linkjes wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, Sjoewe, foto's posten enkel en alleen om mensen af te zeiken mag nog steeds niet
je caps lock zit vastquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef ijsmeis het volgende:
WAT EEN SCHIJT OP ALEX.
Ik zal 'm op de zelfde manieer aanbidden als 155'squote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, Sjoewe, foto's posten enkel en alleen om mensen af te zeiken mag nog steeds niet
Gatverdammequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier stond ie ook. En dus op fok! : [SC] HTL #80 Nachttreinen en schönes Wochenendequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom, dat heeft Dangel toch al gedaan?
En die zeikt hem niet af
Wie is dat dan?quote:
Oh OKquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier stond ie ook. En dus op fok! : [SC] HTL #80 Nachttreinen en schönes Wochenende
Dus we mogen hem posten wat we willen
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
Er is zo te zien best veel Jaguarsized om van te houden 14.gif
[afbeelding]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:21 schreef PeuRac het volgende:
Vrije tijd onder t werken is trouwens oke, ik had vandaag voldoende tijd om 2 paar schoenen en een nieuw pak uit te zoeken![]()
Ik ben zo'n aardige user geworden sinds de vorige grote relquote:
das t onderschrift:quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh OK
Ik vond de eerste reactie op AG.com anders ook wel leuk
vette foto jaggie!
Ja, ben toen zelf door gereden naar een winkel van Falabellaquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moest je een klant bij de Scapino afzetten dan?
Pakken zijn relaxedquote:
Was er nog nooit geweest, maar daar komt verandering in, ze hebben mooie dingen daar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:26 schreef lipje het volgende:
Fabeltjeswinkel?Daar koop jij wel veel, hè
Hoiquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
JA HOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
zo goed?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:43 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Sorry, ik kon geen roestbak vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |