linkjes wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, Sjoewe, foto's posten enkel en alleen om mensen af te zeiken mag nog steeds niet
je caps lock zit vastquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
WAT EEN SCHIJT OP ALEX.
Ik zal 'm op de zelfde manieer aanbidden als 155'squote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, Sjoewe, foto's posten enkel en alleen om mensen af te zeiken mag nog steeds niet
Gatverdammequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier stond ie ook. En dus op fok! : [SC] HTL #80 Nachttreinen en schönes Wochenendequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom, dat heeft Dangel toch al gedaan?
En die zeikt hem niet af
Wie is dat dan?quote:
Oh OKquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier stond ie ook. En dus op fok! : [SC] HTL #80 Nachttreinen en schönes Wochenende
Dus we mogen hem posten wat we willen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
Er is zo te zien best veel Jaguarsized om van te houden 14.gif
[afbeelding]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Vrije tijd onder t werken is trouwens oke, ik had vandaag voldoende tijd om 2 paar schoenen en een nieuw pak uit te zoeken![]()
Ik ben zo'n aardige user geworden sinds de vorige grote relquote:
das t onderschrift:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh OK
Ik vond de eerste reactie op AG.com anders ook wel leuk
vette foto jaggie!
Ja, ben toen zelf door gereden naar een winkel van Falabellaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?
Pakken zijn relaxedquote:
Was er nog nooit geweest, maar daar komt verandering in, ze hebben mooie dingen daar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef lipje het volgende:
Fabeltjeswinkel?Daar koop jij wel veel, hè
Hoiquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA HOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
zo goed?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sorry, ik kon geen roestbak vinden
OMFGLOLLEREINSBEDANKTERZWEIquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef roflcopter het volgende:
Een foto voor Sjoewe:
quote:
Geile lollerwaggie ehquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
OMFGLOLLEREINSBEDANKTERZWER[afbeelding]
zeker, dan haal ik je wel ff op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, als je ooit naar een meet gaat van http://www.passatclub.ru/ mag ik dan mee?![]()
Dan heb je ook mooi de tijd op zoeen puikende snor te laten staanquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
[..]
zeker, dan haal ik je wel ff op.maar ik denk dat de passat al lang ingeruild is voor 'n A4 ofzo tegen de tijd dat ik daar naar toe zou willen
Wat vetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Alfisti het volgende:http://www.break.com/index/sundaybush.html
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Alfisti het volgende:http://www.break.com/index/sundaybush.html
Dan mag ie niet meer bij de brandweerquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan heb je ook mooi de tijd op zoeen puikende snor te laten staan[afbeelding]
[afbeelding]
Toen ik die titel las dacht ik dat't ging om brandgevaar van hun snorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan mag ie niet meer bij de brandweer
'Snorverbod voor brandweermannen'
ik ookquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toen ik die titel las dacht ik dat't ging om brandgevaar van hun snor
gaaf !!quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:54 schreef Alfisti het volgende:http://www.break.com/index/sundaybush.html
ik schiet met 200 mm en de hoogste resolutiequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:08 schreef Jimmeh het volgende:
Alexxx gaat het nog lukken met de foto's as vrijdag (qua scherpte enzo) of heb je stevig zitten croppen?
+1quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toen ik die titel las dacht ik dat't ging om brandgevaar van hun snor
Eindelijk terug uit Tunesie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef BazzoS het volgende:
Wat een acceleratie trouwens in een vliegtuig, zo'n ding blijft er gewoon aan trekken/duwen in je rug![]()
Hoe hard ga je eigenlijk als je opstijgt met een Boeing 737-800?
Boeing 747 heeft 230km/h nodig dacht ik, lijkt me niet dat een 737 dat al bij 120 kan danquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eindelijk terug uit Tunesie?
Volgens mij niet eens zo snel, een vliegtuig stijgt al op bij 120km/u dacht ik...
ohja was je eerste vlieg ervaring hequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef BazzoS het volgende:
Wat een acceleratie trouwens in een vliegtuig, zo'n ding blijft er gewoon aan trekken/duwen in je rug![]()
120? maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens zo snel, een vliegtuig stijgt al op bij 120km/u dacht ik...
truzzelquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
120? maarIk had het idee dat ik nog nooit zo hard geaccelereerd had.
Nu ga ik slapen, lees het morgen wel
Trusten allemaal
opstijgsnelheid is beetje afhankelijk van het gewicht, maar een 737 doet zo rond de 250 km/hquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:14 schreef BazzoS het volgende:
zat ik er maar 60km/h naastquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:23 schreef M5 het volgende:
[..]
opstijg snelheid is beetje afhankelijk van het gewicht, maar een 737 doet zo rond de 250 km/h
een 747 zit op 290 km/h
je hebt vliegtuigjes die bij 100 km/h al los komen (zelf een keertje mee gevlogen met instructeurquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt nog mee op zichquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:23 schreef M5 het volgende:
[..]
opstijg snelheid is beetje afhankelijk van het gewicht, maar een 737 doet zo rond de 250 km/h
een 747 zit op 290 km/h
omdat geen van de FBGs een auto heeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom krijgen we een vrouwenbips en de rest een auto
[afbeelding]
jij kent overal de specs van man...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb er tentamens over gehad met karrenvrachten aan formules enzo.![]()
Die had je nog nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
De nieuwe VOlvo met de Renault Cabine die ook door DAF en Sisu word gebruikt!
Jij ging slapenquote:
En een 190D kruisjequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom krijgen we een vrouwenbips en de rest een auto
[afbeelding]
echt nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij ging slapen
( Italiaans design en techniek)
mja, take off speed is niet een standaard getal, anders zou ik het wel weten. maar 't is idd een uit de hand gelopen trekje van me jaquote:
voor jaguarized. trouwens die Xk die ervoor staat is veeeeeeeeel mooierquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef M5 het volgende:
LIPJE!hoe durf je een Aston Martin V8 Vantage voor 'n Jag uit te maken
Dat is een XJS en die bedoelde ik dusquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef lipje het volgende:
[..]
voor jaguarized. trouwens die Xk die ervoor staat is veeeeeeeeel mooier![]()
![]()
een 4.6 liter v8 met 260 pk jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef Paladijn het volgende:
n1 lipje, dat is een 260 (topmodel) volgens mij(of die uitlaten zijn erbij ge"tuned"
)
en wanneer liep jij daar rond?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is een XJS en die bedoelde ik dus
ah, ja toch nog een Jag op de foto, dan kan het iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef lipje het volgende:
[..]
voor jaguarized. trouwens die XJS die ervoor staat is veeeeeeeeel mooier![]()
![]()
Ongeveer 2 uur geledenquote:
ROFLOMGquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:30 schreef M5 het volgende:
LIPJE!hoe durf je een Aston Martin V8 Vantage voor 'n Jag uit te maken
Parlollerdon?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef lipje het volgende:
Vet veel scotu daar
Ik was er gister met het mooie weerquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:35 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ongeveer 2 uur geleden
Ook alle schippers nog gezien tijdens de farewell party
Die waren er nu ook nogquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik was er gister met het mooie weer
Alle kakkipjes en daapjes bekijken
Daar zullen ze ongetwijfeld een goede reden voor hebben gehadquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:33 schreef M5 het volgende:
[..]
een 4.6 liter v8 met 260 pk jaik snap nog steeds niet waarom MG/Rover dat blok 60 pk heeft terug getuned
Dodenaantallen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zullen ze ongetwijfeld een goede reden voor hebben gehad
gisteravond was er Jazzquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Die waren er nu ook nog
En toen Lee Towers kwam ben ik weggegaan
Gister zat ik opgesloten in m'n werkhok
de C1000 van mestrech, fruitvakkenvullenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Die waren er nu ook nog
En toen Lee Towers kwam ben ik weggegaan
Gister zat ik opgesloten in m'n werkhok
nah, daar hebben ze deze tegen ontwikkeld:quote:
jarolfls?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:32 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is een XJS en die bedoelde ik dus
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nah, daar hebben ze deze tegen ontwikkeld:
[afbeelding]
Alleen niemand wil er in gezien worden, dus de dodenaantallen blijven helaasch laag.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
met 'n beetje mazzel m'n toekomstige werkgever.
de sponsor ja.
Waarom belt die kut niet gewoon naar het bedrijf zelf?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Wordt ik net door een cliënt gebelt, of ik morgen ochtend ff tijd heb om te rijden(gelukkig voor haar had ik dat).
Zou jij liever met je snoet op een Passat voorkant knallen dan zo'n knuffelbaar zachtplastic Streetwise voorkantje?quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:49 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
met 'n beetje mazzel m'n toekomstige werkgever.
de sponsor ja.
ik had het over de inzittenden.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou jij liever met je snoet op een Passat voorkant knallen dan zo'n knuffelbaar zachtplastic Streetwise voorkantje?
ik heb genoeg van randstadquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds je VW rijdt heb je genoeg van Ford?
De binnenkant is vast van zacht schuimrubber gemaaktquote:
M'n leuke collega met de nood telefoon dat gezegd dat ze mij maar ff prive moest bellen, dat was makkelijker en ze is een van m'n favoriete cliënten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom belt die kut niet gewoon naar het bedrijf zelf?
Klanten die na 17:00 bellen kunnen bij mij mooi de tering krijgen
quote:
Over anderhalve maand mag je de mijne lenenquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
Lipje, volgens mij kan ik die tomtom niet meer vinden
[afbeelding]
technisch gelijk aan deze: klikquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De binnenkant is vast van zacht schuimrubber gemaakt
Er is helaas geen NCAP test van deze speelgoedauto
En daarom zul jij ook je hele leven in die vito blijven crossen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom belt die kut niet gewoon naar het bedrijf zelf?
Klanten die na 17:00 bellen kunnen bij mij mooi de tering krijgen
Over 1,5 maand verhuis ik naar Zimbabwequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Over anderhalve maand mag je de mijne lenen![]()
Boh gek, was toensjus warm jeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de C1000 van mestrech, fruitvakkenvullen
detachering is het. het is overigens alleen de ene vestiging van randstad die nu m'n werk regelt waar ik genoeg van heb, de andere waar ik ooit voor gewerkt heb was ik wel tevreden over.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Maaruhm, M5, waarom blijf je dan via uitzendbureau's werken?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hej ik vind jou tog jeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Boh gek, was toensjus warm jeweets
Neuj hoort gewoon niet bij m'n functie die ik nu hebquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:02 schreef roflcopter het volgende:
[..]
En daarom zul jij ook je hele leven in die vito blijven crossen.
je kan 2 dingen doen. 1 laten bellen naar je werk. 2 zelf gaan maar eigen prijs rekenen en zelf lekker bij verdienenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Neuj hoort gewoon niet bij m'n functie die ik nu heb
Een bepaald hotel had/heeft de neiging om mij als projectleider elke keer op te bellen als er iets is...
Heel leuk allemaal, maar ik ben met andere projecten bezig. Dus moeten ze de zaak bellen zodat die er een storingsmonteur op af kan sturenEn mij zeker niet lastig vallen savonds om 22:30
Hendig sjiek gekquote:
lollergeweten dat jij mij een lollerheld vind. Hendig sjiek gekquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Hendig sjiek gekJe bent mijn held met je lollerbreezerreeks jeweets
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Hugster het volgende:
Lipje, volgens mij kan ik die tomtom niet meer vinden
[afbeelding]
Ja zekersjeweet BBQ! Lollerdink je nog veel lollerstroh of WTF?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lollergeweten dat jij mij een lollerheld vind. Hendig sjiek gek![]()
Dat is wel ernstig idd. OTOH scoort ie wel beter dan mijn 600quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan 2 dingen doen. 1 laten bellen naar je werk. 2 zelf gaan maar eigen prijs rekenen en zelf lekker bij verdienen
Heb jij een telefoon met bluetooth en java?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
nee lollerstroh is niet zo hendig sjiek meer eh. Zit nu aan de lollerbacardi lemmin je weetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ja zekersjeweet BBQ! Lollerdink je nog veel lollerstroh of WTF?
ik vind die nieuwe LG ding wel geilquote:
Dat is het nadeel van alleen je werk-telefoon/abbo gebruiken... Ik heb een mobiel voor prive en voor werk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja als ze daar achterkomen bij je werk kun je fijn vertrekken
Nah als ze nou voor nuttige dingen zouden bellenMaar zelfs als er een lamp van een beamer op is bellen ze mij en dan nog savonds om 22:00 ook...
In het begin nam ik ze nog wel op, maar na een tijdje kap je daar echt wel mee
Wie niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:09 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb jij een telefoon met bluetooth en java?
Ik ook in het begin, maar 2 telefoons meezeulen is kutquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van alleen je werk-telefoon/abbo gebruiken... Ik heb een mobiel voor prive en voor werk.
Boh gek hendig restecpa wat ik voor je heb jeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee lollerstroh is niet zo hendig sjiek meer eh. Zit nu aan de lollerbacardi lemmin je weets![]()
zo op z'n lollertijd toch wel eens lollerstroh je wee ttoch![]()
juh das wel hendig sjiekquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
DAAR heb ik dan weer wel de tomtom 5 voor gevonden op mijn PC net![]()
Hebben dan?
[afbeelding]
pffft, een beetje GPRS kosten betalen om te kunnen navigerenquote:
ik loop door de week ook met 2 telefoonsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ook in het begin, maar 2 telefoons meezeulen is kut
LollerGPSmuis kopen jeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pffft, een beetje GPRS kosten betalen om te kunnen navigeren
kut traag en ontzettend onstabiel programmaquote:
BosJo die hendig sjiek zegt lolleromfgwtfBBQ!111!!1!!quote:
Draait ie op Symbian OS?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
DAAR heb ik dan weer wel de tomtom 5 voor gevonden op mijn PC net![]()
Hebben dan?
[afbeelding]
Ook dat, maar dat moet je sowieso meneer permbanquote:
De M600/Qtek S200 is imho mooierquote:
Eerst uitproberen, dan verderzien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kut traag en ontzettend onstabiel programma
hangt van je telefoon af... de ene kan het wel, de andere niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
kan een telefoon via bluetooth en verbinding maken met de carkit en gelijktijdig met zo'n gps ding![]()
* BoJo hevig achterloopt in de mobiele telefoon techniek![]()
Heul geen permbanners maar een 48-uursjeweetsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat moet je sowieso meneer permban
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Heul geen permbanners maar een 48-uursjeweets
Het is extreem traag op m'n loller6230quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Eerst uitproberen, dan verderzien.
En zo vaak wil ik t toch niet gaan gebruiken
80% je weet toch hendig sjiekquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Boh gek hendig restecpa wat ik voor je heb jeweetsIk krijg die lollerstroh zekers niet in m'n lollerslokdarm gek, ga kaputt dan
o_0quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Dat krijg ik echt niet lollerweggeeinstquote:
flitspaalgeluidenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik er weer meerdere voor, welke moet jij hebben?
[afbeelding]
[afbeelding]
yush.quote:
in geval van een n70quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:18 schreef BoJo het volgende:
kan een telefoon via bluetooth en verbinding maken met de carkit en gelijktijdig met zo'n gps ding![]()
* BoJo hevig achterloopt in de mobiele telefoon techniek![]()
hoe groot is ie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
geen ideequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mediafart voor 69,50quote:
incomplete kaarten, rechtas moeten terwijl de pijl rechtdoor aangeeft, laatste moment aangeven dat je af moet slaan enz enzquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:20 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Het is extreem traag op m'n loller6230
Mediamarkt LOLLEROMFGLOLLEREINSROFLCOPTERquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dat is serieus de naam van het ding?![]()
Nee maar wel vlakbij je nieuwe huisjequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je op mediafart zoekt vast wel jaquote:
Ga voor een met een SIRF III (ja, 3) chipset, die gaan sowieso langer mee, maar pakken ook meer satelieten op. Mijn GPS unit gaat tot zo'n 20 uur mee na volledig opladen en geeft een betere lokatiebepaling dan de SIRF II GPS-muis die ik voor mijn afstuderen gebruikte. Het verschil in prijs is dat de SIRF III setjes zo rond de 100 euro zitten, SIRF II rond de 70quote:
mjah wilde toch een 1gb kaartje halenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
394mb
Minimaal een 512mb kaartje nodig dus
[afbeelding]
ook dat isquote:
ohquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee maar wel vlakbij je nieuwe huisjedat ding heet cellink btg7000, en te koop in de MediaMarkt
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga voor een met een SIRF III (ja, 3) chipset, die gaan sowieso langer mee, maar pakken ook meer satelieten op. Mijn GPS unit gaat tot zo'n 20 uur mee na volledig opladen en geeft een betere lokatiebepaling dan de SIRF II GPS-muis die ik voor mijn afstuderen gebruikte. Het verschil in prijs is dat de SIRF III setjes zo rond de 100 euro zitten, SIRF II rond de 70
koop gewoon de originele tomtom gpsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat isquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ook dat is, maar ik doelde meer op de afkorting
ja ik twijfel ook, heb ook ergens een cheap ass usb gps ontvanger die het psies 1x gedaan heeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
koop gewoon de originele tomtom gps![]()
kost je rond de 100¤ maar werkt dan ook perfectaltijd voldoende satelieten.....
had eerst ook zo'n cheape gehaald maar alleen maar problemen mee gehad, daarna de tomtom muis gekocht en dat ding heeft nog geen 1x raar gedaan!
Daar zit dus ook een SIRF III chipsetje inquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
koop gewoon de originele tomtom gps![]()
kost je rond de 100¤ maar werkt dan ook perfectaltijd voldoende satelieten.....
had eerst ook zo'n cheape gehaald maar alleen maar problemen mee gehad, daarna de tomtom muis gekocht en dat ding heeft nog geen 1x raar gedaan!
Je moet voddenboer worden lollergekquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik twijfel ook, heb ook ergens een cheap ass usb gps ontvanger die het psies 1x gedaan heeft![]()
Ohja stom van me da's waar ook, jouw leven bestaat alleen maar uit werk en thuisquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef BoJo het volgende:
maar goed navigatie is leuk maar heeft niet de prioriteit natuurlijk... de weg naar en van m'n werk ken ik nou wel![]()
Het is vooral handig als je ergens heengaat waar je of nooit, of tijden terug geweest bent. En natuurlijk de flitspaal locaties op 'onbekend' terreinquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:32 schreef BoJo het volgende:
maar goed navigatie is leuk maar heeft niet de prioriteit natuurlijk... de weg naar en van m'n werk ken ik nou wel![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
394mb
Minimaal een 512mb kaartje nodig dus
[afbeelding]
Het is een man, dus ik ga ervanuit dat hij nog wel enigzins richtingsgevoel heeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja stom van me da's waar ook, jouw leven bestaat alleen maar uit werk en thuis
[afbeelding]
niet waar, in sommige weekenden ga ik naar hendig sjieke Alfa meetings maar dan rij ik achter Alfristi aan die een navi heeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ohja stom van me da's waar ook, jouw leven bestaat alleen maar uit werk en thuis
[afbeelding]
blik op een routeplanner of mijn stratenboek voldoet meestal welquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is een man, dus ik ga ervanuit dat hij nog wel enigzins richtingsgevoel heeft
Ik heb dus geeneens een stratenboek in mijn auto... Als ik mijn GPS vergeten ben rij ik op topografische kennis ergens heen en zoek ik een bushalte met kaart op om het adres te vindenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
blik op een routeplanner of mijn stratenboek voldoet meestal wel
Ik heb de rar nog niet uitgepakt, kan best dat daar de hele cd op staat en dat de app dus kleiner isquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
weet je zeker dat je de goede hebt![]()
tt + beneluxmap is bij mij maar iets van 120mb
Dat is echt ideaal ja, vooral ook omdat hij alle telefoons pakt ehquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef BoJo het volgende:
hmmm... mijn gsm houder zit ook niet op de meest hendige plaats voor navigatie
[afbeelding]
nu haal ik hem niet eens uit m'n zak...bluetooth![]()
Ik heb zo'n 10 euro zuignap ding wat je aan je voorruit plakt... zal er morgen wel eens een foto van makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:43 schreef BoJo het volgende:
hmmm... mijn gsm houder zit ook niet op de meest hendige plaats voor navigatie
[afbeelding]
nu haal ik hem niet eens uit m'n zak...bluetooth![]()
of ze hebben er een verkeerde filename aan gegevenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb de rar nog niet uitgepakt, kan best dat daar de hele cd op staat en dat de app dus kleiner is![]()
[afbeelding]
dat wil ik dus echt nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 10 euro zuignap ding wat je aan je voorruit plakt... zal er morgen wel eens een foto van maken
Moet je wel een broertje hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat is echt ideaal ja, vooral ook omdat hij alle telefoons pakt eh
Zit je in de lollerauto en gaat je broertjes telefoon en kun je hem gewoon lolleropnemen:D:D:D:D:D
:D:D D:D
Ideaal
Ik vind de matten van Peu mooier.quote:
die pookknop was het eerste wat eruit ging, en ik heb een lederen momo stuurtje niet zo'n big pimpin houten peu stuurtjequote:
Freudian slip?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat wil ik dus echt niet
ik hou hem zo wel, voor die ene keer dat ik die vaginatie wel gebruik dan werp ik er wel gewoon zo een blik op![]()
Ze zouden in deze auto iig beter passenquote:
Ik ben nu de complete dvd aan het downkopenquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb de rar nog niet uitgepakt, kan best dat daar de hele cd op staat en dat de app dus kleiner is![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
die pookknop was het eerste wat eruit ging, en ik heb een lederen momo stuurtje niet zo'n big pimpin houten peu stuurtje![]()
Ik ken weinig mensen die luier zijn dan jijquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:50 schreef BoJo het volgende:
ik wil van die lichte plastic delen af, heb al een donker dashboard kastje maar ben te lui om derest erbij te zoeken en het dan om te gaan bouwen
het boeit me eigenlijk ook weinig verder![]()
ja dat is deze volgens mijquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik ben nu de complete dvd aan het downkopen
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die luier zijn dan jij
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zelfs zo lui dat ze morgen 4 uur lang gaan reizen met het OV [afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin in![]()
Pak je nou met opzet de nietwerkende PI's?
Komt vast weer door jequote:Op donderdag 15 juni 2006 00:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ook [afbeelding]
Ehm, bij mij doen ze het gewoon hoor![]()
[afbeelding]
PIquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee door planet internet [afbeelding]
[afbeelding]
it's an artquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:52 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die luier zijn dan jij
geen greintje humor die ex-modsquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja ach, sowieso heb je het bovenstaande toch al gedaan
Het was gisterenavond alquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
geen greintje humor die ex-mods
om de feedback niet verder te vervuilen.
zeg het maar: te eagerquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het was gisterenavond al
Ze zou toch niet meer doorgaan.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeg het maar: te eager![]()
ben blij als ik drvanaf ben
De user policy is aangepast en dus mag ik minder eager zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga je stoppen? [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Lekker aan't teruglezen geweest Coby?quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:47 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
is de afstudeerstress je teveel geworden jongen?![]()
mja, druk op het werk en afgelopen weekend te mooi weer om niet te varen![]()
nog een paar dagen en je kan lekker met je luie reet in de zon bakkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 09:54 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Lekker aan't teruglezen geweest Coby?
En de printer staat al vanaf 06h00 te pruttelen hier
En dan begrijp ik het
Iddquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef vlad het volgende:
[..]
nog een paar dagen en je kan lekker met je luie reet in de zon bakkenheerlijk gevoel geeft dat, nietwaar?
![]()
Op m'n appelgebak?quote:
dus toch de baan aangenomenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Op m'n appelgebak?
Nee dat had je niet, maar ik ga wel de hele zomer werken
Ja voor alleen de zomerquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:19 schreef vlad het volgende:
[..]
dus toch de baan aangenomenmooi man
ben je afgelopen weekend nog naar de haven geweest btw?![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:12 schreef Sjoewe het volgende:
Jij hebt zo te zien een puike dag voor de boeg[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien had ik het wel over M5 in z'n Passat, maar misschien toch ook niet.quote:
Oh ik doelde wel op M5, ik bedoel, een hele dag weer om rond te toeren in een malse 6 cyl. [14.gif]quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien had ik het wel over M5 in z'n Passat, maar misschien toch ook niet.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |