Een mening is geen feit vriend.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dat was een feit dat IK vond dat ze minder worden, wel goed lezen he![]()
Overigens, bloodymary, ik ben de grootste fan hoor!! zegt dus helemaal niets![]()
Live is het sowieso een topband van wat ik op dvd heb gezien![]()
VD zomer eindelijk live![]()
Ik denk dat wel meer mensen zichzelf de allergrootste fan noemenquote:Op maandag 3 juli 2006 18:47 schreef bloodymary het volgende:
Nou, hier spreekt dan de allergrootste Musefan en fan van de eerste dag. Ik vind ze echt nog steeds beter worden! Na Absolution dacht ik mooier en bombastischer kan het niet, maar dat kan dus wel..........
En zelfs live zit er nog steeds een stijgende lijn in. Wat ik op Werchter heb gezien![]()
koop een taart en vier hetquote:Op maandag 3 juli 2006 18:57 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Een mening is geen feit vriend.![]()
[/zeikmode]
Nog typischerquote:
Wist niet dat je heet van me werd.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:19 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nog typischer
Maargoed, voor de mensen die nu het laatste woord willen hebben (ik heb er ook een handje van), gaat u gang want ik ga maar eens weg uit deze bloedhitte en ga naar buiten.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Starlight wordt volgende single!
Muse are once again working with David Slade on the new video for 'Starlight' the next single of Black Holes & Revelations. Shooting for the video is expected to start late next month. Slade is aparrently planning what looks almost like a sequal video to 'Sing For Absolution'.The B-Sides are supposed to be a cover of Lightning Bolt's 'Dracula Mountain' and an acoustic version of 'Map of the Prob
Problematique'. As usual released on CD, DVD, and 7". The performance of Starlight on the AOL session tonight will be included on the DVD, along with the video and the making of! Plans for the single's release is late August but the release date is still unknown.
Bekijk/Beluister Muse' AOL Session hier!
Mja idd, niet persoonlijk bedoeld hoor want er zijn er velen die bovenstaande mening delen, maar ik vond Showbizz eigenlijk een belachelijke plaat. Vrij simpele liedjes, wel lekker wat variatie. Tekstueel gezien vrij simpele en imo slecht uitgewerkte thema's (in vergelijking met Origin en Absolution, die op dat gebied een stuk sterker stonden)..quote:Jammer, dan hoop ik dat het een tijdelijke dipje is of misschien dat het uitgaat
Want ondanks dat ik Absolution ook erg lekker vind, is het wel een stukkie minder dan Showbizz en Origin of Symmetry. Het gaat bergafwaarts
Ze waren toch ècht met z'n 4'n hoorquote:Maar ze stonden gewoon lekker met hun drieen te rammen en het klonk alsof er tien man stond!
Dat meen je nietquote:[b]Op maandag 3 juli 2006 22:54
Ze waren toch ècht met z'n 4'n hooridd een extra mannetje op de synthesizer! Hoe kon je die in godsnaam missen! Die stond naast Dom duidelijk in beeld flink mee te swingen, en kreeg zelfs de '3e stem' nog voor z'n rekening volgens mij!
hmmm, dan stond jij toch echt verkeerdquote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef TheArowana het volgende:
Wel vreemd dat ik als één van de weinigen bij de afsluiter Knights of Cydonia stond te springen, tot grote irritatie van m'n buren; Dat is namelijk één van de leukste en energiekste nummers van het nieuwe album imo..
weer genaaid bij de FRS dusquote:Op maandag 3 juli 2006 22:06 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb hem gekocht in de media markt in maastricht voor maar 9,99 euro! (kartonnen hoesje) erg mooi uitklapbaar en er zitten enkele mooie fotos in![]()
Dan moet ik dat nummer ook maar wat vaker gaan luisterenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef Innuendo het volgende:
Ik doe nooit aan tvp's.
Edit:
Om er dan toch maar even een serieuze post van te maken: ik ben echt verliefd op Soldiers Poem in tegenstelling tot de meeste anderen geloof ik. Klinkt erg Queen achtig (mijn andere grote liefde op muziek gebied) vooral vanwege de koortjes denk ik... Maar ik vinnem te gek iig
Die heb ik ook niet gezienquote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef TheArowana het volgende:
Ze waren toch ècht met z'n 4'n hooridd een extra mannetje op de synthesizer! Hoe kon je die in godsnaam missen! Die stond naast Dom duidelijk in beeld flink mee te swingen, en kreeg zelfs de '3e stem' nog voor z'n rekening volgens mij!
Wij stonden ook bij een stukje waar niemand kennelijk nog het nieuwe album kende, dus bij die nummers was iedereen vrij stil, terwijl wij helemaal uit ons dak gingenquote:Overigens was dat optreden GEWELDIG! Wel vreemd dat ik als één van de weinigen bij de afsluiter Knights of Cydonia stond te springen, tot grote irritatie van m'n buren; Dat is namelijk één van de leukste en energiekste nummers van het nieuwe album imo..
je stond gewoon te ver wegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:20 schreef MissBliss het volgende:
Die heb ik ook niet gezienTerwijl ik op een moment wel dacht: dit kúnnen ze niet maar met zn 3-en doen...
Ah, wij stonden ongeveer even ver weg, alleen dan meer naar links en dan valt die vent dus wegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:32 schreef MadMarine het volgende:
[..]
je stond gewoon te ver weg
check hier voor een paar foto's...
maar eerlijk is eerlijk, hij zat er ook niet met alle nummers bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |