abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:52:33 #251
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38890552
Sowieso, een scout die zoveel spelers "kent" vind ik al opvallend. Over iedereen heeft ie wel een mening.
Maar dat ie nog weet hoe ze tig jaar geleden speelden op een bepaalde positie vind ik helemaal knap. Fuck Einstein, Steef is the word.
Als ie echt zo goed is, waarom heeft ie dan geen topclub om voor te werken? .
-
pi_38890566
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Die voorzitter is een klootzak en heeft dit soort geintjes al eerder geflikt. Denk niet dat het bij Ajax zo snel nog een keer zal gebeuren.

Een speler die ZO graag weg wil moet je gewoon laten gaan.
Die voorzitter heeft zo'n geintjes eerder geflikt? Wanneer dan wel?

De voorzitter van Genk wil gewoon zijn sterspeler koste wat het kost houden. Is dat zo verwonderlijk? Dat is verdomme zijn verplichting tegenover z'n supporters.

Ik heb de indruk dat de Nederlandse pers de zaak nogal eenzijdig bekijkt. Ik ben er van overtuigd dat Defour diep in zijn hart best bij Genk wil blijven. En wellicht beseft hij ook dat dat het beste is. Alleen: die jongen die wordt omringd door een slecht, haast misdadig milieu (namelijk de familie van zijn vriendin). Die hebben Defour volledig in hun macht en doen met hem wat hem willen. Ajax komt met geld zwaaien? Dan moet hij daarheen. Ze hebben die jongen zelfs volledig weggetrokken bij z'n ouders, omdat die Defour aanraadden om in Genk te blijven. Ik vind het niet meer dan logisch dat de voorzitter van Genk daar niet zomaar aan toegeeft.

Hier trouwens nog een interviewtje van vanmiddag met die voorzitter

http://www.krcgenk.be/sections/webtv/data/jvdefour.html
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:54:27 #253
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38890597
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:53 schreef Heero87 het volgende:

De voorzitter van Genk wil gewoon zijn sterspeler koste wat het kost houden.
Oooooh, dat verklaart waarom hij hem aan Valencia heeft aangeboden. !
Hij wil um immers niet kwijt, .
Genk is een kutclub, Ajax een topclub met een jeugdopleiding die wereldwijd bekend staat als 1 van de beste.
Niet zo gek dat ie weg wil. .
-
pi_38890739
Gerrum, Vaessen is boos. Zeer boos...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:02:21 #255
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38890797
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gefaald omdat Steef het zegt of heb je um daarwerkelijk kut zien spelen?
En niet geheel onbelangrijk, kijk eens wie hij voor zich had.
Waar zie je mij zeggen dat ik dat van Steef heb? Nergens dus. Dus hou gewoon je mond als je ongegronde assumpties gaat maken .

Ik post 2 keer iets wat Steef ergens anders post, en meteen ben ik een Steef-adept, terwijl ik minstens zo sceptisch ben over wat die vent allemaal zegt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:05:21 #256
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38890846
En waarom is alles wat methodmich de basisschoolleraar wél waar trouwens?

!!!!!
pi_38890849
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:54 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Oooooh, dat verklaart waarom hij hem aan Valencia heeft aangeboden. !
Hij wil um immers niet kwijt, .
Genk is een kutclub, Ajax een topclub met een jeugdopleiding die wereldwijd bekend staat als 1 van de beste.
Niet zo gek dat ie weg wil. .
De voorzitter heeft hem niet aangeboden, dat heeft z'n manager (z'n schoonfamilie dus) gedaan. Ze zagen dat de transfer naar Ajax afsprong, dus gingen ze maar bij andere clubs leuren. In de hoop geld te vangen natuurlijk.

Het is Defour trouwens écht niet om Ajax te doen. Als Feyenoord in plaats van Ajax was gekomen en ook met geld had staan zwaaien, dan had zijn schoonfamilie hem richting Rotterdam gepusht.

Als Chelsea morgen hoort dat Defour transfervrij is en met het geld komt zwaaien, ben ik er zeker van dat z'n schoonfamilie hem richting Chelsea duwt.

Defour gaf trouwens een goeie twee maanden geleden -voor dat z'n schoonfamilie hem inpalmde- dat hij graag bij Genk wilde blijven en dat dat hem het verstandigste leek.
Hij verklaarde trouwens ooit nooit naar Anderlecht te willen gaan omdat dat een club voor "dikke nekken" is. Ik vraag me af wat ie dan bij Ajax gaat zoeken.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:11:43 #258
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38890970
Die Vaessen heeft trouwens natuurlijk wel gelijk wat betreft z'n punt dat het eerste de beste product van de jeugdopleiding direct op zo'n manier een vertrek wil afdwingen na een paar a maanden voetbal. En dat is natuurlijk zeer triest naar de club toe die je heeft opgeleid.

Aan de andere kant had Vaessen natuurlijk realistisch moeten zijn en bij een redelijk bod Defour moeten laten gaan. Hoe hij over een Defour en Daerden en diens spreekt. Met alle respect, maar je bent KRC Genk. Je hoort Willem II toch ook niet reppen over een ploeg bouwen rond Dembele. Zulke jongens raak je kwijt, en daar moet je mee leven.

Net zoals Ajax ermee moet leven dat Sneijder vroeg of laat zal vertrekken, of andere talenten die 3-4 jaar verder in hun ontwikkeling zijn dan Steven Defour. Ajax leidt op voor de grote clubs en voorziet zichzelf in de behoefte waar eigen talenten tekort komen. Kleinere clubs als Genk kunnen met die gevallen hele leuke deals maken met de clubs die interesse daarin heeft. Een paar miljoen euro, of een leuke ruildeal.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:19:55 #259
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891141
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:02 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat ik dat van Steef heb? Nergens dus. Dus hou gewoon je mond als je ongegronde assumpties gaat maken .

Ik post 2 keer iets wat Steef ergens anders post, en meteen ben ik een Steef-adept, terwijl ik minstens zo sceptisch ben over wat die vent allemaal zegt.
Ik noemde jou geen Steef-adept, ik doelde op DAM en Cultheld.
Maar het is wel erg toevallig dat hij dat zegt en dat jij dat nu ook zegt.
Of heb je um echt linksback zien spelen, een paar wedstrijden lang? Als je het niet van Steef hebt, van wie dan wel. .
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:21:43 #260
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38891179
Trek de vergelijking maar met Lindenbergh, die kan in principe ook wel linksback.
pi_38891207
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sowieso, een scout die zoveel spelers "kent" vind ik al opvallend. Over iedereen heeft ie wel een mening.
Maar dat ie nog weet hoe ze tig jaar geleden speelden op een bepaalde positie vind ik helemaal knap. Fuck Einstein, Steef is the word.
Als ie echt zo goed is, waarom heeft ie dan geen topclub om voor te werken? .
Die heeft ie wel; Meerdere zelfs .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:24:47 #262
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891249
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Trek de vergelijking maar met Lindenbergh, die kan in principe ook wel linksback.
Maar is kwalitatief natuurlijk niet van het niveau van Garcia, me dunkt.
Dus die vergelijking gaat niet helemaal op imo.
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:25:30 #263
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38891269
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar is kwalitatief natuurlijk niet van het niveau van Garcia, me dunkt.
Dus die vergelijking gaat niet helemaal op imo.
Feit blijft dat Garcia al jaren niet meer linksback heeft gespeeld, en daar zal wel een reden voor zijn, of niet soms.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:25:42 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891276
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dus hij lekt bedrijfsgevoelige info overal op internet?
Lijkt me niet dat clubs dat leuk vinden dat iemand dat rond bazuint.
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:26:18 #265
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891290
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Jajong het volgende:

[..]

Feit blijft dat Garcia al jaren niet meer linksback heeft gespeeld, en daar zal wel een reden voor zijn, of niet soms.
Inderdaad, misschien hadden ze wel een échte linksback in de selectie.
Maxwell was trouwens ook linkshalf van nature.
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:28:43 #266
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38891372
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die vond ik dan ook niet geweldig als linksback.
pi_38891379
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Net als Urby.
pi_38891386
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dus hij lekt bedrijfsgevoelige info overal op internet?
Lijkt me niet dat clubs dat leuk vinden dat iemand dat rond bazuint.
Die mailtjes naar Wotte (waar hij dus niet meer voor werkt) bedoel je? Of doel je op het mailtje naar Van Geel, dat hij gepubliceerd heeft?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:31:25 #269
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891459
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Die vond ik dan ook niet geweldig als linksback.
Hij deed het toch stukken beter dan Olaf L.
En slecht was het zeker niet. Okay, geen Chivu ( . ) maar hij heeft zeer sterke periodes gekend.
Maar Garcia wordt gehaald voor linkshalf, dus deze hele discussie is niet echt relevant toch? .
Als noodoplossing is het iig een optie. Hij is niet vreemd op die plek.
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:31:54 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38891473
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Net als Urby.
Inderdaad.
-
pi_38892375
quote:
Ajax stelt beleidsplan 2006-2011 vast

Amsterdam, 15 juni 2006
De directie van Ajax heeft vandaag haar beleidsplan 2006-2011 vastgesteld. In het plan zijn op het sportieve vlak de volgende doelstellingen opgenomen: 1) Eens per twee jaar landskampioen, 2) Structureel behoren tot de beste zestien voetbalclubs van Europa. Daarnaast kent Ajax de financiële doelstelling de omzet jaarlijks met 5 à 6% te laten groeien.

De waarden die aan het plan ten grondslag liggen zijn:
1) Ajax inspireert en bindt zijn fans aan zich over de hele wereld
2) Ajax wint met aanvallend, creatief en dominant voetbal
3) Ajax kent een professioneel topsportklimaat met zijn unieke jeugdopleiding
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
5) Ajax neemt actief zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.

De strategische beleidshoekstenen zijn gefocust op voetbal, bedrijfsvoering, supporters en club en organisatie.

Maarten Fontein: “Met dit plan willen we Ajax blijvend terugbrengen naar de top. Ik ben er van overtuigd dat we met gebruik van teamgeest, saamhorigheid en clubliefde er in zullen slagen dit ambitieuze plan te realiseren.”
Ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_38892470
quote:
Racing Genk heeft laten weten onaangenaam verrast te zijn door de stap van Steven Defour om aan te kondigen zijn contract eenzijdig te verbreken door beroep te doen op de Wet van 78 die sporters de mogelijkheid voortijdig en eenzijdig een contract van bepaalde duur (maximum 5 jaar) te verbreken, mits ze een vergoeding betalen aan de opgezegde club.

De club zegt daarin onderandere dat Ajax Defour nog een jaar bij Genk had willen stallen, maar dat de Belgische club dat niet wilde gezien de ontstane situatie.

KRC Genk: Persmedeling rond Steven Defour

KRC Genk meldt dat speler Steven Defour vandaag zijn arbeidsovereenkomst, die hem nog tot de club bond tot einde juni 2009, op eenzijdige wijze heeft verbroken.

KRC Genk betreurt daarbij de démarches die door de heer Defour en zijn raadsman in de media zijn ondernomen en waarbij KRC Genk wordt beschuldigd van illegale praktijken in het kader van de onderhandelingen mbt een eventuele overgang van de heer Defour naar Ajax Amsterdam.

Dit zou er volgens de heer Defour toe geleid hebben dat de onderhandelingen met Ajax zijn afgesprongen, hetgeen hij thans aanhaalt als rechtvaardiging van de verbreking van zijnentwege .

KRC Genk ontkent met klem zich op welke wijze dan ook schuldig te hebben gemaakt aan eender welke illegale praktijk en formuleert alle voorbehoud voor deze lasterlijke aantijging.

KRC Genk heeft trouwens van in den beginne volgehouden dat zij op constructieve wijze wenste mee te werken aan een eventuele overgang van speler Defour naar Ajax Amsterdam, voor zover het aanbod vanuit Amsterdam uiteraard realistisch bleek te zijn.

Het aanbod, zoals het thans voorlag en hetwelk trouwens geen definitief aanbod was, voldeed echter niet aan de verwachtingen zodat verdere onderhandelingen aan de orde waren. Een van de elementen van het aanbod was dat speler Defour nog op huurbasis in Genk zou blijven hetgeen gelet op de gespannen situatie niet uitvoerbaar was. Er werd en wordt overigens over gans andere bedragen onderhandeld als deze die in de persmededeling van de raadsman van Defour staan vermeld.

KRC Genk betreurt dan ook de eerder impulsieve beslissing van speler Defour, maar blijft bereid om, in een serene sfeer, in dialoog te treden met alle betrokken partijen om een oplossing naar ieders tevredenheid uit te werken.
pi_38892485
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die mailtjes naar Wotte (waar hij dus niet meer voor werkt) bedoel je? Of doel je op het mailtje naar Van Geel, dat hij gepubliceerd heeft?
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd. En dan ook nog openen met "Meneer van Geel" Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
  donderdag 15 juni 2006 @ 19:01:59 #274
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38892512
quote:
4) Ajax garandeert continuïteit door een gezonde bedrijfsvoering te koppelen aan het bewaken van zijn historische clubcultuur
Ooh, ik wist niet dat dat zo heette tegenwoordig. , !
-
pi_38896062
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:22 schreef cultheld het volgende:

[..]

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:28:58 #276
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_38896130
Roger Garcia, is dat wat
pi_38896231
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Roger Garcia, is dat wat
Bij Espanyol was ie wel goed.
pi_38896264
Ik heb zin in volgend jaar, opschieten met dat WK!
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:42:21 #280
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38896656
Lijkt me wel mooi om op zo van PSV te winnen met 1-0 en kampioen te worden.
pi_38897142
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd. En dan ook nog openen met "Meneer van Geel" Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).
Hoe weet jij dat "zoiets trouwens sowieso niet via de mail gaat". Is Van Geel je vader of is het pure aanname?
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:57:09 #283
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38897198
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
Roger Garcia, is dat wat
Ik heb wel vertrouwen in Roger Garcia
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38897241
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).
Hoe weet jij dat "zoiets trouwens sowieso niet via de mail gaat". Is Van Geel je vader of is het pure aanname?
Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?
pi_38897357
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:

[..]

Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:03:29 #286
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38897453
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
Linkje? Zal wel leuk zijn om te lezen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:04:19 #287
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38897489
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

En jij weet wel hoe dat gaat?
pi_38897536
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nou, er bestaat nog zoiets als de telefoon dacht ik.
pi_38897539
Al die zogenaamde insiders zaten naast Davids en Roger. Op dapperestrijders werd gemeld dat Davids al had getekend . Er is nauwelijks iets verteld over Roger. Davids komt niet, Roger komt wel.
pi_38897560
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Al die zogenaamde insiders zaten naast Davids en Roger. Op dapperestrijders werd gemeld dat Davids al had getekend . Er is nauwelijks iets verteld over Roger. Davids komt niet, Roger komt wel.
Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:06:04 #291
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38897567
Even een kanttekening, ALLES gaat via e-mail in t bedrijfsleven tegenwoordig .
pi_38897580
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het is een aanname dat men dan ook altijd via de telefoon communiceert .
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:06:50 #293
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38897597
quote:

[..]

Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:07:56 #294
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38897647
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Paas eens een linkje Cultheld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38897653
quote:

[..]

Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.
Precies.

Hier een gesprekje van Vaessen.
pi_38897724
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:11:32 #297
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_38897783
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Jajong het volgende:

[..]

Bij mij op m'n werk vinden ze dat dus echt niet okay. .
Overigens ontvang ik ook geen externe mail waar mensen idd zeggen. (intern wel)
Of een afkorting als idd nou een reden is om een mailtje meteen als onwaar te bestempelen gaat ook wel ver.
-
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:11:44 #298
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38897791
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Even ter informatie.. Wat voor werk doe je/ Wat voor opleiding doe je?
pi_38897839
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:

[..]

Complete scoutingsverslagen gaan ook via de digitale snelweg. Ik heb van Steef diverse sites gekregen, waar alles op is gedigitaliseerd. Kun je alleen op komen met een gebruikersnaam en ww. Naar aanleiding van zo'n mailtje kan zo'n database dan gebruikt worden door een Wotte of Van Geel.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:14:01 #300
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38897873
Het lijkt mij ook niet dat ze zo te werk gaan hoor, dat zou wel ontzettend slordig zijn. Het zal best wel per email gaan, maar die emailtjes zullen echt niet zo vrijblijvend zijn als dit. Dit kan een gemiddelde cultheld nog opsturen naar Van Geel. Ik neem aan dat een scoutingsrapport wel wat verzorgder wordt verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')