Oh op die manierquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:13 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat weet ik....
Was ook om te kunnen vergelijken met het shirt dat Ogararu draagt....
Ik vind het wel meevallen. Die voorzitter is een klootzak en heeft dit soort geintjes al eerder geflikt. Denk niet dat het bij Ajax zo snel nog een keer zal gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:02 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vind het maar niks met die Defour, ik vind het wel vuil hoe die voorzitter het speelde maar dit vind ik ook niet netjes. Blijkbaar is hij dus ook alles behalve trouw, ik denk dat wij ook woest zouden zijn als een van onze talenten zo zou vertrekken. Dus ik weet niet of we op zo iemand zitten te wachten
Als Ajax netjes is betalen ze Genk in ieder geval een deel van wat ze geboden hebben.
Wie hebben we nu voor linksback dan? Vermaelen, Emanuelson en evt. Schilder?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
Ik verwacht dat Defour nog komt, en een linksback (Braafheid?)
Ja, dat zijn de mogelijke opties.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wie hebben we nu voor linksback dan? Vermaelen, Emanuelson en evt. Schilder?
Tof, dan kan Urby naar het middenveld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef methodmich het volgende:
Goede aanwinst, Roger.
Multifunctionele linkspoot, die konden we prima gebruiken. Dus toch de hete tip van Johan Cruijff opgevolgd!
Roger kan trouwens gewoon linksback spelen indien nodig.
Ik verwacht dat niet. Emanuelson zal wel linksback blijven en Garcia linkshalf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tof, dan kan Urby naar het middenveld.
Precies, een echt alternatief voor linksback hebben we niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
Dat zal de eerste optie zijn ja. Maar als Urby een blessure heeft, kan Roger dat opvangen.
Hank.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft daar helemaal niet gefaald, wie vertelt jou die onzin??
Steef! ':')quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:36 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft daar helemaal niet gefaald, wie vertelt jou die onzin??
Heb ik al geplaatst!quote:
Dan weten we al genoeg.quote:
Gefaald omdat Steef het zegt of heb je um daarwerkelijk kut zien spelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:31 schreef Jajong het volgende:
Roger Garcia mocht het in een grijs grijs verleden op linksback proberen, en bakte daar niet veel van. Dus ik weet niet waar jij je bevindingen op baseert MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |