Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef VoreG het volgende:
Blackout vind ik juist een van de matigste nummers van Muse
Hoe DURF je CoD met B&H te vergelijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:04 schreef Zzyzx het volgende:
Jammer dat de plaat zoveel kanten uitslaat, want nu staan er veel nummers op die ik niet zo goed vindt omdat ze toch echt buiten mn smaak vallen. Of neem City of Delusion wat gewoon klinkt als Butterflies & H. in Spanje en daarmee gewoon saai is. Verder is de plaat wel enorm goed en er staan een paar geweldige toppers op wat mij betreft. Knights of Cydonia is zeer indrukwekkend en doet weer denken aan een moderne Queen met dat hoge samenzang. Map of the Problematique wil ik niet uitleggen hoe mooi dat is. Late jaren 80 elektrorock gemengd met de krachtige technogitaren van Muse.
Al met al vind ik het een indrukwekkende plaat die ongetwijfeld nog een stuk zal groeien bij de mensen, maar het zal niet een klassieker worden zoals Origin of Symmetry vrees ik. Daarvoor waren de verwachtingen te hoog.
Ik vind CoD beter dan B&H.. en nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe DURF je CoD met B&H te vergelijken.
Door er geen angst voor te hebben. Luister de twee nummers eens na elkaar zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hoe DURF je CoD met B&H te vergelijken.
In zulke kwaliteit heb ik hem ook eh... gekochtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 03:10 schreef tijgermans het volgende:
Er is de komende dagen(van 26 tot 29 juni) een listening party op http://www.myspace.com/muse
Gewoon naar die site gaan en dan speelt het album zich in veel betere (echt stereo) kwaliteit af.
Klinkt stukken beter!![]()
Crying Shame.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:41 schreef Megalomaniac het volgende:
Glorious is weer ouderwets lekker!! Crying Shame is ook nie verkeerd trouwens.
Vrijdag ff ceedeetje oppikken denk ik.
In Engeland komt hij pas 3 juli uit, dus het lijkt me vreemd als hij hier eerder ligtquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef CherryLips het volgende:
ik ga morgen al ff kijken of ie er ligt
Ik kan 't altijd proberen natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:12 schreef rena het volgende:
[..]
In Engeland komt hij pas 3 juli uit, dus het lijkt me vreemd als hij hier eerder ligt![]()
(Niet dat ik dat erg vind
)
Vandaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:14 schreef Megalomaniac het volgende:
Zal me niets verwonderen als ie morgen al bij Media Markt ligt hoor.
Gebeurt weleens vaker
We gaan binnenkort wel ff naar Japan als ik m'n loon weer bijgeschreven heb gekregenquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:41 schreef Megalomaniac het volgende:
Dat wordt importeren heh Pieteurrr!! xD Krijgen we hier niets extra's bij de cd? geen making of dvd ofzo? :s
LOL ja doen we!! xD Flink veel animé en Japanse special editions stashen, maar vooral ook Asian chicks checken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:20 schreef Innuendo het volgende:
[..]
We gaan binnenkort wel ff naar Japan als ik m'n loon weer bijgeschreven heb gekregen![]()
Volgens mij krijgen we niks speciaals inderdaad. De Amerikanen krijgen een Bonus DVD met het Glastonbury concert tijdens de Absolution tour. Ik weet niet in hoeverre deze compleet is. Zou wel errug fijn zijn.. met Citizen Erased en SS, de twee beste songs van dat concert mijns insziens imho enzo (maarja.. bootleg is er al natuurlijk)
Ja, dank je nog daarvoorquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef Innuendo het volgende:
Huh heb jij de stereo versie? Kom je daaraan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |