Sowieso mensen zomaar uitscheldenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef pberends het volgende:
In Utrecht lopen soms van die (agressieve) lieverds rond, en dan schelden ze een Nederlander uit voor KANKERHOLLANDER!! (vanochtend nog) Wat doe die mensen hier nog? Ik ga toch ook niet naar Nigeria verhuizen, om vervolgens de gaan kankeren op negers?
Doen ze alleen maar om hun onzekerheid te verbergen/zich een houding te geven. Desalniettemin hoop ik dat zulke types helemaal de tering worden geslagen door een groep kadett rijdende, gsus dragende boeren uit de omgeving twente.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso mensen zomaar uitschelden![]()
op zo'n manier krijgen wij hollanders een 'kanker'hekel aan die mensenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sowieso mensen zomaar uitschelden![]()
En die mensen denken echt dat nederlanders een hekel aan ze hebben, terwijl ze het eingeljk zelf zijn die een hekel aan nederlanders hebben.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef pberends het volgende:
In Utrecht lopen soms van die (agressieve) lieverds rond, en dan schelden ze een Nederlander uit voor KANKERHOLLANDER!! (vanochtend nog) Wat doe die mensen hier nog? Ik ga toch ook niet naar Nigeria verhuizen, om vervolgens de gaan kankeren op negers?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:28 schreef NightH4wk het volgende:
In Afrika hebben ze allemaal aids dus daar kan het niet. =)
Jij wilt Nederlanders die Nederlanders beledigen Nederland uit gooien?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:43 schreef ZHo3Rd het volgende:
Per direct het land uit.... In NL moet er geen plaats zijn voor dit soort figuren . Ook al zijn het mensen met een nederlandse nationaliteit ....
jammer genoeg dat iedereen zo fking links blijft stemmen. Zo komen we natuurlijk nooit van die gasten af.
Ja en alle Nederlanders moeten Lonsdale gaan dragenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:43 schreef ZHo3Rd het volgende:
Per direct het land uit.... In NL moet er geen plaats zijn voor dit soort figuren . Ook al zijn het mensen met een nederlandse nationaliteit ....
jammer genoeg dat iedereen zo fking links blijft stemmen. Zo komen we natuurlijk nooit van die gasten af.
Het was niet tegen mij, maar ze zaten tegen iemand anders te flippen. Al die mensen eromheen:quote:
Mijn buurjongetje van 10 was ook al zo'n heldquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef pberends het volgende:
In Utrecht lopen soms van die (agressieve) lieverds rond, en dan schelden ze een Nederlander uit voor KANKERHOLLANDER!! (vanochtend nog)
Frisia financieringen verdiend goed aan die gastenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
of ik zie hem over 8 jaar rijden in een splinternieuwe BMW
quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:27 schreef Agiath het volgende:
zeker weer die KANKERMAROKKANEN!!! Ik hoop dat ze sterfen in hun burka's!!!!
Whahahaquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:25 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Doen ze alleen maar om hun onzekerheid te verbergen/zich een houding te geven. Desalniettemin hoop ik dat zulke types helemaal de tering worden geslagen door een groep kadett rijdende, gsus dragende boeren uit de omgeving twente.
Oh, met alleen schelden moeten we ze eigenlijk een compliment geven.quote:Amsterdam gaat gebukt onder een explosie van zinloos geweld. Afgelopen maand vonden tal van incidenten plaats waarbij slachtoffers vaak vanuit het niets zwaar werden mishandeld door jongeren van Noord-Afrikaanse (Marokkaanse) komaf.
Die Hollander kwam niet toevallig net t Anthony van Leeuwenhoek uitlopen??quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef pberends het volgende:
Ow kut, das niet in Utreg natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die Hollander kwam niet toevallig net t Anthony van Leeuwenhoek uitlopen??![]()
pathe buitenhof is een goeie locatie om heen te gaan als je dit ook wilt ervaren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:12 schreef Repeat het volgende:
ik krijg altijd kankerkaaskop naar mn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |