Ja dan heb ik die gehoordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:38 schreef ROG het volgende:
Rond 20u/21u zou er inderdaad een soundcheck zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de laatste trein van duivendrecht naar utrecht vertrekt als het goed is om 23.59? Tijd zat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:51 schreef Joesse het volgende:
volgens de NS site is het om 23:15u afgelopen
Ik moet de Intercity naar Nijmegen hebben, vandaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:26 schreef Joesse het volgende:
NS rijdt op 21, 22, 24 en 25 juni extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur.
Naar Utrecht is nooit zo'n probleem, het wordt alleen moeilijk als je verder van de randstad af woont, de NS doet altijd net alsof daar geen concertgangers wonen..
nu al 25 mensen? pff ik hoor dat ik optijd ben morgen rond half 1quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er liggen nu ca 25 mensen, hij heeft vanmiddag gesoundcheckt met prijswinnaars erbij waar hij nog meegevoetbald heeft
*Zucht*quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er liggen nu ca 25 mensen, hij heeft vanmiddag gesoundcheckt met prijswinnaars erbij waar hij nog meegevoetbald heeft
Dat voetballen met hem laat ik graag aan jou overquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:41 schreef Hare het volgende:
[..]
*Zucht*
Wat zou ik graag een keertje met hem voetballen zeg! Lijkt me echt te chill![]()
Je was gisteren nog op AT5 Crazy... samen met Woody Harrelsonquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:46 schreef linebear het volgende:
kom op zeg... het voetbal is echt niet belangrijker dan Robbie hoor....
we worden toch geen wereldkampioen... En dat is Robbie wel
Robbie niet zo goed en het Nederlands elftal des te beter???quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:41 schreef Hapertje het volgende:
Oranje populairder dan Robbie Williams!
Ook Joey uit Rhoon verkiest de voetbalwedstrijd boven een concert van de zanger. "Robbie Williams is op het moment niet zo goed meer. Het Nederlands elftal juist des te beter! Ik hoef geen winst op de kaarten te maken, als ik ze maar kwijtraak... "
Al zou vanavond de finale geweest zijn en zou Nederland erin gestaan hebben (quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:06 schreef Koningin het volgende:
Ik zou het niet willen missen voor een WK-wedstrijd
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef dolfg het volgende:
Ik taai af naar de ArenA!
Heel veel plezier allemaal vanavond.
Ik ben gewoon 1 brok zenuwenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:33 schreef linebear het volgende:
ik ga zeker lekker mee zingen... Denk dat dat al bij Basement Jaxx begint.
De spanning stijgt steeds meer
heb ook gezonde spanningenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1 brok zenuwen![]()
Nee, valt ook wel mee, maar ja........een vorm van zenuwen is toch wel te bespeuren bij mij![]()
Ok, ben nu echt foetsie!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Werd net gebeld of k mee wil vanavond, maar heb lekker nee gezegd
wat een raar kind ben je dan zeg....quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:27 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Werd net gebeld of k mee wil vanavond, maar heb lekker nee gezegd
quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:37 schreef linebear het volgende:
[..]
wat een raar kind ben je dan zeg....
Zenuwen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 1 brok zenuwen![]()
Nee, valt ook wel mee, maar ja........een vorm van zenuwen is toch wel te bespeuren bij mij![]()
Ok, ben nu echt foetsie!
In Brussel was er vuurwerk aan het begin en vuur aan het einde. Maar in de Arena lijkt me dat minder slim...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:10 schreef Vicky het volgende:
nog 1 uurtje en dan gaan wij ok we!!
IK HEB ER ZIN IN!! Robshirt zit al om het lijf!!
Ben beniwued of er vuurwerk is, want ik denk dat het dak dicht gaat.... ben benieuwd!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
God, wat heb ik een zin in morgen zondag!
Oh, en zaterdag, want dan ga ik nog een keer!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:41 schreef Minnie_ het volgende:
God, wat heb ik een zin in morgen!
Dan sta je in ieder geval niet vooraan denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:26 schreef lamarije het volgende:
En benieuwd hoe vroeg je er nou echt moest zijn om in het voorste vak te komen... Ik ga morgen rond 2 uur hier weg, dan zal ik tussen half 3 en 3 bij de Arena zijn.
ik was er 3 jaar terug rond half 3 en stond toen derde rij ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan sta je in ieder geval niet vooraan denk ik.
Haha, wou net zeggen, willen wel wat meer weten dan alleen dat je terug bentquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:13 schreef CherryLips het volgende:
en en en??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |