Welnee, duidelijk voor alle iets minder betrokken mensen. Die weten zo gelijk wie ze aan moeten moedigenquote:
Ik weet het zonder kleurtje ook wel hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Welnee, duidelijk voor alle iets minder betrokken mensen. Die weten zo gelijk wie ze aan moeten moedigen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:36 schreef Sjeen het volgende:
Even tussendoor komt melden dat er dinsdagnacht een vers babietje is geboren hier in de straat
Een meisje genaamd Valerie, alles goed met mama en dochter!
Maar het aandeel meiden wordt zo wel erg hoog hier in de straat...
Sjeen bedenkt dat ze misschien toch maar eens moet gaan proberen een jongetje in te brengenEens met vriendje in conclaaf gaat...
Zoiets kwam laatst ook al in mij op. *mee eens dus*quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind dat we in de OP de overtijders wel een ander kleurtje kunnen geven. Of fel rood de melding 'OP SPRINGEN' erachter.
ohohquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:09 schreef pinquit het volgende:
marmar nog niet gemeld?
Ik dee aan fitness en bodybuilding. Ik trainde dus vooral zeer gericht op bepaalde spiergroepen. Als je dan iets niet helemaal lekker hebt zitten kan dit dus gebeuren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:22 schreef nanalune het volgende:
Neuk, Klinkt behoorlijk 'niet-goed'.. toch maar proberen écht hun advies op te volgen, dus op zoek naar 'bukkers'die je kunnen helpen.. wat vor sport doe je trouwens? Heb je een verkeerde training gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |