Had ik vanmiddag al gepostquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd.En dan ook nog openen met "Meneer van Geel"
Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
Ik heb wel vertrouwen in Roger Garciaquote:
Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zoveel mensen gebruiken idd als afkorting (ook in mails).
Hoe weet jij dat "zoiets trouwens sowieso niet via de mail gaat". Is Van Geel je vader of is het pure aanname?
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Even iets anders: hij zat er wel naast hé, die Steef?
Linkje? Zal wel leuk zijn om te lezen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
En jij weet wel hoe dat gaat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar die zijn dus totaal niet serieus te nemen. Wie gebruikt er in zo'n mailtje nou de afkorting idd.En dan ook nog openen met "Meneer van Geel"
Zoiets gaat trouwens sowieso niet via de mail
Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Al die zogenaamde insiders zaten naast Davids en Roger. Op dapperestrijders werd gemeld dat Davids al had getekend. Er is nauwelijks iets verteld over Roger. Davids komt niet, Roger komt wel.
Het is een aanname dat men dan ook altijd via de telefoon communiceertquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, er bestaat nog zoiets als de telefoon dacht ik.
Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, er bestaat nog zoiets als de telefoon dacht ik.
Paas eens een linkje Cultheldquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar naast? Davids? Hij heeft al uitgelegd op AT hoe dat zat en dat is best een aannemelijke gang van zaken.
Precies.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal maar een slag in de rondte.
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lul toch niet zo slap man, denk je dat scouts complete verslagen via de telefoon doen? En dan TD's daar tijd voor hebben? Hahaha.
Bij mij op m'n werk vinden ze dat dus echt niet okay.quote:
Even ter informatie.. Wat voor werk doe je/ Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...
Complete scoutingsverslagen gaan ook via de digitale snelweg. Ik heb van Steef diverse sites gekregen, waar alles op is gedigitaliseerd. Kun je alleen op komen met een gebruikersnaam en ww. Naar aanleiding van zo'n mailtje kan zo'n database dan gebruikt worden door een Wotte of Van Geel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En zo'n kutmailtje is wel een compleet scoutingsverslag? Hou toch op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |