Heb ik nog nergens gezien. Heb je 'm nou nog niet?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:07 schreef CherryLips het volgende:
hebben ze ook ergens de 'gewone' versie?
Exclusiefquote:Beluister hier 'Black Holes And Revelations', het nieuwste album van Muse dat maandag pas in de winkels ligt. MTV gunt je een exclusief voorproefje!
Beluister hier het gehele album
nee, ik wil de gewonequote:Op maandag 3 juli 2006 12:35 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Heb ik nog nergens gezien. Heb je 'm nou nog niet?![]()
Ik ookquote:Op maandag 3 juli 2006 12:38 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb de versie met het kartonnen hoesjeheb geen andere gezien.
Jammer dat Glorious er niet opstaat...
Jammer, dan hoop ik dat het een tijdelijke dipje is of misschien dat het uitgaatquote:Op maandag 3 juli 2006 09:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Tijdens Absolution had ie al met z'n huidige vriendin.
Vind jij.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:49 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Jammer, dan hoop ik dat het een tijdelijke dipje is of misschien dat het uitgaat
Want ondanks dat ik Absolution ook erg lekker vind, is het wel een stukkie minder dan Showbizz en Origin of Symmetry. Het gaat bergafwaarts![]()
Klopt, ik vergat er bij te zeggen dat het mijn mening was, al komt die redelijk overeen met de algemene opinie van de muse-fans denk ikquote:Op maandag 3 juli 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Vind jij.Ik vind het zo'n onzin dat het allemaal precies hetzelfde moet klinken. En nu weet ik even niet meer wat ik wilde zeggen. Het is te warm om een mening te hebben vandaag.
![]()
Dat idee heb ik niet, als je naar de meningen in dit topic kijktquote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Klopt, ik vergat er bij te zeggen dat het mijn mening was, al komt die redelijk overeen met de algemene opinie van de muse-fans denk ik![]()
Je kunt helemaal niet voor de muse-fans spreken, ik spreek veel Muse-fans en die vinden juist dat ze alleen maar beter worden en zich blijven ontwikkelen. Maar smaken blijven verschillen natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat ALLE muse-fans JOUW mening delen? *proest* Je kunt je eigen 'mening' wel proberen te onderbouwen met zo'n dwaas argumentje, maar het slaat werkelijk nergens op.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:03 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Klopt, ik vergat er bij te zeggen dat het mijn mening was, al komt die redelijk overeen met de algemene opinie van de muse-fans denk ik![]()
Ik kan het wel, want de mensen die jij spreekt zijn weer andere dan die ik spreek.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je kunt helemaal niet voor de muse-fans spreken, ik spreek veel Muse-fans en die vinden juist dat ze alleen maar beter worden en zich blijven ontwikkelen. Maar smaken blijven verschillen natuurlijk. Maar om nou te zeggen dat ALLE muse-fans JOUW mening delen? *proest* Je kunt je eigen 'mening' wel proberen te onderbouwen met zo'n dwaas argumentje, maar het slaat werkelijk nergens op.![]()
Er zijn verschillende 'fans'. Maar is de mening van de mensen die jij spreekt definitief tegenover de mensen die ik spreek? Volgende keer minder belachelijke beredeneringen?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef DeVinger het volgende:
Ik kan het wel, want de mensen die jij spreekt zijn weer andere dan die ik spreek.
Kortom, op basis van jouw argument kunnen we het dus eigenlijk beiden niet.
Nounou, stoere jongen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 18:43 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn verschillende 'fans'. Maar is de mening van de mensen die jij spreekt definitief tegenover de mensen die ik spreek? Volgende keer minder belachelijke beredeneringen?
Vreemd, want een paar posts geleden kwam je wel met een 'feit'. Niet jezelf tegenspreken he.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Nounou, stoere jongen hoor![]()
Meningen zijn meningen, en geen feiten. Kortom, zonder feiten blijft het toch altijd over en weer gelul. Dus wat dat betreft hebben we beiden nog ongelijk, totdat we met feiten komen.
(en die heb ik niet, of het moet zijn dat van de muse-fans die ik gesproken heb men het minder vindt, maar das meer een samenvatting van verschillende meningen)
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:47 schreef bloodymary het volgende:
Nou, hier spreekt dan de allergrootste Musefan en fan van de eerste dag. Ik vind ze echt nog steeds beter worden! Na Absolution dacht ik mooier en bombastischer kan het niet, maar dat kan dus wel..........
En zelfs live zit er nog steeds een stijgende lijn in. Wat ik op Werchter heb gezien![]()
Ja dat was een feit dat IK vond dat ze minder worden, wel goed lezen hequote:Op maandag 3 juli 2006 18:47 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Vreemd, want een paar posts geleden kwam je wel met een 'feit'. Niet jezelf tegenspreken he.
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dat was een feit dat IK vond dat ze minder worden, wel goed lezen he![]()
Overigens, bloodymary, ik ben de grootste fan hoor!! zegt dus helemaal niets![]()
Live is het sowieso een topband van wat ik op dvd heb gezien![]()
VD zomer eindelijk live![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |