Dus nu staat het dak in de fik?quote:
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodigquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus nu staat het dak in de fik?![]()
[afbeelding]
Wat jammer nouquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee in Leeuwarden is WEL een fatsoenlijke startbaan, dan heeft ie die vuurpotten niet nodig
quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef hicham het volgende:
Zullen we OP's uitwisselen?
Fok! Motorclub [SC deel 191] Fiat Grande Punto
Dat je er nog op in gaat johquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja das niet voor mensen zonder ballen zoals jij![]()
Met een GS500 compenseer je nix hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
Hij heeft zn auto-ervaring opgedaan in een BX, vergeet dat niet he?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je er nog op in gaat joh
Kennelijk heb je dat stukje compensatie tussen je benen nodig
[afbeelding]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag gaat ie z'n hulpraketjes wel gebruikenmaar dan gaat ie wel flink stijl omhoog.
Voor wat, hoort wat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerritquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, ik krijg betaald tegenwoordig?dat wist ik niet
Aansluitenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
Jaeffe weg is!
De nieuwe PC is binnenen verrekte snel ook!!!
Nu maar hopen dattie werkt.
Neequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je krijgt toch centjes uit de schatkist van Ome Gerrit
[afbeelding]
Dan heb je recht om te zeikenquote:
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdag moet ik 's ochtends gewoon werken![]()
![]()
De Blue Angels hadden zojuist generale repetitie, dus die boeien me niet, heb ik al gezienquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:29 schreef M5 het volgende:
[..]
de blue angels staan dan ook als laatste in de show. dan ben je wel thuis toch? rond 15:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |