Die ken ik helemaal niet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef Brammie1 het volgende:
oja, en op de Absolution DVD staat niet In Your World, mijn favoriete Muse-nummer aller tijden!
Is een 'los' liedje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welke CD staat die op dan?
Die moet ik maar eens "kopen" dan.quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die moet ik maar eens "kopen" dan.
live cd hullabaloo! die moet je als je een beetje fan bent van muse toch wel zeker gaan halen, of nog beter de DVD!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welke CD staat die op dan?
Die hebben ze niet in FLAC.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:21 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
live cd hullabaloo! die moet je als je een beetje fan bent van muse toch wel zeker gaan halen, of nog beter de DVD!
8 euro bij de MM...daar ga je niet failliet aan lijkt mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:21 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
live cd hullabaloo! die moet je als je een beetje fan bent van muse toch wel zeker gaan halen, of nog beter de DVD!
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:25 schreef VoreG het volgende:
Blackout vind ik juist een van de matigste nummers van Muse
Hoe DURF je CoD met B&H te vergelijkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:04 schreef Zzyzx het volgende:
Jammer dat de plaat zoveel kanten uitslaat, want nu staan er veel nummers op die ik niet zo goed vindt omdat ze toch echt buiten mn smaak vallen. Of neem City of Delusion wat gewoon klinkt als Butterflies & H. in Spanje en daarmee gewoon saai is. Verder is de plaat wel enorm goed en er staan een paar geweldige toppers op wat mij betreft. Knights of Cydonia is zeer indrukwekkend en doet weer denken aan een moderne Queen met dat hoge samenzang. Map of the Problematique wil ik niet uitleggen hoe mooi dat is. Late jaren 80 elektrorock gemengd met de krachtige technogitaren van Muse.
Al met al vind ik het een indrukwekkende plaat die ongetwijfeld nog een stuk zal groeien bij de mensen, maar het zal niet een klassieker worden zoals Origin of Symmetry vrees ik. Daarvoor waren de verwachtingen te hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |