nou kijk, mocht je in mijn profiel hebben gekeken, ik ben 18. Mijn vriendin is 17, allebei nog thuiswonend. we hebben te maken met ouders en die hebben regeltjes. Ik mag mijn vriendin eigelijk alleen maar in het weekend zien.. en zo verliefd als we zijn spreken we dus ook zovaak mogelijk af in het weekend... en uiteraard willen de jongens ook wat doen in het weekend, daar is het weekend voor... maar dat houd dus in dat ik af en toe niet mee kan, soms kan ik het wel , soms niet... maar het komt ook wel eens voor dat de 1 moet werken en dus niet kan komen... of weet ik het wat... ikzelf vind het allemaal erg overdreven waar dit nu allemaal om gaat....quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef Xennia het volgende:
Klinkt alsof het nou niet bepaald eenmalig was dat je de voorkeur gaf aan je vriendin boven je vrienden.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Vrienden gaan voor allesTenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....
Maar goed, kan dat ik er totaal naast zit natuurlijk
sukkel vrienden gaan niet voor alles... hoe wil je anders ooit een huwelijk krijgenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Vrienden gaan voor allesTenminste zo gaat dat bij ons, ik heb die fout ook gemaakt een keer, en heb er ook een hoop gezeik mee gehad. Het zal wel niet aan deze ene keer liggen, ik ken de situatie verder ook niet. Maar ik denk dat ze een heel stuk gelijk hebben....
Maar goed, kan dat ik er totaal naast zit natuurlijk
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:49 schreef Vampz het volgende:
Dat dus... Als ze gaan studeren gaat TS toch ook niet lopen zeiken? Bovendien, zoals dequote:Op donderdag 15 juni 2006 01:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Echte vrienden zijn er ook na enkele maanden nog, die laten je niet in de steek als je een paar maanden minder beschikbaar bent geweest.
Maar goed, lijkt een gevalletje kinderachtig gedrag, gewoon tijd overheen laten gaan en weer een paar keer aanwezig zijn. Dan komt het vast wel goed
truequote:Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef Soepblik het volgende:
Als je vriend een echte man was, snapte hij dit wel...
Vriendin <=> neuqsex![]()
Vrienden <=> bier![]()
Conclusie: Eerst vriendin, daarna je vrienden. Simpel toch?![]()
![]()
Bord voor je kopquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef Thrilled het volgende:
...als smoes zei ik dat ik dronken was en niet kon fietsen en dus gingen we allemaal stapvoets met haar mee naar huis... dat zou ook mee tellen volgens hem...
Daar lijkt het wel op. Je vriend kan er kennelijk moeilijk mee omgaan dat jij een vriendin hebt waar je graag bij wil zijn. Hij wil dat blijft zoals het vroeger was, toen jij nog meer tijd voor hem had. Kan dat aan de ene kant wel begrijpen; het is wel een veranderingn. Maar je vriend moet ook begrijpen dat er dingen veranderen nu jullie ouder worden en meer een eigen leven krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:38 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Tsja, je vrienden willen gewoon nog net zoveel aandacht als ze kregen voor je wat met je vriendin kreeg. Dat is een beetje het punt dan. Ze vinden het gewoon lastig om je te moeten delen, en dat uit zich dan vaak zo. Geef het wat tijd en breng wat meer tijd door met je vrienden (neem je vriendin anders mee, hoeft toch niet allemaal zo gescheiden te zijn?) en dan komt het wel weer een eind goed.
Vrouwen zijn tijdelijk, vrienden voor altijd (mits je het juist aanpakt).quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:15 schreef reactiefractie het volgende:
[..]
sukkel vrienden gaan niet voor alles... hoe wil je anders ooit een huwelijk krijgen
quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:30 schreef Friek_ het volgende:
Dat dwingen tot vriendschap ben ik nooit een fan van geweest. Ik wil niet dat mensen een minimum aantal keren aan mij gaan stellen dat ik langskom, ik doe dat ook niet voor hen. Verder begrijp ik heus wel zijn boze reactie door het feit dat je nu veel meer omgaat met je vriendin dan met je vriendengroep, maar dat hij je wil gaan dwingen tot iets vind ik fout. Als de vriendin het zou doen zou ik ook boos worden overigens, niemand gaat mij dwingen tot sociale omgang.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef Argento het volgende:
Ach, de een zit bij zn vriendin onder de plak, de ander bij zn vrienden.
Voor mij gaat echte liefde per definitie boven vriendschap. Vrienden zijn slechts geevolueerde kennissen en inwisselbaar voor andere geevolueerde kennissen. Je kunt zelfs meerdere vrienden tegelijkertijd hebben, terwijl dat in het geval van echte liefde onmogelijk is.
En in de ideale situatie zou je niet hoeven kiezen. Echte vrienden begrijpen wel dat je tijd met je vriendin doorbrengt en roepen je niet ter verantwoording.
Wat is er dan belangrijker dan een zuipfestijn?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niets van aantrekken. Dat soort lui zijn je "vrienden" niet.
Echte vrienden zouden begrijpen dat er best iets belangrijker kan zijn dan een zuipfestijntje zoals er dertien in een dozijn gaan.
dat is het dus niet voor gevalletjequote:Op donderdag 15 juni 2006 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Als het een gevalletje; "Laten vallen, maar verwachten dat ze klaar staan als je vrouwtje je laat vallen" is, gaat het niet op.
Echte liefde is ook zo'n vluchtig iets hey.. Je weet pas dat het echte liefde is als je 50 jaar bij elkaar bent ..
3) Maat kreeg vriendin, vriendin boven alles. Vriendin dumpt hem.. Maat denkt, zo twee strontvliegen in één klap.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:37 schreef Keltie het volgende:
1) Maat kreeg vriendin, vriendin boven alles. Vriendin dumpt hem.. Nu is'ie redelijk alleen.
2) Maat kreeg vriendin, vriendin boven alles. Vriendin dumpt hem.. Hij maakte excuses.
(2 zag zelf in dat'ie niet echt slim bezig was).
4) Maar kreeg vriendin, vrienden boven alles. Vrienden dumpen hem.. Nu is ie getrouwdquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
3) Maat kreeg vriendin, vriendin boven alles. Vriendin dumpt hem.. Maat denkt, zo twee strontvliegen in één klap.
nee ik ben diegene van de stijve tepelsquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef clowncloon het volgende:
ben jij dit toevallig?
Vrienden die veranderen
stijve tepels en vrienden die veranderen kunnen prima samen hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee ik ben diegene van de stijve tepels![]()
herkenbaar, maar hij doet net alsof ik er nooit bij ben... en ik vind gewoon dat die "vriend" normaal moet gaan doen, hij heeft mijn keuze maar gewoon te accepteren... ik ga genoeg op stap en af en toe wil ik gewoon bij mn meisje zijn, klaar..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:32 schreef Mickje het volgende:
Ik ken je probleem, heb ook een vriendin die ik alleen in weekenden zie, En daar wil je zo vaak als je kan bij zijn. maar soms moet je keuzes maken, want je wil je vrienden ook niet kwijt. Ik kreeg/krijg regelmatig te horen, ben je er alweer niet bij dit weekend? Moet je weer neuken?
Met die vraag was ik niet altijd blij, voor mij is het ook best moeilijk om te kiezen af en toe. Gezellig met je vrienden uitgaan/leuke dingen doen. of naar je vriendin gezellig en leuke dingen doen. Aangezien Je vrienden er altijd voor je waren/zijn. Wil ik dat wel graag zo houden, ook als me relatie met me vriendin eventueel uit zou gaan...
ik concludeer hier dus uit: Als die dus niet normaal gaat doen, is hij jouw vriend niet meer? Weet niet hoe goed je bevriend bent/was met hem, maar vraag jezelf af of het het allemaal waard isquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
herkenbaar, maar hij doet net alsof ik er nooit bij ben... en ik vind gewoon dat die "vriend" normaal moet gaan doen, hij heeft mijn keuze maar gewoon te accepteren... ik ga genoeg op stap en af en toe wil ik gewoon bij mn meisje zijn, klaar..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee ik ben diegene van de stijve tepels![]()
Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen vrienden meer wilt zijn. Daar kies je klaarblijkelijk voor, omdat je de emphatie niet bezit om je in te leven in die 'vriend' van je. Je snapt hopelijk wel dat hij niet volledig ongelijk heeft, de manier waarop die het uit is wellicht overdreven, maar hij heeft zeker een punt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
herkenbaar, maar hij doet net alsof ik er nooit bij ben... en ik vind gewoon dat die "vriend" normaal moet gaan doen, hij heeft mijn keuze maar gewoon te accepteren... ik ga genoeg op stap en af en toe wil ik gewoon bij mn meisje zijn, klaar..
dus nu dus geen vriend meer van je als ik het goed begrijp... jammer dat het zo moet gaan...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Thrilled het volgende:
Ik vind hem geen gelijk hebben, hij doet alsof ik nooit met hem weg ga... ik ben af en toe niet aanwezig omdat ik bij mijn vriendin ben. Maar sommige zijn weer een keertje niet aanwezig omdat ze geen zin hebben, of omdat ze moeten werken, of omdat ze verjaardag hebben of weet ik het wat.. moet ik dan ook boos worden omdat zij "noooit" meegaan... ik wil ook bij mijn vriendin zijn, en ook bij die avonden, dat wissel ik af en in zijn ogen blijkbaar niet genoeg...
vanavond dus die finale gehad, hij negeerde me volledig maakte nog een "kutopmerking" richting mij, over mijn vriendin en negeerde me verder de hele avond.. tis goed, ik heb mijn excuses willen aanbieden, paar keer proberen te praten met hem, hij heeft zijn kans gehad...
Waarom moet je 80x je excuses aanbieden? Ben jij de enige die heel erg fout zit en is hij zo helig??????quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef Thrilled het volgende:
Ik vind hem geen gelijk hebben, hij doet alsof ik nooit met hem weg ga... ik ben af en toe niet aanwezig omdat ik bij mijn vriendin ben. Maar sommige zijn weer een keertje niet aanwezig omdat ze geen zin hebben, of omdat ze moeten werken, of omdat ze verjaardag hebben of weet ik het wat.. moet ik dan ook boos worden omdat zij "noooit" meegaan... ik wil ook bij mijn vriendin zijn, en ook bij die avonden, dat wissel ik af en in zijn ogen blijkbaar niet genoeg...
vanavond dus die finale gehad, hij negeerde me volledig maakte nog een "kutopmerking" richting mij, over mijn vriendin en negeerde me verder de hele avond.. tis goed, ik heb mijn excuses willen aanbieden, paar keer proberen te praten met hem, hij heeft zijn kans gehad...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |