Fury!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jongens, weet iemand welk nummer http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=p1m_b.wav is?
En terecht!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:36 schreef Megalomaniac het volgende:
Starlight wordt volgende single!
Muse are once again working with David Slade on the new video for 'Starlight' the next single of Black Holes & Revelations. Shooting for the video is expected to start late next month. Slade is aparrently planning what looks almost like a sequal video to 'Sing For Absolution'.The B-Sides are supposed to be a cover of Lightning Bolt's 'Dracula Mountain' and an acoustic version of 'Map of the Prob
Problematique'. As usual released on CD, DVD, and 7". The performance of Starlight on the AOL session tonight will be included on the DVD, along with the video and the making of! Plans for the single's release is late August but the release date is still unknown.
ps: zijn er nog meer mensen naar werchter geweest hier?? en wat vonden jullie ervan??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:04 schreef MadMarine het volgende:
yo gasten
gister naar muse op werchter geweest![]()
het was vanzelfsprekend té vet voor woorden!!
we stonden zo ver mogelijk in het midden en vooraan als maar kon voor het gewone publiek
maareh, om dit alles nog eens te beleven... cirkuleren er al opgenomen steams rond op internet?? ik kan op het moment namelijk nog niks vinden... en ik MOET het gewoon nóg een keer zien!!!
btw vanavond muse op 3fm. de show van gister op de radio tussen 6 en 8 volgens mij... voor de liefhebber
wat is er digi aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ook. Digipack voor ¤14,99 bij de Mediamarkt.
Oeh die moet ik maandag dan even gaan halenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Zo heet het, een uitklapdoosje, geen gewone jewelcase.
oh ok, ik had gehoopt dat er een bonus cd/dvd ofzo dan bij zou zittenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Zo heet het, een uitklapdoosje, geen gewone jewelcase.
ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:12 schreef Nepthys het volgende:
Ik ga hem maandag ook maar even halen denk ik.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:04 schreef MadMarine het volgende:
yo gasten
gister naar muse op werchter geweest![]()
het was vanzelfsprekend té vet voor woorden!!
we stonden zo ver mogelijk in het midden en vooraan als maar kon voor het gewone publiek
maareh, om dit alles nog eens te beleven... cirkuleren er al opgenomen steams rond op internet?? ik kan op het moment namelijk nog niks vinden... en ik MOET het gewoon nóg een keer zien!!!
btw vanavond muse op 3fm. de show van gister op de radio tussen 6 en 8 volgens mij... voor de liefhebber
Ja hoi ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:05 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ps: zijn er nog meer mensen naar werchter geweest hier?? en wat vonden jullie ervan??
http://www.microcuts.net/uk/concerts Bij November staat nog niksquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Tof, morgen even halen
[..]
Oh, vriendje ving op dat Matt aan het eind zei 'See you in november' maar ik hoorde het niet.. Jij ook gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |