Hey Klonk jij ook hier!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef Klonk het volgende:
alleen jammer dat het morgen weer peentjes zweten wordt....
whehe.. ik zal hier niet snel verkleuren trouwens.. dat doe ik straks wel als ik in het buitenland zit.quote:
je zult nooit volledig kunnen inblenden daar hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik zal hier niet snel verkleuren trouwens.. dat doe ik straks wel als ik in het buitenland zit.
Vervelend voor jequote:Op zondag 18 juni 2006 10:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarvan? Volledig bewolkt in Apeldoorn. 21 graden en het voelt koud aan.
Nee, maar dat wil ik dan ook nietquote:Op zondag 18 juni 2006 10:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
je zult nooit volledig kunnen inblenden daar hoor
Precies hetzelfde als hier, geen zon te zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:13 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarvan? Volledig bewolkt in Apeldoorn. 21 graden en het voelt koud aan.
Ik vind het toch best vochtig... de condensvorming op m'n koude colafles zorgt al voor behoorlijk wat wateroverlast.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
De vochtigheid is zo'n 50%, niet extreem hoog, maar vanmiddag zal het wel iets merkbaar zijn denk ik zo.
Hier schijnt ie door de hoge bewolking heen, en inmiddels 27,5 graden hier.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Euh, heeft het knmi een blunder gemaakt met de weersvoorspelling?
Want ik heb nog geen zon gezien.![]()
hele dag al zon hier met een graad of 28 nuquote:Op zondag 18 juni 2006 13:16 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Euh, heeft het knmi een blunder gemaakt met de weersvoorspelling?
Want ik heb nog geen zon gezien.![]()
Op welke bronnen baseer je dit verhaal?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef Keromane het volgende:
Vanavond en vannacht is er kans op stevig onweer, met name in de zuidelijke helft van het land. In het uiterste geval zien we eerst 'normaal' warmteonweer ontstaan, gevolgd door een omvangrijk gebied vanuit Frankrijk. Door de trage verplaatsing kan lokaal overlast ontstaan, en door de nachtelijke atmosferische omstandigheden zou het gebied niet snel uitdoven.
*knip*
Yep, kan een klassieke onweerssituatie worden, als alles een beetje meewerkt. Maar we zitten al aardig in die richting.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:14 schreef Keromane het volgende:
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |