haha.. da's een mooi gezicht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hollen of stilstaan he.
Inmiddels wordt het hier (Papendrecht) steeds mistiger. Je ziet de "wolken" gewoon op de 1ste etage voorbij vliegen![]()
Jij snapt mquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Zekers![]()
Kijk het knmi geeft alweer droog weer en 25 graden aan. En dát vind ik persoonlijk dan weer heerlijk weer! Niet zo allejezus heet, maar wel genieten!
Hou je mond jijquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:17 schreef GotC het volgende:
Nou hier in Schotland is het al een aantal weken rond de 20-25 graden, strakblauwe lucht, klein beetje wind, geen druppel regen..ietwat onverwacht, maar zeer lekker.
Hey, ik hoorde mijn naamquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hou je mond jijIn wil Inda ook niet meer horen over een aantal weken
Nee maar, lekker weer daar (l)
Ik neem het mooie weer wel weer mee naar Nederland over 16 dagenquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hou je mond jijIn wil Inda ook niet meer horen over een aantal weken
Nee maar, lekker weer daar (l)
vorige week gaven ze voor vandaag ook 25 graden opquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:43 schreef IkWilbert het volgende:
Volgende week lekker weer met temps tot een graad of 25. Ik hoop wel dat het zonnetje erbij gaat schijnen want dit grijze wolkendek doet niet echt zomers aan...
Ach, het is hier nu 18 graden, das ook lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vorige week gaven ze voor vandaag ook 25 graden op![]()
Dat is waar, én dat jij wél ECHTE benauwdheid gaat voelen :pquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hey, ik hoorde mijn naam
Stel je gerust met de gedachte dat ik vrijwel iedere dag regen heb. Ik neem m'n weerstation mee trouwens, dus ik kan dan ook vertellen hoeveel neerslag.![]()
Ja, daar is het écht benauwd, ik breng jullie graag op de hoogte na een tropische bui of een dagje alleen maar zon. Relatieve vochtigheid zal soms wel onder de 70% komen hoor.. trouwens..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat is waar, én dat jij wél ECHTE benauwdheid gaat voelen :p
Van het weekend wordt het aardig weer en verder kijk ik dus echt niet.
Inderdaad, heb net m'n raam voor het eerst sinds 2 dagen weer dicht gemaakt .. heerlijke verkoeling hier in de kamer nuquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
joh 2 dagen ff lekker afkoelen na die takkehitte, da's toch heerlijk
Mooie foto. Zag iets later er ook 1 van links naar rechts gaan. Blijft fascinerendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:38 schreef Moehaha het volgende:
Wou jullie deze van eergister toch niet onthouden ...
[afbeelding]
Was nog wel wakker maar heb het niet gezien. Weet niet welke wijk van Papendrecht jij zit?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:13 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hollen of stilstaan he.
Inmiddels wordt het hier (Papendrecht) steeds mistiger. Je ziet de "wolken" gewoon op de 1ste etage voorbij vliegen![]()
De week erop? Na het weekeinde lijkt het weer af te koelen. Verder kijken heeft geen zin.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Gappie het volgende:
Het is en blijft mut weer... gelukkig wordt et van het weekend alweer beter! en de week erop ook
afkoelingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De week erop? Na het weekeinde lijkt het weer af te koelen. Verder kijken heeft geen zin.
nee, gewoon een gemiddelde nederlander die zich het lekkerst voelt bij een graadje of 20quote:
daar zou ik ook geen problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
Oh zo, ik dacht dat je het nog kouder wilde hebben als dat het nu is.
Hier ook van die apparte wolken, maar in mindere maten. Veel meer zon hier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo zag het er een uurtje geleden uit hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo ziet het er nu uit, wel grappig met die 'strepen'...
[afbeelding]
[afbeelding]
het is tenminste lekker rustig buiten... sorry voor de slechte foto's maarja ach...
Hey Klonk jij ook hier!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Klonk het volgende:
alleen jammer dat het morgen weer peentjes zweten wordt....
whehe.. ik zal hier niet snel verkleuren trouwens.. dat doe ik straks wel als ik in het buitenland zit.quote:
je zult nooit volledig kunnen inblenden daar hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik zal hier niet snel verkleuren trouwens.. dat doe ik straks wel als ik in het buitenland zit.
Vervelend voor jequote:Op zondag 18 juni 2006 10:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarvan? Volledig bewolkt in Apeldoorn. 21 graden en het voelt koud aan.
Nee, maar dat wil ik dan ook nietquote:Op zondag 18 juni 2006 10:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
je zult nooit volledig kunnen inblenden daar hoor
Precies hetzelfde als hier, geen zon te zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarvan? Volledig bewolkt in Apeldoorn. 21 graden en het voelt koud aan.
Ik vind het toch best vochtig... de condensvorming op m'n koude colafles zorgt al voor behoorlijk wat wateroverlast.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
De vochtigheid is zo'n 50%, niet extreem hoog, maar vanmiddag zal het wel iets merkbaar zijn denk ik zo.
Hier schijnt ie door de hoge bewolking heen, en inmiddels 27,5 graden hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Euh, heeft het knmi een blunder gemaakt met de weersvoorspelling?
Want ik heb nog geen zon gezien.![]()
hele dag al zon hier met een graad of 28 nuquote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Euh, heeft het knmi een blunder gemaakt met de weersvoorspelling?
Want ik heb nog geen zon gezien.![]()
Op welke bronnen baseer je dit verhaal?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef Keromane het volgende:
Vanavond en vannacht is er kans op stevig onweer, met name in de zuidelijke helft van het land. In het uiterste geval zien we eerst 'normaal' warmteonweer ontstaan, gevolgd door een omvangrijk gebied vanuit Frankrijk. Door de trage verplaatsing kan lokaal overlast ontstaan, en door de nachtelijke atmosferische omstandigheden zou het gebied niet snel uitdoven.
*knip*
Yep, kan een klassieke onweerssituatie worden, als alles een beetje meewerkt. Maar we zitten al aardig in die richting.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef Keromane het volgende:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |