Die is vast meteen door naar het gemeentehuis om zijn roze papiertje op te halenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Sylvana het volgende:
Leejow, laat je horeeeeeeeeeen!!!
ja ik was vorige keer gezakt en toen zei de instructeur ook ja er is pas plaatst in augustus want ze hebben het heel druk, maar ik verschuif iemand anders wel zodat jij eerder kanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
Gefeliciteerd Yoshi!
Voor mij is er nog geen datum beschikbaar, augustus op z'n vroegst nu.Maar ik wil toch echt zo snel mogelijk!
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef rena het volgende:
(...) Ben er overigens wel beter bij 's ochtends, hebben jullie dat ook?
maar goed dat zijn rijbewijs meteen is afgepakt, hoe stom kun je zijn zeg?quote:Debuterende automobilist veroorzaakt chaos
Uitgegeven: 22 juni 2006 10:47
ROTTERDAM - Een 27-jarige Rotterdammer die net zijn rijbewijs had, heeft het roze papiertje alweer moeten inleveren. Bovendien is zijn auto zwaar beschadigd, belandde hij in het ziekenhuis en is hem een poging tot doodslag ten laste gelegd, liet de politie donderdag weten.
De politie controleerde de man in de nacht van woensdag op donderdag op de Willem Buytewechstraat. Hij bleek met te veel alcohol op achter het stuur te zitten. Zijn rijbewijs werd ingenomen en hij kreeg een rijverbod van twaalf uur. Even daarna zagen politiemensen hem opnieuw rijden. Ze gaven hem een stopteken, maar dat negeerde hij en ging ervandoor.
Met de politie op zijn hielen reed de Rotterdammer door rode verkeerslichten, snelde over het fietspad en ramde bijna een politiewagen. Tegemoetkomende auto's moesten uitwijken om een aanrijding te voorkomen.
Op de Hillelaan raakte de auto de rand van het trottoir, waarna de man de macht over het stuur verloor. De wagen begon te slingeren en ramde een lichtmast. De auto kwam op zijn kop terecht. De brandweer moest eraan te pas komen om de man uit zijn wagen te bevrijden.
Bron
dat had mijn intructeur dus heel vaak, aardig irritant is datquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
dacht ff een uur te lessen. komt die gast na een uur nog niet. stond niet in zn agenda, wel in mijn boekje, nu vanmiddag om 16:15 een uur
Ligt eraan hoe druk het bij jouw cbr is, alsje het te lang vind duren kun je altijd bij een ander cbr in de buurt kijken. Als ik ga aanvragen dan kijk ik ook eerst of Zwolle of Apeldoorn het snelste isquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:35 schreef Yankee_One het volgende:
trouwens, echt belachelijk dat je zolang op je theorie moet wachten. wat als je zakt? moet je dan weer 4-5 weken wachten
Deed die van mij laatst ook, toen ik hem opbelde kon ik gelijk een half uurtje later al rijdenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat had mijn intructeur dus heel vaak, aardig irritant is dat
Misschien kan je proberen bij een ander CBR je theorie te halen? Volgens mij mag dat, en de wachttijden kunnen sterk verschillen. Misschien kan je met een treinreisje van een uur ergens anders volgende week al terecht. Aangezien alles met een spraakcomputer werkt zou ik gewoon eens proberen rond te bellen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:35 schreef Yankee_One het volgende:
lekker in die auto laten zitten
trouwens, echt belachelijk dat je zolang op je theorie moet wachten. wat als je zakt? moet je dan weer 4-5 weken wachten
ja inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat had mijn intructeur dus heel vaak, aardig irritant is dat
same herequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
wel praktijk, theorie moet ik zelf doen
gemiddeld aantal lessen ligt nou op 40 geloof ik, alleen de prijs per les verschilt per rijschool, en het kan natuurlijk altijd zijn dat je minder/meer lessen nodig hebt. gemiddeld ligt de prijs voor een rijles van 1 uur op 35-40 euroquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is het gemiddelde aantal benodigde lessen, en wat voor kosten komen er verder bij kijken als je een rijbewijs wilt halen? Kortom: hoe veel geld moet je van tevoren ongeveer hebben om zonder tussenpauze je rijbewijs te halen?
ik ken zelf weinig mensen ( ook uit dit topic) die met minder dan 30 lessen geslaagd zijn iigquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef p-etr-a het volgende:
Tjemig wat veel, 40 lessen. Ik zag wat aanbiedingen voor 20/25 lessen + een examen, wat dus dan goedkoper zou zijn. De kans dat je het dan al haalt is dus erg klein?
Met openbaar vervoer is het kut geregelt daar. Op de site van het CBR staat er ook een routebeschrijving.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef Wielman het volgende:
Morgen theorieexamen in Rotterdam bij Noorderbocht 25. Volgens 9292ov.nl moet ik dan ook nog 14 minuten lopen vanaf het Vroesenpark, rijdt er niet toevallig nog een andere bus ofzo die dichterbij stopt?
Volgens mij was het 40 lessen van een uur ja.. als het er dus 25 van 1,5 uur zijn is het ook bijna 40 uurquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:56 schreef p-etr-a het volgende:
Tjemig wat veel, 40 lessen. Ik zag wat aanbiedingen voor 20/25 lessen + een examen, wat dus dan goedkoper zou zijn. De kans dat je het dan al haalt is dus erg klein?
15 maanden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:51 schreef Yankee_One het volgende:
hoe lang ben je bezig?
ja 65 lessen, maar hoeveel maanden?
Ik heb dan meer dan 50 lessen gehad, maar me instructeur moet nog regelmatig dingen tegen me zeggen hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Rijles ging lekker vandaag. 1 klein foutje, weg met een hele rare bocht stopte ik nog net voordat een auto er was.
Wel irritant, ze hebben van Weert ongeveer de hele stad een 30 kilometerzone gemaakt.. Echt heel veel plekken waar ik normaal 50 reed nu ineens 30. En bij die zones zie ik die borden meestal wel, maar dat ben ik een straat later alweer vergeten, laat staan hele wijken.
.
Toen we even moesten wachten op de instructeur vroeg een meisje waarom die bij mij geen aanwijzingen gaf, en bij haar wel. Dûh, ik heb al zo'n 65 lessen gehad, hij heeft me niks meer te vertellen..
Volgende week weer examen.. Ben echt weer bang dat ik, zoals altijd, weer 1 stom ding een paar keer fout doen, wat ik normaal nog nooit fout heb gedaan. Heb er totaal geen zin in, maar wil nu wel eens van die lessen af zijn. Duurt al veel te lang.
.
Misschien maken ze zo'n aanbieding wel om je te laten denken dat je heel goedkoop uit bent, terwijl het dan later niet haalbaar blijkt in 20 lessen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ken zelf weinig mensen ( ook uit dit topic) die met minder dan 30 lessen geslaagd zijn iig
K heb dat gevoel precies ook, echt geen zin en bang dat ik weer stomme fouten maak...al is t voor mij de 2e keer pas maar ik heb toch ook al 55 lessen gehad ofzo...quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Rijles ging lekker vandaag. 1 klein foutje, weg met een hele rare bocht stopte ik nog net voordat een auto er was.
Wel irritant, ze hebben van Weert ongeveer de hele stad een 30 kilometerzone gemaakt.. Echt heel veel plekken waar ik normaal 50 reed nu ineens 30. En bij die zones zie ik die borden meestal wel, maar dat ben ik een straat later alweer vergeten, laat staan hele wijken.
.
Toen we even moesten wachten op de instructeur vroeg een meisje waarom die bij mij geen aanwijzingen gaf, en bij haar wel. Dûh, ik heb al zo'n 65 lessen gehad, hij heeft me niks meer te vertellen..
Volgende week weer examen.. Ben echt weer bang dat ik, zoals altijd, weer 1 stom ding een paar keer fout doen, wat ik normaal nog nooit fout heb gedaan. Heb er totaal geen zin in, maar wil nu wel eens van die lessen af zijn. Duurt al veel te lang.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |