quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:03 schreef pinquit het volgende:
das irritant weken aanhoudend gerommel.![]()
ik bedoel, je zegt dan wel: t zal wel niks zijn, maar toch hoop je.![]()
![]()
dat had iik wel iig![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:55 schreef Neuk het volgende:
En... hoe zat het met jouw placenta als ik vragen mag? Daar verteld men noooooooooit iets over. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik er van denken moet...
Wist ik nie!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:02 schreef snoopy het volgende:
[..]Daar is een heel topic over: Wat te doen met de placenta na de bevalling?
10-07 heb ik weer een echo!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:09 schreef sjak het volgende:
Dutchie![]()
Wat een leuke echo's Baloetjuh, wat bijzonder die twee hoofdjes. Wanneer ga je weer voor een echo?
Ik ben net bij de verloskundige geweest en toevallig kreeg ze net de uitslagen van het bloedonderzoek terug. Alles is goedMijn suiker is wat hoog maar net op het randje, daar hoeven we dus lekker niets mee. Met de harde buiken kunnen we voorlopig ook niets, behalve rustig aan doen dus ik hoef pas over twee weken terug
Om je een idee te geven, die van mij kwam ongeveer tien minuten na Isa. Ik kreeg een prik met het een of ander en de opdracht nog even mee te persen. De gyneacoloog hielp het een handje door aan de navelstreng te trekken. Omdat het aan alle kanten meegeeft, is het nogal een goor, glibberig gevoel dat eruit flubbert... om het even plastisch uit te drukken. Voor de rest heeft ze het mooi even laten zien en is het vervolgens verdwenen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:18 schreef Neuk het volgende:
Mmmmm ik heb er honger van! Mijn vraag was eigenlijk meer zo van 'hoe wordt de placenta geboren en ook wanneer?'. Ik hoor daar vrijwel niets over. Net alsof dat er niet bij hoort ofzo...
Dutch doet altijd rustig aan. (Edit: daar is ze al! )quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:06 schreef Belana het volgende:
Ja, dutchie heeft zich ook nog niet gemeld he! zullen we weer paniek zaaien
nee, ik heb geen sms van haar, dus die doet lekker rustig aan
Dan ben je dat vocht alvast kwijt voor de bevallingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:07 schreef dutchie het volgende:
Ach wat, ik jank wat af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |