Die voorzitter heeft zo'n geintjes eerder geflikt? Wanneer dan wel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Die voorzitter is een klootzak en heeft dit soort geintjes al eerder geflikt. Denk niet dat het bij Ajax zo snel nog een keer zal gebeuren.
Een speler die ZO graag weg wil moet je gewoon laten gaan.
Oooooh, dat verklaart waarom hij hem aan Valencia heeft aangeboden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:53 schreef Heero87 het volgende:
De voorzitter van Genk wil gewoon zijn sterspeler koste wat het kost houden.
Waar zie je mij zeggen dat ik dat van Steef heb? Nergens dus. Dus hou gewoon je mond als je ongegronde assumpties gaat makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gefaald omdat Steef het zegt of heb je um daarwerkelijk kut zien spelen?
En niet geheel onbelangrijk, kijk eens wie hij voor zich had.
De voorzitter heeft hem niet aangeboden, dat heeft z'n manager (z'n schoonfamilie dus) gedaan. Ze zagen dat de transfer naar Ajax afsprong, dus gingen ze maar bij andere clubs leuren. In de hoop geld te vangen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooooh, dat verklaart waarom hij hem aan Valencia heeft aangeboden.!
Hij wil um immers niet kwijt,.
Genk is een kutclub, Ajax een topclub met een jeugdopleiding die wereldwijd bekend staat als 1 van de beste.
Niet zo gek dat ie weg wil..
Ik noemde jou geen Steef-adept, ik doelde op DAM en Cultheld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat ik dat van Steef heb? Nergens dus. Dus hou gewoon je mond als je ongegronde assumpties gaat maken.
Ik post 2 keer iets wat Steef ergens anders post, en meteen ben ik een Steef-adept, terwijl ik minstens zo sceptisch ben over wat die vent allemaal zegt.
Die heeft ie wel; Meerdere zelfsquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sowieso, een scout die zoveel spelers "kent" vind ik al opvallend. Over iedereen heeft ie wel een mening.
Maar dat ie nog weet hoe ze tig jaar geleden speelden op een bepaalde positie vind ik helemaal knap. Fuck Einstein, Steef is the word.
Als ie echt zo goed is, waarom heeft ie dan geen topclub om voor te werken?.
Maar is kwalitatief natuurlijk niet van het niveau van Garcia, me dunkt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Trek de vergelijking maar met Lindenbergh, die kan in principe ook wel linksback.
Feit blijft dat Garcia al jaren niet meer linksback heeft gespeeld, en daar zal wel een reden voor zijn, of niet soms.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar is kwalitatief natuurlijk niet van het niveau van Garcia, me dunkt.
Dus die vergelijking gaat niet helemaal op imo.
Dus hij lekt bedrijfsgevoelige info overal op internet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die heeft ie wel; Meerdere zelfs.
Inderdaad, misschien hadden ze wel een échte linksback in de selectie.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Feit blijft dat Garcia al jaren niet meer linksback heeft gespeeld, en daar zal wel een reden voor zijn, of niet soms.
Die vond ik dan ook niet geweldig als linksback.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien hadden ze wel een échte linksback in de selectie.
Maxwell was trouwens ook linkshalf van nature.
Net als Urby.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien hadden ze wel een échte linksback in de selectie.
Maxwell was trouwens ook linkshalf van nature.
Die mailtjes naar Wotte (waar hij dus niet meer voor werkt) bedoel je? Of doel je op het mailtje naar Van Geel, dat hij gepubliceerd heeft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus hij lekt bedrijfsgevoelige info overal op internet?
Lijkt me niet dat clubs dat leuk vinden dat iemand dat rond bazuint.
Hij deed het toch stukken beter dan Olaf L.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die vond ik dan ook niet geweldig als linksback.
Ajax.nlquote:Ajax stelt beleidsplan 2006-2011 vast
Amsterdam, 15 juni 2006
De directie van Ajax heeft vandaag haar beleidsplan 2006-2011 vastgesteld. In het plan zijn op het sportieve vlak de volgende doelstellingen opgenomen: 1) Eens per twee jaar landskampioen, 2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa. Daarnaast kent Ajax de financiële doelstelling de omzet jaarlijks met 5 à 6% te laten groeien.
De waarden die aan het plan ten grondslag liggen zijn:
1) Ajax inspireert en bindt zijn fans aan zich over de hele wereld
2) Ajax wint met aanvallend, creatief en dominant voetbal
3) Ajax kent een professioneel topsportklimaat met zijn unieke jeugdopleiding
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
5) Ajax neemt actief zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.
De strategische beleidshoekstenen zijn gefocust op voetbal, bedrijfsvoering, supporters en club en organisatie.
Maarten Fontein: “Met dit plan willen we Ajax blijvend terugbrengen naar de top. Ik ben er van overtuigd dat we met gebruik van teamgeest, saamhorigheid en clubliefde er in zullen slagen dit ambitieuze plan te realiseren.”
quote:Racing Genk heeft laten weten onaangenaam verrast te zijn door de stap van Steven Defour om aan te kondigen zijn contract eenzijdig te verbreken door beroep te doen op de Wet van 78 die sporters de mogelijkheid voortijdig en eenzijdig een contract van bepaalde duur (maximum 5 jaar) te verbreken, mits ze een vergoeding betalen aan de opgezegde club.
De club zegt daarin onderandere dat Ajax Defour nog een jaar bij Genk had willen stallen, maar dat de Belgische club dat niet wilde gezien de ontstane situatie.
KRC Genk: Persmedeling rond Steven Defour
KRC Genk meldt dat speler Steven Defour vandaag zijn arbeidsovereenkomst, die hem nog tot de club bond tot einde juni 2009, op eenzijdige wijze heeft verbroken.
KRC Genk betreurt daarbij de démarches die door de heer Defour en zijn raadsman in de media zijn ondernomen en waarbij KRC Genk wordt beschuldigd van illegale praktijken in het kader van de onderhandelingen mbt een eventuele overgang van de heer Defour naar Ajax Amsterdam.
Dit zou er volgens de heer Defour toe geleid hebben dat de onderhandelingen met Ajax zijn afgesprongen, hetgeen hij thans aanhaalt als rechtvaardiging van de verbreking van zijnentwege .
KRC Genk ontkent met klem zich op welke wijze dan ook schuldig te hebben gemaakt aan eender welke illegale praktijk en formuleert alle voorbehoud voor deze lasterlijke aantijging.
KRC Genk heeft trouwens van in den beginne volgehouden dat zij op constructieve wijze wenste mee te werken aan een eventuele overgang van speler Defour naar Ajax Amsterdam, voor zover het aanbod vanuit Amsterdam uiteraard realistisch bleek te zijn.
Het aanbod, zoals het thans voorlag en hetwelk trouwens geen definitief aanbod was, voldeed echter niet aan de verwachtingen zodat verdere onderhandelingen aan de orde waren. Een van de elementen van het aanbod was dat speler Defour nog op huurbasis in Genk zou blijven hetgeen gelet op de gespannen situatie niet uitvoerbaar was. Er werd en wordt overigens over gansandere bedragen onderhandeld als deze die in de persmededeling van de raadsman van Defour staan vermeld.
KRC Genk betreurt dan ook de eerder impulsieve beslissing van speler Defour, maar blijft bereid om, in een serene sfeer, in dialoog te treden met alle betrokken partijen om een oplossing naar ieders tevredenheid uit te werken.
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die mailtjes naar Wotte (waar hij dus niet meer voor werkt) bedoel je? Of doel je op het mailtje naar Van Geel, dat hij gepubliceerd heeft?
Ooh, ik wist niet dat dat zo heette tegenwoordig.quote:4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die heeft ie wel; Meerdere zelfs.
Had ik vanmiddag al gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd.En dan ook nog openen met "Meneer van Geel"
Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
Ik heb wel vertrouwen in Roger Garciaquote:
Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).
Hoe weet jij dat "zoiets trouwens sowieso niet via de mail gaat". Is Van Geel je vader of is het pure aanname?
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?
Linkje? Zal wel leuk zijn om te lezen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
En jij weet wel hoe dat gaat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd.En dan ook nog openen met "Meneer van Geel"
Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Al die zogenaamde insiders zaten naast Davids en Roger. Op dapperestrijders werd gemeld dat Davids al had getekend. Er is nauwelijks iets verteld over Roger. Davids komt niet, Roger komt wel.
Het is een aanname dat men dan ook altijd via de telefoon communiceertquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, er bestaat nog zoiets als de telefoon dacht ik.
Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, er bestaat nog zoiets als de telefoon dacht ik.
Paas eens een linkje Cultheldquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
Precies.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.
Bij mij op m'n werk vinden ze dat dus echt niet okay.quote:
Even ter informatie.. Wat voor werk doe je/ Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...
Complete scoutingsverslagen gaan ook via de digitale snelweg. Ik heb van Steef diverse sites gekregen, waar alles op is gedigitaliseerd. Kun je alleen op komen met een gebruikersnaam en ww. Naar aanleiding van zo'n mailtje kan zo'n database dan gebruikt worden door een Wotte of Van Geel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |