Oranje populairder dan Robbie Williams!
AMSTERDAM - Arme Robbie Williams! De kaarten voor zijn concerten in de Amsterdam ArenA, waar tijdens de voorverkoop een enorme run op was, worden massaal gedumpt op internet... Het Nederlands elftal speelt zaterdag of zondag de achtste finale op het WK voetbal. En veel van Robbies fans blijken tóch niet zo heel erg trouw...
Robbie Williams-fan Arjen uit Den Haag denkt dat Oranje vanavond zal verliezen of gelijkspelen. "Ik heb de kaartjes aan mijn vriendin gegeven voor haar verjaardag, maar zij wil nu ook liever voetbal kijken. De tickets hebben we alvast te koop aangeboden, want na vanavond wil heel Nederland van zijn kaarten af", denkt de voetbalfan.
En hij is, helaas voor Robbie, niet de enige... Ook Joey uit Rhoon verkiest de voetbalwedstrijd boven een concert van de zanger. "Robbie Williams is op het moment niet zo goed meer. Het Nederlands elftal juist des te beter! Ik hoef geen winst op de kaarten te maken, als ik ze maar kwijtraak... "
Gisteren zijn vele duizenden nieuwe advertenties geplaatst op websites als Speurders, Marktplaats en eBay, in een poging de kaarten nog tegen een redelijk bedrag kwijt te raken. De verwachting is namelijk dat na vanavond, als Oranje tegen Argentinië heeft gespeeld en dus duidelijk is op welke dag ze komend weekeinde moeten spelen, er helemaal geen stuiver meer voor de tickets wordt gegeven.
Als klap op de vuurpijl maakte organisator Mojo Concerts gisteren ook nog eens bekend dat er extra plaatsen beschikbaar zijn gekomen. Dat maakt het voor de bezitters van concertkaarten nóg moeilijker om hun tickets te slijten.
Het is voor Robbie te hopen dat er nog fans zijn die hem wél verkiezen boven het Nederlands elftal, anders staat hij er komend weekeinde alleen voor. Kan de zanger, die een groot voetbalfanaat is, wel lekker op zijn gemak naar 'onze jongens' kijken...
Nothing takes the past away like the future!