BrauN is gebanned tot 2007quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:29 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Moet je ff aan BrauN vragen hoe je die het beste plaats hier @ fok
WWWWWWWWWWWWHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
Mag je 3x raden waaromquote:
Alles met love in de titel verwerkt:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zoek voor iemand de naam van een of andere anime film of serie, schijnt bekend te zijn maar ik ken het niet. Misschien dat iemand hier het weet?
Beschrijving gaat ongeveer zo: Japan wordt belaagd door monsters en een meisje kan iets summonen ofzoiets en dat verslaat dan iedereen. Maar ze wilt het alleen summonen als het haar geliefde is(??). Titel is iets met "Forever" of "Love".
Is op Canal+ en op de Belgische tv geweest.
Hoop dat iemand iets weet over deze anime. Bedankt alvast! [afbeelding]
Bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Alles met love in de titel verwerkt:
http://www.animenfo.com/search.php?query=love&queryin=anime_titles&action=Go&option=keywords
Have fun met zoeken
En WELKOM natuurlijk
Heb het ook maar zo overgeschreven van de chat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:01 schreef Jordy-B het volgende:
Je bent maar 'n klein beetje heel erg vaag in je beschrijving, joh...
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^quote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:13 schreef Ciel het volgende:
Nou ja, punt is, als iemand mij een verhaal kan geven, kan ik daar waarschijnlijk wel wat mee, hoop ik.
Klinkt wel tof. maar ja als het 10 jaar duur voor 1 heen email en 1 terug email. Dat schiet natuurlijk niet op. Wel interessant en ben best benieuwd hiernaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:42 schreef Sh0g het volgende:
Ik kon niet pitten, dus ben ik maar Hoshi no Koe aka Voices of a Distant Star gaan kijken. 1 OVA van 24 minuten, bedacht en getekend (nou ja, getekend) door 1 persoon.
Het geeft toch stof tot nadenken. Wat zou je in een mailtje zetten dat pas jaren later aankomt? Zou je überhaupt het contact nog in stand houden?
Deze OVA heeft een erg hoge rating gekregen. Al met al ziet het er wel mooi uit, de muziek is goed en het verhaal is eigenlijk best wel origineel en daar gaat het uiteindelijk om. Ik denk dat je er, OF geen ene hol aan vind, OF je raakt er door gefascineerd.
Outcast toevoegen op MSN... weet wat je doet... de rust is gelijk overquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tof, ik ben er zwaar overtuigt dat het beter wordt als het vorige van mij ^_^
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
hmm mss binnen kort maar eens nieuw leven in blazen.
@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.
voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedragquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
en iemand die op kleine kinderen valt
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:24 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Je weet dat dat de enige reden is dat je in mijn msn staat he? De leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat meer om het gedrag
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:18 schreef Timmah het volgende:Oh Yeah... Oh yeah... Ik sta in de OP.
Thanks.
Ik haal dat stukje van kleine kinderen toch echt uit jouw postquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer. De post waar ik op klikte was ik die zei:
Iemand zegt ik kan tekenen, ik zeg geef maar een idee, dan verzin ik er wel wat omheen.
ben ik een keer serieus![]()
'k ben nou bij aflevering 10... Hij's wel wat minder ecchi dan ze in de eerste afleveringen willen doen geloven, maar ik vind het nog altijd wel een onwijs leuke serie...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:35 schreef SureZal het volgende:
PetoPeto-san ook ff binnen gehaald.. k begin van het weekend of vanavond
En wat voor nummer 2quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[afbeelding]
ghehe er is zelfs een nummer 2 ^_^
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:40 schreef outcast_within het volgende:
Wil degene die dacht dat ik 30, frieking hell 30! was terug komen van zijn nep vakantie en zijn excuses aanbieden?
.oek .oek
quote:Toepasselijke P.I. vanwege de vakantie van Orealo omdat orealo een leugenachtige nep vakantie ganger is.Stukje van de OP
Stond je daar in, dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie heeft mij uit de Hall of Fame gehaald.![]()
Zie mijn eerste post in dit topic..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Stond je daar in, dan?
Misschien dat het nog niet was aangepast in de Wiki...
Ik nog nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Net m'n eerste AniWay binnengekregen(nou maar 'ns zien of het ook 'n beetje de moeite waard is...)
*waves*quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:38 schreef Sh0g het volgende:Er ging toch iemand naar zo'n cosplay event in Nederland, verkleed als Chidori en Sousuke? Met d'r vriend ofzo? Diegene postte in het vorige topic voor het eerst hier. Heb jij ook zo'n pakkie? Die dingen zijn gruwelijk duur (gemiddeld 250 euro).
'k was eigenlijk een beetje (beetje erg) teleurgesteld... Het begon al met de voorpagina... Een behoorlijk amateuristische tekening van Mai-HiME, terwijl er van die serie meer dan genoeg promotiemateriaal beschikbaar is (de poster in het midden was wel gewoon the real thing)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef SureZal het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Kep ze al gemailed vandaag maar nog geen reply gehad![]()
Nou ja, Korea begint ook op te komen wat otaku meuk betreft. Volgens mij heeft dat inmiddels ook al in de Aniway gestaan. Het gaat hier om de zogehete Manwha (of iig iets wat er op leek XD). Ik denk dat je dan Koreaanse games ook ertoe kan rekenen... daarnaast komt het natuurlijk een beetje uit dezelfde hoek. Nou ja, sorry dan, mijn fout. Zal ik het dan maar otaku culture noemen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:22 schreef Jordy-B het volgende:
Leg mij eens uit wat een oorspronkelijk Koreaans spel, een ordinaire MMORPG, met J-culture te maken heeft. De J-pop vind ik wel geinig, maar een review van twee bladzijden over een spel wat nauwelijks met Japan te maken heeft, kan mij dus echt niet bekoren.
Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
@-Strawberry-
welke fansub van PetoPeto-san heb jij kunnen vinden?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon van Doremi, zoals ik op de tweede pagina al aangaf? Zij hebben alle twaalf afleveringen nog beschikbaar.
Ik kan ook tekenen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
@ciel: volgens lopen er hier wel wat mensen die wat kunnen. (iemand die iets doet met muziek, iemand die met computer teken programmaas werkt.. nou ja iig 3d smileys kan maken, en iemand die op kleine kinderen valt, dus wat heb je nog meer nodig voor een manga ^_^ )
iig leuk dat je het weer leven in blaast.
voeg me anders toe op msn oid. Lijkt me iig leuk om te horen wat voor verhaal je ongeveer in je hoofd had. Zie profiel.
Zeker je lievelingsanime nu?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]overheen gelezen zeg maar
en volgens ann zouden er 13 eps zijn?
--edit--
High school girls is heel fout
nee dat zeker niet..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Zeker je lievelingsanime nu?Wat gebeurt er dan, dat zo fout is? Ik wordt nu wel nieuwsgierig.
klopt... de 13e episode is nog niet uit...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
overheen gelezen zeg maar
en volgens ann zouden er 13 eps zijn?
waaaaaaaaaaaa, 2006 is voor mij bij deze afgesloten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:34 schreef Miasan het volgende:
totdat in 2007+ weer nieuwe FMP anime verschijnt![]()
is dat the melancholy of bla bla bla?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:27 schreef Intronic het volgende:
Woei, lekker al geregistreerd voor abunai, ook als gopher
net aflevering 11 van Higurashi no Naku Koro ni gekeken, vind het nog steeds een vage serie.. bij elke ep is het tijdsverschil ook raar.
Maar toch wel spannend soms
Engelse benaming is When the Higurashi Cried, is niet zo'n populaire anime denk ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
is dat the melancholy of bla bla bla?
Graag de namen van de (fansub) releases aanhouden, dan weten we allemaal waar we het over hebben
Ahhh, okquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Engelse benaming is When the Higurashi Cried, is niet zo'n populaire anime denk ik![]()
uitleg seriequote:
duuude het is gewoon the melablonie of soezoemia harahuhiquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:30 schreef Zeurberus het volgende:
is dat the melancholy of bla bla bla?
Het probleem ligt meer bij het aspect dat ik het niet WIL leren, the melancholy volstaatquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef outcast_within het volgende:
[..]
duuude het is gewoon the melablonie of soezoemia harahuhi
zo moeilijk is dat toch niet![]()
I know, maar zie mijn eerste post in dit topic.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:36 schreef outcast_within het volgende:
@strawberry je staat er gewoon in hoor al kei lang toch? naast roek roek
Doremi.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:27 schreef mschol het volgende:
@-Strawberry-
welke fansub van PetoPeto-san heb jij kunnen vinden?
oh ja sorry, ik was later de OP aan het bekijken en zag dat eropeens mensen in de hall of fame zaten. Zonder de jubilea procedure te volgen. (wachten tot 25 ^_^)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Zie mijn eerste post in dit topic..
But I'll be back.Ooit.
Het geeft ook niet hoor, maar ik vroeg me gewoon af waarom.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
oh ja sorry, ik was later de OP aan het bekijken en zag dat eropeens mensen in de hall of fame zaten. Zonder de jubilea procedure te volgen. (wachten tot 25 ^_^)
dude high school girls, 3 episodes gezien en het heeft meer 'foute' dingen gehad dan alle voorgaande series die ik heb gezien bij mekaarquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat zeker niet..
het is een echt op-het-randje-van-hentai serie imho(lees: nog net ecchi)
maar ach ik hou wel van dit soort series
en:
het gaat over Eriko en haar vriendinnen Yuma en Ayano die net naar high school gaan. Ze beginnen het jaar al goed door voor de ceremony al de regels te bereken en er zo achter te komen dat hun voorgevoelens (ik kan niet op een beter woord komen) voor een vrouwen school misschien toch niet helemaal correct zijn...
ze ontmoeten ondertussen ook nog wat vrienden, die net als hun ook de regels aan het breken zijn. en besluiten samen door de 3 jaar van high school te gaan...
--reviewers note--
dit kan heel brakke uitleg zijn, ik heb er niet echt me kop bij zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dude high school girls, 3 episodes gezien en het heeft meer 'foute' dingen gehad dan alle voorgaande series die ik heb gezien bij mekaar
Dat kan alleen maar leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik, al jaren... Ooit begonnen met Yoko Kanno en Maaya Sakamoto (een zangeres die veel van Kanno's nummers heeft ingezongen... Kanno heeft de meeste muziek voor haar albums geschreven) en Morning Musume (don't ask...), vervolgens beland op de JPop-torrentsite waarvan de naam verdacht veel lijkt op die van de torrentsite die de meeste mensen voor animé gebruiken. Doorgaans vind ik Japanse muziek leuker dan Engelstalige of Nederlandstalige muziek. Jpop is wat vrolijker, JRock is wat heftiger, ballads klinken gevoeliger, etc...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
Wie luistert hier regelmatig Japanse muziek? Via radio of mp3 speler?
gelden lange en/of korte versies van OP/ED van series ook ?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
Utada Hikaru en Hamasaki Ayumi luister ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:36 schreef summerscent het volgende:
Ik luister al een aantal jaar Japanse muziek. En ik heb onlangs nog een "nieuwe" zangeres ontdekt, Angela Aki. Ze heeft een erg goede stem. Ze zong ook ED3 van BLOOD+ en FFXII songs.
Daarnaast luister ik graag naar Utada Hikaru, Ito Yuna, Hamasaki Ayumi, Shibata Jun, Onitsuka Chihiro...
Ik heb alleen een hekel aan die meiden/jongens groepen (o.a. Morning Musume/Arashi (alleen WISH was leuk)) en zangers met zo'n anime stem. Het is erg verschrikkelijk om deze aan te horen.
Dan moet je ff de eerste ep van Kyou no Go no Ni 'kopen'. Dit is van hetzelfde spul, geen hentai, maar ook geen standaard onderbroeken-ecchi (meisje valt op knullige wijze en laat meer zien dan de bedoeling is), tenminste niet in de eerste ep. Maar toch zit de serie op het randje van het toelaatbare, omdat de characters nog te jong zijn voor high-schoolquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:06 schreef koffiegast het volgende:
dude high school girls, 3 episodes gezien en het heeft meer 'foute' dingen gehad dan alle voorgaande series die ik heb gezien bij mekaar![]()
Sinds kort en dan voornamelijk OP/ED's van anime: de FMP series, I''S Pure, Love Hina, KGNE, hack//iets..., Cowboy Bebop, Hajime no Ippo, Juuni Kokuki en nog wat andere. Die heb ik op een mp3 speler staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
in dat geval...quote:Op zondag 18 juni 2006 02:42 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Dan moet je ff de eerste ep van Kyou no Go no Ni 'kopen'. Dit is van hetzelfde spul, geen hentai, maar ook geen standaard onderbroeken-ecchi (meisje valt op knullige wijze en laat meer zien dan de bedoeling is), tenminste niet in de eerste ep. Maar toch zit de serie op het randje van het toelaatbare, omdat de characters nog te jong zijn voor high-school. Maar het is wel waanzinnig grappig, serieus een must see als je van dit genre houdt.
![]()
[..].
ik heel veel naar japan-a-radio geluisterd en daardoor een paar favo's gekregen. Mr children, Hitomi, Puffy amiyumi, B'z en , the pillows! bands als malice mizer, X-japan en dir&grey kende ik al wel war langer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
Ik luister ook veel OP's en ED's van series. Meestal hebben ze een album of een OST met andere artiesten en doe ik die erbij.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
gelden lange en/of korte versies van OP/ED van series ook ?
zo ja dan luister ik er af en toe wel eens naar (er zijn enkele OP songs die ik wel ok vind
Uit topic 2 (met screenshots)quote:Op zondag 18 juni 2006 12:14 schreef mschol het volgende:
shit man ik kijk my hime sneller dan dat ik em kan kopen, klere zooi
verplichte pauze...
My Hime
kunnen die dingen niet gewoon in de OP geplaatst worden (of misschien centraal op 1 site, die dan weer in de OP komt), dan hoef ik niet telkens een stukkie te schrijven wat toch afgekraakt word...quote:
Watashi mo!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:03 schreef Qunix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |