Ik haal dat stukje van kleine kinderen toch echt uit jouw postquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:
Iemand zegt ik kan tekenen, ik zeg geef maar een idee, dan verzin ik er wel wat omheen.
ben ik een keer serieus![]()
'k ben nou bij aflevering 10... Hij's wel wat minder ecchi dan ze in de eerste afleveringen willen doen geloven, maar ik vind het nog altijd wel een onwijs leuke serie...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef SureZal het volgende:
PetoPeto-san ook ff binnen gehaald.. k begin van het weekend of vanavond
En wat voor nummer 2quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
quote:Toepasselijke P.I. vanwege de vakantie van Orealo omdat orealo een leugenachtige nep vakantie ganger is.Stukje van de OP
Stond je daar in, dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie heeft mij uit de Hall of Fame gehaald.![]()
Zie mijn eerste post in dit topic..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Stond je daar in, dan?
Misschien dat het nog niet was aangepast in de Wiki...
Ik nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Net m'n eerste AniWay binnengekregen(nou maar 'ns zien of het ook 'n beetje de moeite waard is...)
*waves*quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
'k was eigenlijk een beetje (beetje erg) teleurgesteld... Het begon al met de voorpagina... Een behoorlijk amateuristische tekening van Mai-HiME, terwijl er van die serie meer dan genoeg promotiemateriaal beschikbaar is (de poster in het midden was wel gewoon the real thing)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Kep ze al gemailed vandaag maar nog geen reply gehad![]()
Nou ja, Korea begint ook op te komen wat otaku meuk betreft. Volgens mij heeft dat inmiddels ook al in de Aniway gestaan. Het gaat hier om de zogehete Manwha (of iig iets wat er op leek XD). Ik denk dat je dan Koreaanse games ook ertoe kan rekenen... daarnaast komt het natuurlijk een beetje uit dezelfde hoek. Nou ja, sorry dan, mijn fout. Zal ik het dan maar otaku culture noemen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit wat een oorspronkelijk Koreaans spel, een ordinaire MMORPG, met J-culture te maken heeft. De J-pop vind ik wel geinig, maar een review van twee bladzijden over een spel wat nauwelijks met Japan te maken heeft, kan mij dus echt niet bekoren.
Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
@-Strawberry-
welke fansub van PetoPeto-san heb jij kunnen vinden?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.
Ik kan ook tekenen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.
voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Zeker je lievelingsanime nu?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]overheen gelezen zeg maar
en volgens ann zouden er 13 eps zijn?
--edit--
High school girls is heel fout
nee dat zeker niet..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Zeker je lievelingsanime nu?Wat gebeurt er dan, dat zo fout is? Ik wordt nu wel nieuwsgierig.
klopt... de 13e episode is nog niet uit...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
overheen gelezen zeg maar
en volgens ann zouden er 13 eps zijn?
waaaaaaaaaaaa, 2006 is voor mij bij deze afgesloten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Miasan het volgende:
totdat in 2007+ weer nieuwe FMP anime verschijnt![]()
is dat the melancholy of bla bla bla?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:27 schreef Intronic het volgende:
Woei, lekker al geregistreerd voor abunai, ook als gopher
net aflevering 11 van Higurashi no Naku Koro ni gekeken, vind het nog steeds een vage serie.. bij elke ep is het tijdsverschil ook raar.
Maar toch wel spannend soms
Engelse benaming is When the Higurashi Cried, is niet zo'n populaire anime denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
is dat the melancholy of bla bla bla?
Graag de namen van de (fansub) releases aanhouden, dan weten we allemaal waar we het over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |