Optieften ! Whehehheequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef crackhead het volgende:
Anders ga je even naar het Oldbie Only forum.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Jarno het volgende:
MUUS ging faken, dus.
Kijk, onze wens is verhoord.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef crackhead het volgende:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef crackhead het volgende:
Morgen kan ze zwanger zijn, 't kan ook nog vandaag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mja vroeger lulde Brechtje nog over paarden enzo, tegenwoordig...
told you soquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Jarno het volgende:
Kijk, onze wens is verhoord..
Joene, doe jij deze?
Donequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kijk, onze wens is verhoord..
Joene, doe jij deze?
D''r zit d'r nog één!quote:
T kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef dwerg het volgende:
Morgen kan ze zwanger zijn, 't kan ook nog vandaag.
Zeg, zie je dat bushokje daar?quote:
Wil je door een bushokje tieften ofzo?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef Joene het volgende:
Doe jij dat poesje jarno?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
"ooooooooooooooooeh" en "aaaaaaaaaaaah"
Vix! *lik*quote:
*proest*quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]![]()
![]()
Je zou me bellen als je 16 was!
Ik denk dat hij zich even met bier bemoeit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef Jarno het volgende:
Is Arma de weg kwijt?
Whahaha, dat was in '99 erg grappig iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je door een bushokje tieften ofzo?
Ga hem dan eens heel snel van heel dichtbij bekijken?quote:
Op hoge snelheid en niet afremmende.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga hem dan eens heel snel van heel dichtbij bekijken?
Toen had ze al een kutbrommer joh je was overbodig !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou me bellen als je 16 was!
hihi brechtje gaat nu uit in de club waar ik werkquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mja vroeger lulde Brechtje nog over paarden enzo, tegenwoordig...
Da's de officiële definitie, ja. Maar echt oldbie ben je natuurlijk pas als je hier tijdens BB1 al postte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:16 schreef Q. het volgende:
Onder de 5000.
Nog steeds heur !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Whahaha, dat was in '99 erg grappig idd![]()
![]()
Waar heb jij gezetenquote:
Deed ik dat ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's de officiële definitie, ja. Maar echt oldbie ben je natuurlijk pas als je hier tijdens BB1 al postte.
Oe!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's de officiële definitie, ja. Maar echt oldbie ben je natuurlijk pas als je hier tijdens BB1 al postte.
Ook een heel mooi nummer.quote:
Op nachtbar. Denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Modus het volgende:
Waar is Krea eik?
Op een plek waar mensen door bushokjes tieften nog steeds leuk is !quote:
quote:
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokjequote:
Ah is de film af?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef miss_bleu het volgende:
tvp
Owww My God!!!quote:
Bart won die tog ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokje
Het bushokje was wel DE grap !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De n00bs vinden de matige grappen ook nog steeds leuk, die waren niet half zo grappig als het bushokje
Makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:27 schreef Sanne het volgende:
Ook een heel mooi nummer.
de poster zit er nog inquote:
Was dat net nadat je er zon kutnewbie doorheen had getieft ?quote:
Yo!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Jimbo het volgende:
ik ga weer ff gamen , spreek jullie zo weer
En dat was nog maar om warm te worden he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Was dat net nadat je er zon kutnewbie doorheen had getieft ?
Ik zou bijna zeggen dat ik er emotioneel van wordt, maar emotie tonen is modern enzoquote:
Yvonne toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Wie heeft dat van dat bushokje eigenlijk bedacht?
Volgens mij was het de running gag van de Usuals, in het begin ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Populist.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga hem dan eens heel snel van heel dichtbij bekijken?
tieten zijn aanwezig, foto's ervan nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe zie jij er op het moment uit? Ook tieten enzeau?
UTFSquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Armageddon het volgende:
Het bushokje hoorde inderdaad bij ze usuals!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij was het de running gag van de Usuals, in het begin ofzo.
Zo hoort dat ook. Was vroegah gewoon standaard eigenlijk. Dan kwam je thuis en dan pakte je een krat bier en zette je fok aan. Gegarandeerd je ballen uit je broek lachen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef Biogarde het volgende:
Hilarisch topik![]()
Ik lach de ballen uit de broek![]()
Kut dan !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
tieten zijn aanwezig, foto's ervan niet![]()
Check. Beetje lallen in ONZ, beetje zeiken in FB, doos wur ze dees men!quote:
Maar die krijg ik wel toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
tieten zijn aanwezig, foto's ervan niet![]()
Of de trap niet meer op ! omdat je weer teveel gezopen had !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Was vroegah gewoon standaard eigenlijk. Dan kwam je thuis en dan pakte je een krat bier en zette je fok aan. Gegarandeerd je ballen uit je broek lachen.
Of je kwam net je nest uit omdat je de nacht ervoor ook al een krat bier op had.![]()
Die homo's zijn toch dicht?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
tieten zijn aanwezig, foto's ervan nog niet![]()
Een vierjarenban.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check. Beetje lallen in ONZ, beetje zeiken in FB, doos wur ze dees men!
Vroeger was alles beter iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook. Was vroegah gewoon standaard eigenlijk. Dan kwam je thuis en dan pakte je een krat bier en zette je fok aan. Gegarandeerd je ballen uit je broek lachen.
Of je kwam net je nest uit omdat je de nacht ervoor ook al een krat bier op had.![]()
Dat was toch van die homo die hier stiekem meeleest maar zn gezicht niet duft te laten zien omdat dit forum te gay is?quote:
Je hebt het lang volgehouden.quote:
Jij was er anders ook flink lang niet !quote:
Iets specifieker, Joene, het stikt hier immers van de homo's.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat was toch van die homo die hier stiekem meeleest maar zn gezicht niet duft te laten zien omdat dit forum te gay is?
Ik had luigi nog he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij was er anders ook flink lang niet !
Ja das waar , maar ik bedoel die homo die toen in purmerend woonde en daarna ging verhuizen enzo ,die weet je wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Iets specifieker, Joene, het stikt hier immers van de homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |