abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39481438
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ja dat was een feit dat IK vond dat ze minder worden, wel goed lezen he

Overigens, bloodymary, ik ben de grootste fan hoor!! zegt dus helemaal niets

Live is het sowieso een topband van wat ik op dvd heb gezien
VD zomer eindelijk live
Een mening is geen feit vriend.
[/zeikmode]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_39481461
Dat ik die mening heb wel
[/zeikmode]
  maandag 3 juli 2006 @ 19:00:01 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39481495
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:47 schreef bloodymary het volgende:
Nou, hier spreekt dan de allergrootste Musefan en fan van de eerste dag. Ik vind ze echt nog steeds beter worden! Na Absolution dacht ik mooier en bombastischer kan het niet, maar dat kan dus wel..........

En zelfs live zit er nog steeds een stijgende lijn in. Wat ik op Werchter heb gezien
Ik denk dat wel meer mensen zichzelf de allergrootste fan noemen
Maar verder ben ik het met je eens, vind het album ook heerlijk
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39481772
Ik ben de grootste fan hoor
Mensen wat een drukte hier met dit warme weer
  maandag 3 juli 2006 @ 19:09:35 #280
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_39481784
quote:
Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Een mening is geen feit vriend.
[/zeikmode]
koop een taart en vier het
hup, en nu weer vriendjes, we zijn hier ten slotte ALLEMAAL de grootste muse-fans (edit: behalve DeVinger dan, want die vind muse al enkele jaren alleen maar slechter worden...)
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_39481891
Typisch dit
pi_39481976
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:14 schreef DeVinger het volgende:
Typisch dit
pi_39482021
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:17 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Nog typischer

Maargoed, voor de mensen die nu het laatste woord willen hebben (ik heb er ook een handje van ), gaat u gang want ik ga maar eens weg uit deze bloedhitte en ga naar buiten.
pi_39482761
quote:
Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Nog typischer

Maargoed, voor de mensen die nu het laatste woord willen hebben (ik heb er ook een handje van ), gaat u gang want ik ga maar eens weg uit deze bloedhitte en ga naar buiten.
Wist niet dat je heet van me werd.
  maandag 3 juli 2006 @ 19:57:50 #285
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_39483114
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Starlight wordt volgende single!

Muse are once again working with David Slade on the new video for 'Starlight' the next single of Black Holes & Revelations. Shooting for the video is expected to start late next month. Slade is aparrently planning what looks almost like a sequal video to 'Sing For Absolution'.The B-Sides are supposed to be a cover of Lightning Bolt's 'Dracula Mountain' and an acoustic version of 'Map of the Prob
Problematique'. As usual released on CD, DVD, and 7". The performance of Starlight on the AOL session tonight will be included on the DVD, along with the video and the making of! Plans for the single's release is late August but the release date is still unknown.

Bekijk/Beluister Muse' AOL Session hier!

Het verbaast me niets dat Starlight de volgende single wordt.
Dat liedje vind ik namelijk zeer catchy qua deuntje op piano.
moeilijk he? quoten...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_39485674
Ik moet zeggen dat ik voor afgelopen vrijdag nog weinig van het nieuwe album had gehoord, behalve wat slechte downloads, maar wat ik daar zag en vooral hoorde op Werchter, deed me bijna omvallen. Wat was dat mooi!!

Het overtrof bijna die keer in 013, dat ze zelf iedere keer hun snoeren goed moesten leggen omdat het geluid haperde.

Ik las trouwens dat dit het eerste album was dat ze maakten zonder rekening te houden met live-optredens (een echt studio-album dus) en dat ze dachten een extra mannetje op synthesizer of zo op het podium nodig te hebben omdat het anders onuitvoerbaar was. Maar ze stonden gewoon lekker met hun drieen te rammen en het klonk alsof er tien man stond!
pi_39486870
Je maakt me nieuwsgierig naar Lowlands!
pi_39487764
ik heb hem gekocht in de media markt in maastricht voor maar 9,99 euro! (kartonnen hoesje) erg mooi uitklapbaar en er zitten enkele mooie fotos in
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_39489285
magnifiek, muse op werchter!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 3 juli 2006 @ 22:54:18 #290
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_39489754
quote:
Jammer, dan hoop ik dat het een tijdelijke dipje is of misschien dat het uitgaat
Want ondanks dat ik Absolution ook erg lekker vind, is het wel een stukkie minder dan Showbizz en Origin of Symmetry. Het gaat bergafwaarts
Mja idd, niet persoonlijk bedoeld hoor want er zijn er velen die bovenstaande mening delen, maar ik vond Showbizz eigenlijk een belachelijke plaat. Vrij simpele liedjes, wel lekker wat variatie. Tekstueel gezien vrij simpele en imo slecht uitgewerkte thema's (in vergelijking met Origin en Absolution, die op dat gebied een stuk sterker stonden)..

Maar enfin, ik vind de kracht van Muse juist dat ze iedere plaat in een ander jasje weten te gieten, geen twee platen klinken hetzelfde. Dat, terwijl er toch samenhang tussen de nummers op een plaat is en je toch de typische Muse-kenmerken in alle nummers terughoort zonder dat ze al te veel op elkaar lijken. Dat hebben ze met BHAR ook weer bereikt imo..
quote:
Maar ze stonden gewoon lekker met hun drieen te rammen en het klonk alsof er tien man stond!
Ze waren toch ècht met z'n 4'n hoor idd een extra mannetje op de synthesizer! Hoe kon je die in godsnaam missen! Die stond naast Dom duidelijk in beeld flink mee te swingen, en kreeg zelfs de '3e stem' nog voor z'n rekening volgens mij!

Overigens was dat optreden GEWELDIG! Wel vreemd dat ik als één van de weinigen bij de afsluiter Knights of Cydonia stond te springen, tot grote irritatie van m'n buren; Dat is namelijk één van de leukste en energiekste nummers van het nieuwe album imo..

[ Bericht 27% gewijzigd door TheArowana op 03-07-2006 23:02:45 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_39490227
Album staat nu ook op de Luisterpaal van www.3voor12.nl
pi_39493508
quote:
[b]Op maandag 3 juli 2006 22:54

Ze waren toch ècht met z'n 4'n hoor idd een extra mannetje op de synthesizer! Hoe kon je die in godsnaam missen! Die stond naast Dom duidelijk in beeld flink mee te swingen, en kreeg zelfs de '3e stem' nog voor z'n rekening volgens mij!
Dat meen je niet . En ik heb toch alles goed kunnen zien..... Komt natuurlijk omdat ik alleen naar Matthew heb gekeken en staan kwijlen. Oh, wat erg!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 08:37:12 #293
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_39497369
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef TheArowana het volgende:
Wel vreemd dat ik als één van de weinigen bij de afsluiter Knights of Cydonia stond te springen, tot grote irritatie van m'n buren; Dat is namelijk één van de leukste en energiekste nummers van het nieuwe album imo..
hmmm, dan stond jij toch echt verkeerd
want wij, en met mij eigenlijk iedereen die in de buurt stond, gingen helemaal los
  dinsdag 4 juli 2006 @ 09:46:28 #294
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39498426
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb hem gekocht in de media markt in maastricht voor maar 9,99 euro! (kartonnen hoesje) erg mooi uitklapbaar en er zitten enkele mooie fotos in
weer genaaid bij de FRS dus

Het boekwerkje wat er bij zit is wel weer erg Muse-ig!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:01:32 #295
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39498767
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef Innuendo het volgende:
Ik doe nooit aan tvp's.

Edit:
Om er dan toch maar even een serieuze post van te maken: ik ben echt verliefd op Soldiers Poem in tegenstelling tot de meeste anderen geloof ik. Klinkt erg Queen achtig (mijn andere grote liefde op muziek gebied) vooral vanwege de koortjes denk ik... Maar ik vinnem te gek iig
Dan moet ik dat nummer ook maar wat vaker gaan luisteren
It's Time To Shine
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:10:08 #296
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_39498950
Mijn favo love nummer is wel Screenager, zeker in de Hullabaloo versie. Dom op de drums met 1 hand xylofoon spelen en verder lekker door drummen!
It's Time To Shine
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:20:48 #297
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39500877
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef TheArowana het volgende:

Die heb ik ook niet gezien Terwijl ik op een moment wel dacht: dit kúnnen ze niet maar met zn 3-en doen...
quote:
Overigens was dat optreden GEWELDIG! Wel vreemd dat ik als één van de weinigen bij de afsluiter Knights of Cydonia stond te springen, tot grote irritatie van m'n buren; Dat is namelijk één van de leukste en energiekste nummers van het nieuwe album imo..
Wij stonden ook bij een stukje waar niemand kennelijk nog het nieuwe album kende, dus bij die nummers was iedereen vrij stil, terwijl wij helemaal uit ons dak gingen
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:32:51 #298
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_39503044
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik ook niet gezien Terwijl ik op een moment wel dacht: dit kúnnen ze niet maar met zn 3-en doen...
je stond gewoon te ver weg
check hier voor een paar foto's...
maar eerlijk is eerlijk, hij zat er ook niet met alle nummers bij
pi_39503161
Synth van vorige tour was toch wel ff iets stoerder...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:38:16 #300
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39503221
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef MadMarine het volgende:

[..]

je stond gewoon te ver weg
check hier voor een paar foto's...
maar eerlijk is eerlijk, hij zat er ook niet met alle nummers bij
Ah, wij stonden ongeveer even ver weg, alleen dan meer naar links en dan valt die vent dus weg

Zal vanavond mijn fantastische 3 pics uploaden
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')