abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39121276
Ik zal hem iig niet doen, ik ben op het eind naar Rock Werchter......en aangezien captain redbeard 2e is geworden......heeftie het eerstvolgende recht lijkt mij, als Trancelocator het niet wil/kan doen
pi_39121523
Over de contest, hij was weer lekker divers.
-Club Bizarre had ik moeten weten......
-file-kick van promo viel me op, maar ja dat nummer heb ik dan weer niet dus dan is't lastig zoeken
-Moguai mix, kzal em es download, ben niet zo'n fan van geht's noch, maar moguai maakt vaak goeie nummers.
-Lyteo ken ik alleen de rank 1 remix, die lijkt er te ver niet op voor mij om de melodie te herkennen.
-Usha, hmm ken dat hele nummer niet.......maar het melodieke is echt zoooooo bekend voor mij....is dat ooit ergens anders ook in gebruikt ofzow?
-Bong-ra die zijn wel goed, hoorde alleen SpaceKees aan de gang ipv D.A.C. (nou ja ik vin het allebei geen lekkere nederhop dus geen schande )

Wel vreemd dat drummatic twins maar door 2 geraden zijn (waarvan ikzelf er 1 was )
pi_39121634
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:29 schreef Laevid het volgende:
Over de contest, hij was weer lekker divers.

-Usha, hmm ken dat hele nummer niet.......maar het melodieke is echt zoooooo bekend voor mij....is dat ooit ergens anders ook in gebruikt ofzow?
ach, dat was jeugdsentiment voor mij

Echt een heel diverse contest Flamebringer, zat zeer goed in elkaar
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39121710
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Laevid het volgende:
Ik zal hem iig niet doen, ik ben op het eind naar Rock Werchter......en aangezien captain redbeard 2e is geworden......heeftie het eerstvolgende recht lijkt mij, als Trancelocator het niet wil/kan doen
Dan zet ik maar snel een nieuwe online, ondanks drukte en voetbal en zo. Op deze manier kun jij alsnog meedoen.

Overigens zal ik niet al te vaak online zijn om een tussenstand te geven, maar ik ga wel mijn best doen om het netjes bij te houden.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:01:03 #55
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39122772
Die Usha heb ik nog op een "Turn up the bass" cd'tje staan. Heerlijk nummer.
pi_39123140
En de nieuwe staat online.

De Grote Track ID Contest: Dance #10
Iedereen alvast succes toegewenst!
Lelijke @@p!
pi_39123179
De rest van dit topic kunnen we uiteraard gebruiken om na te praten
Lelijke @@p!
pi_39134627
Mooi om van meerdere kanten te horen dat het met de diversiteit van de contest dus toch wel goed bleek te zitten. Ik vond dat namelijk deze keer wat lastiger om voor elkaar te krijgen, omdat ik mezelf had voorgenomen wat minder van de hardere stijlen er in te verwerken (die waren in mijn vorige contest namelijk het grootste struikelpunt). Daardoor viel er al een groot deel van mijn muziekcollectie af...
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:10 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb er echt het maximale uit kunnen halen.
Gelukkig maar, want het is inderdaad altijd een beetje lullig als je bij het lezen van de eindoplossing zou merken dat er meer in had gezeten. In ieder geval is het een zeer verdienstelijke score geworden...

Over die Usha, die ken ik ook van een Turn Up The Bass-CD, maar dan de editie die je gratis bij de schoolagenda daarvan kreeg (Dance Attack, geloof ik). En ik kan me zo even gauw geen ander nummer indenken die dezelfde melodie gebruikt Laevid, misschien dat je hem toch toevallig eens ergens hebt gehoord. Het is namelijk een vrij populaire plaat geweest, wat je ook wel kan zien aan de enthousiaste reacties er op...

En Lyteo was inderdaad wel een pittige. Op zich hoor je zo dat het om dezelfde melodie gaat, maar dan moet je het origineel en de remix eigenlijk wel naast elkaar horen. Anders wordt het door het verschil in synth en tempo toch nog een lastige. Wel een teken dat de mannen van Rank 1 met hun remix zeker iets aan de plaat hebben toegevoegd.

Maar goed, ik zal me eens naar de contest van Captain_Redbeard begeven. Ik ben weer benieuwd!
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:22:39 #59
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39134905
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:14 schreef Flamebringer het volgende:
Over die Usha, die ken ik ook van een Turn Up The Bass-CD, maar dan de editie die je gratis bij de schoolagenda daarvan kreeg (Dance Attack, geloof ik). En ik kan me zo even gauw geen ander nummer indenken die dezelfde melodie gebruikt Laevid, misschien dat je hem toch toevallig eens ergens hebt gehoord. Het is namelijk een vrij populaire plaat geweest, wat je ook wel kan zien aan de enthousiaste reacties er op...
Toch niet toevallig een rood cd'tje met stervormig figuurtje rond het midden, met de teksten "Esheva" "Arcade" en "TRAX Company" en onder andere de tracks "Boobytracks - Don't go" en "2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone"?
pi_39140687
Ik dacht dat ik 2 en 14 wel zou kennen als je de tracks gaf, maar die titels had ik er nooit bijgezocht. Nice contest
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39144741
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Trancelocator het volgende:
Toch niet toevallig een rood cd'tje met stervormig figuurtje rond het midden, met de teksten "Esheva" "Arcade" en "TRAX Company" en onder andere de tracks "Boobytracks - Don't go" en "2 Brothers on the 4th Floor - Never Alone"?
Dat is hem inderdaad! Mijn allereerste CD'tje was dat...

Staat erg leuk spul op, o.a. die Boobytrax die jij al noemde, maar ook 'The Right Time' van I To I (wel een beetje cheesy, maar goed ) en die elf minuten durende megamix van Charly & Theo...
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:58:16 #62
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39146026
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:16 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Dat is hem inderdaad! Mijn allereerste CD'tje was dat...

Staat erg leuk spul op, o.a. die Boobytrax die jij al noemde, maar ook 'The Right Time' van I To I (wel een beetje cheesy, maar goed ) en die elf minuten durende megamix van Charly & Theo...
Over Doop - Doop nog maar te zwijgen.

Leuk cd'tje inderdaad en leuke agenda. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik voor de rest weinig van de "Turn up the bass" en "House party"-serie heb. Eigenlijk wel vreemd omdat die cd's volgens mij vergelijkbaar zijn met de goedkope commerciële mixalbums van nu. Maar ja, jeugdsentiment hè!
pi_39146049
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Tututututeteeeeeee

In Southern Sun
pi_39149813
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 00:22 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Die heb ik ook!!! Inderdaad bij zo'n agenda. Ik dacht gelijk aan I to I, ultiem cheesy maar eigenlijk ook een heerlijk nummer.
Lelijke @@p!
pi_39149911
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Leuk cd'tje inderdaad en leuke agenda. Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik voor de rest weinig van de "Turn up the bass" en "House party"-serie heb. Eigenlijk wel vreemd omdat die cd's volgens mij vergelijkbaar zijn met de goedkope commerciële mixalbums van nu. Maar ja, jeugdsentiment hè!
Daar stond wel de mindere versie van Doop op vond ik. Het blijft wel een briljant deuntje, heeft nog hoog gescoord in Engeland volgens mij. Turn up the bass kom je nog regelmatig tegen op rommelmarkten.

De ellende van al die verzamel cd's is dat je op een gegeven moment sommige tracks 4 of 5 keer hebt. En vaak zijn dat juist de meer commerciele tracks.
Lelijke @@p!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:21:24 #66
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39150657
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Die heb ik ook!!! Inderdaad bij zo'n agenda. Ik dacht gelijk aan I to I, ultiem cheesy maar eigenlijk ook een heerlijk nummer.
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Daar stond wel de mindere versie van Doop op vond ik. Het blijft wel een briljant deuntje, heeft nog hoog gescoord in Engeland volgens mij. Turn up the bass kom je nog regelmatig tegen op rommelmarkten.

De ellende van al die verzamel cd's is dat je op een gegeven moment sommige tracks 4 of 5 keer hebt. En vaak zijn dat juist de meer commerciele tracks.
Doop was echt een hype die -als ik me goed herinner- nog het Jeugdjournaal had gehaald. Ik vond het toen een leuk nummer, maar als ik er nu op terugkijkt vergelijkbaar met de "Macarena" en "The Ketchup Song". Als soortgelijke muziek nu wordt uitgebracht, zou ik het bagger vinden.
pi_39151110
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:21 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

[..]

Doop was echt een hype die -als ik me goed herinner- nog het Jeugdjournaal had gehaald. Ik vond het toen een leuk nummer, maar als ik er nu op terugkijkt vergelijkbaar met de "Macarena" en "The Ketchup Song". Als soortgelijke muziek nu wordt uitgebracht, zou ik het bagger vinden.
Bagger of niet, de producers hebben later met onder andere Peplab zeker wel meer serieuze muziek gemaakt. Hoewel, bij Ferry & Garnefski zit er altijd wel een melige ondertoon in vind ik
Lelijke @@p!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:48:07 #68
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39151607
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Bagger of niet, de producers hebben later met onder andere Peplab zeker wel meer serieuze muziek gemaakt. Hoewel, bij Ferry & Garnefski zit er altijd wel een melige ondertoon in vind ik
Het eerder genoemde nummer van Boobytrax (ook Ferry & Garnefski) is ook veel serieuzer. Met Doop sprongen ze overduidelijk in het gat in de markt.
pi_39152081
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:58 schreef Trancelocator het volgende:Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik voor de rest weinig van de "Turn up the bass" en "House party"-serie heb. Eigenlijk wel vreemd omdat die cd's volgens mij vergelijkbaar zijn met de goedkope commerciële mixalbums van nu. Maar ja, jeugdsentiment hè!
Die series hebben inderdaad ook nu nog veel fans, vooral de 'House Party'-CD's zie je soms nog voor flinke bedragen van eigenaar verwisselen. En ze waren vrij commercieel, dat klopt, maar commerciële muziek zat (vind ik) destijds kwalitatief veel beter in elkaar dan nu het geval is. Al zal daar inderdaad ook wel een beetje jeugdsentiment bij komen, want mensen die hun eerste muziek in de jaren 80 hoorden zaten rond 1992/1993 misschien wel net zo hoofdschuddend voor de TV als wij nu bij het langszappen van TMF...
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hoewel, bij Ferry & Garnefski zit er altijd wel een melige ondertoon in vind ik
Klopt, dat hoor je ook goed bij 'Here's Johnny' van Hocus Pocus en 'Yesss!' van Waxattack. Vooral die laatste is hilarisch om te horen, maar het steekt ondertussen allemaal wel uitstekend in elkaar. Stond trouwens ook nog op een 'Turn Up The Bass'-CD geloof ik...
pi_39175294
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:00 schreef Flamebringer het volgende:
Klopt, dat hoor je ook goed bij 'Here's Johnny' van Hocus Pocus en 'Yesss!' van Waxattack. Vooral die laatste is hilarisch om te horen, maar het steekt ondertussen allemaal wel uitstekend in elkaar. Stond trouwens ook nog op een 'Turn Up The Bass'-CD geloof ik...
En niet zomaar 1, namelijk mijn aller eerste bandje: Turn Up The Bass 22!

(Later heb ik trouwens nog TUTB 15 gekocht, die toen bij de bieb wegging, met o.a. James Brown Is Dead). Turn Up The Bass, een goede serie was het.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 13:23:23 #71
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_39175413
quote:

[..]

Die series hebben inderdaad ook nu nog veel fans, vooral de 'House Party'-CD's zie je soms nog voor flinke bedragen van eigenaar verwisselen.[..]
ik heb een tijdje terug house party 1 t/m 5 en wat oude house cd's voor 10¤ gekocht
house party 3 is echt geniaal

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_39178028
HP2 blijft heerlijk... Vooral de editie mét nummer 47

En de mix DHS-Speedy J
In Southern Sun
pi_39250576
quote:

[..]

Waxattack is echt briljant ja. Die heb ik ook nog op een tape staan voor in de auto, en op techno trance 3.
quote:

Die series hebben inderdaad ook nu nog veel fans, vooral de 'House Party'-CD's zie je soms nog voor flinke bedragen van eigenaar verwisselen. En ze waren vrij commercieel, dat klopt, maar commerciële muziek zat (vind ik) destijds kwalitatief veel beter in elkaar dan nu het geval is. Al zal daar inderdaad ook wel een beetje jeugdsentiment bij komen, want mensen die hun eerste muziek in de jaren 80 hoorden zaten rond 1992/1993 misschien wel net zo hoofdschuddend voor de TV als wij nu bij het langszappen van TMF...
[..]
Jeugdsentiment is het zeker, maar ik vind ze kwalitatief ook beter. Tegenwoordig lijkt het wel alsof de commerciele dancemuziek is gericht op kinderen die in het laaste jaar van de basisschool zitten of zo.
Lelijke @@p!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')