Microsoft boss Bill Gates was photographed by the Albuquerque, New Mexico police in 1977 after a traffic violation (details of which have been lost over time).quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:15 schreef Markman het volgende:
is die van bill gates een grap of wat ? wat had ie gedaan ?
Hij lijkt wel een beetje op een dunnere boudewijn buch.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:16 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mick Jagger. (Ik ga er van uit dat "A.Warwick" voor iets anders staat.)
Hij is ook echt een nerd hé. Lachen op een Mugshot...quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef Z het volgende:
[..]
Microsoft boss Bill Gates was photographed by the Albuquerque, New Mexico police in 1977 after a traffic violation (details of which have been lost over time).
Robert Downey heeft meerdere malen in de gevangenis gezeten voor zijn drugsverslaving.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:57 schreef dahei het volgende:
Als er niet bij staat wat ze hebben gedaan vind ik het eigenlijk niet zo veel zeggen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:38 schreef Tokay het volgende:
Matthew McConaughey heeft burengerucht veroorzaakt door knetterstoned en in zijn nakie midden in de nacht op zijn bongo's te spelen.
Boehoeeequote:
mijn god..wat is er met haar gezicht gebeurt..lijkt net ingezakt ofsow..quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:07 schreef Copycat het volgende:
En deze hoort hier ook zeker thuis:
[ afbeelding ]
Yasmine Bleeth na een coke binge.
Zit ze aan de drugs ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn god..wat is er met haar gezicht gebeurt..lijkt net ingezakt ofsow..![]()
eerder een achterwaartse facelift ofsowquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zit ze aan de drugs ofzo![]()
Kan wel een make-over gebruiken.
Ouder worden... En minder make-up natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
mijn god..wat is er met haar gezicht gebeurt..lijkt net ingezakt ofsow ofzo.. [afbeelding]
Oh? Ik vond hem op een showbizz-blog onder een nieuw bericht over weer eens een DUI-arrestatie.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:12 schreef Z het volgende:
Dat is een hele oude toch?
Stone Temple Pilots singer Scott Weiland was charged with battering his wife by Las Vegas police in November 2001. After pleading guilty in December 2001, he received probation and paid a fine.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh? Ik vond hem op een showbizz-blog onder een nieuw bericht over weer eens een DUI-arrestatie.
2001. Ik heb hem wel eens gevraagd in MUZ Trivia, vandaarquote:Op donderdag 6 december 2007 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh? Ik vond hem op een showbizz-blog onder een nieuw bericht over weer eens een DUI-arrestatie.
Hij wist vast al dat 'ie later toch zoveel geld zou gaan verdienen, dat die boete hem niks kon schelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef dahei het volgende:
[..]
Hij is ook echt een nerd hé. Lachen op een Mugshot...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |