je kan beter gewoon netjes blijvenquote:
Zijn site van zijn email werkt niet eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pure aanname. Feit is dat ie in de P.C. Hooftstraat een kantoor heeft, bij de KVK staat ingeschreven met z'n bedrijf en dat hij informatie had over jongens die ik persoonlijk ken (jeugdspelertjes bij BVO's) die een leek niet kan weten.
Cartman kent hem trouwens IRL en heeft bevestigd dat Steef geen nepperd is.
Ik begrijp dan echt niet wat ie op fucking Ajaxtalk moet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pure aanname. Feit is dat ie in de P.C. Hooftstraat een kantoor heeft, bij de KVK staat ingeschreven met z'n bedrijf en dat hij informatie had over jongens die ik persoonlijk ken (jeugdspelertjes bij BVO's) die een leek niet kan weten.
Cartman kent hem trouwens IRL en heeft bevestigd dat Steef geen nepperd is.
Hoeft ook niet, ik heb hem al eens wat bestandjes gestuurd naar dat adres overigens, dus dat bestaat echt wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zijn site van zijn email werkt niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |