Oei, dat is vrij zuurquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn geheugen is een zeef. Het blijkt maar weer. Platen die ik van voor tot achter mee kan bleren/neurien of wat dan ook waarvan ik gewoon niet meer op de naam kom.
Ik was eigenlijk van plan later op de avond pas te posten, maar als ik het nu al doe kunnen jullie tenminste weer verder puzzelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef timbob het volgende:
even een stukje beethoven terwijl we op de uitslag wachten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 11 pt. |... |... |... |... |... |... |... |... |
Redelijk. Heb net eerste deeltje gestuurd, nu wordt het diep nadenken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Oei, dat is vrij zuur. Weet je er wel een flink aantal, of zit er nog steeds veel onbekends voor je bij?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 11 pt. |Da_Sandman 10½ pt. |... |... |... |... |... |... |... |
Nee, helaas. Misschien een beetje mierenneukerij, maar zoals jij hem noemt is het een remix van het origineel (en uit dat origineel heb ik dus mijn sample geknipt). Het is vooral de remix die bekend is geworden, daarom is #7 ook een beetje een instinker. Maar aangezien je de artiest + tracktitel al hebt, hoef je dus enkel nog maar iets weg te halen...quote:
Maar wel meedoen nog?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Even geluisterd. Ik ga niet boven de 16 punten uitkomen![]()
Ik heb nog eens gezocht in mn collectie, en ik heb beide versies. Raar dan, dat bijvoorbeeld een discogs er maar eentje kent, de zogenaamde remix.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Nee helaas. Misschien een beetje mierenneukerij, maar zoals jij hem noemt is het een remix van het origineel (waar ik dus mijn sample uit heb geknipt). Het is vooral de remix die bekend is geworden, daarom is #7 ook een beetje een instinker. Maar aangezien je de artiest + tracktitel al hebt, hoef je dus enkel nog maar iets weg te halen...
[..]
Maar wel meedoen nog?
Op het eerste gezicht wel, maar als je de details van die release gaat bekijken zie je dat het origineel er ook op staat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Raar dan, dat bijvoorbeeld een discogs er maar eentje kent, de zogenaamde remix.
Ben ik wel van plan ja.quote:
Mocht je willen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:01 schreef timbob het volgende:
nou jongens, stop maar. ik vind dat jullie wel tijd genoeg gehad hebben
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |timbob 17 pt. |Da_Sandman 10½ pt. |... |... |... |... |... |... |... |
Ben benieuwd naar de tussenstand. Ik kwam vandaag toevallig een track tegen die ik gisteren naar nu blijkt correct gegokt heb. Ik heb nu stiekem toch goede hoop op een aardige scorequote:Op zondag 18 juni 2006 14:33 schreef Laevid het volgende:
en wederom maar es wat opgestuurd.....je weet nooit.....
Die hoop is zeer terecht.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de tussenstand. Ik kwam vandaag toevallig een track tegen die ik gisteren naar nu blijkt correct gegokt heb. Ik heb nu stiekem toch goede hoop op een aardige score![]()
Want bedoelde je eigenlijk niet 26 punten, Captain_Redbeard?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Even geluisterd. Ik ga niet boven de 16 punten uitkomen![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 20 pt. |timbob 17 pt. |Da_Sandman 15 pt. |... |... |... |... |... |... |
Dit valt me alles mee jaquote:Op zondag 18 juni 2006 20:17 schreef Flamebringer het volgende:
veranderd.
[..]
Want bedoelde je eigenlijk niet 26 punten, Captain_Redbeard?Dat is namelijk de score die je met je lijstje hebt behaald, en waardoor je de nieuwe koploper bent geworden in de 4e tussenstand. Ook Laevid en Da_Sandman hebben er overigens nog wat puntjes bij gekregen:
...
Ik hoop het ook, al laat Trancelocator zich volgens mij echt enkel nog in de WK-topics zien. Gitanki heeft hem gedownload, dus misschien krijg ik daar nog wel een mailtje van?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hopelijk gaan , ondanks het WK, toppers als Gitanki en Trancelocator zich nog met het spel bemoeien.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 20 pt. |Da_Sandman 19 pt. |timbob 17 pt. |... |... |... |... |... |... |
Dat bleek inderdaad het geval: hij komt binnen met 16 punten. Dat leidt tot alweer de 6e tussenstand (in principe de laatste, tenzij ik vanavond nog mailtjes binnen krijg):quote:Op maandag 19 juni 2006 17:30 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Gitanki heeft hem gedownload, dus misschien krijg ik daar nog wel een mailtje van?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 20 pt. |Da_Sandman 19 pt. |timbob 17 pt. |Gitanki 16 pt. |... |... |... |... |... |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Laevid 22 pt. |Da_Sandman 19 pt. |timbob 17 pt. |Gitanki 16 pt. |... |... |... |... |... |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | |Captain_Redbeard 26 pt. |Laevid 22 pt. |Da_Sandman 19 pt. |timbob 17 pt. |Gitanki 16 pt. |... |... |... |... |
Het was een mooie contest Flamebringer, lekker divers ook. Wat mij opvalt is dat ik de tracks die ik niet goed had ook aan de hand van de uiteindelijke antwoorden niet had herkend (op Roman Flugel na). Ik heb er echt het maximale uit kunnen halen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef Flamebringer het volgende:
En natuurlijk ook nu weer de eindoplossing van deze contest, waarbij VG opnieuw het aantal deelnemers aangeeft die een track geheel correct hebben benoemd, en DG staat voor het aantal deelnemers die gedeeltelijk op het juiste spoor zaten. Drie tracks zijn niet geraden, waarvan enkel #4 me enigszins verbaast:
Ik heb er eentje 'paraat' staan, maar als iemand anders nu wil organiseren vind ik dat ook prima. Tenslotte ben ik pas geleden nog aan de beurt geweest. En ja, dat ging ook te gehaast toen. Iedereen mag zich laten horen, en anders plaats ik 'm wel over een paar dagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb overigens geen tijd om een contest te organiseren, dus als iemand er eentje paraat heeft, be my guest.
Ik laat de beslissing wel aan jou over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik heb er eentje 'paraat' staan, maar als iemand anders nu wil organiseren vind ik dat ook prima. Tenslotte ben ik pas geleden nog aan de beurt geweest. En ja, dat ging ook te gehaast toen. Iedereen mag zich laten horen, en anders plaats ik 'm wel over een paar dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |